Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

"MT 07 mi yoksa bu mu?"

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Ya ezmesi gezmesi bunların tamamı subjektif değerlendirmeler tabii ki.
    Tamam da, bu kadar gücüyle doğru düzgün ısıran bir fren yok motorda, 2021'de radial master yeni geldi. Bunları görmezden mi geleceğiz?
    890 da Street Triple da, Tuono 660 da benim gözümde MT-09'un üstünden atlar. Yani bu üstüden atlar ölçülebilecek bir şey değil ki zaten.

    Sen bu kadar fark olmadığına kalıbımı basarım diyorsun, bu senin yorumun, bir fark yok.
    Beriki de ezer diyor, ben de üstünden atlar diyorum, bunlar da bizim yorumumuz.
    Ne Tuono'daki şasi var, ne 890'daki amortisörler var. Bunların ne kadar önem arz ettiği o kişinin yorumu artık. Kimisi de 95hp 100hp diye Tuono'yu rakip görmez mesela MT-09'a. En nihayetinde beklenti ve kabiliyetlerin yorumundan ibaret.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    890R ve MT-09 SP'nin konuşulduğu bir başlıkta illa ki Speed Triple RS'ten de bahsetmek gerekir sanki:

    https://www.youtube.com/watch?v=t6VJ0iuSXuQ


  3. #43
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    890R ve MT-09 SP'nin konuşulduğu bir başlıkta illa ki Speed Triple RS'ten de bahsetmek gerekir sanki:

    https://www.youtube.com/watch?v=t6VJ0iuSXuQ

    https://www.youtube.com/watch?v=t6VJ0iuSXuQ
    Speed triple rs in olduğu yerde diğer nakedların(street fighter hariç) esamesi okunmaz. O ayrı bir ligde. Belki 1290sd o kalibrede kabul edilir. 09 dışkısıyla oynasın.

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Hehhh sindi oldu.

    Ktm 890 en az 3 kat daha iyi olm diyenden sonra apriliaci da geldi tuona da aslinda daha iyi olmm dedi.

    Gun bugundur dominar 400 culer.gelin abi, siz de biseyler soyleyin valla.

    Pugahahafa

  5. #45
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AB ile gümrük birliğinde olmamız bit lütuf şu an.
    Diğer ülkelerden %20 + %6 GV alınıyor.
    Saçmasapan vergiler arasında bu iyi bir haber. Harbiden de MT09 SP fiyatına 890R büyük lütuf. Burada tüm motosikletlerden sabit %7 - %8 arası vergi alınıyor ve 890R $1500 daha pahalı. Bugün motosiklet alıyor olsam SDR almadan önce 890R'ı da denerdim illa ki. Hele hele yeni gelecek olan 990R sınırları iyice zorlayacak muhtemelen:

    https://www.rideapart.com/news/67775...uke-spy-shots/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

    Alıntı Beto87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Speed triple rs in olduğu yerde diğer nakedların(street fighter hariç) esamesi okunmaz. O ayrı bir ligde. Belki 1290sd o kalibrede kabul edilir. 09 dışkısıyla oynasın.
    Cyan'ın videolar street triple hakkında. Speed triple RS, Mt9 ya da 890R sınıfında değil; SDR, Tuono, Monster 1200S sınıfında. Daha önceden değildi ama RS versiyonu ile ciddi iyileştirme yapmışlar. Eski versiyon da iyi motosikletti ama güç/ağırlık diğerleri gibi değildi, ki zaten fiyatı da ona göreydi.
    feremkal bunu beğendi.

  6. #46
    feremkal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Şehir
    Kadıköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    890 Duke R
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aman yareppim eze eze ustun he
    Pujaganag

    Yav bu insanlar bir motor aldiklarinda neden boyle bir anda fanatik oluyorlar cok komik

    Motosiklet dunyasinda saygi goren yabanci ustadlardan bir inceleme paylas benimle.

    Senin abarttigin gibi bir milyon kat daha iyi olummm u gectim, ktm kesinlikle daha iyi bir secim diyen birini goster bana..

    Ulen agiik ayni, hp ayni tork ayni( hepsi birbirine cok yakin) mt 09 un ergonomisi cok daha iyi , ktm ise birax daha agresif tarafta.

    Yamaha ise ktm den bir milyon kat daha uzun omurlu ve sorunsuzdur.


    Neyin pesindesiniz siz ya..ya bu forumu cahil avrupali fanatikler isgal etmis yemin ediyorum.

    Sikistiklari zamanda "bennnn kullandim olm, sen bindin mi ki " yav yuruyun gidin.

    https://www.reddit.com/r/SuggestAMot...2022_and_2023/

    Still ne demek ? Tum dunya biliyor bu ktm nin dayaniksiz oldugunu..

    "The oil leak from the gasket (I think) is a common issue for the new 890 including mine. But it’s covered by warranty."

    Puhahaha
    Oil leak dediği yağ terlemesi. Benim motorumda da 7bin kmde oldu. o şekilde 1 ay bindim karter seviyesi 1 mm bile eksilmedi vakit bulunca servise götürdüm 1 gün bile sürmeden garantiden üst kapak contası değişti. Çamur at izi kalsın hesabı 1 damla yağ sızıntısına motoru yakıyorsun. Hayranlıkla anlattığın ve tekrar belirtiyorum 8000 km sahibi olduğum MT09 SP'nin debriyaj tası hakkında ne diyorsun? 2014den bugüne kadar her modeli ortalama 15bin-20bin kmde iken debriyaj tası sürtmeye başlıyor ve hayır efendim garantiden değişmiyor. Güncel fiyatla 20.000 TL tas + işcilik ödemen gerekiyor ama o da ne! debriyaj tasının gelmeside 30 gün sürüyor.

    Evet kardeş haklısın Yamaha çoook kaliteli motor aynen aynen. MT09 dışında R6 ve R1'im oldu. Yzf serisi gerçekten japon kalitesinde ama MT07-Mt09 ucuz olması için basit ve kalite kaygısı olmadan üretilmiş motorlar. Marka fanatikliği yapan bu noktada sensin aslında. Ben markalara değil modellere fanatiklik yaparım.
    Ready To Race

  7. #47
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    890R ve MT-09 SP'nin konuşulduğu bir başlıkta illa ki Speed Triple RS'ten de bahsetmek gerekir sanki:

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cyan'ın videolar street triple hakkında. Speed triple RS, Mt9 ya da 890R sınıfında değil; SDR, Tuono, Monster 1200S sınıfında. Daha önceden değildi ama RS versiyonu ile ciddi iyileştirme yapmışlar. Eski versiyon da iyi motosikletti ama güç/ağırlık diğerleri gibi değildi, ki zaten fiyatı da ona göreydi.

    Videoya bakmadım valla hiç. Speed Triple'ın yazıldığını görünce heyecan yaptım hafiften.

  8. #48
    feremkal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Şehir
    Kadıköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    890 Duke R
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Her açıdan ktm yamahadan eze eze daha üstün" gibi bir yorum ne kadar sağlıklı ve profesyonelce sizce ? Dünya devi 2 markadan biri diğerinden bu kadar açık farkla nasil daha üstün olur ? Böyle bir yorum hangi incelemede gördünüz ?
    Bu biraz şeye benziyor; eskiden dayılara bindiği arabayı sorduğunda, bu arabaya bir bin bir daha başka arabaya binmezsin tarzı gözü körce yorumlar yaparlardı ama neden o araba o kadar üstün diye sorsan bu kadar iddiali bir cümlenin altını doldurabilecegi bir açıklamaları yok aslında. Çok amatörce ve taraflı bir yorum yani.
    Bu arada ktm markasını daha çok seven biri olarak yazıyorum.
    KTM Yamahadan eze ezeüstün yazarken kendimi yanlış ifade ettim, benim görüşüme ve iki motorunda bana hissettirdiklerine göre 890 duke R, Mt-09 sp den eze eze daha üstün demek istedim.
    Marka kıyası yapmıyordum yanlış ifade ettim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Yav ktm ci genc adam

    https://www.planet-knox.com/yamaha-m...tm-890-duke-r/

    Tork ve beygir eser miktarda yuksek evet.
    Agirlik ise klasik ktm oyunu.

    Ktm ye yag su sivilar ve full depo benzin ile mt 09 dan ne kadar hafif olur ?

    3 kg mu ?

    Bak adamlar yaristirmis, hem de farkli viteslerde. sonuc ? Ktm cok cok az bir sekilde daha peeformansli gibi

    "Both machines incredibly high performance. You would swear the KTM was faster with its parallel twin providing a hugely engaging punch out of the blocks, that is until you saw the MT09sp right next to it on every run! The MT09sp by contrast feels flat but it proved itself every bit as fast. The MT was also easier to launch hard and with LIF control set to 2-3, the electronics controlled the wheeling nature of the bike incredibly well. Surprisingly, we found the MT09sp the more stable machine even without a steering damper."

    Kahkaha atan ibibikler veya ready to race iidiye imzasi olan arkadaslar bir zahmet gelip ktm neden ustun onu anlatsin.


    Yok oyle ezbere konusmak, yok oyle ben bindim olmmm demek.

    Peki bu kadar yakin performanli makinadan tum dunyada mt 09 neden ktm 890 dan en az 4-5 kat fazla satar hic dusundunuz mu ?

    Fiyatlarda nerdeyse ayni haa.

    Aci gercegi soyluyorum, ecnebilirin "reliability" dedikleri sey yuzunden ktm 890 un mt09 karsisinda sansi yok,olamaz da.

    Ktm forumlarinda bile adamlar dalga geciyor, alali 3 gun oldu sifir sorun falan diye puhahaha.
    Bu yorumunu okuyana kadar sizin görüşlerinizi ciddiye alıp cevap veriyordum fakat iki motoru yanyana koyup yarıştırdıkları bir videoyu izleyip hızlanmalarına göre motorlar hakkında yorum yaptığını görüyorum. Bu noktada senin görüşlerini çokta ciddiye almamam gerektiğini fark ettim. Sana daha fazla laf anlatmak istemiyorum ama neden daha üstün diye sorduğun soruya cevap vereyim;

    Benim kendi görüşüme göre KTM Yamaha'dan üstün değildir, 890 Duke R MT09dan üstündür.
    Konuya ilk açtığın yerden gireyim 890 güç-ağırlık oranı ve beygir olarak MT09dan bir adım öndedir ama Tork konusunda 'Master Of Tork' isimli motordan 1 gömlek üsttedir. Fakat üstün olduğunu düşünmemin asıl sebebi çok daha kararlı bir şaseye (ki bu konuda kullandığım onca motor arasında Aprilia V4 şasesinden sonra en beğendiğim şase 890 şasesidir), benim gibi agresif-sport tarzda süren, bütçe el verdikçe piste giren birine çok daha uygun bir oturuş pozisyonuna sahiptir. Mt-09daki gibi neredeyse dimdik oturduğun bir motorla iyi viraj dönemezsin, yüksek hızlara çıkamazsın (bütün bedenin rüzgar basıncı altında kalır),Agresif gaz açtığında ön takımı yerde tutamazsın. Tasarım olarak ta sağından solundan kabloları görünen, yarısı nerede bunun dedirten, şasesi fazlaca esneyen MT09'un safkan naked bir motor olmadığını düşünüyorum. Safkan naked olarak Monster, Duke, Brutale, Speedtriple'ı örnek verebilirim.

    MT09 Sp'nin 890'dan daha iyi olduğunu düşündüğüm tek nokta öhlins amörtsörlerinin, WP Apexlerden 1 tık daha iyi olduğudur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saçmasapan vergiler arasında bu iyi bir haber. Harbiden de MT09 SP fiyatına 890R büyük lütuf. Burada tüm motosikletlerden sabit %7 - %8 arası vergi alınıyor ve 890R $1500 daha pahalı. Bugün motosiklet alıyor olsam SDR almadan önce 890R'ı da denerdim illa ki. Hele hele yeni gelecek olan 990R sınırları iyice zorlayacak muhtemelen:

    https://www.rideapart.com/news/67775...uke-spy-shots/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------


    Cyan'ın videolar street triple hakkında. Speed triple RS, Mt9 ya da 890R sınıfında değil; SDR, Tuono, Monster 1200S sınıfında. Daha önceden değildi ama RS versiyonu ile ciddi iyileştirme yapmışlar. Eski versiyon da iyi motosikletti ama güç/ağırlık diğerleri gibi değildi, ki zaten fiyatı da ona göreydi.
    SDR almadan önce 890 denersen SDR'dan soğuyabilirsin

    Bende 30.000 km civarında satıp SDR Evo almayı planlayorum özellikle Semi-aktif elektronik süspansiyon ağzımın suyunu akıtıyor ama test etmek için kısa süreli kullandığım SDR'larda (1 adet Gen1, 1 adette Gen2 kullandım) ağırlık hissetim ve 890 kadar kolay oynayamacağım, aşırı güçten ötürü tabiri caizse apaçilik yapmaya pek gelmeyeceğini hissettim. Bu konuda bende kararsızım

  9. #49
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı feremkal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SDR almadan önce 890 denersen SDR'dan soğuyabilirsin

    Bende 30.000 km civarında satıp SDR Evo almayı planlayorum özellikle Semi-aktif elektronik süspansiyon ağzımın suyunu akıtıyor ama test etmek için kısa süreli kullandığım SDR'larda (1 adet Gen1, 1 adette Gen2 kullandım) ağırlık hissetim ve 890 kadar kolay oynayamacağım, aşırı güçten ötürü tabiri caizse apaçilik yapmaya pek gelmeyeceğini hissettim. Bu konuda bende kararsızım
    Ağırlık farkı mutlaka olacak. V2 motor dar ama önden arkaya çok yer kaplıyor. Bahsettiğiniz kullanım için yeni 990 belki daha iyi bir tercih olabilir.

    Bir de edindiğim izlenim o ki yeni şaseli SDR eskisinden bayağı daha sportif. Önceki şaseyi SDR GT'de kullanmaya devam ediyorlar, çünkü acaip rahat. Rahatlığı ne kadar vurgulasam azdır. Pistte zorlayınca da gidiyor ama gidon ve ergonomi idealden uzak. Önceki kasa uzun yol, şehir içi, kıvrımlı dağ yolları ve pist için kullanılabilecek tam bir standart naked motosiklet. Hiç birini mükemmel yapamamakla birlikte bu üçünü de yapabildiği derecede iyi yapabilmesi mucize gibi bir şey.

    Ama sürüşümün yüzde sekseni ya da üzeri pist ve dağ yolları olsaydı muhtemelen daha küçük ve agresif ergonomili bir modele yönelirdim. Hatta dert ve çilesine katlanıp 600cc 4 silindir bir SS edinirdim muhtemelen...

    Bir de motosikletler acaip ilerledi. Evet, SDR hacmi ve gücüne göre hafif bir motosiklet ama 790, 890, 990 derken yakın gücü daha hafif ve kıvrak bir şasede sunabilen modeller varken sportif sürüş için V2 LC8 biraz gereksizleşiyor. Sport touring ve genel naked kullanımı için tork avantajı var, ama bu beraberinde ağırlık ve hacim de getiriyor.

  10. #50

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Beto87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videoya bakmadım valla hiç. Speed Triple'ın yazıldığını görünce heyecan yaptım hafiften.
    Benim hatam; Street yazacağıma Speed yazmışım. Video doğru ama; Street Triple 890R ve MT-09 SP ile aynı sınıf.

  11. #51
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim hatam; Street yazacağıma Speed yazmışım. Video doğru ama; 890R, MT-09 SP ile aynı sınıf.
    Videonun tümünü izlemedim ama sonuç: street triple RS'in görüntü ve malzeme kalitesi daha iyi, ama 890R daha iyi motosiklet (şase ve motor) demişler. Bizzat denemedim ama bu 890R bayağı iyi anlaşılan... 990R çıkınca bir test sürüşü yapmak lazım...

    Vay be, nerden nereye... 2006 yılında, CB900F Hornet kullandığım zamanlar, yeni çıkan 990cc V2 motoru olan ilk Superduke'a oturduğumda sanki biri motosikleti bana özel üretmiş gibi hissedip içimden "olay budur baba" dediydim... 2014'te o motor 1303cc oldu. Sonra yarısından 690 ürettiler. Sonra paralel iki silindir yapıp 790. Boyuna büyütüp 890, şimdide enine büyütüp 990... Bir küçük sınıfta ilk LC8 ile aynı hacim, hem de daha çok güç ve tork, üstelik iyice zorlaşan emisyon kriterlerine rağmen!

    Velhasıl son 15 yılda elektronik dahil çoook şey değişti...

  12. #52

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videonun tümünü izlemedim ama sonuç: street triple RS'in görüntü ve malzeme kalitesi daha iyi, ama 890R daha iyi motosiklet (şase ve motor) demişler. Bizzat denemedim ama bu 890R bayağı iyi anlaşılan... 990R çıkınca bir test sürüşü yapmak lazım...

    Vay be, nerden nereye... 2006 yılında, CB900F Hornet kullandığım zamanlar, yeni çıkan 990cc V2 motoru olan ilk Superduke'a oturduğumda sanki biri motosikleti bana özel üretmiş gibi hissedip içimden "olay budur baba" dediydim... 2014'te o motor 1303cc oldu. Sonra yarısından 690 ürettiler. Sonra paralel iki silindir yapıp 790. Boyuna büyütüp 890, şimdide enine büyütüp 990... Bir küçük sınıfta ilk LC8 ile aynı hacim, hem de daha çok güç ve tork, üstelik iyice zorlaşan emisyon kriterlerine rağmen!

    Velhasıl son 15 yılda elektronik dahil çoook şey değişti...
    Temel olarak 890R daha eğlenceli, atak ve yırtıcı diyorlar. KTM daha sivri köşeli, Street Triple daha dengeli ve yumuşak. Japonlardaki Yamaha Honda farkı gibi...

  13. #53

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    hirbonen genç adam dediğin 43 yaşında.senin uslubun forumda hep bozuk zaten.30 yıldır araba,13 yıldır motosiklet kullanıyorum.direksiyon öğretmeniyim.
    modifiye fuarlarında organizasyon yaptım.teknik makalelere hakimim.
    sen cımbızla linkini attıgın makaledeki yerleri çekiyorsun.
    mt09 son 3 yıldır en iyi naked motosiklet sıralamasında hep üst sıralarda ve mükemmele yakın bir motosiklet.duke 890r ise 790 ın halefi ve şuan ktm nin vitrin modeli o yuzden kusursuza yakın.sürüş olarak mt09 all arounder cruiser sport naked sayılır.890 ise linkte dendigi gibi punchy sürüş,piste yakın ve sıradaşı deneyim.
    2 motosikleti de kullanan ikisini de begenir.gün sonunda kendine yakın olanı alır.
    aslında mt09 u street triple ile karşılaştırmak daha dogru olurdu.

    onun dışında oil leak dediği 790 modelinde üst kapak tarafından sızan sebebini bilmedigim bir mevzu.bir de ekran bugulanması var 790 da.
    890 da henuz kronik bir durum belgelenmedi.zaten motorsiklet yeni çıktı illaki eksik yönleri olabilir.
    fanboy dediğin adam 43 yaşında bunu unutma.aksine bir durum olmadıkca ktm veye triumphdan başka motosiklet almam.herkesin tercihi kendine.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=GVyPnfLoi5w

    ktm nin taaa 2005 de çıkardığı 990 var.yabancıların hidden gem dediği.10 litre yakmasa iyiydi.sizin deyiminizle 2005 model motor 2023 mt09 u donunda sallar

  14. #54
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hirbonen genç adam dediğin 43 yaşında.senin uslubun forumda hep bozuk zaten.30 yıldır araba,13 yıldır motosiklet kullanıyorum.direksiyon öğretmeniyim.
    modifiye fuarlarında organizasyon yaptım.teknik makalelere hakimim.
    sen cımbızla linkini attıgın makaledeki yerleri çekiyorsun.
    mt09 son 3 yıldır en iyi naked motosiklet sıralamasında hep üst sıralarda ve mükemmele yakın bir motosiklet.duke 890r ise 790 ın halefi ve şuan ktm nin vitrin modeli o yuzden kusursuza yakın.sürüş olarak mt09 all arounder cruiser sport naked sayılır.890 ise linkte dendigi gibi punchy sürüş,piste yakın ve sıradaşı deneyim.
    2 motosikleti de kullanan ikisini de begenir.gün sonunda kendine yakın olanı alır.
    aslında mt09 u street triple ile karşılaştırmak daha dogru olurdu.

    onun dışında oil leak dediği 790 modelinde üst kapak tarafından sızan sebebini bilmedigim bir mevzu.bir de ekran bugulanması var 790 da.
    890 da henuz kronik bir durum belgelenmedi.zaten motorsiklet yeni çıktı illaki eksik yönleri olabilir.
    fanboy dediğin adam 43 yaşında bunu unutma.aksine bir durum olmadıkca ktm veye triumphdan başka motosiklet almam.herkesin tercihi kendine.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=GVyPnfLoi5w

    ktm nin taaa 2005 de çıkardığı 990 var.yabancıların hidden gem dediği.10 litre yakmasa iyiydi.sizin deyiminizle 2005 model motor 2023 mt09 u donunda sallar
    Asil senin su usluba bak..

    Genc adam dedik, kufur etmisim gibi ne bu tavirlar ?
    Ugrasamam sizle, bozcada dan yeni geldim zaten yorgunum



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

    Alıntı feremkal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM Yamahadan eze ezeüstün yazarken kendimi yanlış ifade ettim, benim görüşüme ve iki motorunda bana hissettirdiklerine göre 890 duke R, Mt-09 sp den eze eze daha üstün demek istedim.
    Marka kıyası yapmıyordum yanlış ifade ettim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------



    Bu yorumunu okuyana kadar sizin görüşlerinizi ciddiye alıp cevap veriyordum fakat iki motoru yanyana koyup yarıştırdıkları bir videoyu izleyip hızlanmalarına göre motorlar hakkında yorum yaptığını görüyorum. Bu noktada senin görüşlerini çokta ciddiye almamam gerektiğini fark ettim. Sana daha fazla laf anlatmak istemiyorum ama neden daha üstün diye sorduğun soruya cevap vereyim;

    Benim kendi görüşüme göre KTM Yamaha'dan üstün değildir, 890 Duke R MT09dan üstündür.
    Konuya ilk açtığın yerden gireyim 890 güç-ağırlık oranı ve beygir olarak MT09dan bir adım öndedir ama Tork konusunda 'Master Of Tork' isimli motordan 1 gömlek üsttedir. Fakat üstün olduğunu düşünmemin asıl sebebi çok daha kararlı bir şaseye (ki bu konuda kullandığım onca motor arasında Aprilia V4 şasesinden sonra en beğendiğim şase 890 şasesidir), benim gibi agresif-sport tarzda süren, bütçe el verdikçe piste giren birine çok daha uygun bir oturuş pozisyonuna sahiptir. Mt-09daki gibi neredeyse dimdik oturduğun bir motorla iyi viraj dönemezsin, yüksek hızlara çıkamazsın (bütün bedenin rüzgar basıncı altında kalır),Agresif gaz açtığında ön takımı yerde tutamazsın. Tasarım olarak ta sağından solundan kabloları görünen, yarısı nerede bunun dedirten, şasesi fazlaca esneyen MT09'un safkan naked bir motor olmadığını düşünüyorum. Safkan naked olarak Monster, Duke, Brutale, Speedtriple'ı örnek verebilirim.

    MT09 Sp'nin 890'dan daha iyi olduğunu düşündüğüm tek nokta öhlins amörtsörlerinin, WP Apexlerden 1 tık daha iyi olduğudur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------



    SDR almadan önce 890 denersen SDR'dan soğuyabilirsin

    Bende 30.000 km civarında satıp SDR Evo almayı planlayorum özellikle Semi-aktif elektronik süspansiyon ağzımın suyunu akıtıyor ama test etmek için kısa süreli kullandığım SDR'larda (1 adet Gen1, 1 adette Gen2 kullandım) ağırlık hissetim ve 890 kadar kolay oynayamacağım, aşırı güçten ötürü tabiri caizse apaçilik yapmaya pek gelmeyeceğini hissettim. Bu konuda bende kararsızım
    Ya fermi seni kim ciddiye alsin ?

    Diyorum ki, ktm890 in 3 kat(pugaga) iyi motor olmasini gectim, 890 net olarak daha iyi bir tercihtir diyen adam gibi bir inceleme goster bana.

    Yav reddit ten tut, youtube da karsilastirma videolarina yorum yazanlara kadar yuzde 80 i yamaha alinip gecilir diyor sen hala tatava yapıyosun.

    Ktm 890 mt09 un yarisi kadar satmaya basladiginda haber ver bana .

    Hadi bye

  15. #55

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı feremkal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SDR almadan önce 890 denersen SDR'dan soğuyabilirsin

    Bende 30.000 km civarında satıp SDR Evo almayı planlayorum özellikle Semi-aktif elektronik süspansiyon ağzımın suyunu akıtıyor ama test etmek için kısa süreli kullandığım SDR'larda (1 adet Gen1, 1 adette Gen2 kullandım) ağırlık hissetim ve 890 kadar kolay oynayamacağım, aşırı güçten ötürü tabiri caizse apaçilik yapmaya pek gelmeyeceğini hissettim. Bu konuda bende kararsızım
    SDR'a niyetlenen birisini ondan vazgeçirebilecek bir motor olacağını pek düşünmüyorum :D
    Pek benim tarzım değil, çok on/off, insanı sürekli kuduz köpek gibi sürmeye sevk ediyor. Motorun tasarım felsefesi şu;

    Buyur kardeş sana bir iskemle.
    Altına 140nm tork verdik, devir mevir takılma canın isteyince aç çevir.
    Çok kabiliyetli amortisörler koyduk, frenler falan hepsi top-notch, burası Avrupa. Dağılıyor gibi hisseeceksin, takılma, o iş bizde.
    Hadi yallah gazla.
    (Yalnız yanlış hatırlamıyorsam SDR Evo'da bile amortisöre tamamen manuel ayar yapılmasına izin vermiyor, ona uyuz olmuştum)

    Aprilia V4'ün şasisini beğendiysen, SDR yerine Tuono V4'e yönelebilirsin belki de. Benim gözümde de Tuono V4 ile SDR arasındaki en büyük fark buydu. SDR da sorgusuz sualsiz müthiş kabiliyetli, ama gavurun telepatik sürüş dediği şeyi gerçekten Aprilia Twin Spar şaside tattıktan sonra başka bir motordan o his alınamıyor. Bir de muhtemelen V2-V4 farkı, Tuono'da gaz kolu daha kolay yönetilebilir gelmişti bana.

    Ha bu arada şuna katılıyorum, özellikle dar yollarda böyle safkan eğlence için Aprilia tarafında da 660'lar V4'ten çok daha eğlenceli olabiliyor. Bu bağlamda ben de hani bir KTM bakacak olsam SDR yerine 890R tercih ederdim. 170hp motorla gezmek biraz delilik. 190'da gazı kapatıp açınca tekere gelmeye çalışıyor alet, terbiyesizlik artık :D

  16. #56
    feremkal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Şehir
    Kadıköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    890 Duke R
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SDR'a niyetlenen birisini ondan vazgeçirebilecek bir motor olacağını pek düşünmüyorum :D
    Pek benim tarzım değil, çok on/off, insanı sürekli kuduz köpek gibi sürmeye sevk ediyor. Motorun tasarım felsefesi şu;

    Buyur kardeş sana bir iskemle.
    Altına 140nm tork verdik, devir mevir takılma canın isteyince aç çevir.
    Çok kabiliyetli amortisörler koyduk, frenler falan hepsi top-notch, burası Avrupa. Dağılıyor gibi hisseeceksin, takılma, o iş bizde.
    Hadi yallah gazla.
    (Yalnız yanlış hatırlamıyorsam SDR Evo'da bile amortisöre tamamen manuel ayar yapılmasına izin vermiyor, ona uyuz olmuştum)

    Aprilia V4'ün şasisini beğendiysen, SDR yerine Tuono V4'e yönelebilirsin belki de. Benim gözümde de Tuono V4 ile SDR arasındaki en büyük fark buydu. SDR da sorgusuz sualsiz müthiş kabiliyetli, ama gavurun telepatik sürüş dediği şeyi gerçekten Aprilia Twin Spar şaside tattıktan sonra başka bir motordan o his alınamıyor. Bir de muhtemelen V2-V4 farkı, Tuono'da gaz kolu daha kolay yönetilebilir gelmişti bana.

    Ha bu arada şuna katılıyorum, özellikle dar yollarda böyle safkan eğlence için Aprilia tarafında da 660'lar V4'ten çok daha eğlenceli olabiliyor. Bu bağlamda ben de hani bir KTM bakacak olsam SDR yerine 890R tercih ederdim. 170hp motorla gezmek biraz delilik. 190'da gazı kapatıp açınca tekere gelmeye çalışıyor alet, terbiyesizlik artık :D
    Aprilia V4 derken zaten tounodan bahsediyordum :D
    Doğan trend'den test motoru Tuono V4 factory aldım ve 1 saat kadar kullandım. Motor inanılllmaz gidiyor. V4 çok başka bi kafaymış. Ne sıralı 4 nede V2ye benzemiyor ama Tuono bana hiç Naked hissi vermedi desem yeridir. Oturuş pozisyonu baya japon supersportlar gibi, gaz tepkiside naked gibi değil düşük devir sevmiyor hatta 1000-3000 devir aralığında öksürüyor gibi ses geliyor belki test motoru olduğu için hor kullanılmaktandır bilmiyorum ama motor kesinlikle devir seviyor. Sürekli yüksek devir istemesi naked'tan çok SS hissi uyandırıyor.

    Semi-Aktif öhlinsler anlatılmaz yaşanır cinsten. Fren tepkisi viraj tepkisi hızlanmaya tepkisi hepsi için ayrı ayrı makale yazılır.

    Sadece Aprilia kullanıcılarından bazılarının mekanikte sorunlar yaşadığını duydum (660 bloklarda daha çokmuş) ve Aprilia 1100 V4 bloklarının yarış bloğu olması sebebiyle güç ve hafifliği hedeflerken sağlamlığı çokta kafaya takmadıklarını düşündüm. Verdiği zevk inanılmazda olsa muhtemelen Tuono 1100'e cesaret edemem ve SDR Evo'ya dönerim.

    Bu arada Aprilia fiyat bazında KTM'ninde Ducati'ninde Japonlarında üstünden atlar. Gerçekten çok güzel motorları oldukça uyguna sattığını düşünüyorum
    killingroad bunu beğendi.

  17. #57

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı feremkal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aprilia V4 derken zaten tounodan bahsediyordum :D
    Doğan trend'den test motoru Tuono V4 factory aldım ve 1 saat kadar kullandım. Motor inanılllmaz gidiyor. V4 çok başka bi kafaymış. Ne sıralı 4 nede V2ye benzemiyor ama Tuono bana hiç Naked hissi vermedi desem yeridir. Oturuş pozisyonu baya japon supersportlar gibi, gaz tepkiside naked gibi değil düşük devir sevmiyor hatta 1000-3000 devir aralığında öksürüyor gibi ses geliyor belki test motoru olduğu için hor kullanılmaktandır bilmiyorum ama motor kesinlikle devir seviyor. Sürekli yüksek devir istemesi naked'tan çok SS hissi uyandırıyor.

    Semi-Aktif öhlinsler anlatılmaz yaşanır cinsten. Fren tepkisi viraj tepkisi hızlanmaya tepkisi hepsi için ayrı ayrı makale yazılır.

    Sadece Aprilia kullanıcılarından bazılarının mekanikte sorunlar yaşadığını duydum (660 bloklarda daha çokmuş) ve Aprilia 1100 V4 bloklarının yarış bloğu olması sebebiyle güç ve hafifliği hedeflerken sağlamlığı çokta kafaya takmadıklarını düşündüm. Verdiği zevk inanılmazda olsa muhtemelen Tuono 1100'e cesaret edemem ve SDR Evo'ya dönerim.

    Bu arada Aprilia fiyat bazında KTM'ninde Ducati'ninde Japonlarında üstünden atlar. Gerçekten çok güzel motorları oldukça uyguna sattığını düşünüyorum

    Evet şu an bang-for-buck konusunda gerçekten rakipsiz gidiyorlar, KTM de çok avantajlı bu konuda.

    Hem Tuono V4'de hem de RSV4'de olan bir durum var, vitesler oldukça uzun olduğu için de, çok düşük devirlerde pek uysal davranmıyorlar. RSV4 için 30-35kmh civarında diyebilirim anca düzgün gidiyor, aşağısında sürekli debriyajla oynamak gerekiyor, Tuono'da biraz biraz daha rahat.

    V4 gerçekten işin sonu denilebilecek bir motor yerleşimi, neredeyse V2 gibi alt devir, I4 gibi üst devir var.
    Sorun yaşayan kullanıcılar kısmı benim artık çok eğlendiğim bir kısım, maalesef işi gücü bırakıp bu motorları boklamaya hayatını adamış insanlar var :D MotoGP için tasarlanan bir 65 V4'ün dünyanın en dayanıklı bloğu olduğunu iddia etmek tabii ki saçma olur, ama bizzat tanıdığım 30bin km'de olan 2021 RSV4 var, sahibi de sağolsun İstanbul trafiğinde işe gidip geldi motorla :D Piste de çıktı, herhangi bir sorun yok. Başka bir sürü sorunsuz kullanan insan da var.
    660'larda 2021'de üretilen bir partide tedarikçilerin bir tanesinden gelen hatalı ısıl işlem yapılmış olan kollar olduğu anlaşıldı, bu araçların sahiplerine direk sandık motor verildi - kıyas olsun diye söylemekten zarar gelmez sanırım, Ducati Multi V4'lerde benzer durumu yaşadığında kolları değiştirmişlerdi.
    Bu konu Türkiye'de 2021'ler kırılıyor diye tercüme edildi. 2022'de sordu insanlar sorunlar düzeldi mi diye :D Mühendislik olarak değişen bir şey yok. En çok sorun genelde montajdan kaynaklı konulardan oluyor.

    En nihayetinde V4 de 660 da yarış motoru kılıklı motorlar, R7 75hp iken RS660'ın 100hp olması sihirli bir değnekle olmuyor. Ama bu bir korku filmi döndüğünü de düşündürtmesin, benim RS de 15bin km'yi geçti, tık yok. Performans istediğimde veya pistte sürerken de bir kez olsun ay yumuşak davranayım falan demişliğim yok, bir gram yağ bile eksiltmiyor ki eksiltse de bunu da kafaya takmam - manyak gibi yakmadığı müddetçe. Tuono V4'de bu biraz daha rahat durumda, RSV4'te 217hp çıkardıkları blok Tuono V4'te 175hp'de.

    Bir de geçen sanırım @Cyan yazmıştı, R7 satış yaptı mı falan diye, biraz araştırmıştım, hatta sonra Piaggio EMEA Satış'ın başındaki kişiyle bunu konuşabildiğim bir ortam oluştu, 660 platformu özellikle Avrupa'da ve ABD'de de peynir ekmek gibi inanılmaz satıldı. Örneğin Almanya'da 2022'nin tüm sınıflarda en çok satan 19. motoru RS660, sınıfında da tüm supersportlar arasında en çok satan motor.

    Böyle olduğu zaman genelde problem yaşayan insanlar haliyle bunu dile getirdikleri için çok daha fazla çıkan bir ses oluyor. Yüzlerce sorunsuz kullanan insan var ama bu insanlar da haliyle "evet bu motoru aldım 10bin km oldu 20bin km oldu tık yok çoğeyi" diye başlık açmıyorlar. Yoksa Avrupa'da 660'lar ile o pass senin bu pass benim gezip duran 30bin km üstü çokça kullanıcı var.

    En nihayetinde hangisini seviyorsan onu alırsın tabii ki.
    SDR'da ben akıcı bir sürüş yapamam gibi geldiği için o kategoride bir şey alsam düşünmeden Tuono alırdım gibime geliyor. Ama şimdilik zaten o güçlerde bir motor istemiyorum.
    Guts bunu beğendi.

  18. #58
    feremkal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Şehir
    Kadıköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    890 Duke R
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet şu an bang-for-buck konusunda gerçekten rakipsiz gidiyorlar, KTM de çok avantajlı bu konuda.

    Hem Tuono V4'de hem de RSV4'de olan bir durum var, vitesler oldukça uzun olduğu için de, çok düşük devirlerde pek uysal davranmıyorlar. RSV4 için 30-35kmh civarında diyebilirim anca düzgün gidiyor, aşağısında sürekli debriyajla oynamak gerekiyor, Tuono'da biraz biraz daha rahat.

    V4 gerçekten işin sonu denilebilecek bir motor yerleşimi, neredeyse V2 gibi alt devir, I4 gibi üst devir var.
    Sorun yaşayan kullanıcılar kısmı benim artık çok eğlendiğim bir kısım, maalesef işi gücü bırakıp bu motorları boklamaya hayatını adamış insanlar var :D MotoGP için tasarlanan bir 65 V4'ün dünyanın en dayanıklı bloğu olduğunu iddia etmek tabii ki saçma olur, ama bizzat tanıdığım 30bin km'de olan 2021 RSV4 var, sahibi de sağolsun İstanbul trafiğinde işe gidip geldi motorla :D Piste de çıktı, herhangi bir sorun yok. Başka bir sürü sorunsuz kullanan insan da var.
    660'larda 2021'de üretilen bir partide tedarikçilerin bir tanesinden gelen hatalı ısıl işlem yapılmış olan kollar olduğu anlaşıldı, bu araçların sahiplerine direk sandık motor verildi - kıyas olsun diye söylemekten zarar gelmez sanırım, Ducati Multi V4'lerde benzer durumu yaşadığında kolları değiştirmişlerdi.
    Bu konu Türkiye'de 2021'ler kırılıyor diye tercüme edildi. 2022'de sordu insanlar sorunlar düzeldi mi diye :D Mühendislik olarak değişen bir şey yok. En çok sorun genelde montajdan kaynaklı konulardan oluyor.

