Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

"MT 07 mi yoksa bu mu?"

    REKLAM ALANI
  1. #21
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika'da Duke 890, MT09'dan $1500 daha pahalı. Avrupa ve Japon motosikletlerden farklı vergi mi alınıyor Türkiye'de?
    Yamaha'ya burda bulunmaz hint kumaşı gözüyle bakıyorlar. Vaktiyle mt07 ve mt09 ilk serileri ucuz ucuz satınca...

    Bu popülarite, düşük arz, yüksek talep olunca yamahaların bayiden çıkışı daha pahalıya geliyor. Liste fiyatından yamaha alabilen yok. Üstüne bi de "aksesuar" kitlediklerinde aradaki fark iyice açılıyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha'ya burda bulunmaz hint kumaşı gözüyle bakıyorlar. Vaktiyle mt07 ve mt09 ilk serileri ucuz ucuz satınca...

    Bu popülarite, düşük arz, yüksek talep olunca yamahaların bayiden çıkışı daha pahalıya geliyor. Liste fiyatından yamaha alabilen yok. Üstüne bi de "aksesuar" kitlediklerinde aradaki fark iyice açılıyor.
    Daha güçlü, daha torklu, daha hafif motosikleti daha ucuza bulmuşsunuz. Zevkini çıkarın bence.

    Ne yalan söyleyeyim, Japon muadili olsa ben de kolay kolay KTM almazdım. Ama her kullandığımda iyi ki de almışım diyorum. Bütçe müsaitse hiç düşünmeye gerek yok.

  3. #23
    feremkal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Şehir
    Kadıköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    890 Duke R
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çözülmez bi problem var, aldığım ilk günden beridir hatta: arka jant çok sık kirleniyor. Sil sil başa çıkılacak gibi değil.
    Putoline Chain Wax kullanmanı öneririm hem 1000-1200 km boyunca yağlı kalıyor zincir hemde jantta 1 damla yağ olmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------

    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    890 alip yeterli ilgiyi goremedin demek
    Bence bu anlatiklarinin hicbiri yasanmiyor, belki de tum foruma 890 aldigini tekrar hatirlatmak istedin ? Hehe eveeet.

    Motor kac km oldu ?
    Blok hala saglam mi ? Yag falan kacirmiyor mu ?

    En kotu ekranin su almistir(yikadiysan).anlat birax hele,canimiz sikiliyo zaten biraz eglenelim
    Neden böyle sorular sorduğu anlamadım ama cevaplamak isterim.
    Konu sahibi arkadaşı bilmiyorum ama bende martta 890 Duke R aldım, 6 ayda 12.000 yaptım (evet eşek gibi biniyorum motora).

    Hayır yağ falan kaçırmıyor.
    Hayır hiç bir yeri su almıyor.
    Evet blok taş gibi sağlam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------

    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 890 r yerine mt09 sp alinmamasin nedeni nedir acaba ?
    Hem daha ucuz, hem de japon.patlamaz catlamaz.ustelik nispeten daha tipli bir motor.

    Cok ilginc yavv.ama iyi iyi..bu yigit insanlar sayesinde rekabet oluyor.
    Destekliyorum sizi.
    Mt-09 Sp'yi 8000 km kullanıp sattım ve sıfır 890 duke R aldım. Her açıdan ama herrr açıdan KTM eze eze daha üstün.

    Açık konuşayım senin gibi japon hayranı kitle sayesinde biz en az 3 kat daha kaliteli motorlara ucuza biniyoruz aynen devam böyle.
    Ready To Race

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı feremkal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

    [/COLOR]

    Putoline Chain Wax kullanmanı öneririm hem 1000-1200 km boyunca yağlı kalıyor zincir hemde jantta 1 damla yağ olmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------



    Neden böyle sorular sorduğu anlamadım ama cevaplamak isterim.
    Konu sahibi arkadaşı bilmiyorum ama bende martta 890 Duke R aldım, 6 ayda 12.000 yaptım (evet eşek gibi biniyorum motora).

    Hayır yağ falan kaçırmıyor.
    Hayır hiç bir yeri su almıyor.
    Evet blok taş gibi sağlam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------



    Mt-09 Sp'yi 8000 km kullanıp sattım ve sıfır 890 duke R aldım. Her açıdan ama herrr açıdan KTM eze eze daha üstün.

