Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Sınırsız bütçeyle tercih edeceğiniz iki motosiklet

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    fancydriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Ns200 - Honda Cb250R - CfMoto Mt650
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tam bende afrika twin im var bir tane bmw k 1600 gtl exclusive olsa yeter demeye gelmiştim
    o 5 yıl konusuna gelince bu motorları 5 yılda değil 15 yılda bile eskitemezsin afrika ile 500000 km geçen kullanıcılar var bu yolu kaç yılda yapabilirsin ki
    5 yıl yeni teknolojiler için uzun bir süre bence, hadi 7.5 yıl yapalım, arada güncellemek isterim motorumu şahsen.

    Yoksa KM açısından demedim, daha 1000 km olan motorlardaki ufacık arıza ya da arızamsı şeylerde eyvah bittik moduna giren bir insan olarak bile bu motorlara karşı böyle bir saygısızlığa girişmem, dediğiniz gibi yüz binlerce km sorunsuz süren insanlar var.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    08 Eylül 2023
    Şehir
    egenin incisi .
    Motosikleti
    vardı bir şeyler
    Africa twin.

  3. #63
    yenividivici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2023
    sınırsız bütçe diyorsun adam halen japon diyor.

    yok pcx monoko

  4. #64
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Para harcama şekilleri;

    Kendi paranı kendin için harcamak.
    Kendi paranı başkası için harcamak.

    Başkasının parasını kendin için harcamak.
    Başkasının parasını başkası için harcamak.

    En fütursuz olanı,
    Başkasının parasını kendin için harcamak.
    Genel olarak en pahalı, ulaşılması en güç olan seçilir...

  5. #65

    Üyelik
    28 Şubat 2023
    Motosikleti
    Dominar D250
    Madem bütçemiz sınırsız o zaman ben 1 adet Ducati Panigale v4 s ve 1 adet Indian Pursuit Dark Horse rica ediyorum.

  6. #66

    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok.
    Goldwing demiştim,
    Yanına ikinci Honda daha alayım.
    Africa Twin olsun.

  7. #67
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Benim Motosiklet sürdüğüm andan beri hep hayalim NSR 500 kullanmaktı. Zamanında 34hp Aprilia RS125 extrema, 61 hp RS250 ve 45hp lik TZR 250 sahibi olmuş birisi olarak o NSR yi çok merak ediyorum. Zamanında Doohan a şampiyonluk getiren 1996 Model 200hp guce sahip olan, Alkoloid yakıt kullanan karburatorlu ve Screamer motora sahip bir NSR 500 hep hayalimdir.
    tommygun bunu beğendi.

  8. #68

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim Motosiklet sürdüğüm andan beri hep hayalim NSR 500 kullanmaktı. Zamanında 34hp Aprilia RS125 extrema, 61 hp RS250 ve 45hp lik TZR 250 sahibi olmuş birisi olarak o NSR yi çok merak ediyorum. Zamanında Doohan a şampiyonluk getiren 1996 Model 200hp guce sahip olan, Alkoloid yakıt kullanan karburatorlu ve Screamer motora sahip bir NSR 500 hep hayalimdir.
    RS250 alıp satmış birisi olarak tez zamanında kellenin vurulmasını talep ediyorum :D

    NSR500'ü parasyla da olsa alamayacağımız için ben hiç düşünmedim bile, oralara girebileceksek dehlerim valla RSV4-X Trenta falan. Ya da tur makinasını sallayıp bir NSR500 bir RS250GP.
    hasmet bey revizyon yapabiliyor muyuz? :D
    BoraKara ve tommygun bunu beğendiler.
    youtube.com/@bisuruyorum

  9. #69
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RS250 alıp satmış birisi olarak tez zamanında kellenin vurulmasını talep ediyorum :D

    NSR500'ü parasyla da olsa alamayacağımız için ben hiç düşünmedim bile, oralara girebileceksek dehlerim valla RSV4-X Trenta falan. Ya da tur makinasını sallayıp bir NSR500 bir RS250GP.
    hasmet bey revizyon yapabiliyor muyuz? :D
    1999 yılında İzmir Kawasaki Aşar motordan sahibi Derviş beyden 13.500 Alman Markına almıstım. Ne zamanlardı anılarda kaldı hepsi
    tommygun ve killingroad bunu beğendiler.

  10. #70

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1999 yılında İzmir Kawasaki Aşar motordan sahibi Derviş beyden 13.500 Alman Markına almıstım. Ne zamanlardı anılarda kaldı hepsi
    Kıyaslama yapalım.
    2001 yılında 98 model M Paket 3.16i'yi 17bin DM'ye almıştık Kosifler'den.
    RS250'nin fiyatı resmen devasaymış.

    Yine de kıskançlıktan bileklerimi kesmeyeceğim, ağladığımd da yok gözüme toz kaçtı.
    RS 250 gerçekten acayip bir şey. Çok şanslısın ya..
    BoraKara bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum

  11. #71
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Yaşımız büyük, motosiklet geçmişimiz küçük olduğu için merak edip demin "Allah Allah nedir bu Rs250 dedikleri?" diye araştırayım dedim.

    250 cc, 2 zamanlı , 72,5 bg, 40 nm tork, ıslak ağırlık 167 kg, yuhhh ohhaaaaa.

    Ben Pulsar Rs200 gibi birşey beklerken 20 küsür sene önce İtalyanlar sapık bir motor üretmişler.

    BoraKara bunu beğendi.

  12. #72

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaşımız büyük, motosiklet geçmişimiz küçük olduğu için merak edip demin "Allah Allah nedir bu Rs250 dedikleri?" diye araştırayım dedim.

    250 cc, 2 zamanlı , 72,5 bg, 40 nm tork, ıslak ağırlık 167 kg, yuhhh ohhaaaaa.

