Ben Honda bayisine gidip hasar tespiti yaptırsam sonra o listeyi alıp çıksam kendim sigortaya hasar dosya talebi açabilir miyim experi kendi evimin garajına çağırabilir miyim ? Ve sonrasındaki işleyişi de kendim halledebilir miyim ?
Geçen de bana stajyer ehliyeti olan birisi çarptı yandan ve % 100 kusurlu çıktı hangi servisi motorcuyu aradıysam yapmadı..Artık Gebze akse sapağında Hayri ustayı senelerdir tanırım işlerini hallederim , bazen yardım ederim kendi motorumu tamir ettiririm. Dosyayı orada açtım servis bilgilerini orası olarak girdim..Parça listesini kendimiz yazdık fiyatları kendimiz yazdık Hayri usta imzaladı , yolladık şimdilik sorun yok.. Aklınız varsa kavga dövüş zararınızı nakit alın karşı taraftan..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Yıllardır Japonlarla çalışan ve Japon kültürünü yakinen bilen biri olarak şunu söyleyebilirim ki bizim toplumumuzda abartılı bir beğeni var Japonlara karşı.
Japonya'nın tek farkı yasaları sıkı ve uyuluyor, denetleniyor.
Bir de disiplinli çalışıyorlar.
Ama bir Japon ana karayı terk ettiği an Japon olmaktan çıkıyor.Kendi ülkesinde yapamadıklarını yapmaya başlıyor.
Pragmatist insanlar oldukları için kendi çıkarlarına bir fırsat gördükleri an değerlendiriyorlar.
Dolayısıyla Türkiyede dönen olayları biliyorlar, ama karışan ve denetleyen olmadığı için rahat davranıyorlar.
Ayrıca Japonlar zekidir algısı da yanlış. Her ülkede olduğu gibi 10 adamın 2'si zeki geri kalanı kaymak yiyen tayfa.
Aaah o NDA'lerin gözü kör olsun..
Japonların üretim kalite yönetimi konusunda Dünya literatürüne kattıkları gerçekten yadsınamaz, bilhassa Toyota ve Honda'nın burada hakkını yememek lazım. Ama öte yandan neyse, nda
Buradaki problemlerin ise Japonlar'ın yurtdışında davranış değiştirmelerinden ziyade ya da yanı sıra diyelim, Japon-Türk sentezinin de oldukça riskli olmasından kaynaklandığını düşünüyorum.
youtube.com/@bisuruyorum
1-2 güne yayılmış bir kaç aktivitedir.
1-2 insan günü dolduracak kadar bir işlem sigortanın bu parayı ödemesi dahil toplam sürecinde bile yoktur.
1 2 gunluk mesai deyince, islemlerin eski usul kagit kurek yontemiyle kurum kurum gezilerek yapildigini falan sandim.
Istanbulda en ufak tefek isler bile min. yarim gun surdugu icin, yadirgamadim 1 2 gunluk evrak takibi isini..
Haftaya bakima goturcektim pek saygideger ustama, artik kendim yapicam mecbur. Selam verdigimiz ilk firsatta duduklemeye calisiyor cok sukur
Kesinlikle, konu sahibi arkadaşla mesajlaştık, benzer şekilde Honda Türkiye ile iletişime geçmesini önerdim. Belki oraya çemkirince bir servise yönlendirirler. Ülke top yekün böyle bir ruh halinin içinde. Kimse işini iyi yapmakla hatta iyiye geçtim, işini yapmakla ilgili en ufak bir kaygıya sahip değil. :/
youtube.com/@bisuruyorum
Bence pert olacak motorlara bakmıyorlar.
Ben motoru yaptırdığımda usta aldı ekspertiz kaydı açtı sigortayla anlaşması filan yok eksper geldi baktı motora sonra bi fatura çıkardı usta ben ödedim faturayı iban ve faturayı sigortaya yolladım .2 hafta içinde de para bana yattı .Pantalon , kask ve motosiklet tamir ücretleri sorun yaşamadım.
Ama şunu gördüm motor pert ise motoru sigortalar bulunduğu motor ustasına satmaya çalışıyor.Evrak vs işleri uzun sürüyor o sürede de motor ustada yatıyor bu nedenle istemiyor olabilirler ama her yönden saçma.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)