Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Globalmotor Müşteri Memnuniyeti Testi

    REKLAM ALANI
  1. #101
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    öncelikle motordan bahsetmek gerekirse, yaklaşık 3 ay kadar kullandım motoru ve sattığımda 5000 küsür kmdeydi. sürekli üzerindeydim yani, hergün. iki defa kaza yaptım, biri gerçekten ağır sonuçlar doğurabilecek nitelikteydi. motorum 1 hafta içerisinde, hem de şahsen hiç memnun olmadığım bir servisten, istanbul motor'dan çıktı. bu kadar kmden sonra vites geçmemesi dışında hiç bir problem yaşamadım. yanlış anlamayın, motoru çok sakin kullandığım falan da yoktu.
    tarzı beni çok yorduğu için motoru sattım, gitti.

    sattıktan 2 hafta sonra benden alan arkadaş motora yatak sardırmıştı. ama motoru garantiden tamir edildi. gerçek sebebi kullanıcı hatası idi. uzun süre redline da motoru kullanmaktan ileri gelmişti.

    Ertuğrul bu başlığı açmakta son derece haklıdır, gerekirse yasal yollara da başvuracaktır. biz de buradan elimizden geldiğince destek olacağız. ama bu başlığı fırsat bilip markayı ya da distribütörü karalamaya çalışmamak gerekir diye düşünüyorum. japon markaların servislerinin neler yaptıklarını da biliyoruz. abartmamak lazım.

    bu sitede ilk GT250R alıp kullanan 2-3 kişiden biriyimdir heralde. hatta kullanıcı bilgi paylaşım başlığını da ben ve komtan beraber açtık. sonra global ile bağlantı kurma şansımız oldu, buluşmalarımıza davet ettik, birlikte organizasyon bile yaptık. unutmadan bu süre zarfında yönetici vs. de değildim.

    tüm bunların amacı sitedeki kullanıcıların veya kullanıcı adaylarının distirbütör firma ile birebir görüşme imkanını yakalaması idi. arada sırada çıkıp, tek mesajla işi çözdüğünü sanan bazı akıllı arkadaşlarımıza rağmen başarılı olduğumuza inanıyorum.

    ben bir site yöneticisiyim ve motoru alırken tek kuruş indirim almadım. tek bir kuruş!.. son zamanlarda hyosung alan kullanıcılarımız var, indirim alıp almadıklarını söylesinler buradan.

    site yöneticileri olarak zaman zaman tecrübesiz, toy, daha öğrenecekleri var, para alıyorklar vs. gibi yakıştırmalara maruz kalıyoruz. pek sesimizi de çıkarmıyoruz ama işin suyunu çıkarmamak lazım. beni tanımadan hakkımda tek bir kelime yorum yapamaz hiçkimse....
    ayrıca, ben ve sitedeki diğer yönetici arkadaşlarıma bu tarz hiç yakışık almayacak suçlama yapanların alnını da karışlarım.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Değerli kullanıcımızın satış sonrası ile görüşmesi sonucu, sorununu ve çözümü kendisine yetkili birim tarafından verilirken hiç gerek yokken bu sırada başka çözüm yolları da arar hale gelmesidir. Daha sonrada bu kanalların işlerliğini kontrol etmek için satış sonrası departmanı aramasıdır.


    ...................


    Ben buraya takıldım...Ne denmek isteniyor...Akira cevap versene hacım...Ortalığı karıştırmışın iyice...Bende yetkili olsam senin işi değil yokuşa dimdik gökyüzüne vururdum...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  3. #103
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Sevgili BBRR,

    kelimesine dokunmadan yayınlıyorum demişsin. Bu durumda bu mektup imzasız.

    Yazılan yazının içeriğinden Global Motordan üst düzey bir yetkili olduğu anlaşılıyor. Ama kim ?
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  4. #104

    Üyelik
    01 Mart 2006
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    siyah hyosung250gtr
    arkadaşlar,Allah nasip ederse bu ayın içinde gtr250 almayı düşünüyorum dün gittim baktım nerdeyse yapışıp kalacaktım motora,ben antepte oturuyorum şimdiye kadar sadece 1 tane 250 lik saatmışlar burda bayide,serviste var sağolsun pegasus motor yetgilileri ilgilendiler baya,yanlız benim baktığım makine kırmızı renkti hoşumada gitti ama siyahıda kataloktan gördüm o sanki daha güzel duruyordu gibi sizce hangi rengi alsam bana bir akıl verseniz her ikisinide canlı gören arkadaşlar varsa bana bir yardımcı olurlarsa sevinirim...

