Pulsar 400 NS Geliyormuş.
Reklamlar
-
06Serhat adlı üyeden alıntı
2014 ten beri 200 cc nin kronik sorunlarını çözemediler. Üstelik her yeni senede yeni sorunlar çıktı. 400 cc den de aynı performansı göreceğimize inanıyorum. (Japon candır).
Japon candır orasına lafım yok
ancak kronik problem olarak ekran resetleme hariç birşey yok, kendim kullanıyorum.
Sadece şaseden bağlantılı arka çantayı aşırı yüklediğinde şasenin kırılması kronik problemden sayıyorsan kullanıcı hatası o
ne kadar ekmek o kadar köfte,
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Reklamlar
-
TIGERSHARK adlı üyeden alıntı
Bende var ama ekran harici pek kronik sorunu duymadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------
240 hindu parası olacakmış. Dediğine göre dominar dan daha ucuz olacakmış. İlginç.
40 beygir miş 35nm tork muş.
En fazla 154 görüyormuş.
lastik boyutları 110/70-17 (ön) ve 140/70-17 (arka)
4 sürüş modu var ayrıca çekiş kontrol varmış. Bak burası ilginç
ayarlanabilir fren ve debriyaj kolları varmış
6 vites
dominardan 19 kilo hafif
Bajajcıların gözü aydın motor da 4 lü flaşör varmış
Haziran ayında da delhiden sevkiyatlar başlayacakmış. Türkiyeye de seneye gelir.
Okumak isteyene:
https://www-indiatoday-in.translate....x_tr_hist=true
https://www.youtube.com/watch?v=n4RzEv_y63E
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
Buda yakın inceleme videosu
ALLAH razı olsun en sonunda o sinyal kolunu değiştirmişler.
https://www.youtube.com/watch?v=XAoYl8cws-8
Vites göstergesini yine mi eklememişler ben mi göremedim :D
-
Gariban Duke 390 olmuş, sol kütük bildiğimiz Ktm kütüğü gibi. 240 hindu parasından gelecekse Dominar'dan pahalı olacak demek 230.000 Tl buna vermektense Duke 250 almak daha mantıklı bence.
-
hakanarslan0 adlı üyeden alıntı
Vites göstergesini yine mi eklememişler ben mi göremedim :D
Yok yaa o kadar da değildir. Adamlar koskoca 4lü flaşörü eklemişler yıllar sonra onu da unutmamışlardır herhalde
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Gariban Duke 390 olmuş, sol kütük bildiğimiz Ktm kütüğü gibi. 240 hindu parasından gelecekse Dominar'dan pahalı olacak demek 230.000 Tl buna vermektense Duke 250 almak daha mantıklı bence.
Fiyat olayı yanlış olabilir. Çünkü en ucuz 400 cc olacak diye lanse ediliyor.
Dört Silindirin Gücü Adınaaaa
......!
-
hakanarslan0 adlı üyeden alıntı
Vites göstergesini yine mi eklememişler ben mi göremedim :D
Fuel yazısının hemen sağ yukarısında konumlandırmışlar
-
...BeDo... adlı üyeden alıntı
Fuel yazısının hemen sağ yukarısında konumlandırmışlar
aa evet varmış koskoca gear yazmışlar ben görememişim
-
arndiol adlı üyeden alıntı
kronik problem olarak ekran resetleme hariç birşey yok,
Buda çözümü gayet basit, artçı selesinin altındaki sigorta paneline tesisatı kesip biçmeden bir kaç işlem yapılır çözülüyor. Stop etme falanda arada nadirende olsa yapıyor ama oda ekmek köfte ilişkisi.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Aslında Rs 400 gibi bir motor olsa ve gelse, fiyatı da makul olsa Türkiye'de epey satılabilir.
Ne kadar olursa makul olur mesela hocam?
