Bayilerin yok çektiği motorları artık ilana koymaları?
Reklamlar
-
Son 2 aydır şehiriçi kullanım amaçlı düzenli olarak bayilerini aradığım scootercılar yamaha ve honda yok çektikleri modelleri peşi sıra ilana koymaya başladı. İşin enteresan yanı ilanda olan modele bile yok diyorlar. İlanda gördüm diyince de aksesuarlı olarak var diye lafı çeviriyorlar. Yok demeye alıştıkları için mi yoksa iqsal problem mi? Kredi faizlerinin artması sebebiyle bi tık zihinsel yalpalama sezinledim. Bugün honda accord aracı yetkili servise götürdüğümde scooter satışı için bilgi almak istedim servis elemanı satmıyorlar abi dedi. Sanırım turşu kuracaklar? Karışık duygular.
Reklamlar
-
Türkiyedeki araba bayilerinden çok motosiklet bayilerinde kara para dönüyor. Motosiklet bayilerine kesinlikle denetleme gelmeli. Yamaha veya Honda bir çözüm üretse güzel olur ancak nafile. Onlardan iş yok. E denetleme de yok. Napacağız biz. Kara paradan kastım şudur: Normali 200 bin TL olan motoru yok ekstra yok çanta cart curt diye 260 bin TL'den satmaya çalışmaları, ekstra istemiyorum dediğinizde satmamaları.
-
Hornet'i 390bin liradan alanlar ne hissediyorlar şu an? Listeden alıyor herkes artık.
Aah ah..
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Hornet'i 390bin liradan alanlar ne hissediyorlar şu an? Listeden alıyor herkes artık.
Aah ah..
Yalnız Mart 2023 lansman fiyatı 243k iken şimdi %50 pahalıya 365k bedele satıyorlar; 12 aylık ort. TÜFE %55, Mart'tan bu güne döviz kur artışı %42 civarı. Şu anki liste fiyatı da pahalı bence. 345k (USD 12.800 civarı) olmalı.
-
bi ara üreticiler siteden satış yapıcakalrdı önlem için nasıl becerdilerse onunda önünü kesti valla bayi ve galericiler işi bataklığa çekiyolar
tek çözüm bayiyi ortadan kaldırıp siteden satış yapmak
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Yalnız Mart 2023 lansman fiyatı 243k iken şimdi %50 pahalıya 365k bedele satıyorlar; 12 aylık ort. TÜFE %55, Mart'tan bu güne döviz kur artışı %42 civarı. Şu anki liste fiyatı da pahalı bence. 345k (USD 12.800 civarı) olmalı.
Hesaplarken tükürdüğümü yaladığım bir mesaj yazdığımı hatırlıyorum aslında :D
Ama halen faizle bir kaç mermiyle suni şekilde baskılanan bir kur dönemindeyiz, kısa süreli bir gerileme dahi gördük. halen buna kar politikası yorumunu 100% yapabilmem için stabil bir kur dönemine girmemiz gerekli bir hayli süre. zorunlu aksesuar ve el altından gittiklerini bildikleri motorlar konusu çok daha akılda kalıcı olmalı.
-
bizim arkadaş haziran temmuz da v storm 800 aradı kimse satmadı şimdi 40 tane ilan var bayilerinde elinde kalmayı bırak alırım binerim kar edip satarım diyenlerin elinde patladı
allah daha beter etsin inşallah
-
F54 adlı üyeden alıntı
bizim arkadaş haziran temmuz da v storm 800 aradı kimse satmadı şimdi 40 tane ilan var bayilerinde elinde kalmayı bırak alırım binerim kar edip satarım diyenlerin elinde patladı
allah daha beter etsin inşallah
Daha da çok patlar ellerinde 800DE'ler. Standart QS koymuşlar motora ama cruise control yok, lastikler şamrelli, saçma sapan. Şimdi 19 alaşım jantlı düz 800 gelecek, o varken pek DE alan olacağını zannetmem. 230 kg ağırlıkla arazi motoru değil bu, 21 şamrelli tel janta ihtiyacı yok (bir de akort derdi var tel jantın...) düz 800 çok mantıklı. DE'cilere geçmiş olsun.
-
Faizler daha da artınca daha çok motor görürsünüz acele etmeyin.
Şu karaborsa işini çözen tek firma bajaj oldu
-
Otomobil piyasası da aynı durumda 2 3 ay a ikinci el fiyatları ucuzlayacak, şu dönemde bayi liste fiyatından motor bulabiliyorsaniz alınır ekstra cart curt para verilmez...
-
başlığa bakınca umutlanıp pcx için bayileri aradım. halen bayilerde yok? ne yaşadığınızı sorabilri miyim?
-
Valla beter olalım. Bize müstehak. Konuyu açan adam da öteki açtığı konuda bizlere Sym sordu, Kymco sordu, onu bunu sordu, millet cevap verdi, anlattı. Bu adam da gitti denyo gibi Forza beklemeyi kabul edip Honda'ya yazıldı.
Motor sürmeyecek adam, al satçı adam bence "ne alayım" diye konu açmasın artık. Tövbe estağfurullah gideceği yol da Acıbadem-Zincirlikuyu arası...
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Valla beter olalım. Bize müstehak. Konuyu açan adam da öteki açtığı konuda bizlere Sym sordu, Kymco sordu, onu bunu sordu, millet cevap verdi, anlattı. Bu adam da gitti denyo gibi Forza beklemeyi kabul edip Honda'ya yazıldı.
Motor sürmeyecek adam, al satçı adam bence "ne alayım" diye konu açmasın artık. Tövbe estağfurullah gideceği yol da Acıbadem-Zincirlikuyu arası...
Bence öneri isterken "ikinci el piyasası nasıldır, değerini kaybeder mi, zarar edermiyim" gibi sorular soranları ciddiye alıp cevap vermemek gerekiyor. Adam daha motoru alıp selesine kıçını bir kere koymadan satma planları yapmaya başlamış. Bırakın biriken parasıyla kendi kendine ticaret yaptığını sansın, dil döküp kendinizi yormayın. Zaten üç beş gün sonra sıkılıp kripto para bakınmaya başlıyacaklar.
-
Motor binmek için alınır. Binince ne güzel alet o öyle. Ticaret yapmak için alınmaz. Edeceğin kar çok fazla olmayabilir. Bazan rüzgar terse döner zarar edersin. Garantici adam gidip altın alsın. Fantezi peşinde koşanda borsaya girsin. Kripto işi rulettende beter. Gidin çalışın alın binin yiyin için sevişin koklaşın. Emme kararında yapın. Bu dünyada yediğin içtiğin senin, gerisi senin değil. Benim politikam budur. Mirasçıya mal biriktirilmez.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Daha da çok patlar ellerinde 800DE'ler. Standart QS koymuşlar motora ama cruise control yok, lastikler şamrelli, saçma sapan. Şimdi 19 alaşım jantlı düz 800 gelecek, o varken pek DE alan olacağını zannetmem. 230 kg ağırlıkla arazi motoru değil bu, 21 şamrelli tel janta ihtiyacı yok (bir de akort derdi var tel jantın...) düz 800 çok mantıklı. DE'cilere geçmiş olsun.
bence seçenekler çoğalmalı herkes gidip t7 veya afrika almasın tiger 900 vstrom 800 alsın transalp alsın
şambrelli konusuna gelince 2016 yılından beri iç lastikli motosiklet kullanıyorum daha hiç yolda kalmadım bence enduro ya binecek olanlar buna pek takılmıyor beğendiğini alıp geçiyor şahsen ben böyle bir kritere bakmadım hatta çevremde motor bakan arkadaşlar da buna pek bakmıyor
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
F54 adlı üyeden alıntı
bence seçenekler çoğalmalı herkes gidip t7 veya afrika almasın tiger 900 vstrom 800 alsın transalp alsın
şambrelli konusuna gelince 2016 yılından beri iç lastikli motosiklet kullanıyorum daha hiç yolda kalmadım bence enduro ya binecek olanlar buna pek takılmıyor beğendiğini alıp geçiyor şahsen ben böyle bir kritere bakmadım hatta çevremde motor bakan arkadaşlar da buna pek bakmıyor
Ben şamrelli lastikli motor alsam haftası dolmadan yolda kalırım öyle de kısmetsiz bir insanım... Benim için çok mühim bir kriter; sittin sene şamrelli lastikli bir motosiklet almam. Başkalarının ne düşündüğü beni ilgilendirmiyor açıkçası, onların bileceği iş. Hafif, gerçek bir arazi motorunda şamrelli olması bir avantaj, onu yadsımıyorum. Ama V Strom gibi 230kg bir motorda anlamsız. Premium bir his de vermiyor açıkçası.
-
Valla benim TransAlp almaktan vazgeçmemin temel nedeni budur. Cruise olmaması da inanılmaz sinirimi bozdu yalan yok, ama asıl "deal-breaker" şambiyelli lastik koymaları oldu. Ne güzel yani başına bir şey gelmemiş olması da.. Gireceğim top değil.
Arazideki avantjaına gelince..
En sonne zaman tubeless lastik kullandığı için arazide yolda kalan birine rastladınız?
Bi de o kadar arazi yapacak adam TransAlp veya VStrom mu kullanıyor?
-
killingroad adlı üyeden alıntı
...
Bi de o kadar arazi yapacak adam TransAlp veya VStrom mu kullanıyor?
Aynen, yukarıda ağırlığa değinmemin sebebi oydu. Üstelik Transalp esasen V Strom DE'den daha yol odaklı bir model. Tubeless jantların da tube type olanlardan anlamlı derecede pahalı olduklarını da hiç zannetmiyorum, neden böyle bir tercih yapmışlarsa artık?
-
sizin dediğiniz gibi hafif araziye girecek 2 tane seçenek var husqvarna 701 veya ktm 690 onu alan da 1 elin parmaklarını geçmiyor yani bizim memlekette sizin söyleminize uyacak kullanıcı pek yok
geneli kamp a yaylaya gitmek için alıyor bende dahil ama gittiğim yerlere v storm veya nc ile gelemezsin yolda lastiği patlayan da OLMUYOR benim gittiğim yerler de pek giden yok diye ama ben tutup 690 enduro almam tek silindir burdan karadenize gideğim ee 1000 km asfaltta tek silindir kullanmam
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Aynen, yukarıda ağırlığa değinmemin sebebi oydu. Üstelik Transalp esasen V Strom DE'den daha yol odaklı bir model. Tubeless jantların da tube type olanlardan anlamlı derecede pahalı olduklarını da hiç zannetmiyorum, neden böyle bir tercih yapmışlarsa artık?
45 yıllık anlaşma yaptılar tedarikçilerle zannımca :D
Motorun adı TransAlpina. Cruise yok. Diyeceklerim bu kadar :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)