Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Suzuki GSX8S Detaylı İnceleme

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Selamlar,

    Biraz fazla gecikmeli de olsa 8S'i alabildim, biraz daha gecikmeyle de videoyu tamamlayabildim sonunda.




    Bahsetmeye değer bulduğum noktalar kabaca şöyle:

    * Motosikletin düzlük performansı beklediğimden iyi. 202kg ağırlığı ile, Hornet'e göre biraz zayıf gibi görünen gcüüyle biraz daha hantal bir sürüşü olacağını düşünüyordum, hiç öyle değil. Hem devir bandını güzel ayarlamışlar hem de vites oranlarını performansa destek atacak şekilde düzenlemişler, gerçekten tatlı gidiyor. (Evet MT07'yi deler =))

    * Elektronik paketi beni en çok şaşırtan noktalardan oldu. Paket derken evet çok fazla bir şey yok, ama TCS'nin çalışması da güzel, ABS'nin zırt pırt devreye girmemesi de. Honda ile Yamaha bu departmanlarda iyice geriye düşecekler gibi görünüyor. TCS 3'te dahi evet erken müdahale ederek sert hızlanmalara ket vuruyor ama bunu asla bas-çek-bas-çek höğğğ höğğğ şeklinde yapmıyor. ABS de fazla erken girmiyor devreye.

    * Aks mesafesi 147cm idi sanırım, uzunca tarafta kalıyor. Ağırlıkla birleşince sürüşü de hantal olur diyordum ama amortisör dengelerini ve şasi geometrisini güzel çalışmışlar. Ekstra şeyler istemedikçe motor oldukça güzel laf dinliyor. Ben ağır olduğum halde arka preload ayarına dokunmadım ve cazgırlaşmadıkça bir problem çıkarmadı.

    * Beklediğimden bir tık fazla yaktı ama videoda değindiğim gibi test motoru olmasından dolayı da olabilir bu, maruz kaldığı muameleyi tahmin edebiliyoruz. Ama bir tık fazla dediğim de işte benim 3.6 yakar ya heralde dediğim yerde 4.0 yaktı gibi. Öyle "çok yakıyor" bir durum yok.


    Bu fiyata alır mıyım? Üzgünüm, Türkiye'de Japon motosikletlerinin başındaki bu vergi kabusu varken almam. Ama bu sınıfta bir Japon motosikleti düşünülüyorsa kesinlikle bakılması gerek derim, girmeyeceğim bir sınıfla ilgili tahmin yürütmek de çok doğru değil belki ama, birinci tercihim de 8S olur gibime geliyor.
    pea, tommygun, Mr.wind ve 6 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Yazının başında gecikmeli olsa da aldım dedikten sonra aşağıda vergiden dolayı almam ifadesini görünce benim aklım karıştı. Sanırım ilk ifade test için almak kastedilmiş olsa gerek.

  3. #3

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı jonvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazının başında gecikmeli olsa da aldım dedikten sonra aşağıda vergiden dolayı almam ifadesini görünce benim aklım karıştı. Sanırım ilk ifade test için almak kastedilmiş olsa gerek.
    Evet karışık olmuş orası :( Test motorunu alabildim demek istemiştim ama test demeyince anlaşılması zor olmuş.

    Düzenleyemiyorum da malum 10 dk geçti şimdi.
    espresso bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum

  4. #4
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    @killingroad Senin şu Doğan Trend'deki nüfuzundan, imkanından faydalanmak gerek.
    espresso ve Cyan bunu beğendiler.

  5. #5
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Biraz fazla gecikmeli de olsa 8S'i alabildim, biraz daha gecikmeyle de videoyu tamamlayabildim sonunda.

    https://www.youtube.com/watch?v=FSC4nepHxtk


    Bahsetmeye değer bulduğum noktalar kabaca şöyle:

    * Motosikletin düzlük performansı beklediğimden iyi. 202kg ağırlığı ile, Hornet'e göre biraz zayıf gibi görünen gcüüyle biraz daha hantal bir sürüşü olacağını düşünüyordum, hiç öyle değil. Hem devir bandını güzel ayarlamışlar hem de vites oranlarını performansa destek atacak şekilde düzenlemişler, gerçekten tatlı gidiyor. (Evet MT07'yi deler =))

    * Elektronik paketi beni en çok şaşırtan noktalardan oldu. Paket derken evet çok fazla bir şey yok, ama TCS'nin çalışması da güzel, ABS'nin zırt pırt devreye girmemesi de. Honda ile Yamaha bu departmanlarda iyice geriye düşecekler gibi görünüyor. TCS 3'te dahi evet erken müdahale ederek sert hızlanmalara ket vuruyor ama bunu asla bas-çek-bas-çek höğğğ höğğğ şeklinde yapmıyor. ABS de fazla erken girmiyor devreye.