    Açık konuşayım senin gibi japon hayranı kitle sayesinde biz en az 3 kat daha kaliteli motorlara ucuza biniyoruz aynen devam böyle.
    Aman yareppim eze eze ustun he
    Pujaganag

    Yav bu insanlar bir motor aldiklarinda neden boyle bir anda fanatik oluyorlar cok komik

    Motosiklet dunyasinda saygi goren yabanci ustadlardan bir inceleme paylas benimle.

    Senin abarttigin gibi bir milyon kat daha iyi olummm u gectim, ktm kesinlikle daha iyi bir secim diyen birini goster bana..

    Ulen agiik ayni, hp ayni tork ayni( hepsi birbirine cok yakin) mt 09 un ergonomisi cok daha iyi , ktm ise birax daha agresif tarafta.

    Yamaha ise ktm den bir milyon kat daha uzun omurlu ve sorunsuzdur.


    Neyin pesindesiniz siz ya..ya bu forumu cahil avrupali fanatikler isgal etmis yemin ediyorum.

    Sikistiklari zamanda "bennnn kullandim olm, sen bindin mi ki " yav yuruyun gidin.

    https://www.reddit.com/r/SuggestAMot...2022_and_2023/

    Still ne demek ? Tum dunya biliyor bu ktm nin dayaniksiz oldugunu..

    "The oil leak from the gasket (I think) is a common issue for the new 890 including mine. But it’s covered by warranty."

    Puhahaha

  5. #25
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Aslında oil leak çok korkutucu bir şey değil. Tamam, anlıyorum bir ton para veriyorsun ve aldığın motor şıpır şıpır yağ damlatıyor. Benim de başıma gelse ben de çok üzülürüm. Lakin ne kadar yağ eksilttiğini gözlemleyebiliyorsak ve yağ takviyesi yapabiliyorsak, arada bir de bloğu gaz yağıyla temizleyebiliyorsak kuvvetle muhtemel motora bir şey olmaz. Ben şu anki motorumda 30-35.000 km yerlere yağ döke saça kullandım, meğer çok ufak ve basit bir yerden kaçırıyormuş. Contayı keçeyi yeniledik üzerine bir 20-25.000 km daha yaptım, sıkıntım yok.
    espresso bunu beğendi.

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında oil leak çok korkutucu bir şey değil. Tamam, anlıyorum bir ton para veriyorsun ve aldığın motor şıpır şıpır yağ damlatıyor. Benim de başıma gelse ben de çok üzülürüm. Lakin ne kadar yağ eksilttiğini gözlemleyebiliyorsak ve yağ takviyesi yapabiliyorsak, arada bir de bloğu gaz yağıyla temizleyebiliyorsak kuvvetle muhtemel motora bir şey olmaz. Ben şu anki motorumda 30-35.000 km yerlere yağ döke saça kullandım, meğer çok ufak ve basit bir yerden kaçırıyormuş. Contayı keçeyi yeniledik üzerine bir 20-25.000 km daha yaptım, sıkıntım yok.

    Ya ben aslinda "duke 890 yamaha mt 09 anasini bellerrr anasini" tarzi girise uyuz oldum.
    imzasi ready to race adamin zaten


    https://youtu.be/6Jm94JE8I_s?si=MJSMtNPCwkxa4KQq" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    Burda almanlar yorum yapmis, usenmeyen ceviriye baksin. Yuzde 90 i yamaha mtv09 diyor.
    Ve sayisiz kisi ktm iste ne kadar guven olur, yilda 3 haftsdan fazla kullaniyosunuz riske girmeyin yamaha alin
    3 defa ktm alsdik bir daha tovbe yamaha aldim rahatim


    Yorumlar boyle vallahi.

    Ama bizim ktm cilere gore duke 890 ile mt 09 kiyas etmiyorr..

