eğlenmeye bakmak daha önemlisi, sonuçta yarışçı değiliz, her türlü motoru deneme fırsatı buldum yakında bir motovlog kanalı için hazırlanıyorum anlattıkça anlatırım dur bir resim daha atmak istedim
bu da Triumph speed triple 1200rr
https://i.hizliresim.com/j2vu3pj.jpg
dur r25 ile olan da atayım
kaçtane istiyorsan atayım 2000 binden fazla foto videom vardır gözün gönlün açılsın ferahla biraz hirbonen
https://i.hizliresim.com/e6wan5w.jpg
kullandığım motorlar hakkında bir çok yorum yapabilirim bilmediğime de bilmem der geçerim uğraşamam
mt09 u da severim çok hırçın bir makine ama agresif gaz arttırımında ön tekerin yerden kesilip viraj dışına doğru minik minik gidip lastiğin omuz kısmında sürtünme kuvvetini boş yere kaybedip kafa kaldırmasından hoşlanmıyorum mesela daha anlatayım mı ne istiyorsun hahaha
seviyorum seni ama kullanıcı deneyimleride çok önemlidir bunu unutma
@killingroad ktm 890r ise gidon yukarıda ve clip on yarış tipi gidon olmadığı için aşırı sarksam bile ağaçtan sarkan maymun gibi gözüküyor fakat 200 lu yüksek hizlarda merkezcil kuvvet (diger adı merkezkaç kuvveti dışa doğru iten kuvvet) ile savaşmak için mecbur sarkarak gitmek gerekiyor ss makineler gibi büyük göğsü saran bir depo olmadığı için gidonda yukarı da olduğu için biryere kadar sarkıp depoyu sağ kolumla sarmakta zorlanıyorum bu tüm nakedler için geçerli diyebilirim ama sorun olacak birşey değil her motosikletin sürüş pozisyonu pegler gidon ve depodan alınan mesnet yerleri ile sarkma ve sürüş pozisyonunda farklılıklar oluyor bu da yüksek hızlarda viraj almayı farklılastiriyor tur süresine ve pozisyon almakta farklılaştırmalara sebep oluyor ben hepsini ayrı ayrı seviyorum uyum sağlayabiliyorum mt09 da ise ten sevmediğim konu işe ön amortisörleri kafa kaldırmayı engellemek için rebound ayarını hard tarafa getirsem bile bir türlü bu sorun köküne kadar çözülmüyordu ama cp3 bloğu çok zevklidir gazlamakta fakat biraz hardcore sürüşe izin vermeyi engelleyen bir yapısı var motosikletin gidonu çok yukarıda sele bayağı aşağıda pegler ise ne gerise ne yukarıda orta biryerde bu da sarkmayı absürt hale getiriyor he zevkli mi zevkli yinede
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
imla hataları için sorry klavyenin azizliği