790,890 vs motor güçlerine bak , sıkıştırma oranları , vites aralıkları , amortisör kalitesi , fren kaliperinin kalitesi , şase geometrisi vede hafifliği herşey den önce sportif kullanım için dizayn edilmiştir , uzun ömür , konfor , yakıt tüketimi gibi beklentiler bu gibi üretimler de ikinci plandadır , Ferrari ile üretim mantığı birebir aynıdır yazdım bunun neresi yanlış
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
Africa nın tipini severim daha öncede yazmıştım , birde 1.90 olduğum için üstünde sırıtmamıştım herkes Vstrom dan sa bu sana yakıştı dedi bi gaza geldim evet :D ama test sürüşlerinde keyif alamadım , şamrelli lastik , yumuşak suspansiyon , frende kafanın dalması , alt devirlerdeki cansızlığı , binlik motor gibi akselerasyonu olmaması canımı sıktı , o zamanlar bayada uygundu fiyatı 650 lik Vstromla arasında 20-30bin fark vardı , son darbeyi vuruyorum Hırbo sıkı tutun :D 1200 gs satın alıp kullanmaya başladıktan sonra Africa nın hiç şansı kalmadı bende kusura bakma..