    Oehhg

  7. #27
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında oil leak çok korkutucu bir şey değil. Tamam, anlıyorum bir ton para veriyorsun ve aldığın motor şıpır şıpır yağ damlatıyor. Benim de başıma gelse ben de çok üzülürüm. Lakin ne kadar yağ eksilttiğini gözlemleyebiliyorsak ve yağ takviyesi yapabiliyorsak, arada bir de bloğu gaz yağıyla temizleyebiliyorsak kuvvetle muhtemel motora bir şey olmaz. Ben şu anki motorumda 30-35.000 km yerlere yağ döke saça kullandım, meğer çok ufak ve basit bir yerden kaçırıyormuş. Contayı keçeyi yeniledik üzerine bir 20-25.000 km daha yaptım, sıkıntım yok.
    Karterin tam ortasındaki conta ve silindir kapak contası hariç kaçak olacak her yer çok basit bir şekilde çözülür yeterki çözmek isteyin , benim motosikletim en son sac contayı patlatıp yağ kaçırmaya başladı ve oluk oluk yağ akıtarak dolaştım, yürütme maliyetim litrelik motosikletlerinkine varana kadar çıktı desem yalan olmaz . En sonunda bu iş böyle olmaz diyip üst kapak ve silindiri söktüm ve detaylı temizlik yaparak toplayacağım, işin sevindiğim kısmı silindir setinin orijinal çıkması ama üzücü olan kısmı ise hafif çizik oluşması (bir arkadaşım senin silindirin çizik demişti bu çizik silindirin sesi nasıl anlaşılır aydınlatan olursa sevinirim) ama yağ yakmadığı için çokta problem değil zaten rektefiye olsada kendim yapacağım için yine problem değil.
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  8. #28
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Hırbonen arkadaşın demek istediğini çok iyi anladım. Kendisini tanımam etmem ama %100 haklı. Aynı sınıf araçlardan hiçbiri diğerinden her açıdan eze eze üstün olamaz. Dünyaca kabul görmüş yabancı incelemelere bakarsanız birinin 9 puan aldigi bir disiplinde digeri 8 puan alir. Başka bir disiplinde de biri 7 alır digeri 6 alir. Yani rekabet başabaş gider. Mesela bmw 3 serisi ile mercedes c serisini kiyasladiginizı düşünün asla biri digerinden açık ara farkla daha iyi olamaz. İşi gerçekten bilen tecrübeli bir kullanıcı da asla "bu digerinden kat kat daha iyi" gibi altını doldurmadan bir yorum yapmaz. Lütfen iki aracı kıyaslarken oldukça objektif ve hissiyatlı bir sürücü iseniz bu kadar radikal yorumlar yapın. Forumda işi bilen de var bilmeyen de var. Bilmeyen adamı yanlış yönlendirmiş olursunuz bu şekilde.
    Hırbonen bunu beğendi.

  9. #29
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aman yareppim eze eze ustun he
    Pujaganag



    Ulen agiik ayni, hp ayni tork ayni( hepsi birbirine cok yakin) mt 09 un ergonomisi cok daha iyi , ktm ise birax daha agresif tarafta.

    ahahhaha ne dedin sen? ahhahahhahahahahhahahahah şaka mı bu ahahhahahah

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahahhaha ne dedin sen? ahhahahhahahahahhahahahah şaka mı bu ahahhahahah
    Ahagafagabaghhagaaaahabagaaas

    Aynen oyle,triumph fanboy

    AhahahahafahdsfasgsaagfsZgfssadssdfsaasas

    Ne kadar cok gulme efekti,o kadar cok kendinden emin olma.


    Agagahahfadbvvasavdhhhahazas

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

    https://www.790dukeforum.com/threads...-mileage.4913/

    Baya eglenceli

    Ulen ktm, her yerinden biseyler sizdiriyorsun kereta

  11. #31

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    duke 890 ın mt9 dan farkları,önlerde 43 wp arkada wp monoshock yarıs amortisörü.üstün rakipsiz şase,daha düşük yakıt tüketimi,13.5 yüksek kompresyon,165kg kuru ağırlık.daha yüksek tork ve beygir.yarış ve pist kullanımı.öncül dizayn ve elektronik destekler.

    https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...duke_r_22.html

    konu defalarca tartışıldı.yamaha ve honda genel sürücülere hitap ediyor.hem dizayn hem kullanım olarak.
    ktm ise küçük bir gruba hitap ediyor türkiyede

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lütfen iki aracı kıyaslarken oldukça objektif ve hissiyatlı bir sürücü iseniz bu kadar radikal yorumlar yapın. Forumda işi bilen de var bilmeyen de var. Bilmeyen adamı yanlış yönlendirmiş olursunuz bu şekilde.
    "İnsanları yanlış yönlendirme" meselesi bence sorunlu. Internette tanımadığı birinin lafına güvenip iş yapan biri sorunu kendinde aramalı.