  5. #105
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Ertuğrul,

    Sorun çözüldümü ?
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  6. #106
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Levent abi eğer yazan kişi Barış sakıncası yok ismimide yaz derse yazarım ...yazıda belirtildiği gibi yazan kişi satış sonrası müşteri memnuniyeti ile en üst düzeyde muhatap olan kişidir....Bu kişi aynı zamanda her HYOSUNG başlığını bizler gibi takip eden , kendiside 650 cc bir HYOSUNG sürücüsü olan ,bizler gibi motor sevdalısı biridir..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  7. #107
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Bu başlığa bir süredir gelişmeleri yazmamın nedeni artık gerçekten bu işten bıkmış olmamdan ileridir.

    Barış abinin yayınladığı mesajı yazan her kimse huzurlarınızda kendisine teşekkür ediyorum. Sanırım parçaların erken gelmesi (bu hafta başı servise ulaştı ancak iş yoğunluğu nedeniyle servisi getirip motoru çalıştıramıyorum, kısmetse cumartesi) bu beyin sayesinde oldu.

    Demek ki ancak daha üst mevkilere sesimizi duyurmak, bir şekilde dikkat çekmek gerekliymiş. Aksi taktirde hala azarlanıp parça bekler haldeydim.


    Değerli kullanıcımızın satış sonrası ile görüşmesi sonucu, sorununu ve çözümü kendisine yetkili birim tarafından verilirken hiç gerek yokken bu sırada başka çözüm yolları da arar hale gelmesidir. Daha sonrada bu kanalların işlerliğini kontrol etmek için satış sonrası departmanı aramasıdır.
    Ben buraya takıldım...Ne denmek isteniyor...Akira cevap versene hacım...Ortalığı karıştırmışın iyice...Bende yetkili olsam senin işi değil yokuşa dimdik gökyüzüne vururdum...
    Bu meseleye gelince. Haklılar olayın prosedürünü delerek direkt istanbul'la temasa geçtiğim doğrudur. Ancak burada bir yandan "motorum bozuldu hemen motorumu aldılar bana test motoru verdiler", "balatayı yaktım üzretsiz değiştirdiler","Özcan bey sağolsun hemen otogarda kendi aracıyla karşılayıp motoru araca yükledi" gibi ifadeleri okuyup müşteri memnuniyeti methiyelerini dinlerken bir yandan burada popomun üzerinde paraça beklemek ve servisime sağlıklı bilgi verilmemesi beni olaya müdahale etmeye teşvik etmiştir.

    Kaldı ki olaya başkalarının müdahale etmemesini istemeleri doğrudur. Ancak keşke bunu parça kataloğu göndermedikleri servisime garanti parça talep formu için parça numaralarını benim bulup, doldurup fakslamamamı da kabul etmeselerdi.

