En son S1000 XR alan arkadaşım milletin ağzının sularının akıttığı frenleri beğenmeyip RCS19 takmıştı. Herkeş şaşkın tabi...
Sahi rıfkı neden bu kadar sinirlendin?
Daha atletik sürüş seven birinin 890R'ın MT-09'dan daha iyi bir sürüşü olduğunu söylemesinde bu kadar celallenecek ne var?
Valla geçen gün paylaştığım Street Triple RS - 890 R karşılaştırma videosundan sonra ben direkt 890 R tarafına döndüm gibi. O sınıf o tip bir motor alacak olsam 890 R gerçekten çok çok güzel bir seçenek. Bayağı bayağı eğlendirir. O sınıf / o tip bir motordan beklenmesi gereken şey de tam bu.
Rossi neyle kazandı? V5 ile. 5>4. Matematik yalan söylemez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
STRS de çok güzel bir motor ama biraz eskiyen bir yapıya çok çok güçlü ekipmanlar yükleyip devam ediyorlar gibi bir hissiyat oluştu bende.
İlk tercihim tabi bunlardan ikisi de değil ama sanırım ikinci sırada Street Triple Moto2 olurdu. Clip-on çakmışlar bir de alete, delir dur :D
youtube.com/@bisuruyorum
Mt7 alsan mt9 mu bu mu derlerdi.
R6 alsan r1 mi bu mu derlerdi.
R25 alsan r25 deler ama mt25 derlerdi.
Ama hep yamaha diyecekler. Yamaha fan olarak gurur duydum gençlerle.
890 adv alsaydınız, Tracer mı bu mu demezlerdi çünkü cevap zaten Tracer.
Tenere'yi yazmıyorum.
Yamaha'cılar gerekeni yapmış diye düşünüyorum.
Ha bir de son olarak: dünyada ne dertler varmış. Cfmaha nk250'mle rodaj işini yürütmeye çalışıyorum bende.
Tekerinize taş değmesin.
Not: bu gözler x bir makinanın mt9'dan iyi olduğunun yazıldığını okudu. Mt09 yazarken bir besmele çekin, vedalaşın diğer motosikletlerle. Zira kendisine hükmetmek motosiklet sürücüsünde malzeme ister.
BMW frenlerinin çok iyi olduğunu düşüyorsan biraz MotoGP izlemeni tavsiye ederim. Kawasaki Showa süspansiyon ve tokico fren kullanıyor ama iki markanında çok özel serilerini kullanıyor. Öhlins ve Brembo alanının lider ve en iyi markaları. Bunu kabul etmiyorsan senin görüşündür beni hiç mi hiç bağlamaz.
Bu konuda MT-09 aşıkları ve sahipleri çok ses veriyor bende sizi icraate davet ediyorum.
2020 sonrası MT09'unun daha iyi olduğunu düşünüyorsan her yol şartında yarışmaya varım. Benden sana açık çek.
Gymkhana, Virajlı şehir dışı yolları, Otoban, Pist, Arazi, Akşam Trafiği, Fren testi, Drag.... İstediğin alanda. Benim için hiç fark etmez. Hiç bir MT09'un benim motoruma kafa tutabileceğini düşünmüyorum. İddiası olan varsa HODRİ MEYDAN.
Ready To Race
Çok mantıklı. Konuyla ilgili bir kaç link te bulursak tamamdır. Sonra da aksini iddia edeni trolleme zamanı.
Aaa bak Cyan yukarıda 2 silindiri 3 silindire tercih etmiş. Trolleme ortamı hazır. Lazım olan sadece bir kaç link. İyi de nasıl bulacaz internette saçmalayan üç beş moron? Çok zor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------
Kötü haber: En çok satan araçlar 4 silindir. V8 de 6 silindir de daha az satılıyor. Avrupa'da bile... Daha iyi olsa daha çok satması lazım. N'olacak şimdi?
ben şimdi sürdüğüm büyük hacim diyebileceğimiz naked motorları saymak istiyorum sonrasında 890R a geleceğim
aprilia tuono 1100 v4 factory 2017 ,ducati monster 696 ,ktm duke 890r, sdr1290 ,sdr1290 evo ,triumph steet triple ,s ,r ,rs , rx ,yamaha mt07 ,mt09(eski kasa) ,bmw F800r ,cf moto 650nk ve aklıma gelmeyen bir kaç motosiklet daha var
bu kadar motosikleti ciddi anlamda virajda zorlayarak denediğim oldu çünkü öyle denemeyi seviyorum noterlik olacağımı bilsemde
burada satış adedinin motosikletin iyi olduğu konusu pazarlama ile alakalıdır bence
yoksa o kadar pahalı bir model olan gs serileri bu kadar satamazdı değil mi
gelelim ktm duke 890r'a bu kadar modeli denememe rağmen kullanırken zevkten gözlerimin kaydığı aprilia tuono 1100 den bile daha bir oyuncak gibi kolayca viraj yapabilen yol tutan torku hissettiren frenlerini daha çok karaciğerimde hissettiğim bir motosikletti ktm 890r cunku şasi öyle hızlı tepkilere maruz kaldığında bile kararlı ve keskin çalışıyorki milimetrik gidona kontra basıncında bile yön değiştirebiliyor bu da motosikleti zorlayarak kullanmaya basladıgınızda size zorluk cıkartmadan çok yüksek hızda viraj dönme yavaşlama ve hızlama özelliklerini veriyor motosiklet aşırı hafif ve bu hafifliğe bu güç fazla bile geliyor kuduruk gibi gidiyor benim kullandığımda track pack modu vardı Allah ne verdiyse açıktı ben rain moduna almıstım güç geç geliyordu o yuzden en düşük modu vardı onu aldım hangisiydi bilmiyorum hatırlayamadım motosikletin sağa ve sola ani yatırış hızı inanılmaz yüksek ve herşeyi o kadar basit kolay yapıyorki bundan rahatsız olmaya başlamıştım ben bu kadar elektroniği iyi olan motosikletleri sevmiyorum sürüşe çok müdahele ediyor diye ama bunu sevenlerde var tabi motosiklet adeta robot gibi çalışıyor saçma sapan yatış açılarında bile düşmediği oldu bu cok degısık bir birşey adeta yerçekimi ile savaşıyor ve size bunu hissettirmiyor oturuş pozisyonu ne dik ne yatık arada birşey motor sesinde bir ıslıkvari bir ses var o da çok hoş birde çok şaşırdığım bir konu arkadaşım 20 ile giderken gazı açtığında motorun tekerin sanki birisi tutup iple yukarı çekiyor gibi kolayca tekere gelmesiydi bu kadar tork nasıl bir manyak şekilde oluşturuldu hiçbir fikrim yok 890r kullanıcıları tek tekerin nasıl birşey olduğunu bu motosiklet ile daha iyi anlarlar demek istediğimi ve daha yazarımda yazarım roman gibi ama bunların hiçbirini mt09 da alamadım mt09 için yorum yazmamı isteyenler olursa da yazarım resimde bırakayım beni izlersiniz biraz
adaaam uçmuş kafa uçmuşşş allah şifa versin tekrardan sen zaten çok yaşamazsın ben senin yanına gelene kadar mezara girersin sen şu egoyla ne diyim allah ibret olsun diye yaratıyor bazılarını neyse.1.si motor değil sürücüde iş biter yani mt07 li biri gelip seni geçebilir delebilir bu tutupta 70 kilo adamdan dünya şampiyonu olsada dayak yemem diyen 120 kiloluk birini hatırlattı bana sende ona benziyorsun baya onu hatırlattı.bide senin motorun da öhlins yokki wp nin bir modeli var nerden çıktı öhlins konusu kawasaki nerden çıktı motogp ye bmw nin frenleri kötü motogp izle allah şifa versin tekrar tekrar.bmw nin frenleri kötü yanii gülmekten altıma sıçıcam helal sanaaaa valla harcandın sen ya şu beyin ile daha ilerilerde olman gerekir.
al sana durmayan bir motor daha yolliyim bununda frenleri zaten allahlık çünkü brembo yok motorda duramaz yani salak bu bmw yaaa yapamıo
senden bana hodri meydan ben yarıştan çekiliyorum kardeşim tebrik ederim ben ego ile lpg ile çalışan biri değilim belliki motogp yarışcısısın o yüzden ben senle yarışamam
bak burada örnek olsun diye bir video attım.senin kadar iyi olmasalarda yine de fena değiller.bu motor bloğu seninkiyle aynı ama tabiki amaç farklı.bunu yollamamdaki sebep videonun sonunda timeatack sürelerini durdurup bakman sadece bu.https://www.youtube.com/watch?v=uWcHtSlJQFs ha diceksinki mt09lar nerede 12 derece asfaltta o kadar sonuç alıyorlar.kıvraklık için yapılmamış xsr bile onlardan daha iyi süre alıyor ama doğru sıcaklıkta yani sana mt09 sp falan gerek yok neonaked xsr900 bile yeter
Burak Türkçen mok gibi, bu nasıl bir yazı dili böyle?
İlkokulda derslerin boş mu geçti? Ortaokulda edebiyat derslerine beden eğitimi hocası mı girdi? Sürekli ceza alıp öğrenim hayatın kantinde mi geçti? İnsan konuştuğu dili nasıl yazamaz?
millet tabancaya bıçak çekiyor insanlar kafayı yemiş.sen delisin ok ama delininde delisi var saplantı yapmış adam kendiyle yarışıyor kimse çıkıpta 890 kötü iyi demedi zaten iyi motor en iyi 2 silindirli motosiklet.mt07 mi bu sorusuna adam cinnet getiriyor öyle bir ego kendini beğenmişlik.adamın gözünü kan bürümüş rs660 daha iyi mt09 dan falan dicek kadar cahilleşmiş gözünü karartmış.bunla bi mt09 yarışsa allah verede geçilse buna kendini intihar eder bu yada katil olur.şu egoyla kaldıramaz bunu bunla yola çıkanlar var gazlayanlar vardır allah korusun dicemde bile bile lades olanlara yapacak bir şey yok
yav arkadaş, okuduğunuzu lütfen tekrar tekrar okuyun anlamıyorsanız.
ben ta ilk mesajda mt07 pis-kaka anlamına getirmedim. 890 ile kıyas edilecekse mt09 edilmeli. beni sinir eden alt kategori motorların sırf popülaritesinden dolayı dünyanın en iyi motosikleti gibi görülmesi.
öyle cinnet-minnet getiren yok. 890 şöyle iyi, böyle kaçar, öyle gömer de demedim.
beceri farklı bi şey, sergilemeye olanak veren araç farklı bi şey.
sırf kendi kullanıyor diye motoru ilahlaştıranlarda sıkıntı var.
Dünya dörtten büyüktür, mesela 3.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
Genelde başka bir şey sürmemiş olmaktan ve/de sürüşten de pek anlamamaktan kaynaklanıyor.
S1000XR frenini beğenmeyene şaşıranlar gibi. Adam ömründe freni iyi motosiklet sürmediği için xr'a binince auuu diyor, veya xr'a binenlerin auularını duyuyor. Böyle gelmiş böyle gider bu işler
youtube.com/@bisuruyorum
yazdık çizdik biraz daha açalım.dragda muhtemelen 09 ve 890 eşit gider.track time pistte sürücü aynı kalmak kosuluyla muhtemelen 890 birkaç saniye önde bitirir pistin uzunluguna göre.
09 un ve 890 ın iyi yaptıgı şeyler kendilerine has zaten.biri digerinden iyi degil bunu anlatıyoruz.
sharkspeedin dedigi doğru,bende 390 var saçma sapan viraj açılarında bile ip gibi dönüyor.sıfır eforla viraja girip çıkıyor makine.zaten duke 790 bunun için geliştirildi.890 biraz daha all rounder yapılmaya çalışıldı.
mt09un 3silindiri,sesi,başka şetyleri çekicidir,890un patlaması,virajı,d,zaynı çekicidir.
Niye bu kadar "biri diğerinden iyi değil" çekinikliği ile yazıyoruz ki?
İyinin subjektifliğini daha doğrusu daha iyi olmanın almak için tercihteki tek genel geçer kıstas olmayacağını kenara koyalım.
890'ın frenleri daha iyi. Şasisi daha rijit. Amortisörleri daha iyi. Bu saydığım hususların tamamından 09'dan daha alt sınıf kabul edilen bir başka motor için de geçerli de neyse
E bu durumda 09'un tek "daha başarılı" olduğu nokta gücü dolayısıyla ivmelenmesi oluyor. İster her disiplini 1-0 diye yazıp toplayalım, istersek de komple paketi yorumlayalım, 890 da 660 da 09'dan daha iyi bir toplam paket sunmuş oluyorlar. E bu durumda birine diğerinden daha iyi diyebiliyoruz yani bunda yanlış olan bir şey yok ki.
Bir de biri diğerinden iyi olduğu zaman, iyi olmayan boktan diye bir şey yok ki.
S1000R'ın frenleri bok gibi diye bir şey yok. Ama evet daha iyi frenleri olan bi Superduke veya Tuono V4 kullanmış adam bu noktalara da dikkat eden biriyse bunu beğenmeyebiliyor.
MT-09 SP çok güzel bir motosiklet evet, ondan daha iyi bir şeylerin olması onu kötü yapmıyor. Her sene S1000RR'ı, Panigale V4'ü, RSV4'ü karşılaştırıp birini birinci seçiyorlar, diğerleri boktan olmuyor ki.
Street Triple RS de 890R da Tuono 600 Factory de virajlarda frenlerde daha fazla sürüş kabiliyeti arayanlar için MT-09SP'den güzel şeyler sunuyor. Ama bu 09-SP'yi kötü bir motosiklet yapmıyor.
yahu güzel arkadaşım, madem bu kadar motor sürdün, o kadar izlenim edindin bunların marka/model ayrı ayrı konusunu açıp paylaşsan ya? olmadı videoda konuşarak anlatıp birkaç sürüş sahnesi koysan da paylaşsan ya neevesy gibi.
bize böyle konular lazım, italyada kimin hangi motora bindiği değil.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)