Ekonomik Kriz ve Küçük CC ile Başlama Muhabbeti
Reklamlar
-
fancydriver adlı üyeden alıntı
Hocam tcs tek başına bir önleyici değil elbette ama efendi adam modları + tcs, hakimiyet açısından büyük yardımcı olmuyor mu? Çoğu insanın motoru kafasına geçirmesi ya da duvara sümük gibi yapışması bu nedenleydi.
Yani eskiyle kıyasladım ama eksik yazmışım bu ara sürekli yaptığım gibi.
Ya oluyor elbette de, bunların sayesinde hakimiyet oluşuyorsa biz hakim olmuyoruz ki?
Ben gazı açmayı bilmiyorsam beni TCS tutuyorsa bu gerçekten ulaşmak istediğimiz nokta mı?
Reklamlar
-
jackknife adlı üyeden alıntı
Yamaha Xsr125 167 bin lira
Honda Msx125 122 bin lira
Suzuki Gsx s125 160 bin lira
Bajaj 200-250 modeller 125 bin civarı
Hero xpulse 113 bin civarı
Hangisi daha mantıklı bunların arkadaşlar?
Kafam ketçaplı aşureye döndü yemin ederim...
Ne mantık kaldı ne ekonomi ne debriyaj.
Çinlilerde de Mondial drift L CBS var ama Çinli olduğu için mesafeliyim, hiç öyle kız alıp vermeye giremem. Tarih tekerrür etmesin. Ama yine de fikriniz önemli.
Komşumun oğlu Dominar 250 aldı birkaç yerinde sorun vardı hallettik zamanla ne sorunlar çıkartır bilemem , 50-60 km kadar bende kullandım , konforu yeterli gidişi güzel bir motor , aksesuarları gayet ucuz ve bol , koruma demiri , orta sehpa , ön cam , çanta demiri 5000 tl gibi bir rakkama aldı , şehir içi 3,5 ila 3,8 lt hesapladık tüketimini , dün ilk uzun yolunu yaptı Ankara'ya gitti 12 lt ile 400 km gidebilmiş , gayet rahat bir sürüş yapmış şimdilik çok memnun..
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Komşumun oğlu Dominar 250 aldı birkaç yerinde sorun vardı hallettik zamanla ne sorunlar çıkartır bilemem , 50-60 km kadar bende kullandım , konforu yeterli gidişi güzel bir motor , aksesuarları gayet ucuz ve bol , koruma demiri , orta sehpa , ön cam , çanta demiri 5000 tl gibi bir rakkama aldı , şehir içi 3,5 ila 3,8 lt hesapladık tüketimini , dün ilk uzun yolunu yaptı Ankara'ya gitti 12 lt ile 400 km gidebilmiş , gayet rahat bir sürüş yapmış şimdilik çok memnun..
2012 2015 li yıllarda şu bajaj ın f250 veya x pulse gibi motorlar olsaydı cbf 150 den nc ye geçmezdim belki de 200 250 cc ler bizi mutlu eder başka motor aramazdım
şuan piyasada çok güzel 250 cc sınıfı motorlar var
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
F54 adlı üyeden alıntı
2012 2015 li yıllarda şu bajaj ın f250 veya x pulse gibi motorlar olsaydı cbf 150 den nc ye geçmezdim belki de 200 250 cc ler bizi mutlu eder başka motor aramazdım
şuan piyasada çok güzel 250 cc sınıfı motorlar var
Amaç coğrafyayı gezmek ise 150 cc de mutlu ediyor , ben sukuturumla defalarca uzun yol yaptım , vakit boldu kamp ata ata gittim , ama büyük hacim motosikletin yoldaki sürüş keyfi elbette ufaklarda yok , hacimle beraber süspansiyon , fren kaliteside artıyor , çok daha yüksek süratle düşük devirde ilerlemekde yormuyor , aynı tempoda 250-500 cc bir motorla sürmeye çalışırken yorgunluktan pert olabiliriz :D
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Ya oluyor elbette de, bunların sayesinde hakimiyet oluşuyorsa biz hakim olmuyoruz ki?
Ben gazı açmayı bilmiyorsam beni TCS tutuyorsa bu gerçekten ulaşmak istediğimiz nokta mı?
Degil, ama limitlere yeterince yaklasabilmek demek limitleri gecmek demek, daha dogrusu limitleri gecme riskinin ciddi oranda yukselmesi demek. Limitleri gecmenin ciddi maddi hasar ve saglik sorunlari acmasi ile, gosterge panelinde kirmizi bir isigin yanip sonup motosikletin duruma mudahele edip durumu toparlamasi arasinda cok buyuk fark var.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Degil, ama limitlere yeterince yaklasabilmek demek limitleri gecmek demek, daha dogrusu limitleri gecme riskinin ciddi oranda yukselmesi demek. Limitleri gecmenin ciddi maddi hasar ve saglik sorunlari acmasi ile, gosterge panelinde kirmizi bir isigin yanip sonup motosikletin duruma mudahele edip durumu toparlamasi arasinda cok buyuk fark var.
TCS'ye karşı değilim ki, o gaz kolunu çeviremeyecek kişilerin TCS'nin varlığına güvenip o motorları sürmelerine karşıyım.
Başlangıç motorundaki ABS ile ilgili fikirlerim nedeniyle öyle bir yargı oluştu sanırım onu belirteyim.
-
Motorun özelliğine körü körüne güvenmek hatadır. gecen sene tanıdıgım rx3i evo muydu neydi sanırım abs li versiyonunda buna güvenerek freni bir koymuş ağaca girdi motoru devirip
mantık basit olmalı, kara düzen makina sürüyor gibi önce kendine güveneceksin. frenini gazını buna göre yapacaksın; konu senden cıktıktan sonra kaydırmalı debriaj, cbs, abs'ye güveneceksin.
-
CBS dediğin kombine frense Allah onun belasını versin :D
Cornering ABS ise hiç güvenilmemesi gereken bir arkadaşımız. Bana soruyorlar nasıl RS'te cornering ABS diye, diyorum ne bileyim? :D
Kesinlikle kara düzenmiş gibi sürüp, sonra elektronikler destek atarsa onu farkedip ha bak burada böyle bir hata yaptım demek en güzeli benim için.
Misal Mitas'lar bitti şimdi, Darlık'ta yüksek süratte bile artık ufak ufak ışık yakmaya başladı önce, diyorum tamam lastik yavaştan ölmeye başladı. Ama yine de her gittiğimde günün ilk 2-3 turunu daha yüksek TCS ile gidiyorum, ısınıp yolun temizliğini falan görüp sonraki turlarda düşürüyorum kademesini.
-
Moderatör
tommygun adlı üyeden alıntı
Öyle güzel motorlar var ki selesine bir otursanız kendi motorunuzu üreten firmaya dava açar, mühendisini tekmelersiniz.
Kafamda bir iki motor var, denk getirebilsem full gezer daha foruma falan uğramam.
Neymiş onlar ?
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)