Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

"MT 07 mi yoksa bu mu?"

    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    He paylaşsın da sonra küfür yesin :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Arkadaslar, mt09 konusunu burda ilk ben actim,kapanisi yapmak da benim hakkim kusura bakmayin

    Oncelikle burdaki Darlik cetesini ciddiye almayin.hepsi cocuk bunlarin.
    Sizlere tum dunyanin tercihinin mt09 oldugunu kanitladim.

    Bir motor alirken,eger pistte milisaniyeler kazanmak gibi bir ugrasiniz yoksa ilk bakacacaginiz konu guvenilirlik ve uzun omurluluk olmali.tabi cok zenginseniz de pek umrunuzda olmaz bu.

    Bakin,

    Avrupada amerikada bu motorlara ulasim bizdeki gibi zor degil.
    Bugun 550.000 tl ye alinan bu motor, 50.000 tl kazanci olan biri icin yemeden icmeden 1 yil tum parasini biriktirmesi demek.

    Elin avrupalisi,amerikalasi bile ktm de iyi ama mt09 alinip gecilir diyorsa siz hayli hayli bunu dusunmeniz gerekir.

    İncelemelerde isin sorunsuzluk ve guvenilirlik kisimlari hep atlanir.ama biliyiruz ki normal bir insan icin en onemli kisim budur.

    Haa bir motor digerinden bariz bir sekilde vasattir, o zaman risk alinabilir.
    Mt09 sp de bunun soz konusu olmadigi güünnnnn gibi ortada.

    Baskiligi açan ne diyor ;

    Mt09 bulsam onu alacaktim diyor..helal olsun en azindan durust adam.
    Bunu demek cok zordur.

    Hadi simdi el ele tutusup Darlikta viraj yapin avrupacilar puhahaharq
    espresso bunu beğendi.

  3. #83
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    He paylaşsın da sonra küfür yesin :D
    ya da hayatında motosikleti görmemiş, kullanmamış olanlar trollesin...

  4. #84

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya da hayatında motosikleti görmemiş, kullanmamış olanlar trollesin...
    Biri 9'la başlıyor, biri 8'le başlıyor. Bu kadar matematikten anlamıyorsan seninle muattab olmam amatör

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Soracaktım kaçırdım. Sağ kolun pozisyonu gidondan ötürü mü yoksa o şekilde tutmayı mi tercih ettin? Sağ omuz biraz crossed kalmış gibi mi dikkatimi çekti.
    youtube.com/@bisuruyorum

  5. #85
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biri 9'la başlıyor, biri 8'le başlıyor. Bu kadar matematikten anlamıyorsan seninle muattab olmam amatör.
    Hiç kusura bakma, ismin Hans ya da Françesko değilse umrumda değilsin.

  6. #86

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç kusura bakma, ismin Hans ya da Françesko değilse umrumda değilsin.
    Sully kurtarmaz mı?
    youtube.com/@bisuruyorum

  7. #87
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Ahah,guzel guzel cok guzel.

    Bir taraf bilim,istatistik e basvuruyor, diger taraf ise safsataya.


    Omuz biraz crossed kalmak sen puhagagahsja.
    Adam ingilizceyi yemis bitirmis icsellestirmis.ben ise 30 yildir pre intermediate(dogru yazdim mi acaba)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------



    Adamin beden dili bile cok farkli yavvv.Sag ele bakin ! harlem zencisi adeta.
    Ben izlemedim ama videolarinda ingilzce sarki da mirildaniyodur diye dusunuyorum :(

  8. #88
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sully kurtarmaz mı?
    Jan Piyer belki. Hem onu bunu anlamam. Görmedim, kullanmadım, ama Google dan aratınca haklı çıkıyom ben.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

    Çök kızdım. Google'dan ne kadar kötü bir insan olduğunu bulacam şimdi bak senin.

