120.000 TL CİVARI MOTOSİKLET
-
Merhaba 200lük,250lik 120.000Tl civarı ne motor alınabilir.
N250 düşünüyorum yada nk250 olabilir.
Yada 2.el cb250r gibi temiz sorun çıkarmayan ileride değerlenecek bir model
Bütçem daha artabilir ama taksit imkanları çok kötü taksit artınca inanılmaz faiz koyuyorlar.Bilginize muhtacım.
Reklamlar
-
Saklayacak yeriniz varsa, ekran çalınması stresini yaşamayacaksanız Nk250 alın derim, N250'den çok daha iyi bir motosiklet.
Aralarındaki farklar;
N250 hava/yağ soğutmalı, Nk250 su soğutmalı.
N250 5 vites, Nk250 6 vites(fark hissedilmiyor diyecek arkadaşlar olacak, hissediliyor).
Bu ikisi bile yeter başlı başına, bir de bence Nk250 malzeme kalitesi Bajaj'dan bi tık iyi.
N250'de de ön arka abs var, bir de yakıt deposo 1-2 lt daha fazla olması lazım.
-
evet teşşekür ederim aklıma en çok takılan detayda.bende rks newlight var 1 yıl önce gibi aldım o zaman 40tldi şuan 60 civarı yani hiç yükselmedi baya zarar ettim çinliler pek değer artışı yapmıyo diye düşünüorum oyüzden
-
fancydriver adlı üyeden alıntı
Saklayacak yeriniz varsa, ekran çalınması stresini yaşamayacaksanız Nk250 alın derim, N250'den çok daha iyi bir motosiklet.
Aralarındaki farklar;
N250 hava/yağ soğutmalı, Nk250 su soğutmalı.
N250 5 vites, Nk250 6 vites(fark hissedilmiyor diyecek arkadaşlar olacak, hissediliyor).
Bu ikisi bile yeter başlı başına, bir de bence Nk250 malzeme kalitesi Bajaj'dan bi tık iyi.
N250'de de ön arka abs var, bir de yakıt deposo 1-2 lt daha fazla olması lazım.
Dostum bu senin saydıkların kağıt üzerinde geçerli n250 iyi araştırmanı öneriyorum. Hiç bir çinli motor başka a markası veya b markasından kaliteli olamaz. Ha olabilir o da senin dediğin gibi kağıt üzerinde olur anca.
-
spacenet adlı üyeden alıntı
Dostum bu senin saydıkların kağıt üzerinde geçerli n250 iyi araştırmanı öneriyorum. Hiç bir çinli motor başka a markası veya b markasından kaliteli olamaz. Ha olabilir o da senin dediğin gibi kağıt üzerinde olur anca.
2015 yılından kalma bu bilgi
-
Ben Hero XPulse tercih ettim
-
spacenet adlı üyeden alıntı
Dostum bu senin saydıkların kağıt üzerinde geçerli n250 iyi araştırmanı öneriyorum. Hiç bir çinli motor başka a markası veya b markasından kaliteli olamaz. Ha olabilir o da senin dediğin gibi kağıt üzerinde olur anca.
İkisini de kullandım.
CfMoto'nun malzeme kalitesi Bajaj'dan daha üstün.
Bajaj dediğin kendisi ortaya gelişim değil anti gelişim ortaya koyan bir firma.
CfMoto son atılımlarıyla Bajaj'a bi kaç gömlek üstün geliyor. D250 gibi bir makine varken özellik ve kalite olarak düşürüp n ve f250 çıkarttılar. Bir de CFMoto'nun çift silindir modellerine bakın. Bajaj Ns200 çıkarttığında gösterdiği gelişimi sürdüremeyip çağa ayak uyduramazken CfMoto ortaya kendi standardını koydu bu süreçte.
-
fancydriver adlı üyeden alıntı
İkisini de kullandım. ��
CfMoto'nun malzeme kalitesi Bajaj'dan daha üstün.
Bajaj dediğin kendisi ortaya gelişim değil anti gelişim ortaya koyan bir firma.
CfMoto son atılımlarıyla Bajaj'a bi kaç gömlek üstün geliyor. D250 gibi bir makine varken özellik ve kalite olarak düşürüp n ve f250 çıkarttılar. Bir de CFMoto'nun çift silindir modellerine bakın. Bajaj Ns200 çıkarttığında gösterdiği gelişimi sürdüremeyip çağa ayak uyduramazken CfMoto ortaya kendi standardını koydu bu süreçte.