    Aklımda bir sonraki motor adımı olarak gt 650 serisi vardı ancak, Yaşamış olduğum tatsız olay sonunda globalmotorun İstanbul dışındaki kullanıcılara karşı daha yavan davranması sonucu, hoşuma giden bu markayı istemeyerek kafamdan siliyorum.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  8. #108
    normalkerem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    cbr125r
    kaliteli markalar da bunu yapıyor demişsiniz fakat ben cbr125'i alırken, aynı fiyata uygun temiz bir kanuni tiger da vardı. (ilk motorum olduğu için tarz konusunu çok takmıyordum, güzel görünsün, ayağımı kessin...) bu sitede çokca araştırma yaptım; sikayetimvar.com'a girdim; "kanuni" yazdım, sayfa sayfa şikayet çıktı. hepsinin sonunda da kanuni yetkililerin cevabı vardı. fakat o cevap gelene kadar müşterinin bayağı bir ortalığı yıkması gerekiyordu. daha sonra "honda" yazdım; tek bir şikayet vardı, o da ellerinde hemen teslim edecek motor olmamasıydı. yani müşterilere satacak motor yetiştiremiyorlardı. ben de gittim bir cbr aldım. servisinin biraz pahalı olmasından başka derdim yok.
    evet her motor arıza yapar; ama her arıza böyle bir soruna dönüşmek zorunda değildir. arızaları makineler, sorunları insanlar çıkarır.
    "oradaki yetkili de insan, onun da başı bunalmıştır, sezonda herkes arıyordur" böyle bir savunma geçerli değil. o adam eşine dostuna karşı insandır, ama bana karşı "YETKİLİ"dir. şu anda motorum bozulursa, ben her yere yürüyerek/dolmuşla gitmek zorunda kalırım. bunun da 30 gün sürmesini istemem. herşeyden önce para ve zaman kaybına uğrarım. nasıl ki motorumun tıkır tıkır işlemesini bekliyorsam, servis ağının da, yetkililerin de üzerlerine düşenleri aynı tıkır tıkırlıkta yerine getirmesini beklerim. eğer o yetkilinin başı çok doluysa, bütün işlerine yetişemiyorsa; onun yanına bir yardımcı alınır. alınmıyorsa; firmanın YANLIŞIDIR.
    ucuza periyodik bakımı herkes yapar. yağını bedavaya değiştirmek zor birşey değil. ellerinde hazır bol bol bulunan parçaları garanti kapsamında değiştirmeyi her servis yapar. esas sınav, böyle seyrek rastlanan arızalarda nasıl bir tutumla iş yapıldığıdır. ertuğrul olayın prosedürünü bozmuş olabilir. ama bu nasıl savunmadır? "prosedürü bozduğu için işler yavaşladı" neden yavaşladı? kafaları mı karışmış? heryeri arayarak, motorunu ne zaman alacağını, işlemlerin ne safhada olduğunu sormak müşterinin hakkıdır. ayrıca motorlar arabalarda farklı olarak çok nazik, çok kırılgan aletler değildirler. arabaların da en az 1000 tane parçası vardır. ama ben şirketin bilmemkaç model lada station'ını tamire götürdüğümde, (üstelik de pek çok farklı markayla uğraşan bir ustaya) en geç 2 günde aldım geri. (üstelik de aracın mümkün olan her yeri arıza yaptı inanın bana) motosikletteki bu naziklik aracın yapısından değil, ülkemizde o kadar yaygın olmayışından geliyor. yunanistanda çektiğim fotoğraflarım var; herhangi bir kırmızı ışıkta durmuş motosikletleri bir saysanız; motorcu çetesi sanırsınız. burada 1-2 tane gördüğümde dönüp bakıyorum.. "vay!! bizim yolun yolcuları!!" diye. fakat inkar edilemez ki çin malları özellikle bunu aşırı değiştirdi. ankara sokakları öncekinden kat kat fazla motosiklet ağırlıyor artık.

    bu arada kawasakinin tüm parçaları dışarıdan gelir denilmiş. fakat kawasaki farklı bir motor. yamahanın ybrlerine, honda titan ya da twister'a, ya da hyosung'un 250r'sine yani orta/alt sınıfa yönelik fiyat olarak denk bir motoru yok. kawasakiyi bunu bilerek alıyorsunuz, öyle herkese motor satayım gibi bir derdi de yok, öyle bir ürün ağı da. bu hyosung modelini ise herkes alabilir. hatta belki de şimdiden sokaklardaki comet sayısı, kawasakinin herhangi bir modelini geçmiştir. motorları peynir ekmek gibi sattıktan sonra, arkasını getirebilmek gerek. gerekirse fiyatların üzerine 500 ytl daha koyup, servis ağına, kalitesine yatırım yapmak gerek. ne kadar çok motor satarsam kardır mantığıyla, çin motorlarından farkı kalmaz. "3-5 motor eksik satayım ama hizmette sınır tanımayayım" olması gerekiyordu parolanın.
    "sonra bunun bin tane parçası var, hangi birini elimizde tutalım" gibi özürler olmaz. herşeyin 1000 parçası var. arabanın da bilgisayarın da. senin işin de bin parçanın binini de elinde tutup takip etmek, mesleğin bu. "yamahanın da parçası yok" demek de hyosungu affettirmez. o da yamahanın kabahatidir.
    biz kullanıcıyız, bizim işimiz kalitede, hizmette en iyisini beklemek. her sorunda ortalığı ayağa kaldırmak. yetkilinin işi de, bunları sakince dinleyip gereğini yapmak. yapmıyorsa, hatta şartlar(gümrük vs.) yüzünden yapamıyorsa da; yine de hatalıdır. "o zaman o işe soyunmasaydı" deme hakkımız olur bizim de. çünkü az para vermiyoruz alete. yoksa parçasını maliyetini toplasan üç beş lira eder bu makineler.

    arkadaşımızın motorunun sonunda tamir olduğuna sevindim. fakat hyosung'un cevabı beni hiç tatmin etmedi, yok prosedürü bozmuş, yok bin parçası varmış. firmanın gerçek cevabı, bu forumlarda olmaz zaten. firmanın gerçek yanıtı; müşterilerin memnun mesajlarıdır.
    tabii tüketici memnuneyeti konusunda yasalar da olmalı. 30 gün nedir mesela? benim sadece bir motorum var, zevk için değil, ulaşım için. ne arabam ne başka şeyim; 30 gün beklersem, bütün hayatım felç olur. bu konuda daha ciddi yükümlülükler gelmeli. zaten taşıt fiyatlarımızın yarısını devlete vergi diye ödüyoruz. ondan sonra parçaları getirirken, gümrük diye ithalatçı ödeme yapıyor... devletimiz de bu işlerin önünü tıkamak için elinden geleni ardına koymuyor görünüşe göre. işte işin burdan sonrası, aynı teraneye dönecek, çünkü bunların çözümünü ben bilmiyorum. artık susayım. zaten kaç sayfa yazmışım abow.. (forum beni uyardı da, niçin kaç zamandır mesaj yazmıyosun diye.. ondan böyle oldum)

  9. #109
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Aklımda bir sonraki motor adımı olarak gt 650 serisi vardı ancak, Yaşamış olduğum tatsız olay sonunda globalmotorun İstanbul dışındaki kullanıcılara karşı daha yavan davranması sonucu, hoşuma giden bu markayı istemeyerek kafamdan siliyorum.

    Kankacım yine postayı koymuşun...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  10. #110
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satılık Hyosung GV 650
    km:1000 Full aksesuarlı, siyah
    Satış Fiyatı : 1100 YTL (yazı ile binyüz YTL ) pazarlık olabilir...
    Hemen alırım. Ben GT250R motorumdan çok memnunum..
    -turgut

    Alıntı death adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... supap kesmesi milyonda bir ihtimaldir.
    Arızanın nedeni kesinlikle parça kalitesidir.
    Forumda topu topu kaç kişi hyosung kullanıyor ve kaç kişi sorun yaşıyor?
    Ve türkiye de bu foruma girmeyen kaç hyosung kullanıcısı var ve belki sizden beter sorunlarla boğuşuyorlar.
    1)Diğer markalardan da aynı şekilde olabilir o zaman. Kaç tane X markasının kullanıcısı sorunlar yaşıyor ve bu siteyi izlemiyor? Peki kaç tane MEMNUN hyosung sahibi bu siteyi İZLEMİYOR?
    Yani düşünürseniz, bu geçerli bir sebep değil.

    Hatta, tersi doğru: Sorunu olmayan kişi, şikayet etmez, birşey yazmaz. Sadece sorunu olanlardan duyarsınız birşeyler. Bu konuda olduğu gibi de, tek bir geciken parça olayı yüzünden yazılanlar uzar da uzar, herkes bilsin bilmesin bişeyler ekler. Örneğin, hiç kimseye faydası olmayan "ben alacaktım ama vazgeçtim" tarzı yazılar.

    2) Sorun parça kalitesi olsa, HER Hyosung motorunda aynı sorunu yaşardık. İmalat hatası olunca, BAZI motorlarda yapar. Yani parça kalitesi DEGIL Ertuğrul'un sorunu.