  9. #89
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Tarxan Rifkiiiii biz de mi birbirimize kur yapsak.. napsak yav

    Adamlar opustu opusecekkk, bizim neyimiz eksik tarzannn dsdadadsda

    Alll bu cicekkkk senin icin

  10. #90

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jan Piyer belki. Hem onu bunu anlamam. Görmedim, kullanmadım, ama Google dan aratınca haklı çıkıyom ben.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

    Çök kızdım. Google'dan ne kadar kötü bir insan olduğunu bulacam şimdi bak senin.
    Sully iyi bençe.
    youtube.com/@bisuruyorum

  11. #91
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sully iyi bençe.
    Kur yapma bana. Namuslu bir ergenim ben.

  12. #92
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biri 9'la başlıyor, biri 8'le başlıyor. Bu kadar matematikten anlamıyorsan seninle muattab olmam amatör

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------



    Soracaktım kaçırdım. Sağ kolun pozisyonu gidondan ötürü mü yoksa o şekilde tutmayı mi tercih ettin? Sağ omuz biraz crossed kalmış gibi mi dikkatimi çekti.
    virajin tam ortası değilde tam sarkmaya başlarken çekilmiş bir foto bu
    zaten bu bir video ss,videosunu atarım istersen, viraj çok kısa olduğu için tam sarkma yapamadan viraj bitiyor yoksa o sağ kol öyle sabit kalmıyor birde 890r ın deposu eski kasa r25 gibi ne çok kalın ne çok ince kavraması sarkma pozisyonlari için pek sevemedim ktm burada biraz supermoto kafasıyla tasarlamış olabilir orayı, üzerine binip azıcık sarkıp robot olan bu motora virajlarin keyfini çıkarmak daha zevkli

    bu arada darlik çetesi seni yesin poncik hirbonen merak etme piste falanda çıkıyoruz motorla asfalt üzerinde yapılacak her haltı deniyoruz güzel kardeşim
    killingroad bunu beğendi.

  13. #93

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tarxan Rifkiiiii biz de mi birbirimize kur yapsak.. napsak yav

    Adamlar opustu opusecekkk, bizim neyimiz eksik tarzannn dsdadadsda

    Alll bu cicekkkk senin icin
    konuu başka yerlere gidiyorrrr çeteleşme örgünleşme de cabası adamlar asfaltı kazıyooorrrr bize neler yaparlar

  14. #94

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    virajin tam ortası değilde tam sarkmaya başlarken çekilmiş bir foto bu
    zaten bu bir video ss,videosunu atarım istersen, viraj çok kısa olduğu için tam sarkma yapamadan viraj bitiyor yoksa o sağ kol öyle sabit kalmıyor birde 890r ın deposu eski kasa r25 gibi ne çok kalın ne çok ince kavraması sarkma pozisyonlari için pek sevemedim ktm burada biraz supermoto kafasıyla tasarlamış olabilir orayı, üzerine binip azıcık sarkıp robot olan bu motora virajlarin keyfini çıkarmak daha zevkli
    Orman bitip Teke-İmrendere yoluna çıkan kısımdan hemen önceki sağ dışta seyir alanının olduğu kısım diye tahmin ettim.
    Şimdi tekrar baktım evet orasıymış. SS'e bakarken ben dıştan gelip artık içeriye oturduğun yer gibi diye düşündüm ama yanılmışım eheh

    Deponun tasarımından mı diye düşünmüştüm evet onu doğru tahmin etmişim.
    Katem bunu İstanbul Park'a getirse de azcık ellesek keşke. Aşşırı merak ediyorum. yurtdışında tonla RS660/890R kapışması var pistte, acayip keyifli görünüyor.

  15. #95
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada darlik çetesi seni yesin poncik hirbonen merak etme piste falanda çıkıyoruz motorla asfalt üzerinde yapılacak her haltı deniyoruz güzel kardeşim
    Yasiyonuz bu hayati avrupacilar.

    Bak ben de avrupadayim.burasi sardunya italya.




    Siz asfaltta egzoz dumani yutarken poncik hirbonen avrupayi dolasiyor heheh
    espresso bunu beğendi.

  16. #96
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yasiyonuz bu hayati avrupacilar.