CF Moto’nun üç yıl önce piyasaya sürdüğü motosiklet modellerine göz atmak istersen hangi modellerin halen aktif olarak üretildiğini görebilirsin. 150NK mı? 400NK mı? Neden piyasada değiller? Alanlara yazık olmadı mı? Parça sıkıntısı çekiyorlar bu motorları kullanan insanlar.
Bajaja gelicek olursak, uzun yıllardır aynı modelleri üretiyor olabilir ve belki de gelişme göstermemiş olabilir, ancak beş altı yıl önce piyasaya sürdüğü modeller hala üretilmekte ve parçaları bulunmakta. Aslında vurgulamak istediğim konu, CF Moto'yu kötülemek değil, genel olarak Çin malı ürünlerini eleştirmek. Çinli üreticiler, çok güzel tasarımlı modeller çıkarıyor olabilir, ama neden o modelin üretimini durdurup bir sürü yeni model çıkarıyorlar? Çinli üreticilerin hiçbir zaman diğer markaları geçemeyeceğine inanıyorum.
-
Arkadaşlar nk250 tercih ettim teşşekür ederim taksit imkanları daha iyidi
-
bizim ülkede bi fakirlik güzellemesi bi de cf moto güzellemesi hastalıgı var.
arkadaş, yedek parçası pahalı, servisi dandik, parca kalitesi dandik ama herkes cf moto'yu övüyor. ama alanların büyük kısmı sikayetci.
adamlar beyaz şeritleri bile birleşim noktalarında denk getiremiyorken o motorlardan pek de umutlu olmayın derim.
120 bin e alınabilecek en güzel şey d250 yada ekipman yoksa ns200 + ekipmandır.
-
çok araştırdım ns200 bloklarında sorun var dediler gittim servisine kendi gözlerim ile gördüm hepsi 1000kmde yeni motor yapılcak gibi konuştular.
gerçi nasıl kullandığına da bağlı ama işte olmuyo öyle
dominarda 120.000 değil cfmoto candır
-
Adamin 120 bin tl parası var gidip Çin malı Hint malı önermeyin. Çok fazla motosiklet tecrubesi olmayan arkadaslar iyi niyetle oneri yapiyorlar ama malesef yanlis yonlendirme olabiliyor.
10 yıllık Japon, sıfır Çin ve Hintliden iyidir yapmayin o patalara Japondan başka motosiklet almayin. 125 lik alın, tarziniz olmayan motosiklet alın, hatta scooter alın yine Japon alın. Japon harici markaların adını bile anmayın.
-
BoraKara adlı üyeden alıntı
Adamin 120 bin tl parası var gidip Çin malı Hint malı önermeyin. Çok fazla motosiklet tecrubesi olmayan arkadaslar iyi niyetle oneri yapiyorlar ama malesef yanlis yonlendirme olabiliyor.
10 yıllık Japon, sıfır Çin ve Hintliden iyidir yapmayin o patalara Japondan başka motosiklet almayin. 125 lik alın, tarziniz olmayan motosiklet alın, hatta scooter alın yine Japon alın. Japon harici markaların adını bile anmayın.
H
Ya kardeşim sizler de bir tutturmuşsunuz yok 50 yıllık yok 20- 10 yıllık bilmem ne Japon malı, Hint malından ve Çin malından iyidir falan diye. Bırakın kardeşim siz de bu Japon seviciliğini ya sıktınız artık cidden. Adam belki eski model sevmiyor yeni üretilen modeller hoşuna gidiyor, hayır yani bunuda idrak edemiyorsunuz arkadaş. Ezbere konuşmayı bırakın.
-
spacenet adlı üyeden alıntı
H
Ya kardeşim sizler de bir tutturmuşsunuz yok 50 yıllık yok 20- 10 yıllık bilmem ne Japon malı, Hint malından ve Çin malından iyidir falan diye. Bırakın kardeşim siz de bu Japon seviciliğini ya sıktınız artık cidden. Adam belki eski model sevmiyor yeni üretilen modeller hoşuna gidiyor, hayır yani bunuda idrak edemiyorsunuz arkadaş. Ezbere konuşmayı bırakın.
20 yıllık japonun sıfır hintliden çinliden iyi olduğu konusunda haklılar
ama yeni motor almak isteyene yaw gel illa bunu al demeleri yanlış
arkadaş yeni model çin malı motor almak isteyene japon al demeyin emin olun insanlar başkalarının yaşayıp tecrübe edip gördükleri şeyi bazen kendileri de yaşamak isterler bırakın hintli alsınlar çin alsınlar çok değil 1 2 yıla bu paraya 15 yaşında japon ne alabilirim diye sormaya başlayacaklar
son 14 senede 4 tane çin malı kullandım 2 tane emanet çin malı kullandım 4 tane de sıfır km honda yamaha aldım şuan dio var
bakın 5 tane sıfır km çinli mi yoksa dio mu deseler kesinlikle dio alırım neden mi yolda giderken 1 defa titremez öksürmez gazı verirsin gider benzini az yakar sessiz çalışır yağ gibi akar
büyük cc işine hiç girmiyorum bile çinliler 20 yılda küçük cc de iyi birşeyler yapmaya başladılar büyük cc içinde 3 fırın daha ekmek yemeleri lazım
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
F54 adlı üyeden alıntı
...
büyük cc işine hiç girmiyorum bile çinliler 20 yılda küçük cc de iyi birşeyler yapmaya başladılar büyük cc içinde 3 fırın daha ekmek yemeleri lazım
Öyle demeyelim: Cfmoto KTM 790, 890 ve (yeni çıkacak) 990'ların "motorunu" üretiyor, kendi markasıyla da büyük cc çok başarılı dolu modelleri var. Keza Loncin de BMW'nin 750, 850 serisi (ve büyük ihtimal yeni 900 serisi) motosikletlerini üretiyor. Voge Loncin'in üretimi / markası vs. vs.
Yukarıda saydığım örneklerin Türkiye'deki sorunu motosikletlerin kendisi değil kesinlikle. Bayi-servis ağı, yedek parça stoğu vb. konulardaki sorun veya çekinceler. Ben bugün bir MT 800 yerine KTM 790 alacak isem bu KTM 790'ın MT 800'den iyi olması yüzünden olmayacaktır yani, konu başka...
-
benim bahsettiğim 3 fırın ekmekten 1 fırını da bu yedek parça servis bayii desteği diyelim
iyi motor yaptın iyi güzel de kim tamir edecek
-
bora efe adlı üyeden alıntı
çok araştırdım ns200 bloklarında sorun var dediler gittim servisine kendi gözlerim ile gördüm hepsi 1000kmde yeni motor yapılcak gibi konuştular.
gerçi nasıl kullandığına da bağlı ama işte olmuyo öyle
dominarda 120.000 değil cfmoto candır
valla hocam nedense 50bin km e kadar problem yaşayan duymadım , yaşayanlarda motoru kırmızıda kullananlar. temiz bir bajaj 70bin e kadar hiç problem cıkarmaz. sonra da ufak birer masraf ile tekrardan yola devam eder. ama tabi bir japon değil. ona lafım yok
BoraKara adlı üyeden alıntı
Adamin 120 bin tl parası var gidip Çin malı Hint malı önermeyin. Çok fazla motosiklet tecrubesi olmayan arkadaslar iyi niyetle oneri yapiyorlar ama malesef yanlis yonlendirme olabiliyor.
10 yıllık Japon, sıfır Çin ve Hintliden iyidir yapmayin o patalara Japondan başka motosiklet almayin. 125 lik alın, tarziniz olmayan motosiklet alın, hatta scooter alın yine Japon alın. Japon harici markaların adını bile anmayın.
Arkadaş ne japonmuş ya, japon öneren de pro sürücü sanıyor kendini, hint diyenlere cahil muamelesi yapıyor.
hocam kusura bakma da 10 yıllık üstünden 50 kişinin geçtiği düşük cc japon mu alsın , cok sacma. yaşlı motorların illa ki problemleri cıkıyor, kimisi parca problemi yasıyor kimisi yaşamıyor ama yeni başlayan birisi de yılda 3 5 kere tamirci yolunu tutmak istemez.
Hint motorlar muadil japonların yarı fiyatına satılıyor dogal olarak japon kalitesi beklememen lazım. ne kadar ekmek o kadar köfte. ancak ns200 gibi yedek parça ve servis kolaylıgı olan ve sıkıntı yaratacak kronik problemleri olmayan bir motor yerine üstünden sayısız kişisinin geçtiği düşük cc japon önermek bence sacmalık.
600+ cc desen bütçe 300 desen 10 yıl tamam diyeceğim de düşük cc bütçe 120 gerçekten sacma.
Ha çin olayı dersen; cfmoto , bajaj fiyatlarından %30 ucuz olsa ok derim ama bajajtan pahalı cfmoto sacmalıktır. yerini bilmeli.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Öyle demeyelim: Cfmoto KTM 790, 890 ve (yeni çıkacak) 990'ların "motorunu" üretiyor, kendi markasıyla da büyük cc çok başarılı dolu modelleri var. Keza Loncin de BMW'nin 750, 850 serisi (ve büyük ihtimal yeni 900 serisi) motosikletlerini üretiyor. Voge Loncin'in üretimi / markası vs. vs.
Yukarıda saydığım örneklerin Türkiye'deki sorunu motosikletlerin kendisi değil kesinlikle. Bayi-servis ağı, yedek parça stoğu vb. konulardaki sorun veya çekinceler. Ben bugün bir MT 800 yerine KTM 790 alacak isem bu KTM 790'ın MT 800'den iyi olması yüzünden olmayacaktır yani, konu başka...
Servislerine bakmak gerek. Servisten içeri girdiğimde beni döverlr diye kormuyorsam o motor alınabilir. Honda/yamaha dışındaki servislerde böyle görmedim, bajaj servisinin kapısından baktım bir sorun yaşarsam medeni bir şekilde anlaşamayız bunlarla deyip dominar 400 niyetimden vazgeçtim.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Öyle demeyelim: Cfmoto KTM 790, 890 ve (yeni çıkacak) 990'ların "motorunu" üretiyor, kendi markasıyla da büyük cc çok başarılı dolu modelleri var. Keza Loncin de BMW'nin 750, 850 serisi (ve büyük ihtimal yeni 900 serisi) motosikletlerini üretiyor. Voge Loncin'in üretimi / markası vs. vs.
Yukarıda saydığım örneklerin Türkiye'deki sorunu motosikletlerin kendisi değil kesinlikle. Bayi-servis ağı, yedek parça stoğu vb. konulardaki sorun veya çekinceler. Ben bugün bir MT 800 yerine KTM 790 alacak isem bu KTM 790'ın MT 800'den iyi olması yüzünden olmayacaktır yani, konu başka...
abi sorun ktm motoru üretiyor olmaları değil ki
CF motonun Türkiye distüribitörlari yedek parça getirmiyorlar.
Benim arkadaş 1 aya yakındır ecu bekliyor.
herifleri arıyor adamlar o kadar gevşek gevşek cevap veriyorlar ki illalah ediyor.
geçen de yazdım herif canlı yayın açıp parça bekleyenleri yalancılıkla suçladı
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
olası parça, servis probleminden dolayı "çinli alınmaz yeaaaaa. 20 yıllık capon çinliden iyidir. capon alın" diyen insan 40 yıllık motorcu da olsa bir anda gözümde kör cahile dönüşüyor.
çinli motorlar önemli bir alternatif. konfordan, teknolojiden, yenilikten vaçgeçersin, tasarımdan vazgeçersin, bayilerin elinde oyuncak olursun, ekstra para verirsin ama güvenilir, uzun ömürlü bir motorun olur (dio, pcx, xmax, forza vs vs).
ya da hem yeni olsun, hem teknolojik olsun, hem konforlu olsun, hem tasarımı güzel olsun, hem performansı iyi olsun, hem ucuz olsun, hem istediğim zaman liste fiyatından hem de vade farksız taksitle alayım ama amatör servisle muhatap olayım, kaza yaparsam belki daha uzun parça bekleme sürem olur dersin. çinli motor alırsın.
bunların ikisi birbirinin alternatifidir. bunu anlamak lazım. bu alternatiflerden birini seçmiş olmanız diğerini tamamen mantıksız yapmaz. voge, cf moto, rks vs diğerleri çok iyi modeller, çok iyi alternatifler sunuyor. cf moto bence 5 seneye japonları da geçer. hepsine gözünüzü yummayın ya da yumun siz bilirsiniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler