Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

CBR1100XX HAYABUSA K1300S ZZR1400 hakkında sohbetler .

    REKLAM ALANI
  1. #21
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İmza değil yaw, "motosikleti" kısmı.

    Vaziyeti anladım da, bunun neden arka frenden kaynaklandığını anlamadım.
    Dümdüz geldin 180'den 110'a indin, freni geç başlatırsan hatırı sayılır ön fren varsa ki kombine denen eşşek yüzünden bunu da ölçemiyorsun da, tek bir sağa dönüş var. Orada da yatmaya direnç olmuyor mu, sadece transtionda mı var bu durum?
    Motosikletiniz kısmına bakıp imza yazmam

    Transtionda oluyor, daha doğrusu en net orada hiiediyorsun, genel olarak ağırkanlı olduğu için tek viraj girişindeki yatma direncini kıyaslayamıyosun ama art arda olunca yatma ve kalkma hızı dikkat çekiyo

    Kombineyi zaten XX te ölçemezsin, hızlandıkça arkaya daha fazla güç gidiyor bir noktaya kadar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletiniz kısmına bakıp imza yazmam

    Transtionda oluyor, daha doğrusu en net orada hiiediyorsun, genel olarak ağırkanlı olduğu için tek viraj girişindeki yatma direncini kıyaslayamıyosun ama art arda olunca yatma ve kalkma hızı dikkat çekiyo

    Kombineyi zaten XX te ölçemezsin, hızlandıkça arkaya daha fazla güç gidiyor bir noktaya kadar
    Bence sat şu adını yazmadığın güncel motoru, XX alalım bir tane, ön amortisöre girişelim farka bakalım
    youtube.com/@bisuruyorum

  3. #23
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harbiden de o kadar yakiyor mu? Neredeyse 3 tonluk 5700cc V8 motorlu Land Cruiser o kadar yakiyor!

    Bu arada:

    https://www.youtube.com/watch?v=xQiJkpVk2eY
    Haşmet Hocam;
    Yakıt konusu gelmişken bizzat yasadigim tecrubeyi paylasayim. Zamaninda RS125 Extremam ile (Vhsb34 karburatorlu) Karburator agzi K&N acik hava filtresi uygulamam vardı. 100 km de gaz cekerek gittihimde tam 10 litre yakiyordum. Kesinlikle yazim yanlisi degil 10 litre yakardim. Yaglamayida ,50:1 den 40:1 e cekmistim yuksek devirli gidiyorum diye. 100km de 10 litre o zaman Super benzin denen benzin vardı ve 250 ml yag yakiyordum

  4. #24
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sat şu adını yazmadığın güncel motoru, XX alalım bir tane, ön amortisöre girişelim farka bakalım
    yok yok bu çok iyi, satmam gibi

  5. #25

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    2015'de sıfır aldığım FJR'yi 110bin km'dir kullanıyorum. Yanına ne kardeşler geldi gitti, yine de ayağını kaydıramadı. FJR satılacak makine değil. Yeni Hayabusa onun tahtını zorluyor fakat uzun seyahatler için çanta sorununu var. Hypernaked ve sbk gibi atletik canavarları virajlı yollarda kovalamakta çoğu zaman zorlanıyorum ama mesafeler uzadıkça önde tek başına kalıyorum çünkü yoruluyorlar. Bu işlerde en optimal makineler eskiden Blackbird ve VFR 800'lerdi. Fiyat/performans'ı en iyi ve honda için bence en karlı büyük hacimli blok RC46, yeni arge yapılmadan 15yıl üretti. 2000'li yıllarda V4 sesi, 4 egzos çıkışı ve XX'den biraz daha ucuz oluşu nedeniyle VFR tercih etmiştim (130bin km kullandım). Kombine virajlarda hypersport ağırlığı büyük dezavantaj. Günümüzde bu tarz aerodinamik estetik harikaları yerine uzun bacaklı, aşırı güçlü, elektronikler sayesinde yolda tutulabilen büyük endurolar tercih ediliyor. Geniş gidon, boxer gibi ağırlık merkezi aşağıdaki makineler vb çok güzel dönüyor ama yükseklik nedeniyle olsa gerek bende mide bulantısı yapıyor.
    initial-D bunu beğendi.

  6. #26
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    2000 km'dir kullandığım fjr yi bunlarla kıyaslarsam eğer yukarıda yazdıklarıma göre puanlama şöyle olur

    Konfor: tabiiki en konforlusu. Cam en yüksekteyken 140a kadar rüzgar diye bişey yok. Sürüşü de çok rahat, şaft sesi muazzam motor sesi ile birleşince ve temizlik açısından zincir ile uğraşmamak büyük kolaylıkolaylık

    Sürüş performans:tabiiki içlerinde en yavaşı, çünkü hepsinden 60-70 kilo ağır ve en az 20,en fazla 50-60 hp güçsüz. Ama düzde 280 görüyor, her viteste her devirde tork var, özellikle 2.ve 3. Viteste cüssesine göre inanılmaz yürüyor

    Viraj yol tutuş: En ağır ve uzunu olmasından dolayı yavaş kksa virajlarda büyüklüğünü hissettiriyor ama hızlı virajı zevkli ve hiçbir şekilde bozulmuyor bi kere yatınca. Ayrıca her seferinde az bir yatma açısıyla aynı açıda yatan diğer motorlardan daha çok dönüyor hissi veriyor

    Fren: XX gibi değil ama kombinenin hissi çok benzer. Performansı çok yüksek. Isırma hissi frenlerine dünya para harcadığım XX ile aynı. Merkezler brembo, kaliperler nissin. Tek sıkıntı kombine yüzünden ön balatalatın toplamda 8 parça olması

    Sorunsuzlul, kullanım maliyeti:Şuan sadece yağ filtre bakımı ve şaft yağı değiştirdim. 45.000 km de ver şey çok güzel çalışıyor. Uzun dönemde belli eder kendini ama bu konuda adı geçen motorlardan sorunlu değildir asla

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı goran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015'de sıfır aldığım FJR'yi 110bin km'dir kullanıyorum. Yanına ne kardeşler geldi gitti, yine de ayağını kaydıramadı. FJR satılacak makine değil. Yeni Hayabusa onun tahtını zorluyor fakat uzun seyahatler için çanta sorununu var. Hypernaked ve sbk gibi atletik canavarları virajlı yollarda kovalamakta çoğu zaman zorlanıyorum ama mesafeler uzadıkça önde tek başına kalıyorum çünkü yoruluyorlar. Bu işlerde en optimal makineler eskiden Blackbird ve VFR 800'lerdi. Fiyat/performans'ı en iyi ve honda için bence en karlı büyük hacimli blok RC46, yeni arge yapılmadan 15yıl üretti. 2000'li yıllarda V4 sesi, 4 egzos çıkışı ve XX'den biraz daha ucuz oluşu nedeniyle VFR tercih etmiştim (130bin km kullandım).
    FJR benzeri Honda ST1300 vardi... Bes yil once uretimi durmus. VFR aksine dikey V4'tu. Hatta bazi ulkeler polis motosikleti olarak bile kullanmislar. Magazada uzerine oturmustum bir kez. Acaip rahat bir ergonomisi vardi. Ama kullananlar asiri isi sorunu oldugunu yazmislar.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)