Arızalı motosiklet alıyorum fiyat danışmam gerek. Önerilerinizi bekliyorum
Reklamlar
-
Komple Krank arızası olan, motor yağ pompası ve yağ dişlisi arıza sebepli bi motor var Pulsar Enes 150 16 model 31 binde fiyat 38 istiyor biz kaça düşürebiliriz size kaç teklif etmeliyim Bu motora masrafı yakın 8.000 parça masrafı var. İşçilik tanıdık Usta'dan uyguna yapacak
Reklamlar
-
Dost acı söyler. Bu motor bloğunda krank kırma veya ona benzer arıza kronik. Git mobilet al daha iyi.
-
Arızasının farkındayım ustaya gösterdik krank komple motor yağ pompası yağ dişlisi belki de rulmanlar hepsi değişecek. Parça masrafını hesapladım hesapladık kötü ihtimal 8 Bin TL masrafı var. Sizce ne fiyat vereyim motora
-
ilkerkovan adlı üyeden alıntı
Sizce ne fiyat vereyim motora
-
Çalışır durumda aynı model yakın kilometrede ilandaki NS 150 fiyatlarına bak , yapacağın masrafları düş ayrıca arızalı alıp riske girdiğin için 10.000 tl daha düş , yukarıda arkadaş kronik sorunlu demiş yani ortada bir risk var , kroniği geçtim yeni parçalarla toplansa bile eski randımanını veremeyebilir , blok , silindir , piston gibi pahalı parçaları da değiştirmen gerekebilir , bu şekilde hesap edip seni mutlu edecek rakkamı teklif et , kolay gelsin..
-
Böyle bir işlem yapılırken köklü bir revizeye girilmesi çok daha sağlıklı olacaktır. İşin içinde piston, silindir ve subaplar dahilse 8.000 TL uygun ama dahil olacağını hiç zannetmiyorum.
-
Şuan Hero Hunk 150 kullanıyorum
Gayet sorunsuz bir motor
Arızalı motor almak yerine
45 - 50 bandında bu modelden bulabileceğinizi düşünüyorum.
-
Silindir piston sekman üst kapak bunlar hepsi tescil ediyor ama alacağım eleman motoru açtırmış. Silindir piston set değişmez demiş onlarda bir şey yok denildi. Bu durumda masraf haliyle düşüyor gibi görünüyor umarım anlattıkları doğrudur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------
Subaplar falan dahil değil üst kapak silindir piston set dahil diğer parçalarla birlikte
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Subaplar falan dahil değil üst kapak silindir piston set dahil diğer parçalarla birlikte
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------
Evet mantıklı aslında
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
Yağ ponpası krank yağ filtresi ve conta takımı değişmesi lazım demiş ustası
-
sevgili ilker amerikayı yeniden keşfetmenin manası yok
benim çöpe atacak param çok diyorsan bundan sonrasını okumana gerek yok
bana o motoru "abi al sana hediye ediyorum yaptır bin" diye verseler
Veren arkadaşa al o motoru .... sok benden uzak dur der arkamı döner giderim
-
Doğru söylüyorsun, bende yeni vazgeçtim zaten teşekkürler bilgi yanıt için.
-
Benim asıl merak ettiğim elinizde krank var mı? Yetkili servislerin veya fabrikanın elinde krank yok, ne pulsar ne dominar için.
Bunun haricinde arızalı motor tavsiye etmiyorum. Başka yerden her türlü süpriz çıkabilir. Benim sorunsuz diye aldığım Dominar bile 3000 km içinde hem silindir dağıttı hem krank kırdı, zaten kırık olan bir motordan daha ne çıkar bilemedim..
-
8bin malzeme,2binde işçilik desen 10bin.ama arkadaşlar yazmış krank nasıl kırlyorsakronik deniyor.modelin temizini alsan gene kırılabilir krank.belki çalısma prensibi,belki baska bişe uzman değiliz sonucta.
başka modele yönelsen daha iyi
-
Khaira adlı üyeden alıntı
Benim asıl merak ettiğim elinizde krank var mı? Yetkili servislerin veya fabrikanın elinde krank yok, ne pulsar ne dominar için.
Bunun haricinde arızalı motor tavsiye etmiyorum. Başka yerden her türlü süpriz çıkabilir. Benim sorunsuz diye aldığım Dominar bile 3000 km içinde hem silindir dağıttı hem krank kırdı, zaten kırık olan bir motordan daha ne çıkar bilemedim..
Ns150'nin krank mili Ekuralkan'da mevcut fiyatıda 4.422,60TL.
-
Evet servis de yok parça dışarıdan temin ediliyor. Yani ille de ellerinde bulunmaz o parça kolay kolay çünkü küçük bir parça değil öyle sinyal fren balatası gibi küçük ucuz parçalar değil sonuçta. Ben de almaktan vazgeçtim zaten arızalı motoru bilginiz için teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------
Ben kolayları eski motorlarda çok kilometre yapmış motorlarda olan bir şey kullanıma da bağlı kullanıcı ıcı motoruna iyi bakmıyorsa bizzat motor içi bakımlarını da yaptırmıyorsa haliyle bazı parçalar zamanla �lk arızasını göstermeye başlıyor ve bunu da önceden fark etmek gerekiyor. Bakımını da iyi yapsa motora İyi de baksa bazen motorun kendi bizzat sorunu olduğu için bu parçalar sıkıntı çıkarabiliyor çok da zorlamamak lazım bunları
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler