Bayilerin yok çektiği motorları artık ilana koymaları?
Reklamlar
-
killingroad adlı üyeden alıntı
...
Motorun adı TransAlpina. Cruise yok. Diyeceklerim bu kadar :D
Aynı moku Suzuki de yedi. İnanılmaz gerçekten :D
Reklamlar
-
yaw ne arazisi. topraktan gidip gidip, yukarıda görünen yerden aşağı indim ben RS 660 ile. Fotoğraf biraz boktan kusura bakmayın, baya dangır dungur eğim var.
XJ6F ile nerelere nelere girdim. Çamur olmadığı müddetçe, "ground clearence" sorunu olmadığı müddetçe altını bir yerlere vurmadıkça her motorlar her yola girilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Aynı moku Suzuki de yedi. İnanılmaz gerçekten :D
İşin garibi, strom 600xt'de ise tubeless telli, 800'de değil. 1050'nin ön şambiyel arka tubeless (ya da tam tersi)
seçimden önce vstrom 650 veya tuareg almadığım için iki dünyada yakam bir araya gelmeyecek demiş miydim?
-
killingroad adlı üyeden alıntı
yaw ne arazisi. topraktan gidip gidip, yukarıda görünen yerden aşağı indim ben RS 660 ile. Fotoğraf biraz boktan kusura bakmayın, baya dangır dungur eğim var.
XJ6F ile nerelere nelere girdim. Çamur olmadığı müddetçe, "ground clearence" sorunu olmadığı müddetçe altını bir yerlere vurmadıkça her motorlar her yola girilir.
instagram'da hintli bir genç tvs rr310 racing motorla tüm hindistan'ı dolaşmış. onu gördükten sonra ben de buna ikna oldum. bir de benim nc ile korka korka girdiğim bayağı kötü orman içi yollarda hanım peşimden 50cc scooterla hiç sorun yaşamadan geldiğinde benzer bir aydınlanma yaşamıştım.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Valla beter olalım. Bize müstehak. Konuyu açan adam da öteki açtığı konuda bizlere Sym sordu, Kymco sordu, onu bunu sordu, millet cevap verdi, anlattı. Bu adam da gitti denyo gibi Forza beklemeyi kabul edip Honda'ya yazıldı.
Motor sürmeyecek adam, al satçı adam bence "ne alayım" diye konu açmasın artık. Tövbe estağfurullah gideceği yol da Acıbadem-Zincirlikuyu arası...
Çalıştığım sektör ve aldığım maaş neticesinde ekonomimi zorlamadan ve ihtiyaç halinde elimden minimum zararla çıkabileceğimi düşündüğüm benim kullanım amacın için uygun olan marka ve modelleri sorup fikir almaya çalıştım. Şuanki bütçemle de sıraya yazılabildiğim için forzanın en mantıklı olduğunu seçtim. Şimdi bu durumda neden denyo yada alsatçı oluyorum? Ekonomik olarak darboğazda olduğumda kendimi minimum zararla kurtarabilecdğim bir yatırımı seçtiğim için mi? Maddi durumum ve işimin geleceği garanti altında olsa zaten sıra beklemem gider sarı siteden alırım. Velev ki param yok ve gelecekte olumsuz bi durumu düşünmüyor olsam hemen teslim motorlardan da alırım (rks,kuba vs). Her konuya bot gibi cevap atmakla mantıklı yorum atmak arasında fark var bi tık o arafta kalmışsınız.
-
erdigullu adlı üyeden alıntı
Çalıştığım sektör ve aldığım maaş neticesinde ekonomimi zorlamadan ve ihtiyaç halinde elimden minimum zararla çıkabileceğimi düşündüğüm benim kullanım amacın için uygun olan marka ve modelleri sorup fikir almaya çalıştım. Şuanki bütçemle de sıraya yazılabildiğim için forzanın en mantıklı olduğunu seçtim. Şimdi bu durumda neden denyo yada alsatçı oluyorum? Ekonomik olarak darboğazda olduğumda kendimi minimum zararla kurtarabilecdğim bir yatırımı seçtiğim için mi? Maddi durumum ve işimin geleceği garanti altında olsa zaten sıra beklemem gider sarı siteden alırım. Velev ki param yok ve gelecekte olumsuz bi durumu düşünmüyor olsam hemen teslim motorlardan da alırım (rks,kuba vs). Her konuya bot gibi cevap atmakla mantıklı yorum atmak arasında fark var bi tık o arafta kalmışsınız.
Motosiklette bir araç keyif, hobi amaçlı da olsa ulaşım amaçlı da olsa alırken ikinci el değer kaybını, satış kolaylığını düşünmekten daha doğal bir şey olamaz. Para zor kazanılıyor bizim ülkemiz gibi gelir dağılımının bozuk olduğu kişi başı gelirin düşük olduğu ülkeler de bu durum daha da önem kazanıyor. Forza ya yazılmakla iyi yapmışsınız. Motosikletin ticareti olmazmış alırken nasıl satılacağı düşünülmezmiş niye motosiklet kutsal bir şey mi kullandıkça sevap mı kazanıyorsunuz? çok enteresan yorumlar yapılıyor
-
Alpbatur adlı üyeden alıntı
Motosiklette bir araç keyif, hobi amaçlı da olsa ulaşım amaçlı da olsa alırken ikinci el değer kaybını, satış kolaylığını düşünmekten daha doğal bir şey olamaz. Para zor kazanılıyor bizim ülkemiz gibi gelir dağılımının bozuk olduğu kişi başı gelirin düşük olduğu ülkeler de bu durum daha da önem kazanıyor. Forza ya yazılmakla iyi yapmışsınız. Motosikletin ticareti olmazmış alırken nasıl satılacağı düşünülmezmiş niye motosiklet kutsal bir şey mi kullandıkça sevap mı kazanıyorsunuz? çok enteresan yorumlar yapılıyor
Ben onlar kadar motorcu yada motor sevdalısı değlim sanırım. Bu arkadaşlar hobi olarak peşin parayla hayabusa alıp ibreyi dip yapıp satıyorlar boş vakitlerinde diye düşünüyorum
-
erdigullu adlı üyeden alıntı
Her konuya bot gibi cevap atmakla mantıklı yorum atmak arasında fark var bi tık o arafta kalmışsınız.
Açık konuşmak gerekirse Forzanızı teslim aldıktan en geç 10 gün sonra bir daha girmemek üzere forumumuzdan ayrılmış olacaksınız. Bir gün bir tarafınız sıkışacak ve bir şey sormak isteyeceksiniz o zaman da şifrenizi hatırlamayacak ve yeni bir kullanıcı adı alacaksınız. Biz çok erdigullu gördük, siz ne ilksiniz ne de son. Bana da yukarıda alıntıladığım cümleyi söyleyecek en son kişisiniz.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
yaw ne arazisi. topraktan gidip gidip, yukarıda görünen yerden aşağı indim ben RS 660 ile. Fotoğraf biraz boktan kusura bakmayın, baya dangır dungur eğim var.
XJ6F ile nerelere nelere girdim. Çamur olmadığı müddetçe, "ground clearence" sorunu olmadığı müddetçe altını bir yerlere vurmadıkça her motorlar her yola girilir.
https://i.ibb.co/YdS2Nt8/Whats-App-I...t-10-30-44.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------
İşin garibi, strom 600xt'de ise tubeless telli, 800'de değil. 1050'nin ön şambiyel arka tubeless (ya da tam tersi)
seçimden önce vstrom 650 veya tuareg almadığım için iki dünyada yakam bir araya gelmeyecek demiş miydim?
Bu fotodaki gibi yere 2-3 hafta önce xmax ile girdim, girip girebileceğim max arazi de bu kadar ama işte oraya ulaşana kadar asfaltı yer yer bozuk köy yollarında xmax ara sıra zorlandı yavaş yavaş geçtim bozuk yolları, aynı yollarda peşimden Cyan Vstrom ile ben o çukurları hissetmedim bile diyordu. Bu kadar yollarda giden birileri için de tel jant gereksiz bence de.
-
erdigullu adlı üyeden alıntı
...Ekonomik olarak darboğazda olduğumda kendimi minimum zararla kurtarabilecdğim bir *yatırımı* seçtiğim için mi?...
