RKS'den Ducati Monster esintileri
Reklamlar
-
Çinliler güzel çalışıyor. Benim ilk aldığım Titanic 150-S'ten sonra fersah fersah yol kat ettiler. Keşke Türkiye'deki yedek parça ve servis konusu da aynı oranda gelişseydi ama olmadı. Bir dönemin Ducati Monsterlarının şeklini şemalini seven kardeşlerimiz için güzel görünümlü, nispeten düşük cc, çift silindir, 38 bg güç üreten tatlı bir motor yapmış adamlar. Model ismi RKS Rs 400 diye geçiyor. Aynı segmentte yer alan Dominar Ug'ye rakip olur mu bilemem ama yine de "ille de 400 cc olsun" diyen ve şekil şemale önem veren kardeşlerimiz için Dominar Ug, Duke 390, Svartpilen 401 yanında alternatif bir seçenek olmuş.
202.000 TL fiyatıyla biraz kalın tarafta, biz o paraya Er6 alıyoruz ama sıfır motor isteyenler için ideal.
Reklamlar
-
Bana oyuncak gibi geliyor sahsen... Itici buluyorum hatta.
Alanlar ederi $2000'lik bir motosiklete $3000 verecekler (mesela)... Daha iyi bir motosiklet oldugu icin degil; sadece goruntusunden dolayi. Ki o goruntunun de omru belirsiz; kullanilan malzeme ve uretim kalitesinden oturu.
Bir de goruntu dikkatli bakan icin cok da etkileyici degil: Mesela kullanilan trellis sase o motosikletin gucu ve agirligi icin cok kalin ve iri, FEM optimizasyonu calisilmadigi belli. Halbuki tirellis sase'nin amaci hafifliktir. Muhendislik bir yana, kozmetik dizayn ve isciligi de tam yapmamislar, sasenin alt kismindaki cirkin kaynaklari plastik ile saklayip ortmusler.
Sahsi tercihler tabii ki bunlar ama sahsen durust urunleri seviyorum. Mesela sadece Ducati'ye benzemek icin daha agir, pahali, ve uyduruk bir sase kullanmak yerine daha ucuz, daha hafif, ve daha fonksiyonel bir sase uretip azalan maliyeti motosikletin ihtiyaci oldugu diger fonksiyonel kisimlara harcayip daha iyi bir motosiklet te yapabilirler. Bir sure sonra asinip soyulup koseleri grilesecek metal gorunumlu plastikler yerine ilk basta bu kadar albenili gozukmese de yillar icerisinde goruntusunu koruyan bildigin duzgun siyah plastik kullanilabilir.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Bana oyuncak gibi geliyor sahsen... Itici buluyorum hatta.
Alanlar ederi $2000'lik bir motosiklete $3000 verecekler (mesela)... Daha iyi bir motosiklet oldugu icin degil; sadece goruntusunden dolayi. Ki o goruntunun de omru belirsiz; kullanilan malzeme ve uretim kalitesinden oturu.
Bir de goruntu dikkatli bakan icin cok da etkileyici degil: Mesela kullanilan trellis sase o motosikletin gucu ve agirligi icin cok kalin ve iri, FEM optimizasyonu calisilmadigi belli. Halbuki tirellis sase'nin amaci hafifliktir. Muhendislik bir yana, kozmetik dizayn ve isciligi de tam yapmamislar, sasenin alt kismindaki cirkin kaynaklari plastik ile saklayip ortmusler.
Sahsi tercihler tabii ki bunlar ama sahsen durust urunleri seviyorum. Mesela sadece Ducati'ye benzemek icin daha agir, pahali, ve uyduruk bir sase kullanmak yerine daha ucuz, daha hafif, ve daha fonksiyonel bir sase uretip azalan maliyeti motosikletin ihtiyaci oldugu diger fonksiyonel kisimlara harcayip daha iyi bir motosiklet te yapabilirler. Bir sure sonra asinip soyulup koseleri grilesecek metal gorunumlu plastikler yerine ilk basta bu kadar albenili gozukmese de yillar icerisinde goruntusunu koruyan bildigin duzgun siyah plastik kullanilabilir.
Off hasmet off...
Zaten bu motorun hedef kitlesi de daha farklı düşünen, genç kardeşlerimiz. Yoksa "o niye yok? bu niye eksik?" diye sormaya kalksak 40 tane kusur buluruz.
-
200.000 verip alan hadi bir kişi çıksın da, cidden satıyor mu bu aletler? 200.000 liraya çünkü ciddi iyi motorlar var. Tasarım falan güzel eyvallah, lafımız yok ancak Çinli motorların alameti farikalığından çok uzaklaştılar son yıllarda. CfMoto'yu anlıyoruz hadi, global pazarda ciddi isim yapan bir firma haline geldi, ancak Rks mks fiyatlandırmasını görünce "ne ayaksığız olim siz" diye sorası geliyor insanın.
-
fancydriver adlı üyeden alıntı
200.000 verip alan hadi bir kişi çıksın da, cidden satıyor mu bu aletler? 200.000 liraya çünkü ciddi iyi motorlar var. Tasarım falan güzel eyvallah, lafımız yok ancak Çinli motorların alameti farikalığından çok uzaklaştılar son yıllarda. CfMoto'yu anlıyoruz hadi, global pazarda ciddi isim yapan bir firma haline geldi, ancak Rks mks fiyatlandırmasını görünce "ne ayaksığız olim siz" diye sorası geliyor insanın.
Evet fiyat hakikaten "olmamış"
-
Bu tarz motosikletler hep bana pahalı geliyor ve direkt olarak kullan at modeller olarak kafamda canlanıyor, 2-3 sene sonra yedek parça tedariği sorunu saçma sapan arızalar, işin ehli olmayan servis çalışanları vb. gibi sorunlar uzarda gider. 150.000 TL civarına düşünülebilir ama onun üstü benim için yok. Konudan biraz bağımsız ama Arora'nın GS 525 modeli var 358.500-415.000 TL fiyat bandında satılmaktadır yine şahsi fikrim bu para bu motosiklete aşırı fazla bu paralara hemen hemen her bilenen üreticinin üst sınıf 2008-2014 model civarı 650-1200cc bandında motosikletleri bulunur tepe tepe binilir.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Off hasmet off...
Zaten bu motorun hedef kitlesi de daha farklı düşünen, genç kardeşlerimiz. Yoksa "o niye yok? bu niye eksik?" diye sormaya kalksak 40 tane kusur buluruz.
Eleştirim onun bunun eksikliği değil, gereksiz fazlalığı.
Yarım yamalak ve geçici görünüşe anlamsız yatırım yapılmış olması.
Mesela tipik bir CG gayet fonksiyonel, dürüst ve yakışıklı bir ürün bence.
Bu işin doğrusu yanlışı da yok bence. Kimisi sever, kimisi sevmez.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Bu tarz motosikletler hep bana pahalı geliyor ve direkt olarak kullan at modeller olarak kafamda canlanıyor, 2-3 sene sonra yedek parça tedariği sorunu saçma sapan arızalar, işin ehli olmayan servis çalışanları vb. gibi sorunlar uzarda gider. 150.000 TL civarına düşünülebilir ama onun üstü benim için yok. Konudan biraz bağımsız ama Arora'nın GS 525 modeli var 358.500-415.000 TL fiyat bandında satılmaktadır yine şahsi fikrim bu para bu motosiklete aşırı fazla bu paralara hemen hemen her bilenen üreticinin üst sınıf 2008-2014 model civarı 650-1200cc bandında motosikletleri bulunur tepe tepe binilir.
360000 TL YE arkadaşım 40000 km de afrika twin aldı 2016 yani bu çinliler öyle fiyat yazıyorlar ki akıllara zarar
yani sıfır km olsa ne daha üst segment japon ve avrupa malları var o fiyata yani sıfır km takıntısı olan birkaç kişiye belki satabilir yoksa 1 tane bile satamaz
-
yan da 50cc sukuter tamir eden adam onu bırakıp bunu tamir etmeye çalışınca içinden geçiyor motorun sonra ustalarla papaz oluyorsun durduk yere sinir stresin artıyor yarı fiyata bile satılsa çin malı alınmaz. çinliler zaten kullan at tarzı motor yapıyor ürettikleri motor en fazla 2 sene geliyor sonra parça bulamıyoruz.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Eleştirim onun bunun eksikliği değil, gereksiz fazlalığı.
