Orta Segment Motosiklet Tavsiyesi
Reklamlar
-
Khaira adlı üyeden alıntı
Bir karara varmıştım ancak elimdeki motorun süpriz problemlerinden dolayı bütçemi şu anlık avukat ve dava ücretlerine ayırmam gerekti. Olaylar durulduğunda tekrardan bütçemi toparlayabilirsem şu an için kararım sıfır km CF Moto 650MT veya 700CLX. İkinci el motosiklet almaya elimdeki Dominar’la yaşadıklarımdan sonra sıcak bakamıyorum, tercihimi sıfırdan yana kullanacağım. 250-260 bin lira bandında alabileceğim en mantıklı sıfır motosikletleri ise bu ikisi olarak görüyorum. Tabii ki riskler mevcut, ancak her şeyiyle benim elimden geçmiş bir motor olmasını tercih edeceğim sanırım.
Bütçemi artırabildiğim takdirde seçeneklerim arasına düşük kilometrelerde 650 Versys de giriyor, ancak o şimdilik geri planda. En sıcak olduğum model hem uzun yol rahatlığıyla hem de stok modelinde Shad çantayla gelmesiyle 650MT.
2 haftadır şehir içinde XPulse 200 kullanıyorum, yüksek motor keyfi kesinlikle başka bir şey benim için
Kazancım biraz belirsiz, o yüzden her an her şey olabilir diyerek şimdilik bu işi rafa kaldırıyorum. Nasip olursa önümüzdeki 2-3 ay içerisinde yeni motoruma kavuşacağım inşallah
Dominar'da yaşadığınız sıkıntıdan sonra bu sefer de çinli motora niyetlenmenizi büyük cesaret olarak görüyorum.
Reklamlar
-
espresso adlı üyeden alıntı
Dominar'da yaşadığınız sıkıntıdan sonra bu sefer de çinli motora niyetlenmenizi büyük cesaret olarak görüyorum.
INDIA vs CHINA yerine BHARAT vs PRC versuslarını okuruz böylece fena mı?
-
espresso adlı üyeden alıntı
Dominar'da yaşadığınız sıkıntıdan sonra bu sefer de çinli motora niyetlenmenizi büyük cesaret olarak görüyorum.
Hocam açıkçası ben de biraz çelişkideyim. Bizim orada bir söz vardır; nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.. Acaba dayağa körü körüne mi gidiyorum diye tereddütlerim var Günümüzde bu bütçelerde sıfır km bir Japon alamıyoruz malesef. Tek avuntum sıfır kilometre alacak olmam, belki oradan kurtarırız diye düşünüyorum
-
Khaira adlı üyeden alıntı
Hocam açıkçası ben de biraz çelişkideyim. Bizim orada bir söz vardır; nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.. Acaba dayağa körü körüne mi gidiyorum diye tereddütlerim var
Günümüzde bu bütçelerde sıfır km bir Japon alamıyoruz malesef. Tek avuntum sıfır kilometre alacak olmam, belki oradan kurtarırız diye düşünüyorum
Ben daha yüksek cc motora geçmek için xmax'ı satayım o paraya sıfır dominar 400 alabiliyorum diyordum, sizin dominar 250 ile yaşadığınız sorunalr ve diğer başkalarından gördüklerimden dolayı vazgeçip japon alana kadar bir iki sene daha para biriktiririm deyip xmax ile devam kararı almıştım. Yani sizin yaşadığınız sorun da karar vermemde etkisi olanlardan biriydi.
-
13 Aralık 2023, 21:37
#45
Selamlar herkese tekrardan. Yaşadığım son acı deneyimler ve Ufuk abinin yardımları sonucu umutlarımın tekrar yeşermesinden sonra bütçemi 290 bin liraya çıkarttım. Şu an radarımda 2017-2018 model XSR700 var. Artık Japon harici bakmıyorum
Yüksek cc ve CP2 motor bloğunda dikkat etmem gerekenleri bilmediğim için bana yardımcı olabilir misiniz? Özellikle bu motorlarda kaç km’ye kadar ikinci elini düşünebilirim? 25-30 bin kilometreler yüksek midir?
Bunun haricinde 290 bin liralık bütçede +600cc tavsiyeniz olur mu? NC700-750 hariç bir şeyler bakıyorum 2016 civarı Tracer 700 bulunuyor, diğer bir seçenek olarak 2021 model SV650A var.
Biraz hortlattım eski konumu, kusura bakmayın. Tekrar gündeme gelince yeni konu açmak istemedim..