    Bak ben de avrupadayim.burasi sardunya italya.


    https://i.ibb.co/dpFcpJV/16961597868...7516772251.jpg

    Siz asfaltta egzoz dumani yutarken poncik hirbonen avrupayi dolasiyor heheh
    eğlenmeye bakmak daha önemlisi, sonuçta yarışçı değiliz, her türlü motoru deneme fırsatı buldum yakında bir motovlog kanalı için hazırlanıyorum anlattıkça anlatırım dur bir resim daha atmak istedim
    bu da Triumph speed triple 1200rr


    dur r25 ile olan da atayım
    kaçtane istiyorsan atayım 2000 binden fazla foto videom vardır gözün gönlün açılsın ferahla biraz hirbonen



    kullandığım motorlar hakkında bir çok yorum yapabilirim bilmediğime de bilmem der geçerim uğraşamam

    mt09 u da severim çok hırçın bir makine ama agresif gaz arttırımında ön tekerin yerden kesilip viraj dışına doğru minik minik gidip lastiğin omuz kısmında sürtünme kuvvetini boş yere kaybedip kafa kaldırmasından hoşlanmıyorum mesela daha anlatayım mı ne istiyorsun hahaha
    seviyorum seni ama kullanıcı deneyimleride çok önemlidir bunu unutma

    @killingroad ktm 890r ise gidon yukarıda ve clip on yarış tipi gidon olmadığı için aşırı sarksam bile ağaçtan sarkan maymun gibi gözüküyor fakat 200 lu yüksek hizlarda merkezcil kuvvet (diger adı merkezkaç kuvveti dışa doğru iten kuvvet) ile savaşmak için mecbur sarkarak gitmek gerekiyor ss makineler gibi büyük göğsü saran bir depo olmadığı için gidonda yukarı da olduğu için biryere kadar sarkıp depoyu sağ kolumla sarmakta zorlanıyorum bu tüm nakedler için geçerli diyebilirim ama sorun olacak birşey değil her motosikletin sürüş pozisyonu pegler gidon ve depodan alınan mesnet yerleri ile sarkma ve sürüş pozisyonunda farklılıklar oluyor bu da yüksek hızlarda viraj almayı farklılastiriyor tur süresine ve pozisyon almakta farklılaştırmalara sebep oluyor ben hepsini ayrı ayrı seviyorum uyum sağlayabiliyorum mt09 da ise ten sevmediğim konu işe ön amortisörleri kafa kaldırmayı engellemek için rebound ayarını hard tarafa getirsem bile bir türlü bu sorun köküne kadar çözülmüyordu ama cp3 bloğu çok zevklidir gazlamakta fakat biraz hardcore sürüşe izin vermeyi engelleyen bir yapısı var motosikletin gidonu çok yukarıda sele bayağı aşağıda pegler ise ne gerise ne yukarıda orta biryerde bu da sarkmayı absürt hale getiriyor he zevkli mi zevkli yinede

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğlenmeye bakmak daha önemlisi, sonuçta yarışçı değiliz, her türlü motoru deneme fırsatı buldum yakında bir motovlog kanalı için hazırlanıyorum anlattıkça anlatırım dur bir resim daha atmak istedim
    bu da Triumph speed triple 1200rr
    https://i.hizliresim.com/j2vu3pj.jpg

    dur r25 ile olan da atayım
    kaçtane istiyorsan atayım 2000 binden fazla foto videom vardır gözün gönlün açılsın ferahla biraz hirbonen

    https://i.hizliresim.com/e6wan5w.jpg

    kullandığım motorlar hakkında bir çok yorum yapabilirim bilmediğime de bilmem der geçerim uğraşamam

    mt09 u da severim çok hırçın bir makine ama agresif gaz arttırımında ön tekerin yerden kesilip viraj dışına doğru minik minik gidip lastiğin omuz kısmında sürtünme kuvvetini boş yere kaybedip kafa kaldırmasından hoşlanmıyorum mesela daha anlatayım mı ne istiyorsun hahaha
    seviyorum seni ama kullanıcı deneyimleride çok önemlidir bunu unutma