Mevzu bahis denyoluk tam yukarıda alıntıladığım kısımdan kaynaklı. Motosiklet, araba vs. "yatırım" değildir. İhtiyacınız vardır alırsınız, hobinizdir, bütçeniz yetiyordur alırsınız. Yatırım diye nitelendirmez ve dahi bundan utanırsınız. Aksi finansal denyoluktur kusura bakmayın.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Mevzu bahis denyoluk tam yukarıda alıntıladığım kısımdan kaynaklı. Motosiklet, araba vs. "yatırım" değildir. İhtiyacınız vardır alırsınız, hobinizdir, bütçeniz yetiyordur alırsınız. Yatırım diye nitelendirmez ve dahi bundan utanırsınız. Aksi finansal denyoluktur kusura bakmayın.
Ekonomik olarak darboğaz da olduğumda kendimi minumum zararla kurtarabileceğim demiş, yani hızlı satmam gerektiğinde en az zarar edeceğim motor demek istemiş kabul edelim ortada bir denyoluk yok arkadaş birçoğumuz gibi mantığı ile hareket etmiş.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Motosiklet, araba vs. "yatırım" değildir.
Ama bizim ülkemizde hep yatırım olarak görülür.
Biz çok severiz ''bu arabayı geçen yıl 250 ye aldım dı şimdi 500 oldu demeyi''
Rahmetli Ferhan Şensoy'un Varsayalım İsmail dizisinde şöyle bir replik vardır
- Sizi dört tekerlekli menkul kıymetim ile gezdirme mi ister misiniz?
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Mevzu bahis denyoluk tam yukarıda alıntıladığım kısımdan kaynaklı. Motosiklet, araba vs. "yatırım" değildir. İhtiyacınız vardır alırsınız, hobinizdir, bütçeniz yetiyordur alırsınız. Yatırım diye nitelendirmez ve dahi bundan utanırsınız. Aksi finansal denyoluktur kusura bakmayın.
Dışarıdan baktığım için daha objektif yaklaşabilirim muhtemelen... Eğer araç alıp satmak dövizden daha kârlıysa bal gibi de yatırımdır.
Evet, bu motosiklet severler için acaip sinir bozucu ve acı bir durum, kabul. Ama problem insanlarda değil, bir aracın yatırım haline gelebileceği kadar manipüle edilmiş, dengesizleştirilmiş ekonomik sistemde.
Bu noktada insanlara çıkışmak, fiyatları arttırdı diye "hayin Yamaha" yazmak gibi bir şey... Bu arada özlemişim "hayin Yamaha" başlıklarını... Niye açılmıyor artık?
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Dışarıdan baktığım için daha objektif yaklaşabilirim muhtemelen... Eğer araç alıp satmak dövizden daha kârlıysa bal gibi de yatırımdır.
Evet, bu motosiklet severler için acaip sinir bozucu ve acı bir durum, kabul. Ama problem insanlarda değil, bir aracın yatırım haline gelebileceği kadar manipüle edilmiş, dengesizleştirilmiş ekonomik sistemde.
Bu noktada insanlara çıkışmak, fiyatları arttırdı diye "hayin Yamaha" yazmak gibi bir şey... Bu arada özlemişim "hayin Yamaha" başlıklarını... Niye açılmıyor artık?
Hayin yamaha diye ben yazayım madem. Tmax'ı 23bin euro'ya satıyor bizde, evropalı 15-16bin euro'ya alabiliyor, alamanlar bizi kıskanıyor onlar tmax alınca sıradan bir olay oluyor bizdeki kadar havaları olmuyor.
Şaka bir yana, kullanım/tüketim aracı olan bir şey yatırımlık alıp bir yandan kullanıp bir yandan değerini korumasını/artmasını beklemek bizim gibi dandik ekonomilerde olacak iş ancak.
Kullandığım xmax'ın fiyatının yükselmiş olması aslında benim bir işime yaramıyor, motoru değiştireyim dediğimde almak isteyeceğim motor için aradaki fark da aşırı yüksek durumda yani bu ekonomik koşullarda zarardayım yatırım olarak. Ama alırken de yatırım düşünerek almamıştım zaten, japon sorun çıkarmaz, fırsat bulabileceğim çok kısıtlı vaktimde sorun yaşamadan rahat rahat sürerim eğlenirim diyerek keyif için almıştım. İlle de japon olsun derken fiyatı artıyor "çeyrek altın" diye tabir ediliyor diye değil sorun çıkarmadan gezeyim diye japon diyorum.
Ben xmax'ı alırken 3 tam bitcoin bozdurmuştum, yani yatırım olarak komple zarardayım aslında ama bir daha o yaşlarda olmayacağım, gezdiğim yanıma kar kaldı.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Dışarıdan baktığım için daha objektif yaklaşabilirim muhtemelen... Eğer araç alıp satmak dövizden daha kârlıysa bal gibi de yatırımdır.
...
Yatırım dediğiniz üretime yapılır, ev araba veya diğer mala yapılan yatırım faydasızdır, rantiye düzenini desteklemektir. O ekonomik sistemi de yine böyle rantiye yatırımı yapan aklıevvellerin seçtiği yöneticiler getiriyor. Hem piyasada yapılan hareketler hem de yapılan seçimlerin sonucu bu. "Öyle yanağa böyle şaplak" mevzuu esasen Ayrıca kendi kendini gerçekleştiren kehanet.
Dini sebeplerle üretime / argeye (= Borsa) gitmeyen paranın (yani kafanın) sonuçları bunlar. Halbuki Borsaya tahvile gitse şirketler yatırım yapar, arge yapar, istihdam sağlar, ekonomiyi ve genel refahı yukarı taşır. Ama bunlar uzun süreçler, fani dünyada rant yatırımı yapıp hemen voliyi vurmak tam da bu kafa. Rızkın onda dokuzu ticarette nitekim. (Ticaret faaliyetinden tiksindiğimi yazmıştım daha önce; politikacılıktan sonra ikinci sırada olabilir...)
Bu arada yukarıdaki yorumlar genel ve söz meclisten dışarıdır. Belirtmiş olayım.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Dışarıdan baktığım için daha objektif yaklaşabilirim muhtemelen... Eğer araç alıp satmak dövizden daha kârlıysa bal gibi de yatırımdır.
Evet, bu motosiklet severler için acaip sinir bozucu ve acı bir durum, kabul. Ama problem insanlarda değil, bir aracın yatırım haline gelebileceği kadar manipüle edilmiş, dengesizleştirilmiş ekonomik sistemde.
Bu noktada insanlara çıkışmak, fiyatları arttırdı diye "hayin Yamaha" yazmak gibi bir şey... Bu arada özlemişim "hayin Yamaha" başlıklarını... Niye açılmıyor artık?
Bence dışarıda olduğun için Türkiye gündemi, siyaseti ve ekonomisiyle ilgili yaptığın her yorum beş para etmez. Ama yinede cevaplarına denk gelince tüm konularda fetöcuyla ters fikirde olduğumu görmek mutlu etmiyor değil.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Yatırım dediğiniz üretime yapılır, ev araba veya diğer mala yapılan yatırım faydasızdır, rantiye düzenini desteklemektir. O ekonomik sistemi de yine böyle rantiye yatırımı yapan aklıevvellerin seçtiği yöneticiler getiriyor. Hem piyasada yapılan hareketler hem de yapılan seçimlerin sonucu bu. "Öyle yanağa böyle şaplak" mevzuu esasen
Ayrıca kendi kendini gerçekleştiren kehanet.
Dini sebeplerle üretime / argeye (= Borsa) gitmeyen paranın (yani kafanın) sonuçları bunlar. Halbuki Borsaya tahvile gitse şirketler yatırım yapar, arge yapar, istihdam sağlar, ekonomiyi ve genel refahı yukarı taşır. Ama bunlar uzun süreçler, fani dünyada rant yatırımı yapıp hemen voliyi vurmak tam da bu kafa. Rızkın onda dokuzu ticarette nitekim. (Ticaret faaliyetinden tiksindiğimi yazmıştım daha önce; politikacılıktan sonra ikinci sırada olabilir...)
Bu arada yukarıdaki yorumlar genel ve söz meclisten dışarıdır. Belirtmiş olayım.
Bu guzel yorumun icin Tesekkurler Cyan hocam.
Refah icin urun,
urun icin uretim,
yani Refah icin uretim.
Uretime yapilmayan her yatirim Refahin dusmesi demek. Eve yatirimin bile kabul edilebilir taraflari var.
Peki arsa yatirimi nedir? Bizim toplumumuzda arsa almak, kutsal birseydir. Topraga yatirdim parayi diye ovunmeler, etraftan ovguler, helal olsunlar, mesaleler sampanyalar..
Halbuki uretim icin kullanilmayacak, konut mesken isyeri bag bahce uzay ussu vs yapilmayacak, kainatta hicbir canliya en onemlisi insanliga yarari olmayacak bu kutsal arsanin, Faizden ne farki var?
-
R4DON adlı üyeden alıntı
Bence dışarıda olduğun için Türkiye gündemi, siyaseti ve ekonomisiyle ilgili yaptığın her yorum beş para etmez. Ama yinede cevaplarına denk gelince tüm konularda fetöcuyla ters fikirde olduğumu görmek mutlu etmiyor değil.
Çok mutlu olmayın bence. Mobilde olmasaydım "Trafikte Motosiklet Tarafından Taciz Edilen İki Genç Kaza Yapıp Hayatını Kaybetti.." başlığındaki paylaşımınıza beğeni atmıştım. Bu arada Fetöcü falan değilim. Ama daha önemlisi ismini bile bilmediğim birine fetöcü iftirası atacak kadar şerefsiz hiç değilim.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Çok mutlu olmayın bence. Mobilde olmasaydım "Trafikte Motosiklet Tarafından Taciz Edilen İki Genç Kaza Yapıp Hayatını Kaybetti.." başlığındaki paylaşımınıza beğeni atmıştım. Bu arada Fetöcü falan değilim. Ama daha önemlisi ismini bile bilmediğim birine fetöcü iftirası atacak kadar şerefsiz hiç değilim.
Bana göre pkk sempatizanı da pkk'lıdır, fetö sempatinazı da fetöcüdür. İlla cebinde işaretli 1 dolar telefonunda bylock olmasına gerek yok. Eski yorumlarını okudum. Sen fetöcü değilsen o zaman hiç kimse değil.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Yatırım dediğiniz üretime yapılır, ev araba veya diğer mala yapılan yatırım faydasızdır, rantiye düzenini desteklemektir.
İkincisine katılıyorum. Ancak bir şey para kazandırıyorsa, yasal düzenlemelerle önüne geçmediğiniz müddetçe yatırım aracı haline gelmiş demektir. Burada araçlar yatırım aracı değil, ancak bazı klasik ender araçlar ve sanat eserleri yatırım aracı haline gelmiş durumda. Velhasıl "insanlar bunu niye yatırım aracı olarak kullanıyor" bence boş bir serzeniş... Bir şey para kazandırıyorsa ve yasalsa insanlar kullanacaklardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
R4DON adlı üyeden alıntı
Bana göre pkk sempatizanı da pkk'lıdır, fetö sempatinazı da fetöcüdür. İlla cebinde işaretli 1 dolar telefonunda bylock olmasına gerek yok. Eski yorumlarını okudum. Sen fetöcü değilsen o zaman hiç kimse değil.
Bak burada terörü savunmuşsun diye bulup gösterin, ya da kapatın o lağım akıtan ağzınızı.
-
Motosikletten yatırım olur mu konusunda RS'in maliyeti ve fiyat artışı noktasındaki hesabı yazmıştım bir ara.
merak eden baksın.
Bir de şu an bu konu başlığı piyasanın ne kadar durduğunu gösteren başka bir nokta. Ne yatırımı allasen.
Yakın zamanda 1-2 hafta içerisinde motor satmak isteyen tanıdığınız varsa sorun bakalım nasılmış durum. Vespa'yı satabilirim diye bir kaç yere söyledim, 2-3 kişi sordu. Vespa bu Vespa.. Nisan'da Mayıs'ta yazsam mesajı yazıp göndere basmadan önce soran olurdu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)