-
13 Aralık 2023, 22:02
#46
Khaira adlı üyeden alıntı
Selamlar herkese tekrardan. Yaşadığım son acı deneyimler ve Ufuk abinin yardımları sonucu umutlarımın tekrar yeşermesinden sonra bütçemi 290 bin liraya çıkarttım. Şu an radarımda 2017-2018 model XSR700 var. Artık Japon harici bakmıyorum
Yüksek cc ve CP2 motor bloğunda dikkat etmem gerekenleri bilmediğim için bana yardımcı olabilir misiniz? Özellikle bu motorlarda kaç km’ye kadar ikinci elini düşünebilirim? 25-30 bin kilometreler yüksek midir?
Bunun haricinde 290 bin liralık bütçede +600cc tavsiyeniz olur mu? NC700-750 hariç bir şeyler bakıyorum
2016 civarı Tracer 700 bulunuyor, diğer bir seçenek olarak 2021 model SV650A var.
Biraz hortlattım eski konumu, kusura bakmayın. Tekrar gündeme gelince yeni konu açmak istemedim..
japon motosikletlerde 25 30k km düzenli bakımları yapıldıysa gerçekten çok çok az bir rakam km olarak eğer uzun yollar yaparım yaz tatiline motosiklet ile kamplı seyehatler yaparım diyorsan v storm 650 de bakabilirsin
bu kadar bütçe ile gerçekten japon harici nasıl başka motosiklet bakıyor insanlar hayret ediyorum yapıitıracan japon malı motosikleti kafan rahat olacak bir çok japonda ufak tefek kronik arızalar olabilir fakat bunlar hiçbir zaman baş ağrıtacak derecede değil
bu motosikletrin sahibini tanımam etmem ama bu tarz güzel seçenekler var senin bütçene
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...48573148/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...40586615/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...32031267/detay
-
13 Aralık 2023, 22:05
#47
F54 adlı üyeden alıntı
japon motosikletlerde 25 30k km düzenli bakımları yapıldıysa gerçekten çok çok az bir rakam km olarak eğer uzun yollar yaparım yaz tatiline motosiklet ile kamplı seyehatler yaparım diyorsan v storm 650 de bakabilirsin
bu kadar bütçe ile gerçekten japon harici nasıl başka motosiklet bakıyor insanlar hayret ediyorum yapıitıracan japon malı motosikleti kafan rahat olacak bir çok japonda ufak tefek kronik arızalar olabilir fakat bunlar hiçbir zaman baş ağrıtacak derecede değil
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-suziki-vestrom-cok-temiz-1048573148/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-suziki-vestrom-cok-temiz-1048573148/detay
Ağırlıklı olarak şehiriçi kullanacağım için V-Strom biraz büyük hissettirmişti, pek emin olamadım. Bir tane Tracer 700’e denk geldim, ilan hakkında fikriniz olur mu?
https://shbd.io/s/o3CN4ZTh
Bu arada son gelişmelerden sonra kesinlikle katılıyorum, Japon olsun bizim olsun
-
13 Aralık 2023, 22:17
#48
Khaira adlı üyeden alıntı
Ağırlıklı olarak şehiriçi kullanacağım için V-Strom biraz büyük hissettirmişti, pek emin olamadım. Bir tane Tracer 700’e denk geldim, ilan hakkında fikriniz olur mu?
https://shbd.io/s/o3CN4ZTh
Bu arada son gelişmelerden sonra kesinlikle katılıyorum, Japon olsun bizim olsun
tracer veya v storm çok fark yoktur boyut olarak aralarında ben kendini kanıtlamış bir blok/motosiklet olduğu için suzuki dedim
kullanım olarak çok bir fark olmaz teker döndükten sonra hepsi aynı ben şehir içinde afrika kullanıyorum vites hariç dio dan bir farkı yok benim için dct olsa ha dio ha afrika
ben olsam şehir içinde boyutu pek kafaya takmazdım gereksiz risk almıyorsan hiçbir sıkıntı olmayacaktır
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
13 Aralık 2023, 23:23
#49
Konunun başını hatırlamadım dün test sürüşü yaptım motoru çok beğendim şu başlığa ekleyeyim ;) Kymco Xtown 250 cc Maslak Doğan Trend de tiko para 182.000 tl
-
14 Aralık 2023, 00:41
#50
Tam benlik konu kafamdaki sorulara cevaplar geliyor Versys 650 den neden vazgeçtiniz arıza çıkartırsa beni çok uğraştırır vs diyemi? listedeki en güzel seçenek versys gibi görünüyor bence :(
Khaira adlı üyeden alıntı
Selamlar herkese tekrardan. Yaşadığım son acı deneyimler ve Ufuk abinin yardımları sonucu umutlarımın tekrar yeşermesinden sonra bütçemi 290 bin liraya çıkarttım. Şu an radarımda 2017-2018 model XSR700 var. Artık Japon harici bakmıyorum
Yüksek cc ve CP2 motor bloğunda dikkat etmem gerekenleri bilmediğim için bana yardımcı olabilir misiniz? Özellikle bu motorlarda kaç km’ye kadar ikinci elini düşünebilirim? 25-30 bin kilometreler yüksek midir?
Bunun haricinde 290 bin liralık bütçede +600cc tavsiyeniz olur mu? NC700-750 hariç bir şeyler bakıyorum
2016 civarı Tracer 700 bulunuyor, diğer bir seçenek olarak 2021 model SV650A var.
Biraz hortlattım eski konumu, kusura bakmayın. Tekrar gündeme gelince yeni konu açmak istemedim..
-
14 Aralık 2023, 01:05
#51
Yobaaz adlı üyeden alıntı
Tam benlik konu kafamdaki sorulara cevaplar geliyor Versys 650 den neden vazgeçtiniz arıza çıkartırsa beni çok uğraştırır vs diyemi? listedeki en güzel seçenek versys gibi görünüyor bence :(
250-300 fiyat bandında 2015-16 model +40 bin kilometredekiler bulunuyor çoğunlukla. Daha fazla servis konularıyla uğraşmak istemediğim için Kawasaki'yi eleyip Yamaha'yla devam etme kararı aldım şimdilik. Kilometre olarak daha düşük bir şeyler bakıyorum, 30 bin kilometre üstüne çıkmak pek istemiyorum. Ancak eğer bu fiyat bandında 17 model model Versys bulabilseydim herhalde düşünmeden alırdım Şu anki seçeneklerim Tracer 700 ve XSR 700. Uzaktan izlediğim de SV650A var ama kafamda soru işaretleri var
-
14 Aralık 2023, 08:35
#52
SV650A alınıp dere tepe uzun süre kullanılacaksa çok iyi bir seçenek, daha hafif kıvrak ve az daha güçlü V Strom'a göre. Çok da rahat bir motor.
V Strom da güzeldir; ben 4. Levent'te oturuyorum, Beşiktaş Tarabya aksında iki köprü katılımı var trafik nasıldır tahmin edersiniz, CB500F'ten sonra şikâyet ettirmedi, sadece 24kg daha ağır o hissediliyor.
Yani nispeten hafif ve kompakt olsun deniyorsa SV650A, yolcu yük kapasitesi, rüzgâr koruması ve daha dik oturuş deniyorsa V Strom güzel seçenektir. Tank gibi aletler.
-
14 Aralık 2023, 10:13
#53
Khaira adlı üyeden alıntı
Ağırlıklı olarak şehiriçi kullanacağım için V-Strom biraz büyük hissettirmişti, pek emin olamadım. Bir tane Tracer 700’e denk geldim, ilan hakkında fikriniz olur mu?
https://shbd.io/s/o3CN4ZTh
Bu arada son gelişmelerden sonra kesinlikle katılıyorum, Japon olsun bizim olsun
Forumdan Cyan tarcer 700 de sürüp denedikten sonra Vstrom 650 almıştı ve şehir içinde işe gidip gelme olarak da kullanıyor, benim xmax ile geçemediğim aralardan geçebiliyordu diye kalmış aklımda. Hoş, benim İstanbul trafiğinde geçemediğim aralardan harley ile bile geçenler oluyor.
-
14 Aralık 2023, 10:56
#54
espresso adlı üyeden alıntı
Forumdan Cyan tarcer 700 de sürüp denedikten sonra Vstrom 650 almıştı ve şehir içinde işe gidip gelme olarak da kullanıyor, benim xmax ile geçemediğim aralardan geçebiliyordu diye kalmış aklımda. Hoş, benim İstanbul trafiğinde geçemediğim aralardan harley ile bile geçenler oluyor.
Tracer 700 ile V-Strom 650 arasında herhalde bir kaç dağ tepe ova var diyebiliriz her anlamda.
Benzer oldukları konu blok sağlamlığı olabilir. CP2 gerçekten modern dönemin en dayanıklı bloklarından biri.
