Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Ekonomik Kriz ve Küçük CC ile Başlama Muhabbeti

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı fancydriver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam tcs tek başına bir önleyici değil elbette ama efendi adam modları + tcs, hakimiyet açısından büyük yardımcı olmuyor mu? Çoğu insanın motoru kafasına geçirmesi ya da duvara sümük gibi yapışması bu nedenleydi.

    Yani eskiyle kıyasladım ama eksik yazmışım bu ara sürekli yaptığım gibi.
    Ya oluyor elbette de, bunların sayesinde hakimiyet oluşuyorsa biz hakim olmuyoruz ki?
    Ben gazı açmayı bilmiyorsam beni TCS tutuyorsa bu gerçekten ulaşmak istediğimiz nokta mı?
    tommygun bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı jackknife adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha Xsr125 167 bin lira
    Honda Msx125 122 bin lira
    Suzuki Gsx s125 160 bin lira

    Bajaj 200-250 modeller 125 bin civarı
    Hero xpulse 113 bin civarı

    Hangisi daha mantıklı bunların arkadaşlar?

    Kafam ketçaplı aşureye döndü yemin ederim...

    Ne mantık kaldı ne ekonomi ne debriyaj.

    Çinlilerde de Mondial drift L CBS var ama Çinli olduğu için mesafeliyim, hiç öyle kız alıp vermeye giremem. Tarih tekerrür etmesin. Ama yine de fikriniz önemli.
    Komşumun oğlu Dominar 250 aldı birkaç yerinde sorun vardı hallettik zamanla ne sorunlar çıkartır bilemem , 50-60 km kadar bende kullandım , konforu yeterli gidişi güzel bir motor , aksesuarları gayet ucuz ve bol , koruma demiri , orta sehpa , ön cam , çanta demiri 5000 tl gibi bir rakkama aldı , şehir içi 3,5 ila 3,8 lt hesapladık tüketimini , dün ilk uzun yolunu yaptı Ankara'ya gitti 12 lt ile 400 km gidebilmiş , gayet rahat bir sürüş yapmış şimdilik çok memnun..

  3. #43
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Komşumun oğlu Dominar 250 aldı birkaç yerinde sorun vardı hallettik zamanla ne sorunlar çıkartır bilemem , 50-60 km kadar bende kullandım , konforu yeterli gidişi güzel bir motor , aksesuarları gayet ucuz ve bol , koruma demiri , orta sehpa , ön cam , çanta demiri 5000 tl gibi bir rakkama aldı , şehir içi 3,5 ila 3,8 lt hesapladık tüketimini , dün ilk uzun yolunu yaptı Ankara'ya gitti 12 lt ile 400 km gidebilmiş , gayet rahat bir sürüş yapmış şimdilik çok memnun..
    2012 2015 li yıllarda şu bajaj ın f250 veya x pulse gibi motorlar olsaydı cbf 150 den nc ye geçmezdim belki de 200 250 cc ler bizi mutlu eder başka motor aramazdım
    şuan piyasada çok güzel 250 cc sınıfı motorlar var
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  4. #44
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 2015 li yıllarda şu bajaj ın f250 veya x pulse gibi motorlar olsaydı cbf 150 den nc ye geçmezdim belki de 200 250 cc ler bizi mutlu eder başka motor aramazdım
    şuan piyasada çok güzel 250 cc sınıfı motorlar var
    Amaç coğrafyayı gezmek ise 150 cc de mutlu ediyor , ben sukuturumla defalarca uzun yol yaptım , vakit boldu kamp ata ata gittim , ama büyük hacim motosikletin yoldaki sürüş keyfi elbette ufaklarda yok , hacimle beraber süspansiyon , fren kaliteside artıyor , çok daha yüksek süratle düşük devirde ilerlemekde yormuyor , aynı tempoda 250-500 cc bir motorla sürmeye çalışırken yorgunluktan pert olabiliriz :D
    hasmet, F54 ve espresso bunu beğendiler.

  5. #45
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya oluyor elbette de, bunların sayesinde hakimiyet oluşuyorsa biz hakim olmuyoruz ki?
    Ben gazı açmayı bilmiyorsam beni TCS tutuyorsa bu gerçekten ulaşmak istediğimiz nokta mı?
    Degil, ama limitlere yeterince yaklasabilmek demek limitleri gecmek demek, daha dogrusu limitleri gecme riskinin ciddi oranda yukselmesi demek. Limitleri gecmenin ciddi maddi hasar ve saglik sorunlari acmasi ile, gosterge panelinde kirmizi bir isigin yanip sonup motosikletin duruma mudahele edip durumu toparlamasi arasinda cok buyuk fark var.

  6. #46

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Degil, ama limitlere yeterince yaklasabilmek demek limitleri gecmek demek, daha dogrusu limitleri gecme riskinin ciddi oranda yukselmesi demek. Limitleri gecmenin ciddi maddi hasar ve saglik sorunlari acmasi ile, gosterge panelinde kirmizi bir isigin yanip sonup motosikletin duruma mudahele edip durumu toparlamasi arasinda cok buyuk fark var.
    TCS'ye karşı değilim ki, o gaz kolunu çeviremeyecek kişilerin TCS'nin varlığına güvenip o motorları sürmelerine karşıyım.
    Başlangıç motorundaki ABS ile ilgili fikirlerim nedeniyle öyle bir yargı oluştu sanırım onu belirteyim.
    tommygun bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum

  7. #47
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Motorun özelliğine körü körüne güvenmek hatadır. gecen sene tanıdıgım rx3i evo muydu neydi sanırım abs li versiyonunda buna güvenerek freni bir koymuş ağaca girdi motoru devirip

    mantık basit olmalı, kara düzen makina sürüyor gibi önce kendine güveneceksin. frenini gazını buna göre yapacaksın; konu senden cıktıktan sonra kaydırmalı debriaj, cbs, abs'ye güveneceksin.

  8. #48

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    CBS dediğin kombine frense Allah onun belasını versin :D
    Cornering ABS ise hiç güvenilmemesi gereken bir arkadaşımız. Bana soruyorlar nasıl RS'te cornering ABS diye, diyorum ne bileyim? :D

    Kesinlikle kara düzenmiş gibi sürüp, sonra elektronikler destek atarsa onu farkedip ha bak burada böyle bir hata yaptım demek en güzeli benim için.
    Misal Mitas'lar bitti şimdi, Darlık'ta yüksek süratte bile artık ufak ufak ışık yakmaya başladı önce, diyorum tamam lastik yavaştan ölmeye başladı. Ama yine de her gittiğimde günün ilk 2-3 turunu daha yüksek TCS ile gidiyorum, ısınıp yolun temizliğini falan görüp sonraki turlarda düşürüyorum kademesini.
    arndiol bunu beğendi.

  9. #49
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öyle güzel motorlar var ki selesine bir otursanız kendi motorunuzu üreten firmaya dava açar, mühendisini tekmelersiniz.

    Kafamda bir iki motor var, denk getirebilsem full gezer daha foruma falan uğramam.
    Neymiş onlar ?
    tommygun bunu beğendi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)