    * Aks mesafesi 147cm idi sanırım, uzunca tarafta kalıyor. Ağırlıkla birleşince sürüşü de hantal olur diyordum ama amortisör dengelerini ve şasi geometrisini güzel çalışmışlar. Ekstra şeyler istemedikçe motor oldukça güzel laf dinliyor. Ben ağır olduğum halde arka preload ayarına dokunmadım ve cazgırlaşmadıkça bir problem çıkarmadı.

    * Beklediğimden bir tık fazla yaktı ama videoda değindiğim gibi test motoru olmasından dolayı da olabilir bu, maruz kaldığı muameleyi tahmin edebiliyoruz. Ama bir tık fazla dediğim de işte benim 3.6 yakar ya heralde dediğim yerde 4.0 yaktı gibi. Öyle "çok yakıyor" bir durum yok.


    Bu fiyata alır mıyım? Üzgünüm, Türkiye'de Japon motosikletlerinin başındaki bu vergi kabusu varken almam. Ama bu sınıfta bir Japon motosikleti düşünülüyorsa kesinlikle bakılması gerek derim, girmeyeceğim bir sınıfla ilgili tahmin yürütmek de çok doğru değil belki ama, birinci tercihim de 8S olur gibime geliyor.
    Bunu anlamadım...

    Japon mallarına özgü ek bir vergi mi var da fiyat artıyor?

    Ayrıca orta sınıf naked fiyatları aşağı yukarı hemen hepsi 380 bin TL bandına geldiler. KTM 790 Duke bile 415 bin TL'lerden 380 bin TL'ye düştü. Honda Hornet, Suzuki GSX-8S aynı. MT07 liste fiyatından bulursanız 328.300 TL (tft ekranlı). Bu sınıfta asıl Aprilia inat ediyor. Sanki çok satan motormuş gibi her ay zamlanıyor. Ağustosta Tuono 660 Factory almaya niyetlendim, 420 bin TL civarındaydı, sonra 440 bin oldu en son şimdi 479.900 TL (takasa destekli peşin 429.900 TL).

    Elimde 380 bin TL nakit var. Ne önerirsiniz mesela bu fiyata? Japon, Avrupa, Çin, Hindistan, vs?

  6. #6

    Üyelik
    25 Kasım 2018
    Hocam o bütçeyle triumph trident 660 bakabilirsiniz showa Amortisörleri tcs 2 sürüş modu elektronik gaz kolu 3 silindir road5 lastikler otomatik kapanan sinyaller falan iyi bir seçenek gibi duruyor

  7. #7
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu anlamadım...

    Japon mallarına özgü ek bir vergi mi var da fiyat artıyor?
    AB ile gümrük birliği anlaşması nedeniyle AB ülkeleri üretimi ürünler gümrük vergisi olmadan geliyor, AB dışı ülkelerde üretilenlerde tam bilmiyorum ama %20 sanırım gümrük vergisi var bu yüzden japonların fiyat avantajları kalmadı.

  8. #8
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu anlamadım...

    Japon mallarına özgü ek bir vergi mi var da fiyat artıyor?

    Ayrıca orta sınıf naked fiyatları aşağı yukarı hemen hepsi 380 bin TL bandına geldiler. KTM 790 Duke bile 415 bin TL'lerden 380 bin TL'ye düştü. Honda Hornet, Suzuki GSX-8S aynı. MT07 liste fiyatından bulursanız 328.300 TL (tft ekranlı). Bu sınıfta asıl Aprilia inat ediyor. Sanki çok satan motormuş gibi her ay zamlanıyor. Ağustosta Tuono 660 Factory almaya niyetlendim, 420 bin TL civarındaydı, sonra 440 bin oldu en son şimdi 479.900 TL (takasa destekli peşin 429.900 TL).

