Moto Guzzi - Aprilia Kredi kartı kampanyası
Reklamlar
-
Geçen hafta test sürüşünde V7'yi çok beğendim ama şu motorlarla 50-100.000 km yapan ya da 2. el alıp da üzerine 30-40.000 km süren birilerini bulsak da keşke onlardan da fikir alsak.
Reklamlar
-
Motoguzzi hic denemedim ama 3-5 yil once arastirmistim, dayaniklilik acisindan. Malum, modellerin uluslararasi forumlarina bakinca modelin tum kronik problemleri carsaf gibi seriliyor karsiniza. Bir cok Italyan gibi problemlidir muhtemelen diye dusunuyordum. Lakin forumlari inceleyince hic oyle olmadigini gorup sasirdiydim. Garip bir sekilde sorunsuzdu inceledigim MotoGuzzi modelleri. Dayanikli bildigimiz Japon modellerinin forumlarindan cok farkli degildi kullanicilarin tecrubeleri. Bir Multistrada ya da Superduke forumlari hic oyle degildi mesela.
-
Arkadaşım,
Moto Guzzi alırsan , torunun bile biner. Satmaya kıyamazsın.
Yok ben 2 sene binecem diyorsan, Capon al. Zaten 3-4 sene ömürleri olur bizim memlekette.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
oktay33 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım,
Moto Guzzi alırsan , torunun bile biner. Satmaya kıyamazsın.
Yok ben 2 sene binecem diyorsan, Capon al. Zaten 3-4 sene ömürleri olur bizim memlekette.
Almişsın, tebrikler.
Güle güle binin.
-
V7 Stone test sürüşünden bir video yaptım. Tabi kısa bir sürüş olduğu için öyle detaylı bir inceleme değil.
Heralde yeni konu açmayı gerektirecek kadar da bir Moto Guzzi meraklısı kitle yoktur, buraya iliştireyim
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Heralde yeni konu açmayı gerektirecek kadar da bir Moto Guzzi meraklısı kitle yoktur, buraya iliştireyim
Öyle demeyin. Superduke kullanıcıları bilgi paylaşım başlığı süper popüler. Öyle bir koyu muhabbet dönüyor ki sormayın gitsin. Her gün vur patlasın çal oynasın...
-
sey_47 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürmek dileğimle.
Şu ara motosiklet almak için iyi bir fırsat gibi. suzuki de 300 bin'e 12/6 taksit yapıyor. Çok iyi rakamlar bence.
Bende bu topa girdim, v7 stone almıştım. Mart ayında.
Alayım uzun süre bineyim. Oğlan büyüyene kadar kullanırım belki sonrasında da devam ederim.
Guzzi'yi seçmemdeki en büyük sebep. Bakım maliyetlerinin az olması. (az bindiğimden dolayı, yılda bir yağa binlerce lria vermek zor geliyordu.)
Hava soğutmalı olması, Şaftlı olması. 2 lt motor yağını değiştir binmeye devam et.
Eksi yanı, kuru kavrama var. Ne değişir açıkcası pek bilmiyorum. Ama vitesler sert. Boş'u bulmak için aragaz istiyor. İyi el/ayak ayarı istiyor. Bir debriyaj kavrama ayarı yapmam gerek.
Africayı kullanınca, vitesler hamur gibi geldi.
V85 deki nasıl bilmiyorum ama, v7'de vites göstergesi, vitesi değiştirdikten sonra, hız ile motor rpm'i bölerek buluyor. Bu da, vitesin 1-2 saniye geç görünmesine sebep oluyor.
Yedek parça biraz zor bulunuyor. Bunun için carpimoto'dan alışveriş yapıyorum. 150€'ya kadar gönderim sağlıyorlar. Çoğu aksesuar'ı oradan toparladım.
Geçen hafif offroad'a girdim. Rampayı çıkamıyordum. Arka teker patinaja düşünce, mgtc devreye girip gaz kesiyordu. Onu kapatmayı öğrendim, motorun ciğeri açıldı be. Ne tutuyormuş motoru.
Bu boşa girmeme işi biraz sıkıntılı geldi bana da. Servise baktırmam lazım.
Işıkta dururken boşu aradım resmen.
Boştan bire atarken de manet full çekili olduğu halde pedalı aşağı basınca bir sarsılıyor resmen. Baktırıp geri bildirim yazarım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)