Anket: Hangisi alinir ?
- Katılımcı sayısı
- 55. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
~650.000 tl ye alinacak en iyi Adv motor
Reklamlar
-
Arkadaslar,
bildiginiz gibi gunumuzun en populer motorlari Adv ler.skuterlarin bile adv si makbul artik.
650 bin tl paraniz var, tercihiniz hangi adv olur ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:38 ----------
Ohh be anketi acabildim sdafsfs
Bunlarin fiyatlari birbirlerine cok yakin.30 bin +- oynar
Hemen oyumu alemin kralina vereyim adsfd
Reklamlar
-
Triumph Tiger 900 Adv Pro OLUR Çünkü uzun zamandır araştıyorum, motorun sesinden kullanışına kadar değişik bir yapısı var. O yüzden kesinlikle Triumph
-
Her ne kadar en sevdiğim ses 3 silindir sesi olsa da, senin hatırına crf ye oy verdi.
Bu arada, rahmetli Soichiro ile bir akrabalık var mı?
-
Direkt 450-500 e niken alır keyfime bakarım
-
Arkadaslar nabiyonuz yavv. 890 adv nin blogu cin mali çinn.
Sirf bana gicikligina yapiyorsaniz ok, ama ciddiyseniz yapmayin derim..
-
Tabi ki Triumph. CRF çok banal.
-
Triumph u böyle anketlere koymayalım, haksız rekabet oluyor...
-
Su an ki sonuclara bakinca sunu anladim, motordan anlayan 6 kisi var.
Africa tiger 900 proyla top diye oynar :D
Bizim ingiliz bob a bir yorumcu cok guzel yazmis;
"A massive point missed by our British experts in this video is RELIABILITY- a massive requirement for a tour which may get extended beyond your home range where you might not find the service support in case of things going wrong.
Honda just cannot be compared in the reliability department although Triumphs are also not known as troublesome machines."
Ustelik 300 kusur yoruma soyle hizlica baktim yuzde 75 i falan africa diyor.
Yabancilar bu isi biliyor abiii.
Ustelik onlarda korlas morlas yok.o kalan yuzde 25 in de yuzde 20 si Turkiye de olsa adim gibi eminim africa der.
Gercekten inanilmaz bir avrupa hayranligi var..
-
Triumph Spitfire hâlâ en sevdiğim uçaktır. Çoğu motosikletini de çok severim. Fakat, adamların motosikletleri -geçen gün attığım ankete de bakarsak- hatrı sayılır oranda sorun çıkartıyor. Sağlamlık konusunda İngilizlerin hep sorunu var zaten. Eğer karşılayacak lüksüm vaktim varsa Triumph okey, ama Türkiye'deyim ondan Honda dedim.
Kawasaki KLR650 derdim ama zaten ankette yok
-
abyasar adlı üyeden alıntı
Triumph Spitfire hâlâ en sevdiğim uçaktır. Çoğu motosikletini de çok severim. Fakat, adamların motosikletleri -geçen gün attığım ankete de bakarsak- hatrı sayılır oranda sorun çıkartıyor. Sağlamlık konusunda İngilizlerin hep sorunu var zaten. Eğer karşılayacak lüksüm vaktim varsa Triumph okey, ama Türkiye'deyim ondan Honda dedim.
Kawasaki KLR650 derdim ama zaten ankette yok
Klr 650 tek silindirli yapısıyla sanki seyahat endurosu değil de bildiğin dağ, taş, toprak endurosu ağır abi gibi. Hırbonen kardeşimizin listesine Klr 650 değil de Versys 1000'i ekleyebilirdik belki.
Triumph'ı ben çok beğeniyorum. Ancak elektronik anlamda sıkıntılar çıktığı ile ilgili 1-2 mesaj, yorum okumuştum. Genel bir problem değilse güzel, genel bir problemse "En iyi Triumph, arkadaşımızın Triumph'ı" o zaman.
-
Afrika bunların sınıfında değil daha üst motor grubunda sanki
Üst segmentte motor bakan Afrika’yı alır geçer zaten rakipleri o fiyat bandında değil
Orta segment motor bakanda sırf aynı para siye büyük sınıfta motor almaz heralde
BMW yeni modeli daha yeni tanıtıldı o yüzden ciddi fiyat avantajı olmadan almaktan istemem
Tiger hiç bilmediğim bir motor o yüzen yorum yapamıyorum
Ducati ve KTM arasında da arazi motorları için KTM’i seçerim. Parça, Servis konusunda daha avantajlı olacağını ve kısmet eski bir model olup 2023’te iyileştirme yapıldığı için daha az sorun çıkaracağını tahmin ediyorum.
Sonuç olarak 890adv diyorum. Çin değil Avusturya üretimi 890’lar ayrıca.
-
Triumph elektrik / elektronik sorunları sanırım daha eski senelerden bir hikaye. Son zamanlarda kablo demetlerine kadar hep Japon bileşenler kullanıyorlar diye bir makale okumuştum. Frenler Nissin (ucuzlarda, orta-üst segmentte Brembo'nun en baba modelleri), amortisörler Showa (yine ucuzlarda) vs. zaten pek çok bileşen Honda ile ortak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
nyk adlı üyeden alıntı
...Çin değil Avusturya üretimi 890’lar ayrıca.
Avusturya'da monte edilmiş olabilirler (ondan %100 emin değilim) ama motorlarını Cfmoto üretiyor. (Kesin bilgi...)
-
650 bini çöpe atma üç harflinin şaftlısından al ;)
-
Suzuki v-strom 1050 xt yada de'Yi de düşünmezmisin.
tipini sindirebilirsen.
-
Versys 650 alır uzun süre binerdim. Daha büyüğü bence gereksiz. Benim için sweet spot 650cc.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Triumph elektrik / elektronik sorunları sanırım daha eski senelerden bir hikaye. Son zamanlarda kablo demetlerine kadar hep Japon bileşenler kullanıyorlar diye bir makale okumuştum. Frenler Nissin (ucuzlarda, orta-üst segmentte Brembo'nun en baba modelleri), amortisörler Showa (yine ucuzlarda) vs. zaten pek çok bileşen Honda ile ortak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
Avusturya'da monte edilmiş olabilirler (ondan %100 emin değilim) ama motorlarını Cfmoto üretiyor. (Kesin bilgi...)
790 icin CFMoto bilgisi her yerde var ama 890 icin ben bulamadım. Yerli, yabancı bir çok yerde konusu gecmis ama hiç bir yerde net olarak surada veya burada üretiliyor diye net bir kaynak göremedim 890 icin. Kullanicilari sase numaralarını kontrol edip avusturya olarak teyit etmişler ama hangi parçası nereden geliyor onunla ilgili bir bilgi yok. Kesin bilgi dediğiniz icin soruyorum kaynak varsa okumak isterim.
Burada BMW'lerinde bazı modelleri Cin'de üretiliyor. Karsilastirmadaki 850GS'in motoru Cin, üretim Hatti Tayland.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
650 bini çöpe atma üç harflinin şaftlısından al ;)
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...13311620/detay
Bunlar yerine 11 yasinda bebek mi alinir diyisun
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------
sey_47 adlı üyeden alıntı
Suzuki v-strom 1050 xt yada de'Yi de düşünmezmisin.
tipini sindirebilirsen.
Dogru diyosun, unuttum suziyi ayip ettik valla.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Bunlar yerine 11 yasinda bebek mi alinir diyisun
Alınmaz. 666 şeytan işi.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
650 yi veren 700 de verir buyur 2017 17.000 km de hasarsız
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...14205114/detay şahsı tanımam ilan sitesinden takip ediyorum , 730 a 2018 yeni nesil TFT ekranlı GS lerde var 40.000 km civarı ama ben eski nesil analog göstergeleri daha çok beğeniyorum..
-
nyk adlı üyeden alıntı
790 icin CFMoto bilgisi her yerde var ama 890 icin ben bulamadım. Yerli, yabancı bir çok yerde konusu gecmis ama hiç bir yerde net olarak surada veya burada üretiliyor diye net bir kaynak göremedim 890 icin. Kullanicilari sase numaralarını kontrol edip avusturya olarak teyit etmişler ama hangi parçası nereden geliyor onunla ilgili bir bilgi yok. Kesin bilgi dediğiniz icin soruyorum kaynak varsa okumak isterim.
Burada BMW'lerinde bazı modelleri Cin'de üretiliyor. Karsilastirmadaki 850GS'in motoru Cin, üretim Hatti Tayland.
Şurada bir referans göndermiştim:
https://www.motosiklet.net/forum/mot...ml#post4748038
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)