    Elimde 380 bin TL nakit var. Ne önerirsiniz mesela bu fiyata? Japon, Avrupa, Çin, Hindistan, vs?
    ben olsam az da kredi çeker 890SMT alırdım.
    mıymıntı musa suşi yerken halıya ispirto döktü

  9. #9
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AB ile gümrük birliği anlaşması nedeniyle AB ülkeleri üretimi ürünler gümrük vergisi olmadan geliyor, AB dışı ülkelerde üretilenlerde tam bilmiyorum ama %20 sanırım gümrük vergisi var bu yüzden japonların fiyat avantajları kalmadı.
    Tamam işte. Ben de diyorum ki, AB'den yapılan ithalatlarda gümrük avantajı olmasına rağmen (tam bilmediğim bir konu), AB dışı markalarla (Japon diyelim) aralarında kayda değer bir fiyat avantajı oluşmuyor. Hatta bazıları daha pahalıya geliyor.

    Örneğin;

    Triump Trident 660 366.900 TL
    KTM 790 Duke 422.300 TL (peşin 380.400 TL)
    Aprilia Tuono 660 Factory 479.900 TL (peşin 429.900 TL)
    Aprilia Tuono 660 449.900 TL (peşin 399.900 TL)

    Yamaha MT07 328.300 TL
    Honda Hornet 364.750 TL
    Suzuki GSX-8S 409.900 TL (peşin 379.900 TL)

    Nerde kaldı gümrük avantajı?

    Yani "bu paralara Suzuki almam" denilince, e o zaman alternatif nedir sorusu geliyor işte...

    Tam tersi, Avrupalı markaların fiyat avantajı kalmamış...

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Yüzde yirmi saçmasapan bir fark. Bir üreticiye diğerinden yüzde yirmi fiyat dezavantajı şart koşuyorsunuz... Tahminim zaten yüksek olan diğer vergiler nedeniyle etkisi tam anlaşılmıyor.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Eylül 2023
    Şehir
    Türkiye'nin her yeri.
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60)
    Suzuki'nin hârika bir motosiklet ürettiğine eminim ancak tipi ve rengi bayağı kötü duruyor. Pearl Cosmic Blue dedikleri renk fotoğraflarda kötü gözüküyordu, canlı daha da kötü gözüküyormuş. Metallic Mat Black No.2 modelinde de jant ve şasi kısmında aynı rengi kullanmışlar, "bence" o modeli de durduk yere yakmışlar. Japon dersin, harf sanatı dersin, düz Japon yazısı bile göze hoş gelir dersin ama çok kötü bir 8S amblemi tasarlamışlar ve motosikleti daha da özensiz göstermişler.

    Ön kafa yeni kasa MT07, MT25 gibi bir şey olmuş. Renk bir yandan NK serisini de andırıyor. Glass Mat Mechanical Gray rengi belki daha göze hoş geliyor olabilir tabii.

    İlk çıktığında GSX-S1000 modelini almayı düşünmüştüm ancak tipi hoşuma gitmediği için vazgeçmiştim. Demek ki önce GSX-8S modelini görseydim, S1000 modelini alabilirmişim.

    Suzuki'nin şu an güzel de bir kampanyası da var. Tipi biraz kurtarır olsa bence güzel satış yapabilirdi.

  12. #12

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @killingroad Senin şu Doğan Trend'deki nüfuzundan, imkanından faydalanmak gerek.
    Valla abi bir nufüzum varsa faydalanın

    RS'i almadan önce haftada bir gidip üstüne biniyordum showroom'da =) o kadar muhabbet ettikten sonra test motoru rodajı bitip halka açılınca 15-20dk yerine 30-35dk kullandım. Ondan sonra aldığım tüm motorlar zaten test motorlarıydı (ki bunlar da Tuareg, Mandello ve 8S)
    Evet 2 günlüğüne alabiliyorum, zamanla satıştaki arkadaşlarla marka etkinlikleri o bu derken arkadaş olduğum için, video çekeceğim diye aldığım için.

