Minimum ses alan hafif Kask Önerisi
Reklamlar
-
arndiol adlı üyeden alıntı
valla hocam allah razı olsun ben 2023 yılında böyle bir salaklık yapılacagını hiç düşünmemiştim. kargoya cıkmadan iptal ettim ürünü direk yazdıgınızı görünce.
interkom benim için çok önemli bir konu; yazları uzun yol yapıyorum kafayı yerim.
yuvasız olan kaskta imkanı yok rahat edilmez.
Beymoto ve drd'ten teyit ettim ne yazıkki bende bu sebepten vazgeçmek zorunda kaldım.Halbuki c10 modeli daha alt segmenti ama onda bile varmış.garip gerçekten.
Scorpion bakıyorum yine ama onunda fiyatları baya yükselmiş.
Reklamlar
-
blueway2 adlı üyeden alıntı
Beymoto ve drd'ten teyit ettim ne yazıkki bende bu sebepten vazgeçmek zorunda kaldım.Halbuki c10 modeli daha alt segmenti ama onda bile varmış.garip gerçekten.
Scorpion bakıyorum yine ama onunda fiyatları baya yükselmiş.
bulabildiğim en iyi f/p kaskı buydu ackcası bütçeyi yükseltmem gerekecek yine.
evet diğerlerinin fiyatları ucmus ne yazık ki :/
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
bulabildiğim en iyi f/p kaskı buydu ackcası bütçeyi yükseltmem gerekecek yine.
evet diğerlerinin fiyatları ucmus ne yazık ki :/
İnterkom'u İç köpük kısmını ezerek takabilirsiniz elbette diyorlar şaka gibi
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
-
Scorpion EXO 491 modeline baktınız mı? Motomax'da 5790 TL. Sizin limitin az üstü. İnterkom hazırlığı konusunda bilgim yok ama mağazayı arayıp sorabilirsiniz.
-
araştırayım bakalım.
aslında kullanım rahatlıgı çene açılır istiyordum fakat güvenlik kısmını geçtim rüzgar alma oranı cok daha yüksekmiş.
-
26 Aralık 2023, 16:19
#66
Kask konusunda rüzgar olayını çözemedim; alayı alıyor arkadaş.
Deflektör alıp şansımı deneyeceğim ancak sanki bu 100 km üstüne cıkınca fırlayıp yüzüme vurur gibi geliyor. sağlam mıdır? GP Kompozit'in tek bağlantılısı. (motordaki tur camı nedeniyle çift bağlantılı uymuyor)
-
27 Aralık 2023, 08:33
#67
Çift ayaklıları tercih edebilirsiniz. Benim önceki motorumda bunun gibi tek ayaklı vardı. Rüzgardan uçmadı ama, sallanması çok oluyordu. Değiştirip çift ayaklı aldım. 230 gördüm bana mısın demedi.
Mutlaka asansörlü olsun. Boyunuza göre ayarlayabiliyorsunuz. Tam yolu görme çizgisine deflektörün üst sınırı denk gelebiliyor. Bu da oturuş pozisyonunuzu, alıştığınızın aksine değiştirmenize neden oluyor, tabi ki sürüş konforu bir deflektör için bozuluyor.
-
27 Aralık 2023, 11:07
#68
arndiol adlı üyeden alıntı
Kask konusunda rüzgar olayını çözemedim; alayı alıyor arkadaş.
Deflektör alıp şansımı deneyeceğim ancak sanki bu 100 km üstüne cıkınca fırlayıp yüzüme vurur gibi geliyor. sağlam mıdır? GP Kompozit'in tek bağlantılısı. (motordaki tur camı nedeniyle çift bağlantılı uymuyor)
https://motospartan.com.tr/uploads/p...RI-GP105_2.jpg
Takıntılı biri olarak böyle tek ayakla bağlanan şeye hayatta güvenmem. Sağlam tutunması fiziksel olarak imkansız, çok sağlam tuttu diyelim, titrememesi imkansız.
-
27 Aralık 2023, 11:46
#69
Tek bağlantı zorunlu iki bağlantılı olmuyor yapabileceğim birşey yok.
bu kulak problemleri ve rüzgar nedeniyle titreşimi bile kabul ediyorum ki ben ns200 ü öyle bi sünger bant operasyonu yapıyorum ki motorun titreşimini bile az hissediyorum, bu camı da hallederim :D
ama tek baglantı güven vermeyeceği için bu aparatı bir de asagıdaki zımbırtı ile tur camının motora montajlı metal cubuğuna sabitleyeceğim. birşey olur da fırlarsa yüzüme yapışmasın oldugu yerde sallansın en azından.
-
27 Aralık 2023, 11:55
#70
arndiol adlı üyeden alıntı
Tek bağlantı zorunlu iki bağlantılı olmuyor yapabileceğim birşey yok.
bu kulak problemleri ve rüzgar nedeniyle titreşimi bile kabul ediyorum ki ben ns200 ü öyle bi sünger bant operasyonu yapıyorum ki motorun titreşimini bile az hissediyorum, bu camı da hallederim :D
ama tek baglantı güven vermeyeceği için bu aparatı bir de asagıdaki zımbırtı ile tur camının motora montajlı metal cubuğuna sabitleyeceğim. birşey olur da fırlarsa yüzüme yapışmasın oldugu yerde sallansın en azından.
https://productimages.hepsiburada.ne...0940519474.jpg
gp-kompozit'in iki yerden bağlantılı modeli neden olmuyor ki? Ön cam çok mu değişik şekilli?