-
spacenet adlı üyeden alıntı
400'lük sürümlerini piyasaya sürmemeleri son derece büyük bir hataydı zaten. Eğer çıkartırlarsa, büyük bir talep göreceği ve güçlü bir satış performansı sergileyecekleri kesin.
hata mı adamlar rekor kırdı satısta sakın alsat ısıne gırme sen
-
dominar herkes seviyor ama ağırlığından dolayı spor kullanıma gelmiyordu.bence güzel olmuş detayları bilmiyorum ama pulsar dediklerine göre hafif olması icap ediyor.ama bir detayı sevmedim.malum ktm ile aynı üretiyorlar vs ama yeni çıkan bir motor olmasına rağmen yeni kasa ktm 390 ile aynı motor bloğunu taşımıyor.eski motoru kullanıyor yani pulsar 400.yeni ktm bloğunu kullansaydı bence işte o zaman tam efsane olurdu.fiyat olarak bence dominar 400 den ucuz olması gerekiyor.bekleyenlere sabır versin gelene kadar 250 den aşada olmicak gibi duruyor
-
A2 sinirlarinda 2.motor alacak motorcu, çin mali istemiyorsa, 350-400k arasi parasi yoksa, Dominar ayisini da istemiyorsa hicbirsey alamiyor.
Aferin bajaj. Blok saglam biliyoruz. Yedek parcada 1 sene icinde bakkalara kadar duser. Servis te kotunun iyisi. Malzeme kalitesi de Bajaj standardinda olsa yeter. Hersey ok.
Geriye tek bir kalem kaliyor: kronik sikinti. Kronik de yoksa bu motor piyasayi supurur.
Hadi bakalim heyecanla bekliyoruz.
-
Bu motoru nasil bir pazarlama stratejisi ile cikardiklarina ben anlam veremedim ayni blokla ayni ayarda farkli modelde urun cikartmak enteresan bana kalsa yapilacak olsan dominar 400 un tur versiyonuna ek olarak spor versiyonunu cikartinmi zaten ayni isi goruyor
Domi400 e biraz spor grenaj oldumu sana supernaked motor KTM duke serisinde boyle ilerliyor bunlar biyerinden model uretiyor
-
TIGERSHARK adlı üyeden alıntı
Bende var ama ekran harici pek kronik sorunu duymadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------
240 hindu parası olacakmış. Dediğine göre dominar dan daha ucuz olacakmış. İlginç.
40 beygir miş 35nm tork muş.
En fazla 154 görüyormuş.
lastik boyutları 110/70-17 (ön) ve 140/70-17 (arka)
4 sürüş modu var ayrıca çekiş kontrol varmış. Bak burası ilginç
ayarlanabilir fren ve debriyaj kolları varmış
6 vites
dominardan 19 kilo hafif
Bajajcıların gözü aydın motor da 4 lü flaşör varmış
Haziran ayında da delhiden sevkiyatlar başlayacakmış. Türkiyeye de seneye gelir.
Okumak isteyene:
https://www-indiatoday-in.translate....x_tr_hist=true
https://www.youtube.com/watch?v=n4RzEv_y63E
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
Buda yakın inceleme videosu
ALLAH razı olsun en sonunda o sinyal kolunu değiştirmişler.
https://www.youtube.com/watch?v=XAoYl8cws-8
Dominardan 19kilo hafif demişsiniz. Bir incelemede 178kg diyorlardı. Dominar da 182kg. Eğer 178 ise hiç bir anlamı yok, eğer 19kilo hafif yani 163 ise tercih edilebilir.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
-
gerivites adlı üyeden alıntı
Dominardan 19kilo hafif demişsiniz. Bir incelemede 178kg diyorlardı. Dominar da 182kg. Eğer 178 ise hiç bir anlamı yok, eğer 19kilo hafif yani 163 ise tercih edilebilir.
internette boş ağırlık olarak dominar 400 e 193 kg ,400 ns için 174 kg yazmışlar.
Dört Silindirin Gücü Adınaaaa
......!
-
beygir gücü ve torku triump speed 400'le hemen hemen aynı. triump speed 400 330bin TL, Domniar 400 226bin. Hindistan'da dominar 400'le triumph speed 400'ün fiyatı birbirine denk. speed 400'e yazık ettiler. 400 ns'i beğendim. uygun fiyatlı çıkarsa direk alırım.
-
Üzgünüm, ama bir Dominar kullanıcısı olarak tasarım çöp. Dominar yanında Johnny Deep kalıyor yakışıklı oğlum
-
Aga be, madem 400 cc ye çıktın, yap şunu 2 silindir de gıpraşıp, uyuşmasın oramız buramız.
Ns serisi için neysede, dominar için şart bence
-
bajaj tasarımları leş malesef, buda 100kmden hintliyim diye bağırıyor
-
Rekabet iyidir, kesinlikle gelmeli.
-
400 kategorisi gerçekten iyi gelişti. RS457'de Aprilla tarafında iyi bir seçenek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)