    Ben Pulsar Rs200 gibi birşey beklerken 20 küsür sene önce İtalyanlar sapık bir motor üretmişler.

    https://i.hizliresim.com/ctsidhh.jpeg

    Suzuki'den alıyorlar ilk etapta motoru, Japonya için 45hp mi 55hp mi bir sınırlama var.
    Sonra Aprilia motoru alıp modifiye ediyor, gömlekler piston ve üst kapak sanırım Aprilia üretimi.
    Sene 1994, motorda Lap Timer var. Ters maşa Marzocchi amortisör falan. :D

    250cc 2T motor o yıllarda çok güçlübir makina demek.
    Bugün MotoGP olan sınıf 500cc 2T ve Valentino Rossi'nin ilk 500cc deneyimi sonrası korkusunu anlatan bir video var, çok iyi :D
    BoraKara bunu beğendi.

  13. #73

    Üyelik
    01 Mayıs 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke 250 ABS
    1- 1999 Hayabusa
    2- Panigale V4

  14. #74
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaşımız büyük, motosiklet geçmişimiz küçük olduğu için merak edip demin "Allah Allah nedir bu Rs250 dedikleri?" diye araştırayım dedim.

    250 cc, 2 zamanlı , 72,5 bg, 40 nm tork, ıslak ağırlık 167 kg, yuhhh ohhaaaaa.

    Ben Pulsar Rs200 gibi birşey beklerken 20 küsür sene önce İtalyanlar sapık bir motor üretmişler.

    https://i.hizliresim.com/ctsidhh.jpeg
    Suzuki RGV 250 nin motorunu kullanır RS250 Bendeki 61 hp guce. Analog digital gosterge tasarimi hatta lap timer butonu bile vardı. Marş motoru yoktu Kicstart ile calisiyordu. Ecu ya bagli solanoid ile kontrol edilen egzoz guc subabinin yanisira 34mm Keihin karbururatorlerinin alacagi havayi belirleyen hava kutusuna bagli bir valf daha vardi. 6 nin devirden sonra egzoz guc subabi actiginda cikardigi ses ve gucu muhtesemdi. Virajlarda Devri yuksek tutmaniz gerekirdi ani gelen tork sikintiya sokmasin diye. Tork guc egrisi degisikti tork orta devirde birden patlardi devir verdiginizde guzellesirdi kullanimi tork dusmeye baslayinca.
    tommygun bunu beğendi.

  15. #75
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki RGV 250 nin motorunu kullanır RS250 Bendeki 61 hp guce. Analog digital gosterge tasarimi hatta lap timer butonu bile vardı. Marş motoru yoktu Kicstart ile calisiyordu. Ecu ya bagli solanoid ile kontrol edilen egzoz guc subabinin yanisira 34mm Keihin karbururatorlerinin alacagi havayi belirleyen hava kutusuna bagli bir valf daha vardi. 6 nin devirden sonra egzoz guc subabi actiginda cikardigi ses ve gucu muhtesemdi. Virajlarda Devri yuksek tutmaniz gerekirdi ani gelen tork sikintiya sokmasin diye. Tork guc egrisi degisikti tork orta devirde birden patlardi devir verdiginizde guzellesirdi kullanimi tork dusmeye baslayinca.
    Eski zaman motorlarına bakınca şimdikiler biraz iğdiş edilmiş gibi duruyor.
    BoraKara bunu beğendi.

  16. #76
    mgokhan57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Honda Forza 250 2022
    KTM Superduke R ve Moto Guzzi V100 Mandello S ☺️

  17. #77
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    250 cc'ye o beygiri nasıl sığdırmışlar? Tork u da yerinde görünüyor. Endustri ayağına kandırılıyoruz sanki.

  18. #78

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki RGV 250 nin motorunu kullanır RS250 Bendeki 61 hp guce. Analog digital gosterge tasarimi hatta lap timer butonu bile vardı. Marş motoru yoktu Kicstart ile calisiyordu. Ecu ya bagli solanoid ile kontrol edilen egzoz guc subabinin yanisira 34mm Keihin karbururatorlerinin alacagi havayi belirleyen hava kutusuna bagli bir valf daha vardi. 6 nin devirden sonra egzoz guc subabi actiginda cikardigi ses ve gucu muhtesemdi. Virajlarda Devri yuksek tutmaniz gerekirdi ani gelen tork sikintiya sokmasin diye. Tork guc egrisi degisikti tork orta devirde birden patlardi devir verdiginizde guzellesirdi kullanimi tork dusmeye baslayinca.
    O dönem bir dergi sayfası da buldum 70 demiş ama 61 mi diyordu kitapçıkta?

    Nolur nolur nolur kickstart ile çalıştırırken gülen dallamaların içinden geçiyordum de :D
    İst feneryolu civarlarında vardı bir tane öyle :D
    BoraKara bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum

  19. #79
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Ben 61 hp diye hatirliyorum. Arka teker verisi olabilir muhtemelen. Hizlanmasi inanlilmazdı o zaman yeni kasa zx6 ve cbr600f4 yeni cikmisti. Dragda kalkarken az biraz debriyaji ayarlayamadilarmi gecerdim Rs ile. Top speedi cok yuksek degildi vites oranlarindan muhtelemen 215-220 civari goruyordu. Ancak frenler suspansiyonlar,şasi ve oturus geometrisi beni hep daha fazlasina zorlardi. Yillar sonra itiraf edeyim sahil bulvarinda yarisirdik geceleri, o zamanlar boş, arac az, cevirme yok denecek kadar az. Goztepe iskeleden Konaga kadar
    killingroad bunu beğendi.

  20. #80

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Zaman aşımına uğradı sıkıntı yok :D
    BoraKara bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)