-
27 Aralık 2023, 12:06
#71
arndiol adlı üyeden alıntı
Kask konusunda rüzgar olayını çözemedim; alayı alıyor arkadaş.
Deflektör alıp şansımı deneyeceğim ancak sanki bu 100 km üstüne cıkınca fırlayıp yüzüme vurur gibi geliyor. sağlam mıdır? GP Kompozit'in tek bağlantılısı. (motordaki tur camı nedeniyle çift bağlantılı uymuyor)
https://motospartan.com.tr/uploads/p...RI-GP105_2.jpg
Ben Tenere700'de kullanıyorum bunu, geçtiğimiz yaz büyük kısmı otoban olmak üzere 10bin km civarı yol yaptım bununla, daha önce çift ayaklısından kullandım onun bir ayağı kırıldı bu sefer şansımı bundan yana kullandım, bakalım ne kadar götürücek.
-
27 Aralık 2023, 12:48
#72
espresso adlı üyeden alıntı
gp-kompozit'in iki yerden bağlantılı modeli neden olmuyor ki? Ön cam çok mu değişik şekilli?
buna benzer birşey.
voodevil adlı üyeden alıntı
Ben Tenere700'de kullanıyorum bunu, geçtiğimiz yaz büyük kısmı otoban olmak üzere 10bin km civarı yol yaptım bununla, daha önce çift ayaklısından kullandım onun bir ayağı kırıldı bu sefer şansımı bundan yana kullandım, bakalım ne kadar götürücek.
benim gariban motor zaten hız yapmıyor, bence problem olmaz :D
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
28 Aralık 2023, 15:13
#73
arndiol adlı üyeden alıntı
Bence buna **********'in çift ayaklısı uyar. zaten ayaklarındaki menteşeler nedeniyle ön camın biraz ilerisinde duruyor tam üzerinde durmuyor, yani sizin ön camın üstündeki çıkıntı arkasında kalır, gayet güzel iki taraftan sağlam tutar.
-
28 Aralık 2023, 21:57
#74
Merhaba, mt thunder 4 kullanıyorum ben gayet memnunum F/P olarak çok iyi. rüzgar sesi de çok yok gibi ama ilk kaskım olduğu için belki bana öyle geliyordur. biraz araştır istersen. hatta çevrende vardır belki çok yaygın bir model.
-
29 Aralık 2023, 08:09
#75
espresso adlı üyeden alıntı
Bence buna **********'in çift ayaklısı uyar. zaten ayaklarındaki menteşeler nedeniyle ön camın biraz ilerisinde duruyor tam üzerinde durmuyor, yani sizin ön camın üstündeki çıkıntı arkasında kalır, gayet güzel iki taraftan sağlam tutar.
tekli gelsin bi duruma göre bakarım iade ederim en olmadı. :D
motorine adlı üyeden alıntı
Merhaba, mt thunder 4 kullanıyorum ben gayet memnunum F/P olarak çok iyi. rüzgar sesi de çok yok gibi ama ilk kaskım olduğu için belki bana öyle geliyordur. biraz araştır istersen. hatta çevrende vardır belki çok yaygın bir model.
thunder 3 sv cok ses alıyordu, bende de blade var. bildiğim kadarıyla mt serisi genel olarak ses alan bir kask grubu
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
aldıgım deflektör olmadı ya da ben beceremedim. tur camı yukarda attıgım görseldeki gibi düz değil hem önden hem yandan oval geliyor.
deflektörün tutucu aralıgı 1.5 cm kadar, bu nedenle yeteri kadar sert tutmuyor;elimde cektiğimde direk cıkıyor.
var mıdır bir çakallıgı bu işin yoksa iade edecegım
-
arndiol adlı üyeden alıntı
alttaki cama bağlanan aparatı cama sabitlemeden içine bir veya iki kat şambrel lastiği koyduktan sonra sabitleyin ve vidalarını sıkın.
sabitleme en kolayı hele o eklem bi gevşedikten sonra verem ediyor insanı.
Ben de vardı çöpe attım
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
otopsici adlı üyeden alıntı
alttaki cama bağlanan aparatı cama sabitlemeden içine bir veya iki kat şambrel lastiği koyduktan sonra sabitleyin ve vidalarını sıkın.
sabitleme en kolayı hele o eklem bi gevşedikten sonra verem ediyor insanı.
Ben de vardı çöpe attım
o lastikten + ice metal plaka gelmiş. ancak kavisli yüzey nedeniyle oturmuyor ortası boşlukta kalıyor. çok sıkınca çatırtı geldi camdan.,,
ortaya ilave malzeme koyup boşlugu doldurup yapmayı deneyeceğim bakalım bir de.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)