    Bir şey ima etmediğini biliyorum öyle uzun uzadıya yazmamın sebebi, Doğan Trend ile hiç bir ilişkim yok. Sadece Aprilia aldığım gün tanıştığım insanlarla daha sonra marka günleri etkinlikleri vs derken arkadaş olmam nedeniyle evet kapıdan gelen çok takipçisi olmayan birisi bir motoru 2 gün alamaz, ben alabiliyorum benim de öyle takipçim olmadığı halde.
    Motorunu çekmemi isteyen herhangi bir marka varsa veya böyle test motoru açma huyları da varsa her markanın motoru için de video çekmeye hazırım. =)
    Ha nufüz diyeceksek mesela @Cyan'ın bilader V85 düşünüyordu sanırım, şubeden şubeye bilgisiz kişiler çıkabiliyor, test motoru yok derlerse belki başka şehre vs gitmiş midir sorup öyle ise gelecek tarihi iletebilirim demiştim.

  13. #13

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu anlamadım...

    Japon mallarına özgü ek bir vergi mi var da fiyat artıyor?

    Ayrıca orta sınıf naked fiyatları aşağı yukarı hemen hepsi 380 bin TL bandına geldiler. KTM 790 Duke bile 415 bin TL'lerden 380 bin TL'ye düştü. Honda Hornet, Suzuki GSX-8S aynı. MT07 liste fiyatından bulursanız 328.300 TL (tft ekranlı). Bu sınıfta asıl Aprilia inat ediyor. Sanki çok satan motormuş gibi her ay zamlanıyor. Ağustosta Tuono 660 Factory almaya niyetlendim, 420 bin TL civarındaydı, sonra 440 bin oldu en son şimdi 479.900 TL (takasa destekli peşin 429.900 TL).

    Elimde 380 bin TL nakit var. Ne önerirsiniz mesela bu fiyata? Japon, Avrupa, Çin, Hindistan, vs?
    Evet Japon motosikletleri ek olarka 26% gümrük vergisine tabi. AB ile gümrük birliğinde olduğumuz için Avrupa üretimi motosikletlerde bu yok.
    Her halukarda bir Avrupalı naked tercih ederim, bu 790 mı olur Street Triple olur Trident mi olur orası artık kişisel zevklere giren bir konu, kimseye Street Triple alma Tuono al demem yani. Benim bir motosikletten beklediklerim için Tuono aralarındaki en iyi reçete.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerde kaldı gümrük avantajı?
    Yani "bu paralara Suzuki almam" denilince, e o zaman alternatif nedir sorusu geliyor işte...
    Tam tersi, Avrupalı markaların fiyat avantajı kalmamış...

    İyi de bu motosikletler Japon rakiplerinden zaten pahalılar. Türkiye'de hem bu gümrük vergisi muhabbetlerinden hem de iki büyük Japon üreticinin bir ara girdiği triplerden iş tersine döndü. Eskiden Aprilia Ducati çok pahalı olarak görülürdü, ki zaten bütün Dünya'da da Japonlardan pahalı bu motorlar. Bahsedilen Avrupalıların fiyat avantajı bu.

    Yoksa Almanya'da Tuono 660 €10.599, GSX-8S €8900.
    TL karşılıklarına bakarsak Tuono 323bin TL, 8S ise 271bin TL. Almanya'daki VAT'ı 19% geri alıp Türkiye'ye GÜmrük Vergisini yok sayarak ÖTV+KDV ekleyerek getirirsek,

    Tuono 439bin TL
    GSX8S 368bin TL oluyor. Avrupa fiyatlarına göre Tuono burada 70bin TL daha pahalı yani. Ama yazdığın üzere bayide bu fark 20bin TL. Avrupalıların fiyat avantajı bu. Yoksa kimse de Tuono 660'ı 8S'ten MT07'den ucuza almayı beklemiyordur sanırım =)

  14. #14

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Ben bir naked için piyasada olsam GSX-8S ciddi bir aday olurdu. Hornet pek çok açıdan daha iyi ama form faktörü tarafından kaybediyor biraz. Suzuki diğer alternatifler arasında kesinlikle en "oturaklı" olan.

    İnceleme çok güzel olmuş eline sağlık @killingroad.
    killingroad bunu beğendi.