    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İmajı, bir çuval incire çevirmeyi başaran sayın yetkili arkadaşlara ,aynı başarılarının devamını dilerim.
    Umarım etkili bir üst yetkili bu yazılanlara kulak verir de çözüm bulurlar.
    Hakikaten ben de mesajları okurken garipsedim, "bende bundan alacaktım ama bu mesajları okuduktan sonra vazgeçtim" demek ne kadar kolaymış, ve ne kadar da "ha" diyince Hyosung alacak varmış megerse
    Bazı sorunları okudular diye, butun bu marka motorları sorunlu sanıyor sanırım bu kişiler.

    Bir de, marka hakikaten alakasız yaşayacağınız sorunlarla, Toyota dünyanın en güvenilir yolda bırakmayan falan filan değil mi? Benim babam lüks bir Toyota aldı, sıfır. Araç, tamir üstüne tamir geçirdi, yıllarca uğraştı, sonunda bezdi satıp kurtuldu.
    Araç almak biraz şans işi - markanın kalitesi ne olursa olsun.

    Alıntı mamudo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... sizce hangi rengi alsam bana bir akıl verseniz her ikisinide canlı gören arkadaşlar varsa bana bir yardımcı olurlarsa sevinirim...
    Ben de çok kararsızlık yaşadım ikisi arasında, sonra "trafikte daha iyi görülürüm" diye kırmızısını aldım.. Ama siyah hakikaten çok asil duruyor!


    Bir de arkadaşlar birşey söyleyeyim, genel satış prensibi bu: Bir malın satış fiyatı, o malın kalitesi yada üretim maliyetiyle alakası yoktur. Sadece ve sadece, o mal için olan talep ile ilgilidir!

    Yani arkadaşlar, "ben benimkini X YTL ye aldım, buna X+Y YTL vermek için baya bi artısı olması lazım" gibi laflar ederken, bunu da göze alsınlar Belki yegane sebep Hyosung'a daha cok talep olmasıdır. Ben şahsen böyle olduğuna inanmıyorum, ve bu fiyata bu motorun çok iyi olduğunu söylüyorum. Hem sadece ben değil, konuştugum USA daki Hyosung bayisi söylüyor. Sonra şef tamircileri ile görüştüm "hiç sorun çıkarmıyorlar" oldu adamın dediği laf.


    -t
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  11. #111
    normalkerem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    cbr125r
    eğer genel satış fiyatının; üretim maliyetiyle, servis kalitesiyle hiç ama hiç alakası olmasaydı; en çok talep gören çin motorları, şimdiye hondadan daha pahalı olurdu. 2 cümlede liberal ekonomiyi özetleyip, milletin aklına yanlış parolalar sokmayalım.

    ayrıca, "herkes şikayetini yazar memnuniyetsizliğini yazmaz" demek de bir dengesizliği ortaya koymaz.
    "herkes hyosung'dan şikayetini yazıyor, kimse memnuniyetini yazmıyor, demek ki hyosung aslında iyi" böyle birşey yok. eğer sadece şikayet yazılıyorsa(yazılmadığı belli, ama ağırlıkta olduğu söylenebilir) diğer markalardan da şikayetler olur. böylece şikayetleri karşılaştırır; hangi markadan daha az şikayet olduğunu görürsünüz. buyrun yamahanın, hondanın başlıklarına..

  12. #112
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı TheSuda adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun Sürelik aradan sonra yeniden merhabalar arkadaşlar. Yaşadığım bunca problemden sonra 2. ayında motoruma kavuşabildim. Şuan sorunsuz çalışıyor ve yeniden global motor'a teşekkürlerimi iletmek isterim, cidden çok ilgilendiler açıkcası ben bukadar beklemiyodum. Motorun sorununu buradaki servis ile çözmiyince direk global i aradım ve hemen harekete geçtiler. Bana buraya kendi test motorlarını getirdiler ve benim motorumu tamir için aldılar. Yani motorsuz kalmadım. Ve motoru bana teslim ederken satış sonrası müdürü ve servis müdürü bizzat kapımın önüne kadar gelip motorumu teslim ettiler. E artık başka söylenecek bişey yok herhale ama benim anladığım global motor sattığı ürünün sonuna kadar arkasında arkadaşlar sakın aklınızda bir soruişareti olmasın arkamızda gerçekten sağlam bi distiribitör var.
    Bu alıntıyı "firma İstanbul dışına ilgi göstermiyor" tarzı düşüncelerden sonra yazma ihtiyacı duydum.