    Bunun yanında bir motosiklete para verip, satın alıp, arka arkaya bir sürü sorun yaşayıp bin pişman olan birine de "objektif olun" dersek adam haklı olarak akraba edebilir bizi kendisine. Bu kişinin başına gelen belki istisnai bir durum, belki de ciddi kronik bir problem. Lakin bu deneyimini paylaşması önemli ve faydalı.

    Velhasıl farklı deneyimleri okuyup öğrenip fikir sahibi oluyoruz. Bu noktada her türlü birebir tecrübe değerlidir, anlamlıdır, objektif görünmese bile. Asıl anlamsız olan, birebir hiç bir deneyimi olmamasına rağmen "bak bu şunu demiş", "ahanda şu bunu demiş" tarzı laflarla meseleyi orta okul seviyesine indirip "Ferrari Lamborciniyi döver" tarzı sidik yarışına dökmek. Asıl bunun hiç kimseye zırnık faydası yok.

  13. #33
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    "Her açıdan ktm yamahadan eze eze daha üstün" gibi bir yorum ne kadar sağlıklı ve profesyonelce sizce ? Dünya devi 2 markadan biri diğerinden bu kadar açık farkla nasil daha üstün olur ? Böyle bir yorum hangi incelemede gördünüz ?
    Bu biraz şeye benziyor; eskiden dayılara bindiği arabayı sorduğunda, bu arabaya bir bin bir daha başka arabaya binmezsin tarzı gözü körce yorumlar yaparlardı ama neden o araba o kadar üstün diye sorsan bu kadar iddiali bir cümlenin altını doldurabilecegi bir açıklamaları yok aslında. Çok amatörce ve taraflı bir yorum yani.
    Bu arada ktm markasını daha çok seven biri olarak yazıyorum.

  14. #34
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahagafagabaghhagaaaahabagaaas

    Aynen oyle,triumph fanboy

    AhahahahafahdsfasgsaagfsZgfssadssdfsaasas

    Ne kadar cok gulme efekti,o kadar cok kendinden emin olma.


    Agagahahfadbvvasavdhhhahazas

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

    https://www.790dukeforum.com/threads...-mileage.4913/

    Baya eglenceli

    Ulen ktm, her yerinden biseyler sizdiriyorsun kereta
    ahahahahhahahhah

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Her açıdan ktm yamahadan eze eze daha üstün" gibi bir yorum ne kadar sağlıklı ve profesyonelce sizce ?
    Tüketici profesyonel değildir. Profesyonel inceleme yapanlar kendi paralarıyla motosikleti alıp aylarca da denemiyorlar. Şahsi deneyimler subjektiftir. Aksini beklemek mantıklı değil bence.

    Bilinen büyük markaların herhangi birine çöp muamelesi yapan yorumları ciddiye almam şahsen. Lakin bu iddiada bulunanlar deneyim sahibi insanlarsa neden öyle düşündüğünü de öğrenmeye çalışırım.

    Ürününü tecrübe etmediği firma hakkında atıp tutana ise bakmam bile... Herhangi bir insan bizzat kullandığı motosiklet hakkında üç beş incelemede yazanlardan farklı bir deneyim ve fikir sahibi olabilir, ve bundan daha doğal ve gerçekçi bir şey de olamaz.

  16. #36

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika'da Duke 890, MT09'dan $1500 daha pahalı. Avrupa ve Japon motosikletlerden farklı vergi mi alınıyor Türkiye'de?
    AB ile gümrük birliğinde olmamız bit lütuf şu an.
    Diğer ülkelerden %20 + %6 GV alınıyor.


    MT-09 ile 890R'ın neyini kıyaslayacağız yahu.. Tamam MT-09 en azından 07 gibi değil de, o kadar da değil.
    Sürüşün keyfi ve kalitesi gibi kimilerine hiç bir anlam ifade etmeyen, kimilerinin ise çok önem verdiği konulara girersen 890 MT09'un üstünden atlar. Bu MT09'u tükaka yapmaz sinirlenmesin kimse.
    Ama hızlı Impreza'ların Porsche olmadığı konusunda da sanki artık biraz hemfikir olmak lazım. (Teşbihte hata olmaz)
    feremkal bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum

  17. #37

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Aynı sınıftaki premium markaların hicbiri diğerine 2x-3x fark atamaz. Maliyetler belli, satıs fiyatları belli, incelemeler ortada. Her 2 motosiklet de orta sınıf eğlencelik makineler. Kullanması çok konforsuz olmasına ragmen; konusu açılmış diye soyluyorum hepimiz az ya da cok R6 hayranıyız kabul edelim arkadaslar

    ps: Herkesin hayatına kimse karışamaz.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duke 890 ın mt9 dan farkları,önlerde 43 wp arkada wp monoshock yarıs amortisörü.üstün rakipsiz şase,daha düşük yakıt tüketimi,13.5 yüksek kompresyon,165kg kuru ağırlık.daha yüksek tork ve beygir.yarış ve pist kullanımı.öncül dizayn ve elektronik destekler.

    https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...duke_r_22.html

    konu defalarca tartışıldı.yamaha ve honda genel sürücülere hitap ediyor.hem dizayn hem kullanım olarak.
    ktm ise küçük bir gruba hitap ediyor türkiyede


    Yav ktm ci genc adam

    https://www.planet-knox.com/yamaha-m...tm-890-duke-r/

    Tork ve beygir eser miktarda yuksek evet.
    Agirlik ise klasik ktm oyunu.

    Ktm ye yag su sivilar ve full depo benzin ile mt 09 dan ne kadar hafif olur ?

    3 kg mu ?

    Bak adamlar yaristirmis, hem de farkli viteslerde. sonuc ? Ktm cok cok az bir sekilde daha peeformansli gibi

    "Both machines incredibly high performance. You would swear the KTM was faster with its parallel twin providing a hugely engaging punch out of the blocks, that is until you saw the MT09sp right next to it on every run! The MT09sp by contrast feels flat but it proved itself every bit as fast. The MT was also easier to launch hard and with LIF control set to 2-3, the electronics controlled the wheeling nature of the bike incredibly well. Surprisingly, we found the MT09sp the more stable machine even without a steering damper."

    Kahkaha atan ibibikler veya ready to race iidiye imzasi olan arkadaslar bir zahmet gelip ktm neden ustun onu anlatsin.


    Yok oyle ezbere konusmak, yok oyle ben bindim olmmm demek.

    Peki bu kadar yakin performanli makinadan tum dunyada mt 09 neden ktm 890 dan en az 4-5 kat fazla satar hic dusundunuz mu ?

    Fiyatlarda nerdeyse ayni haa.

    Aci gercegi soyluyorum, ecnebilirin "reliability" dedikleri sey yuzunden ktm 890 un mt09 karsisinda sansi yok,olamaz da.

    Ktm forumlarinda bile adamlar dalga geciyor, alali 3 gun oldu sifir sorun falan diye puhahaha.
    espresso bunu beğendi.

  19. #39
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Ben de alacak olsam tüm sorunsuzluguna rağmen mantigimi değil, kalbimi dinleyerek mt09'u eler ktm alırım. 890r, mt09 dan bence de daha güzel ama eze eze her açıdan üstün denecek kadar bir fark olmadıgına kalıbımı basarım. Sorun da bu, kıyaslama şekli çok abartılı ve yanlış.

  20. #40
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    890'daki yağ kaçağı mevzusu ilk dişlinin contasının sızdırması... Belli bir dönem ve ilk yılda üretilen motorlarda denk gelmiş sanırım çünkü bu sorunu yaşayanlar tüm satışın çok azı.

    Ben de böyle bir sızıntı gördüm, ama motor yağı gibi kırmızımsı bi renk değildi. Serviste baktık, zincirin üstünde gelen yağı ısınıp gevşeyip akmış. Sürekli de bakarım, ilk servisin üstünden 600-700 km geçti, bi damla eksilmedi. Motoru sürekli park ettiğim yerde de bi yağ damlası/döküntüsü yok. Yeri geldiğinde ortalama üstü devirlere çıkıp motoru yeterince zorluyorum da, şimdilik bi sıkıntı yok. Gösterge su da almıyor.

    Gene diyeyim, ucuza bulsam mt9 alırdım; ama yoktu.
    s.e.c bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)