Yarım yamalak ve geçici görünüşe anlamsız yatırım yapılmış olması.
Mesela tipik bir CG gayet fonksiyonel, dürüst ve yakışıklı bir ürün bence.
Bu işin doğrusu yanlışı da yok bence. Kimisi sever, kimisi sevmez.
Cg çok fonksiyonel, basit de gençler beğenmiyor. Genç kardeşlerim sevdiceklerini artçıları olarak görmek istiyor. Cg ile bu beklenti tam olarak karşılanamayabiliyor.
-
F54 adlı üyeden alıntı
360000 TL YE arkadaşım 40000 km de afrika twin aldı 2016 yani bu çinliler öyle fiyat yazıyorlar ki akıllara zarar
yani sıfır km olsa ne daha üst segment japon ve avrupa malları var o fiyata yani sıfır km takıntısı olan birkaç kişiye belki satabilir yoksa 1 tane bile satamaz
Mesela Gp250 modeli var 250 cc çift silindir 32 beygir bir motosiklet kağıt üstünde on numara ama işleyiş yok ve fiyatı 230.000 TL civarı, bu paraya gidip r25 alır insan. Çok saçma fiyat politikaları var.
-
Ya Rak Ka Se kullanmayı mejbur tutsalar, bedavaya da verseler motoru bırakırım yine de almam.
Çok fırıldak bir firma. Fırıldaklığına uygun bir isim de bulmuş. Re Ka Se.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Cg çok fonksiyonel, basit de gençler beğenmiyor. Genç kardeşlerim sevdiceklerini artçıları olarak görmek istiyor. Cg ile bu beklenti tam olarak karşılanamayabiliyor.
Bir gün köfte yemeye İnegöl'e gelirsen abi hem birlikte bir köfte yeriz, sokaktaki cg sayısını görüp hem hayret edersin, hem de avrupanın dibinde yeni delhi olmak yolunda hızla gelişen bu şehre neden olan sebeplere birlikte söveriz.
-
aslında bütün olay servislerde bitiyor.
Honda da olsa Yamaha da olsa, BMW de olsa mutlaka küçük büyük az çok bi arıza çıkacak ya da periyodik kontrol edilmesi gereken şeyleri olacak. Bu çinli motorların servislerindekiler acaba ingilizce bilip de motorların servis kitapçıklarını okuyabiliyorlar mı? Onlara hadi bu devirde basılı kağıtta olmasa bile pdf olarak bunların son güncel halleri gönderiliyor mu? Türkçesi bile olsa kitapçıkları okumayıp kafasına göre ben bilirim deyip girişecek servisler olunca haliyle güvenemiyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------
Üzerindeki parçalar falan kağıt üzerinde güzel olabilir ama onların birleştirilmesindeki işçilik ne durumda bu da meçhul.
çin malı olup fren balatası ters takılı halde bayiden çıkmış motorlarla ilgili "korku" hikayeleri okuduk. Bu da var.
Yani Çin markalarının güven kazanması için daha çok yolu var motosiklet konusunda.
-
Rks, Arora, Mondial, cf moto gibi yıllardır japonların getirmedikleri ara motorları getirdiler. Özellikle Sportouring & Enduro tarzında modellerin gelmesi iyi oldu. Fiyatlar düşük olursa satılır.
-
-
En çok kazandıkları cazip geldikleri yer tasarımları. Yeni başlayan, motordan anlamayan, az parası olup ama havalı görünen birşeye binmek isteyen kardeşlerimizin gençlerimizin satın aldıkları makinalar bunlar. İşleve dayanıklılığa bakılmaz. Şekilli şüküllü olsun, piyasa yapsın, manita kovalasın motoru.
2M is my life
Music & Motorcycle
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)