Arkadaşı ucuz kurtarmış.
Bizim buralarda bariyer çok yok ama ağaç çok malesef... Yoksa low side çok da kötü bir kaza türü değil, ekipman olduğu ve kayarken bir yere carpılmadığı müddetçe.
Pist dısında bu kadar limitlerde sürüş yapanlara hiç bir zaman aklım ermeyecek.
Kazadan önceki virajda zaten falso vermiş eleman, duraksayıp "ne bok yaptım ben?" diyeceğine tekrar aynı şekilde yatmış ve bu sefer affedilmemiş. Şaşırdığım hala yürüyebilmesi.
Max Wrist'i laps diye ağaca saplayan hayat bize kim bilir neler yapar?
sanki daha önce gitmediği yol gibi adamın çoğu virajda fren yapıyor derinliğini bilmediğinden yine frenden patladı
videodayım diye show yapıcam derken final yaptı reis
Nispeten temkinli surucuyumdur, zorunlu olmadigi muddetce karanlikta ve yagista kullanmam. Lakin haftasonu suruslerim videodaki gibi geciyor. 1.5 saat daga gidis, 4-6 saat dagda performansli surus, 1.5 saat donus. Gidis-geliste risk daha fazla bence. Cunku normal trafik icindeyim. Ancak dagdaki herkes o yolun hizli motosiklet ve arabalar tarafindan kullanildiginin farkinda. Hizli deyince, virajlara gore hizli tabii ki. Yoksa hiz 120km'yi gecmiyor kolay kolay. Mumkun degil o virajlarda. Yollar da ona gore temiz ve duzgun. Motosiklet iyiyse (lastik basinci ve durumu, suspansiyon, vs.) ve limitlerinizin icinde kullaniyorsaniz, basiniza is acmaniz cok zor. Ancak Istanbul ve Izmir gibi buyuk sehirlerde melek gibi kullansaniz da, arkada ve yanlarda gozunuz de olsa, coook daha yuksek risk icindesiniz bence.
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Max da iki gün sonra yapmış sıkıntı yok :D
Ben bu elemanın orijinal MaxWrist olduğuna pek inanmayanlardanım. Esas MaxWrist de it gibi gazlardı ama bu arkadaş gibi "arkadaşlarını" beraber sürdüğü insanları sıkıştırmaya kalkmazdı, bu biraz daha barzo bir şey gibi.
*
Performans sürüşü yapmakta bir sakınca görebiliriz ama insanların bunu yapmasına engel olma şansımız yok. Önemli olan performans sürüşünde de cepte kurtarıcı hamleler için pay bırakmak. Darlık'ta benim de hızlı sürmüşlüğüm var, annem ablam izlese ölümle dans ettiğimi sanır, kimi insana göre ahlaksız bir trafik teröristiyim. Ama performans sürüşüne alışkın biri izlerse o da biliyor ki aslında cepte çok fazla "acil durum cephanesi" tutarak gidiyorum. Evet bu yaptığım tabii ki laylay gezmekten daha riskli, bunu inkar edecek halim yok. Ama risk var, risk var.
İyi asfalt ve iyi lastik varsa limit çok yukarılarda olabiliyor. Ama önemli olan bu limiti yolda bulmaya çalışmamak tabii ki. Sadece pistte yaptığım ve sadece pistte yapacağım şeyler var. Onları yolda denemek zar atmak ve hiç bir anlamı da yok.
İlk videoya geri dönecek olursa böyle kaza yapacak bir hızda da gitmiyorlar. Kaza videosuna bakım adam gömmek çok kolay ama, ya zaten böyle bir sürüş yapmayı bilmiyor ve öğrenmek için gereğinden fazla hevesli bir arkadaş, ya da gününde değil ve bunu kabul etmek istemiyor. Çizgisi garip, kararsızlık hat safhada, sinyallerini veriyor zaten ben çakarım bir yere diye. :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------
Büyük şehirlerden ziyade, bizde de bu şekilde Darlık Teke gibi Bozhane gibi yerler var ama buralarda karşıdan gelen araçların dengesizliği başka bir risk taşıyor. Bizim millet normal sokak arasında dönerken de, virajlı orman yolundan dönerken de kazma gibi içeriden dönmeye bayılıyor. Oralara giden heme herkesin karşıdan gelen bir arabanın şeridin yarısına taşmış olmasıyla ilgili bir anısı vardır. Ya adam gazlıyor da tutamadığı için bunu yapıyor olsa falan yine kızarım ama anlarım ne olduğunu. Bu davarlar hiç hesapta yokken 30kmh ile 50kmh ile giderken şeritten taşıyorlar içeriye doğru.
İşin kötüsü, yarış çizgisi dönüyorum diye bunu yapan motosikletliler de var. Hacıllı'da bir arkadaşın kafasını alacaktım dizim ile en son, o kadar abartmaya hiç gerek yok ki. İnsanlar çizgi tutturmayı ve alternatif çizgileri kullanmayı öğrenmeden "yarış çizgisi" hevesiyle garip garip yerlere atıyorlar kendilerini. Kaza adı üstünde kaza olabilir, beylik beylik kimseyi gömmüyorum ama eksradan aranmaya hiç gerek yok.
youtube.com/@bisuruyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)