    Aynı yaklaşımı ceko35 arkadaşımıza da göstermişlerdi. Tamam yiğidi öldürelim ama hakkını da verelim. Türkiyede ki hangi motosiklet firması kullanıcılarla birebir böyle bir ilişki içerisinde ve böyle ilgili? Ve hangi firmada böyle sorunlar yaşanmıyor?

    Daha geçen gün bir üye kamyonete yükleyip götürdüğü motorunun honda resmi servisi tarafından umursanmayıp içeri bile alınmadığını yazmadı mı? Yine başka bir üye yamaha motorunun basit bir arızası olduğu halde servisdeki ustaların ilgisizliğinden dolayı işini göremediğini ve orayı teketmek zorunda kaldığını yazmamış mıydı?

    Bu tür örnekleri arayarak çoğaltabilirim, ama bu tarz örnekler Yamaha yada Honda nın yada Hyosung un kalitesiz olduğunu mu gösterir?

    Yoksa insan odaklı bu tarz basit sorunların karşılıklı anlayışla aşılabiceğini bilmiyor muyuz??

  13. #113

    Üyelik
    04 Ocak 2004
    arkadaşlar hyosung gerçekten kaliteli ve sağlam bi motordur , ve emin olun global motor kadar türkiyede servise duyarlı motosiklet firması şirketi yok , bende hyosung kullandım ve sattım daha yüksek almak için , hiçbir sorunum yoktu üzülerek sattım motorumu , fakat global motor şuanda oldukça töleranslı emin olun belli bir yere geldiği zaman aynı diğer firmalar gibi olacak şu anda bu zamanı değerlendirmenizi şiddetle tavsiye ederim

  14. #114
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Alıntı normalkerem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer sadece şikayet yazılıyorsa(yazılmadığı belli, ama ağırlıkta olduğu söylenebilir) diğer markalardan da şikayetler olur.
    Bir de adet önemli. Falanca model motordan o sene 10 tane satılmışsa, %10 sorun payıyla, bizim foruma belki bir tane şikayet gelir.
    Ama günde 1 tane satılan bir motordan %10 şikayet gelirse, bu forumda 36 tane şikayet okuruz.

    -turgut

    Alıntı normalkerem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer genel satış fiyatının; üretim maliyetiyle, servis kalitesiyle hiç ama hiç alakası olmasaydı; en çok talep gören çin motorları, şimdiye hondadan daha pahalı olurdu. 2 cümlede liberal ekonomiyi özetleyip, milletin aklına yanlış parolalar sokmayalım..
    Yaf o aklıma geldi diye söyledim, konuyla alakasız oldu biraz
    Ama Çin mallarında da o laf geçerli. Onda talep çok var, fakat arz da fazla, yani 50 tane marka var birbirine yakın özelliklere sahip, ve herhalde alıcısı o kadar seçici degil, rekabet yüzünden fiyatları düşük kalıyor.
    Tabi ki maliyetin katkısı var fiyata, fakat bence sadece "minimum" fiyatı belirlemekte kullanılıyor. Yani herhangi bi motorun popülerliği arttıkça, fiyatının da artması beklerim -- maalesef!
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  15. #115
    asaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2006
    Motosikleti
    hyosung gt 250 r
    muhakkat aksamalar olacaktır çünkü parçalar ve motorlar yurtdışından ithal ediliyor,bana geçenlerde bir iki parça lazım oldu sağolsun bir hafta içinde rahmi bey gönderdi.Ben hyosungtan ve global motordan çok memnunum ilgi ve alakaları için teşekkür ediyorum.

  16. #116

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Benim anlamadıgım husus şu.
    250 cc lerin tamamında aynı motoru kullanıyorsunuz. Neden motorun parçalarından 1 er tane her servisinizde bulundurmuyorsunuz?
    Servis başına parçaların tek tek maliyeti nedir ya?
    honda gibi yamaha gibi elli tane motor çeşidide yok bunların.
    Anlamıyorum ben ve güvenmiyorum hiçbirşekilde (şahsi fikrim)

  17. #117
    heytbecom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma
    Bir de, marka hakikaten alakasız yaşayacağınız sorunlarla, Toyota dünyanın en güvenilir yolda bırakmayan falan filan değil mi? Benim babam lüks bir Toyota aldı, sıfır. Araç, tamir üstüne tamir geçirdi, yıllarca uğraştı, sonunda bezdi satıp kurtuldu.
    - Sorunsuz olarak görülen model Corolladır ama Toyota hiç bir zaman bu araç arıza yapmaz dememiştir. Arıza yapar ama bunun çözümü de bir o kadar hızlı olur anlamında kullanılmıştır. Mekanik aletler ve üzerine elektronik devreler eklenince tabiyki hata yapacaktır. Toyota bu konuda soruna çözüm bulma konusunda diğer markalardan üstün oldugu için 8.nesli yollarda olan corolla modeli artık tüm sorunlardan arınmış olarak karşımıza çıkmaktadır...

    -Konu ile alakalı olarak hem alacaklar için karşılaşabilecekleri sorunlar (bu ister milyonda bir isterse 100 de bir olsun ) görülmüş hem de bu sorunlarda nasıl bir yol izlenmesi gerektiği (kimsenin kalbi kırılmadan ) öğrenilmiş oldu. Burada hemen "lolilop marka almayacağım bunu görünce" diyenler içinse;
    - Yargısız infaz diyebilirim.
    - Bu forumda ilgili başlık altında yer alan 100lerce sayfa yazı boşuna yazılmış demmekki...
    - Hep sorarlar kronik sorunu var mı bu aletlerin. Keşke her sorun kronik olsada hemen halledilseydi...
    Otomot.NET Kurucusu - Tamindir.com Çalışanı - Siyahinazuma.com sahibi

  18. #118
    speet34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2006
    Ya başka çözüm yollarından kasıt senin sitelere yazıp bu işle ilgisi olmayan insanları devreye sokmanı kastetmişler. Yazıda yazana göre sen üst yöneticilere veya başka yerlere yazman durumu değiştirmemiş durum zaten kendi yolunda ilerlemiş ve çözülmüş. Bir bardak suda fırtına kopartmışsın. Yamaha, Suzuki, Honda, Kawasaki de zaten normal süreler bunlar. Hyosung zaten görevini yapmış görevini yapan bir şirket için sen bunları yazdıysan can sıkıntını giderdin sanırım. Her şey bir yana geçmiş olsun güle güle motosikletini kullan.

  19. #119
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Burası bir paylaşım formu canı yananın bunu bizle paylaşmasından doğal hiç bir şey olamaz ..kaldıki ertuğrul arkadaşımızın daha önceki motorundada kullanım dan doğan bir sorun oldu yani konu hakkında çok hassas aldığı motora şöle doya doya binmek nasip olmadı ...

    Bizim demek istediğimiz (bir çok marka motor alıp satmış , kullanmış biri olarak) bu tip sorunlar çok iyi dediğiniz markalardada yaşanmakta ...sorunlarımızı paylaşalım

    Ben bir hyo kullanıcısı olduğumdan (2002 yılından beri) markanın daha önceki durumunu çok iyi biliyorum ...Hatta sitedeki sorunlu motorlar hakkında direk ithalatçı firmalarla muhatap oluyorum ..Honda gibi bir marka şikayet maillerine cevap yazmıyo..Hatta mail adresini binbir zahmetle alıyosunuz ..Burda kimse global mükemmeldir diye iddaaa da etmiyor..ama uzlaşmaya yanaşan bir halleri var bunuda göz ardı etmemek lazım ..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  20. #120
    rayjay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Angara
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    "Motorcusun abi hyosung diye bi marka var ne dersin" diye soranlara bundan sonra "2 kez dusunun" demek lazim. Standart bir hizmet icin illa topik acip buraya dokulmesi mi lazim bu olaylarin? Cinlilerin sorunlarini ucuz diye normal karsiliyoruz hyosung un bahanesi nedir cok mu ucuz motor satiyor bizlere

    Bir de magdur arkadasin soyledigi cok dogru "Efendim cok iyi servis bana gecici motor verdiler şak şak şak alkışlar" diye baslik acinca iyi, "sorunumu cozemediler salliyip duruyorlar" diye baslik acinca mi kotu?

    Fanatikligi birakip objektif olalim bu markalarin hicbirini ne babamiz uretiyor ne de bize bedavaya dagitiyorlar...
    [COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler