Katalog bilgisinden bahsetmekle ilgili söylediğim paragraftan "katalogta yazan şeylerin lafını etmem" anlamı çıkmamalı sanki. Orada başka bir şey anlatmaya çalışıyorum. Daha iyi hazırlanılabilir mi? Her zaman elbette.
Evet SCAS'ı ve slipper clutch olmamasının etkilerini daha detaylı bir şekilde anlatabilirdim doğru. Eleştiri ve önerilerin için tekrardan teşekkür ederim.
*
Bu arada Suzuki'ye de bir eleştiri getireyim burada.
Pazarlama dokümantasyonları acayip zayıf. Türkiye sitesinde teknik özelliklerde motor gücü yok, USA sitesinde yok, Google'a yazınca UK sitesindeki bir PDF'in index'i geliyordu ben videoyu hazırlarken, onu eklemişler şimdi. SCSA'yı aratıyorsun, yine UK sitesinde slipper clutch gibi bir paragrafın index'i çıkıyor, tıklayınca yok, yukarıda @Punctrum'un da bahsettiği tanıtım paragrafı çıkıyor. Bennets'in onun bunun rewievları var, slipper clutch diye anlatıyorlar, ama test edip review yapanlar da downshiftlerde biraz sert davrandığından bahsediyor =)
Ve şimdi bunu yazarken biraz daha okudum, SCAS'ın başka bir anlatımında:
"The slipper clutch partially disengages when downshifting and decelerating to mitigate the effect of engine braking and provides smoother deceleration, which enables the rider to shift down with greater confidence and maintain better control."
yazıyor.. Eh yani ne diyeyim... Belki de Hayabusa'nın SCAS metninden aldılar artık kafa karışıtırıcı çok