yedek parça ve piyasa nedeniyle tercih edilmiyor pek.
ancak düşük bütçeli (artık buna da düşük denirse) insanlar yüksek cc istediğinde dl-650 kovalıyor. benim civarımda sürekli bir dl-650 sirkülasyonu var nedense :D
yedek parça ve piyasa nedeniyle tercih edilmiyor pek.
ancak düşük bütçeli (artık buna da düşük denirse) insanlar yüksek cc istediğinde dl-650 kovalıyor. benim civarımda sürekli bir dl-650 sirkülasyonu var nedense :D
Bu soru Suzuki Türkiye'yi neden tercih etmiyor olarak sorulabilir.
GSX-8S ile ilgili bir konu mu açılmamış ben mi bulamadım acaba?
Neyse, 8S ile bir ısınma turu attık. Kısa kısa gezdim biraz, daha çok insanlar nelerini merak ediyorlarsa onları da içine kadar incelemek istiyorum.
Sizlerin de merak ettikleri şeyler varsa beklerim
https://www.youtube.com/watch?v=vflaqzBHll0
Far tasarımından olsa gerek :/
Maalesef yeni yapılan çoğu motorda böyle garip garip tasarımlar görüyoruz artık. Eski GSXS1000F'e ne kadar bayılıyorsam yeni GT'ye de bir o kadar uyuz oluyorum. Ki ona gelene kadar, koca GS'in geldiği şekle bak..
Bu yine Hornet'ten iyi ama. Hornet'in önü tam facia :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------
Umarım
Herkes bir kere Suzuki şanzımanı kullanmalı. Vallahi duvar yazısı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------
Teşekkürler, afiyet olsun
Devamında yapacağınız inceleme için Honda hornet 750, Kawasaki Z650 ve KTM Duke 790 gibi nakedlarla bir kıyaslama yaparsanız çok sevinirim.
Burgman 200'üm arıza yaptı. Yeterli servis yok. Parça lazım olsa beklemek gerekecek. Ben Suzuki'yi sevdim. Yine de alırım. Fakat, insanların Suzuki'den uzak durması gayet normal.
Sv650 olmuş 350k. Yedek parça yok, servis yok. Inazuma için servise boya kodu soruyoruz cevap yok. Nasıl tutacak?
Geçenlerde 4 Japon'un Sahibinden'de yer alan ilan linklerini marka marka en yüksek km.den en düşük km.ye sortladım ve 110 - 120.000 km sonrasını baz aldım. İlginç sonuçlar ortaya çıktı. Buna göre;
*Suzuki'de İnazuma number one, hatta 150k km üstü epey ilan var. Dl 650 gibi dayanıklı bir motordan bile daha fazla sayıda yüksek km.de İnazuma ilanı vardı.
*Honda'da Nc hayal kırıklığı yarattı, demek ki Nc kullanıcıları gezmiyor ama Pcx kullanıcıları öyle mi? Pcx kullanıcıları Nc.ci tayfadan daha fazla sürmüş.
*Kawasaki için elimizde yeteri kadar "dürüst" veri yok, ya hepsi patlamış, ya hepsi km.leri geri sarmış, ya da yol yapmıyorlar.
*Yamaha'yı hatırlamıyorum.
Her zaman benim fikrim Japon motorlarının iyi motorlar olduğu parça tedariği iyi olanın tercih edilmesi gereği olmuştur
Şu anda bana göre en mantıklı motor honda activa 100 parça bedava yakıt bedava şehir içinde heryere gidiyor iki kişide götürüyor
Olay bundan ibaret
Uzun video için geçtiğimiz Cuma'dan başlayarak haftasonu çekim yapacaktım teşekkürler Mikail. Hava muhalefetinden bu kadar şikayetçi olduğum bir dönem olmamıştı. Mutlaka çekeceğim ama ne zamana kestiremiyorum maalesef.
Bu güzel bir veri ama buradan da pek bir anlam çıkarmamak lazım. Belki NC sahipleri 200bin km'de hala geziyorlar motorlarını satmak istemiyorlar
sitede burgman hayranı çok biliyorum ama 20 yıl evvelin tasarımlarını aşırı fiyattan satmak istedikleri için de tercih edilmiyor olabilir mesela. ki servis ve parça problemi de varmış yazılanlara göre.
Ben tasarımdan da kaybettiğini düşünüyorum çünkü bariz tipsiz motosikletler üretiyor. Motosiklet bir yana, otomobil için de son 2-3 seneye kadar böyleydi. Otomobil sektörü için dış dizaynı halletmiş gibi olsa da, içi yine 90 model. Değişik bir marka ancak özellikle şanzıman olarak her iki sektörde de çok başarılı.
Katılıyorum bu dediğine.
Şunu demek istiyorum, ortadaki haberimiz olmayabilecek çokça anormal durumdan ötürü ikinci el ilan sayısı ve bunların km'leri bir anlam çıkartılabilecek bir şey değil onu demek istedim. Fikir edinebiliriz de sonuca varmamalıyız yani. Satış rakamları veya ikinci el satış rakamları ve/ya km'leri çok kolay şekilde saptırılabilecek tespitlere gebe şeyler. Buradan bir anlam çıkartabilmek için söz konusu motorların dönemsel satış rakamlarına, dönemsel ikinci el ilanlarına falan çokça şeye bakmak lazım. Hala hatalı yorumlara yol açabilir.₺do
Mesela Inazuma'nın DL650'den daha fazla yüksek km ilana sahip olmasından 50 tane yorum apartılabilir.
Daha geçtiğimiz hafta bendeki joymaxi satıp burgman 650 ye geçiş yaptım. Herkesin zevki ve tercihi kendine tabi ki. Artık uzun yollar daha keyifli olacaktır.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)