  15. #15
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Gagalı olan ayrı, gagası olmayan ayrı güzel görünüyor benim gözüme nedense. İki teker her hali ile güzel. Arabalarda da aynını hissediyorum. O zaman da 4 tekeri olsun da diyorum. Motorlu araçlar güzel şeyler. Eskisi başka güzel, yenisi başka.
    espresso bunu beğendi.

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Japonlar arasinda şase, suspansiyon ve elektronige iyi calisan kazanir bence. Asagi yukari her Japon guclu, her Japon dayanikli, her Japon hesapli. Gel gelelim motosiklet tecrubesi olup 900cc naked alacak olan adam kagit uzerinde "o bundan yuzde %5 guclu, şu bundan %5 ucuz" hesabi yapmaz, kullanir, bakar, hangisi zevkliyse ona yonelir. Gel gelelim aracin verecegi zevkli kullanim hazzinin numerik bir hesabi da yok. Kagit uzerinde avantaja ve kozmetige yatirim yapan ureticiler eninde sonunda kaybetmeye mahkum. Muadillerinden %10 gucsuz, %10 pahali olsun; ama iyi calisilmis duzgun bir sase, suspansiyon, elektronik sistem ile gelsin, eninde sonunda yildizi parlar.
    killingroad bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnceleme çok güzel olmuş eline sağlık @killingroad.
    Çok teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japonlar arasinda şase, suspansiyon ve elektronige iyi calisan kazanir bence. Asagi yukari her Japon guclu, her Japon dayanikli, her Japon hesapli. Gel gelelim motosiklet tecrubesi olup 900cc naked alacak olan adam kagit uzerinde "o bundan yuzde %5 guclu, şu bundan %5 ucuz" hesabi yapmaz, kullanir, bakar, hangisi zevkliyse ona yonelir. Gel gelelim aracin verecegi zevkli kullanim hazzinin numerik bir hesabi da yok. Kagit uzerinde avantaja ve kozmetige yatirim yapan ureticiler eninde sonunda kaybetmeye mahkum. Muadillerinden %10 gucsuz, %10 pahali olsun; ama iyi calisilmis duzgun bir sase, suspansiyon, elektronik sistem ile gelsin, eninde sonunda yildizi parlar.
    Dediklerine katılıyorum. Japomlar uzun süredir bu konulara fazla eğilmiyordu, Kawasaki biraz malzemede Suzuki biraz setupda dikakt ediyorlar ama genel. olarak daha boşvermiş motorlar yapıyorlar. 8S'in bu sürüş hissiyatına çalışmış olması bu nedenle hoşuma gitti.

    Ama kazanırdan kasıt satışsa bence oralarda çok da bir şey değişmez. Hiç bir zaman Honda Yamaha kadar satamayacak ikisi de. GSXS1000GT İngiltere'de çok satmış mesela, muhtemelen NT1100'den fazla satmış da olabilir, ama totalde durum pek değişir gibime gelmiyor.

    *
    Bu arada Hornet'i olan arkadaşım satmamış, başka motor almıştı Hornet duruyormuş. Bir karşılaştırma çeksem mi, ama kaskosu yok motorun
    youtube.com/@bisuruyorum

  18. #18
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Çok iyi, hiç sıkmadan detaylara inmen güzel olmuş

    Tuono usa fiyatı 11.000, 8s usa fiyatı 9.000. Burada japonlar gerçekten pahalı satıldığı için avrupa motorlar çok ucuz gözüküyor
    killingroad bunu beğendi.

  19. #19
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Motosiklet araba gibi değil, birazda her insanın anatomisine, zevkine, beklentisine uyan bir modele binmesi lazım. Her motor herkes için aynı rahatlıkta değil. Anatomi, beklenti, algı çok fazla değişken var bu motor iyi demek için.
    killingroad ve espresso bunu beğendiler.

  20. #20

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok iyi, hiç sıkmadan detaylara inmen güzel olmuş

    Tuono usa fiyatı 11.000, 8s usa fiyatı 9.000. Burada japonlar gerçekten pahalı satıldığı için avrupa motorlar çok ucuz gözüküyor
    Abi 40dk bence hala fazla uzun ama bilmiyorum
    Teşekkürler.
    initial-D bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)