    En nihayetinde V4 de 660 da yarış motoru kılıklı motorlar, R7 75hp iken RS660'ın 100hp olması sihirli bir değnekle olmuyor. Ama bu bir korku filmi döndüğünü de düşündürtmesin, benim RS de 15bin km'yi geçti, tık yok. Performans istediğimde veya pistte sürerken de bir kez olsun ay yumuşak davranayım falan demişliğim yok, bir gram yağ bile eksiltmiyor ki eksiltse de bunu da kafaya takmam - manyak gibi yakmadığı müddetçe. Tuono V4'de bu biraz daha rahat durumda, RSV4'te 217hp çıkardıkları blok Tuono V4'te 175hp'de.

    Bir de geçen sanırım @Cyan yazmıştı, R7 satış yaptı mı falan diye, biraz araştırmıştım, hatta sonra Piaggio EMEA Satış'ın başındaki kişiyle bunu konuşabildiğim bir ortam oluştu, 660 platformu özellikle Avrupa'da ve ABD'de de peynir ekmek gibi inanılmaz satıldı. Örneğin Almanya'da 2022'nin tüm sınıflarda en çok satan 19. motoru RS660, sınıfında da tüm supersportlar arasında en çok satan motor.

    Böyle olduğu zaman genelde problem yaşayan insanlar haliyle bunu dile getirdikleri için çok daha fazla çıkan bir ses oluyor. Yüzlerce sorunsuz kullanan insan var ama bu insanlar da haliyle "evet bu motoru aldım 10bin km oldu 20bin km oldu tık yok çoğeyi" diye başlık açmıyorlar. Yoksa Avrupa'da 660'lar ile o pass senin bu pass benim gezip duran 30bin km üstü çokça kullanıcı var.

    En nihayetinde hangisini seviyorsan onu alırsın tabii ki.
    SDR'da ben akıcı bir sürüş yapamam gibi geldiği için o kategoride bir şey alsam düşünmeden Tuono alırdım gibime geliyor. Ama şimdilik zaten o güçlerde bir motor istemiyorum.
    Eğer haftasonu gazlamaları yapıyorsan beraber bir Darlık sürüşü yapabiliriz. Bende 890 almadan önce tuono 660, street triple ve 890 arasında kalmıştım. Ktm bildiğim marka, servisi satışı tanıdığım insanlar diye tercih etmiştim. Ama 660'ın 100 beygir gücü neler yapabiliyor merak ediyorum. Yolda kıyaslamak eğlenceli olabilir.
    Ready To Race

  19. #59

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı feremkal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer haftasonu gazlamaları yapıyorsan beraber bir Darlık sürüşü yapabiliriz. Bende 890 almadan önce tuono 660, street triple ve 890 arasında kalmıştım. Ktm bildiğim marka, servisi satışı tanıdığım insanlar diye tercih etmiştim. Ama 660'ın 100 beygir gücü neler yapabiliyor merak ediyorum. Yolda kıyaslamak eğlenceli olabilir.
    Hemen her haftasonu bi antreman usülü çıkmaya çalışıyorum ama bu haftasonu bir aksilik olmazsa 8S ile geleceğim.
    youtube.com/@bisuruyorum

  20. #60

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    zekaya bak ... brembo fren olunca en iyi motosiklet oluyor o zaman bmw s1000rr 1000xr hemen çöpe atıyoruz çünkü brembo frenler yok yada kawasaki de öhlins yoktur mesela showa geliyor o zaman zx10r ben sallıyorum baya kötü bir motosiklet .neyin kafasını yaşıyonuz anlamıyorum gerçekten ...le gülüyorum.eze eze daha iyi bir motormuş ktm 890 evet 2020 ve altını konuşuyorsan evet bu bahsettiklerini kabul ediyorum.çünkü 2020 ve aşası eğlence odaklı tıpkı mt07 gibi.viraj olsun pist olsun seven bir motor değil amacıda o değil zaten holigan.son kasa mt09 ile kıyaslıyorsan o motoru alakası yok adı aynı.eze eze neyin üstünlüğü varmış ? hafifse buda hafif senin 166 kilo dediğin benzin ve diğer sıvılar hariç kardeşim akü antifriz vs benzin kaldıki 2 silindirli bir motordan bahsediyorsun zaten motor bloğu olarak dengi değilsin.tork üreten bir motordan üst devir,devirlenme seven bir motoru kıyas yapıyorsun çalışmasının alakası yok.yok rs660 mt09 dan iyimiş gerçekten beyin yoksunu olman lazım şu cümleyi kurarak
    ama olsun sevaptır dur içini rahatlatiyim ktm 890 bmw s1000r dan dahaa iyi bir motosiklettir aha buda kanıtı

    ne öhlins varrrr ne bremboo varrr allaha emanet bir motosiklet acil şifalar kardeşim allahtan ümidini kesme


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)