Sayın Barış Şuşut,
Bu bilgilendirmeyi zorunlu görmemizden dolayı göndermiş bulunmaktaym.
Herşeyden önce şunu söylemeliyim ki Hyosung a karşılıksız gönül verenlerden birisiniz. Yine size yöneltilen bizim size ücretsiz motor verdiğimiz, para aldığınız gibi haksız ithamlara lutfen gülüp geçiniz .Size böyle ithamda nasıl bulunuyorlar anlamış değiliz. Satış sonrasıdan sorumlu olan ben ve ekip arkadaşlarım, satış ekibimiz bütün gücümüzle Hyosung kullanıcılarına hizmet vermek arzusu içindeyiz.
Motosiklet sektröründe yıllardan beri süregelen müşteri memnuniyetsizlikleri,servis ve bayii yetersizikleri var iken biz Global Çalışanları olarak bu konuların çözümü için çalışmalarımıza hız vermiş bulunmaktayız. Şunu söylemeliyim iki tekerlekli araçlar duyarlı ürünlerdir. Ve bunların herbirinde 1000 den fazla parça bulunmaktadır.
Kullanıcılar da (ben dahil) sabırsızdır. Hyosung’un kaliteli iyi bir ürün olması, hangi parçanın ne zaman nerede arızalanacağı tespitini zorlaştırmaktadır. Biz burada ithalini yaptığımız tüm motorların, iddia ediyorum ki en fazla yedek parça stoğu bulunduran firmalarından birisiyiz.
Bu bağlamda Sayın Ertuğrul Öz’ün size yazdığı yazıyı dikkatlice okudum ve satış sonrası hizmetler müdürüm Özcan bey ile görüştüm. Buradaki problem Değerli kullanıcımızın satış sonrası ile görüşmesi sonucu, sorununu ve çözümü kendisine yetkili birim tarafından verilirken hiç gerek yokken bu sırada başka çözüm yolları da arar hale gelmesidir. Daha sonrada bu kanalların işlerliğini kontrol etmek için satış sonrası departmanı aramasıdır.Bize iletilen her sorun ayırım gözetmeksizin (İstanbul, İzmir, nusaybin, Elazığ, G.Antep, Diyarbakır, Ankara) bir sistem dahilinde çözülmektedir. Bize değişik kanallardan sorulan soruları cevaplandırırken çözümün hangi aşamasında olduğunun tarifi yapılmakta sistemin hızı değişmemektedir.
Sayın Erturul öz’ ün problemli parçaları tüm ayarları yapılmış ve problemli parçanın üzerine toplanmış olarak Samsun Çarşamba Yetkili Servisimize gönderilmiştir. Sistemimizin çözüm süreleri yasal süreler içinde değişik tarihlerde olabilmektedir. Ancak şirketimiz bu yasal süreleri hiç bir zaman kullanmak istememekte ancak zaman zaman kullanmak zorunda kalmaktadır.
Hyosung markasına ve motosiklete gönül vermiş tüm dostlarımızla yazışırak, karşılıklı bilgi alış verişinde bulunmaktayız.. Mail adreslerimiz, telefon numaralarımız, internet sitemizde tüm bayi ve servislerimizin bilgileri mevcuttur. Her kesin bizlere bir telefon mesafesi kadar uzakta olduğunu belirtir, her kullanıcımızla araya engeller koymadan telefonla veya bizzat görüşürüz
Bu vesile ile bir dost olarak sizlerin ve müşterilerimizin her zaman yanınızda olduğumuzu belirtiriz.
Sevgi ve saygılarımızla,