Trident 660 da inceledim bu süreçte tabii. Kawasaki Z650 de...bir ara CF motor, Bajaj falan mı alsam ilk büyük dedim. Sonra neredeyse Aprilia Tuono 660 factory alıyordum. Street triple 765 RS bile düşündüm...(farklı segment olsa da)
Kısaca neredeyse tüm naked piyasasına hakimim
Düşüre düşüre Hornet ve GSX-8S'e kadar geldik.
Kararım öncelikle kesinlikle Japon olacak. KTM elendi, Triump elendi, Aprilia elendi.
Honda Hornet çirkin bir motor bunu kabul etmek gerek. Zaten en büyük sorunum da bu. Şu motoru daha güncel ve agresif tasarım yapsalar zaten düşünecek bir şey kalmıyor. Ama bu japonlar enteresan adamlar. Yıllarca Toyota kullandım (Yaris, Corolla) onlar da çirkindi
Tamam sorunsuz, tamam uzun ömürlü, tamam ekonomik vs araçlar üretiyorlar ama çirkin işte, çirkin. Yani bunları gerçekten beğenen adamın estetik değerlerinden şüphe duyarım.
Ama yine de
Türkiye şartlarında (koyu yazıyorum) Honda'nın üstünlüğünü kabul etmek gerekecek gibi. Alıp kullansam belki çirkinliğini tolere edecek ama mutlu edecek mi bilemiyorum. Takıntılı bir insanım. Gözüm hep Suzuki'de kalacak biliyorum.
Gönül mü, mantık mı yakında göreceğiz artık