    @killingroad ktm 890r ise gidon yukarıda ve clip on yarış tipi gidon olmadığı için aşırı sarksam bile ağaçtan sarkan maymun gibi gözüküyor fakat 200 lu yüksek hizlarda merkezcil kuvvet (diger adı merkezkaç kuvveti dışa doğru iten kuvvet) ile savaşmak için mecbur sarkarak gitmek gerekiyor ss makineler gibi büyük göğsü saran bir depo olmadığı için gidonda yukarı da olduğu için biryere kadar sarkıp depoyu sağ kolumla sarmakta zorlanıyorum bu tüm nakedler için geçerli diyebilirim ama sorun olacak birşey değil her motosikletin sürüş pozisyonu pegler gidon ve depodan alınan mesnet yerleri ile sarkma ve sürüş pozisyonunda farklılıklar oluyor bu da yüksek hızlarda viraj almayı farklılastiriyor tur süresine ve pozisyon almakta farklılaştırmalara sebep oluyor ben hepsini ayrı ayrı seviyorum uyum sağlayabiliyorum mt09 da ise ten sevmediğim konu işe ön amortisörleri kafa kaldırmayı engellemek için rebound ayarını hard tarafa getirsem bile bir türlü bu sorun köküne kadar çözülmüyordu ama cp3 bloğu çok zevklidir gazlamakta fakat biraz hardcore sürüşe izin vermeyi engelleyen bir yapısı var motosikletin gidonu çok yukarıda sele bayağı aşağıda pegler ise ne gerise ne yukarıda orta biryerde bu da sarkmayı absürt hale getiriyor he zevkli mi zevkli yinede
    imla hataları için sorry klavyenin azizliği
    killingroad bunu beğendi.

  17. #97

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    @killingroad ktm 890r ise gidon yukarıda ve clip on yarış tipi gidon olmadığı için aşırı sarksam bile ağaçtan sarkan maymun gibi gözüküyor fakat 200 lu yüksek hizlarda merkezcil kuvvet (diger adı merkezkaç kuvveti dışa doğru iten kuvvet) ile savaşmak için mecbur sarkarak gitmek gerekiyor ss makineler gibi büyük göğsü saran bir depo olmadığı için gidonda yukarı da olduğu için biryere kadar sarkıp depoyu sağ kolumla sarmakta zorlanıyorum bu tüm nakedler için geçerli diyebilirim ama sorun olacak birşey değil her motosikletin sürüş pozisyonu pegler gidon ve depodan alınan mesnet yerleri ile sarkma ve sürüş pozisyonunda farklılıklar oluyor bu da yüksek hızlarda viraj almayı farklılastiriyor tur süresine ve pozisyon almakta farklılaştırmalara sebep oluyor ben hepsini ayrı ayrı seviyorum uyum sağlayabiliyorum mt09 da ise ten sevmediğim konu işe ön amortisörleri kafa kaldırmayı engellemek için rebound ayarını hard tarafa getirsem bile bir türlü bu sorun köküne kadar çözülmüyordu ama cp3 bloğu çok zevklidir gazlamakta fakat biraz hardcore sürüşe izin vermeyi engelleyen bir yapısı var motosikletin gidonu çok yukarıda sele bayağı aşağıda pegler ise ne gerise ne yukarıda orta biryerde bu da sarkmayı absürt hale getiriyor he zevkli mi zevkli yinede
    Kıçını sokabildiği iki parça tekstil ile İstanbul Park'ta gram sarkamadan 11. viraja girmiş biri olarak söylüyorum.
    Sarkmak rabbimin bir lütfu :D
    Şu an biraz daha kilo verdim biraz daha kıçı ayırıp ayrılabiliyorum, o durumda bile bazen yusuf alyehisselam ziyarete geliyor.
    Götü toparlayıp deriye geçmek şart. Evet 11 kolay kolay düşülecek bir yer değil ama, belli olmaz

    890'la ilgili tahminim de buydu. Şunu merak ettim, 890'ın gidonu ham naked olması hem de ön travel'a bakmadım ama traval std olsa bile gidonun kendisinin yine de naked için bile bir yık yukarısında kalmasından mı o şekilde tuttuğunu merak etmiştim. Elbette keyiflidir, kıl kuyrukluk merakı =)

    09'un bloğu çok heyecanlı ve güzel bir motor ama o blok dışındaki hiç bir komponent blokla baş edebilecek kadar iyi değil, benim temelde çok beğenmememin sebebi bu. 07 gibi değil, 21 öncesi gibi hiç değil, ama hala.. tam benim keyfim ya da beklentim için diyelim olması gerektiği gibi değil. Benim otomobillerde de tercihim bu yöndeydi, 160hp ama freni (şakasız) Şahin'le denk, amortisörleri Allah'a emanet bir Civic vti yerine, düzlükte düldül ama çok güzel frenleri olan çok güzel yol tutan bir E36 3.16 compact benim için daha keyifli bir otomobildi. Motorda da gücü daha az olsun ama sürüş kabiliyetleri yüksek olsun benim için daha güzel.

    (Not: insta'da laf anlatmaya çalıştığın Makina Mühendisi :D elemana hiç bulaşma. Hiiç bulaşma. :D)
    tommygun bunu beğendi.

  18. #98
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıçını sokabildiği iki parça tekstil ile İstanbul Park'ta gram sarkamadan 11. viraja girmiş biri olarak söylüyorum.
    Sarkmak rabbimin bir lütfu :D
    Şu an biraz daha kilo verdim biraz daha kıçı ayırıp ayrılabiliyorum, o durumda bile bazen yusuf alyehisselam ziyarete geliyor.
    Götü toparlayıp deriye geçmek şart. Evet 11 kolay kolay düşülecek bir yer değil ama, belli olmaz

    890'la ilgili tahminim de buydu. Şunu merak ettim, 890'ın gidonu ham naked olması hem de ön travel'a bakmadım ama traval std olsa bile gidonun kendisinin yine de naked için bile bir yık yukarısında kalmasından mı o şekilde tuttuğunu merak etmiştim. Elbette keyiflidir, kıl kuyrukluk merakı =)

    09'un bloğu çok heyecanlı ve güzel bir motor ama o blok dışındaki hiç bir komponent blokla baş edebilecek kadar iyi değil, benim temelde çok beğenmememin sebebi bu. 07 gibi değil, 21 öncesi gibi hiç değil, ama hala.. tam benim keyfim ya da beklentim için diyelim olması gerektiği gibi değil. Benim otomobillerde de tercihim bu yöndeydi, 160hp ama freni (şakasız) Şahin'le denk, amortisörleri Allah'a emanet bir Civic vti yerine, düzlükte düldül ama çok güzel frenleri olan çok güzel yol tutan bir E36 3.16 compact benim için daha keyifli bir otomobildi. Motorda da gücü daha az olsun ama sürüş kabiliyetleri yüksek olsun benim için daha güzel.

    (Not: insta'da laf anlatmaya çalıştığın Makina Mühendisi :D elemana hiç bulaşma. Hiiç bulaşma. :D)
    sürüş konusunda bulaşabilirim ama mekanikte biryere kadar tabi

  19. #99

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sürüş konusunda bulaşabilirim ama mekanikte biryere kadar tabi
    Yok, bulaşma derken kastım...
    Sen yazdıklarının tamamını oku... :D
    Ruh hastası + cahil birleşiminin pik seviyesi. Soru sormak istiyorum diyen insana böyle bir şey demem normalde ama o arkadaş gerçekten normal değil.

    Youtube'a yazdı, sor buradan dedim, Youtube muhtemelen soru(!)nun chatgpt'den paragraflar içerdiğini anlayıp blokladı, o videodaki arkadaşıma yazmış söyleyin mesaj engelini kaldırsın falan diye. Sor ne soracaksan diyorum, soru sormak için nasıl sorabilirim diye mesajlar atıyor falan. Şenlikli yani
    youtube.com/@bisuruyorum

  20. #100
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorla asfalt üzerinde yapılacak her haltı deniyoruz güzel kardeşim
    Mesela motosiklete en az ne kadar yatırabiliyorsunuz?


5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)