-
14 Aralık 2023, 11:31
#55
killingroad adlı üyeden alıntı
Tracer 700 ile V-Strom 650 arasında herhalde bir kaç dağ tepe ova var diyebiliriz her anlamda.
Benzer oldukları konu blok sağlamlığı olabilir. CP2 gerçekten modern dönemin en dayanıklı bloklarından biri.
Tracer acayip hafif. V Strom'a göre bisiklet gibi hissettiriyor. Yalnız V Strom'dan olduçta daha titreşimli çalışıyor. Benim kullandığım örnekte (tek bir tane kullandım, kardeşiminki...) 6.000 devir ve üstünde gidon sağlam titriyordu, hafifliğini çok sevmiştim, titreşiminden nefret ettim. Tracer'ın motoru iyidir ama diğer tüm unsurlar V Strom'a göre çok tel maşa / ucuz hissettiriyordu. Bu sebeple sıfır motosiklet alırken Tracer tercih etmedim. (Bir de V Strom'da mağazada hazır stok vardı tabi, onun etkisi de büyük.)
(Bir de artıçılı kullanılacaksa V Strom Tracer'a göre çok daha uygun. Tracer kesinlikle iki kişilik bir motor değil, en azından kısa mesafeler hariç...)
-
14 Aralık 2023, 11:41
#56
Cyan adlı üyeden alıntı
Tracer acayip hafif. V Strom'a göre bisiklet gibi hissettiriyor. Yalnız V Strom'dan olduçta daha titreşimli çalışıyor. Benim kullandığım örnekte (tek bir tane kullandım, kardeşiminki...) 6.000 devir ve üstünde gidon sağlam titriyordu, hafifliğini çok sevmiştim, titreşiminden nefret ettim. Tracer'ın motoru iyidir ama diğer tüm unsurlar V Strom'a göre çok tel maşa / ucuz hissettiriyordu. Bu sebeple sıfır motosiklet alırken Tracer tercih etmedim. (Bir de V Strom'da mağazada hazır stok vardı tabi, onun etkisi de büyük.)
(Bir de artıçılı kullanılacaksa V Strom Tracer'a göre çok daha uygun. Tracer kesinlikle iki kişilik bir motor değil, en azından kısa mesafeler hariç...)
İki kişilik kullanımdaki zorluk maalesef Tracer 900'de de geçerli, yeni son güncellemeyi bilmiyorum da eskisinde iki kişi ve yük varsa biraz ezilmeye başlıyor.
Evet Tracer daha hafiftir ama hız 20-30kmh üstüne çıktığında farkın hissedilebilirliği çok azalacaktır.
V olan VStrom daha smooth çalışır tabi Tracer'dan. Asıl ben GSX8S titremiyorken 800DE'de anlatılan bu titreşimi gerçekten garipsiyorum. deneyemedim henüz.
-
14 Aralık 2023, 11:43
#57
espresso adlı üyeden alıntı
Forumdan Cyan tarcer 700 de sürüp denedikten sonra Vstrom 650 almıştı ve şehir içinde işe gidip gelme olarak da kullanıyor, benim xmax ile geçemediğim aralardan geçebiliyordu diye kalmış aklımda. Hoş, benim İstanbul trafiğinde geçemediğim aralardan harley ile bile geçenler oluyor.
Vstrom ebat olarak Tracer’dan her açıdan daha büyük kalıyor, ve aralarında ekstra neredeyse 20 kilo fark var. Bildiğim kadarıyla Tracer 700, sınıfının ağırlık açısından en avantajlılarından birisi olarak geçiyor. Her gün sabah akşam Şişhane trafiğine girince olabildiğince büyüğün küçüğüne doğru yöneliyorum O açıdan DL650 yerine SV650 daha uygun bir tercih olabilir gibi geliyor. Ama SV650 her indiğimde dönüp tekrar tekrar bakacağım bir tasarıma da sahip değil, motorun görünüşünde resmen bi yanlışlık var gibi duruyor..
Tracer ve XSR takibindeyim, sindire sindire her ilanı tek tek inceliyorum. Hayırlısı..
Artçılı kullanımım genelde şehir içinde oluyor. Şehir dışı artçılı gideceğim en uzak mesafe muhtemelen 3-4 saatlik mesafeler olur. Tracer o kadar kötü mü gerçekten ya artçılı kullanımda?..
-
14 Aralık 2023, 11:45
#58
killingroad adlı üyeden alıntı
İki kişilik kullanımdaki zorluk maalesef Tracer 900'de de geçerli, yeni son güncellemeyi bilmiyorum da eskisinde iki kişi ve yük varsa biraz ezilmeye başlıyor.
Evet Tracer daha hafiftir ama hız 20-30kmh üstüne çıktığında farkın hissedilebilirliği çok azalacaktır.
V olan VStrom daha smooth çalışır tabi Tracer'dan. Asıl ben GSX8S titremiyorken 800DE'de anlatılan bu titreşimi gerçekten garipsiyorum. deneyemedim henüz.
800 DE'yi denersen çok iyi olur. GSX 8S'i titreşimsiz bulan birinin 800 DE yorumu mühim. Farklı kişilerden yorum gelince çok birbiri ile karşılaştırılabilir olmuyor. Alişan Fidan 800 DE'deki titreşimden epeyi yakınmıştı mesela, ki o öyle kolay kolay şikayet etmez genelde incelemelerinde. O nedenle biraz nem kaptım...
-
14 Aralık 2023, 13:04
#59
Cyan adlı üyeden alıntı
800 DE'yi denersen çok iyi olur. GSX 8S'i titreşimsiz bulan birinin 800 DE yorumu mühim. Farklı kişilerden yorum gelince çok birbiri ile karşılaştırılabilir olmuyor. Alişan Fidan 800 DE'deki titreşimden epeyi yakınmıştı mesela, ki o öyle kolay kolay şikayet etmez genelde incelemelerinde. O nedenle biraz nem kaptım...
Mutlaka deneyeceğim ama alım kararına yetişir mi bilmiyorum. Test motorunu sordum geçenlerde, Balıkesir'deydi. Azmış durumdayım ama arabayla Balıkesir'e gidip 800DE'yi deneyecek kadar mı, sanmıyorum :D
Yahu aynı blok değil mi bunlar? 8S'deki biaxial counter-balancer 800DE'de de var? Var mı? Nedir VStrom'da titreşime neden olan? Farklı bağlantı noktaları bu kadar mı fark ettiriyor? Garip hakkaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------
Khaira adlı üyeden alıntı
Artçılı kullanımım genelde şehir içinde oluyor. Şehir dışı artçılı gideceğim en uzak mesafe muhtemelen 3-4 saatlik mesafeler olur. Tracer o kadar kötü mü gerçekten ya artçılı kullanımda?..
Burada kötü denilen şey sürülmez falan anlamında değil tabii ki. Yoksa atlarsınız gezersiniz bir şey olmaz.
Ama virajda daha çok burulur, frenler biraz daha zorlanır, yere sürtme vs olabiir asfalttan çıkma merakı varsa.
Yoksa normal efendi efendi pıtı pıtı gitmekte bişey olmaz.
Artçılı sürüş ne kadar çok olacak? Sürekli olacaksa Tracer, yoksa XSR daha mantıklı olur.
-
14 Aralık 2023, 13:39
#60
killingroad adlı üyeden alıntı
Mutlaka deneyeceğim ama alım kararına yetişir mi bilmiyorum. Test motorunu sordum geçenlerde, Balıkesir'deydi. Azmış durumdayım ama arabayla Balıkesir'e gidip 800DE'yi deneyecek kadar mı, sanmıyorum :D
Yahu aynı blok değil mi bunlar? 8S'deki biaxial counter-balancer 800DE'de de var? Var mı? Nedir VStrom'da titreşime neden olan? Farklı bağlantı noktaları bu kadar mı fark ettiriyor? Garip hakkaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------
Burada kötü denilen şey sürülmez falan anlamında değil tabii ki. Yoksa atlarsınız gezersiniz bir şey olmaz.
Ama virajda daha çok burulur, frenler biraz daha zorlanır, yere sürtme vs olabiir asfalttan çıkma merakı varsa.
Yoksa normal efendi efendi pıtı pıtı gitmekte bişey olmaz.
Artçılı sürüş ne kadar çok olacak? Sürekli olacaksa Tracer, yoksa XSR daha mantıklı olur.
Asfalttan çıkma merakım var ama Tracer'la çıkacağımı hiç zannetmiyorum, şu sıralar tamamen asfalt odaklıyım.
%80 tek, %20 artçılı sürerim totale vurduğumuzda.
Belki XSR'da sadece uzun sürüşler Tracer'a kıyasla daha yorucu olabilir.
Konuştukça Tracer'a doğru kayıyorum, kafam allak bullak oldu..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)