Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Globalmotor Müşteri Memnuniyeti Testi

    REKLAM ALANI
  1. #81
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    İki günden beri malesef hatlardaki bi sorun nedeni ile online olamadım ..

    Ertuğrul davasında sonuna kadar haklıdır bu biline canı yanan odur kaldıki başından daha önce tatsız bir olay geçmiş hepimiz üzülmüştük....

    bakıyorum uzman arkadaşlar görüş belirtmiş bu motor alınmaz almayı düşünüyodum vazgeçtim diye ...iyi o zaman dinleyin bakalım ...

    Hyo topiğine girenler görecekki vites sorununu ciddi araştıran bu problemi yaşayanları toplayan ve bunun kronik biğr sorun olduğunu söleyen benim ..bazıları bu markanın reklamını yapıyo demiş....motoru 1500 km dir kullanıyorum ve tek sorunu vitesti ne yazayım ...olmayan sorunlarımı yazayım ...viteste sorun gördüm yazdım bunlada yetinmedim bu sorunu olanlar sölesin çözüm arayalım dedim ...1000 bakımında yağ deişince sorun çözüldü başka hiç bişi yapılmadı ...video çektim koydum ...

    2002 yılından beri hyo kullandığım için bu markanın nerden nerelere geldiğini yakın takip eden insanlardan biriyim ...Metro motor getiriyodu daha önce bu motoru ..
    2004 yılında yağ radyatörünün kenardan açılmasıyla motorun yağı boşaldı farkedemedim ..piyano ve ekzantirik te aşınma oldu motoru açtık baktık piyanoların başı yenmiş ve buda ekzantiriğe zarar vermiş aradık metro motoru emme ve eksoz piyanosu hazır açılmışken piston ve sekman da yapalım dedik ..

    emme piyano var eksoz piyano yok ...piston var sekman yok ..olmayan parçalar sipariş edilecek ve bu parçalar 2,5 ayda gelecekmiş...bu zaman zarfı içinde bende araştırmalara başladım sekmanı suriyede bulduk 20$ a getirttik süpapı rodosta bulduk türkiyede 26$ olan parça için rodos 78€ fiyat verdi mecbur getirttik ...metro motoru aradım tam 2,5 ay sonra noldu diye... efendim parça hyodada yokmuş ve bu parça taylandta üretiliyomuş oraya sipariş etmişlerde adamlar üretecek koreye korede türkiyeye .....yılan hikayesi ..bu arada motoru soran herkese aynı şeyi dedim ...eski mesajlarıma gidip bakın ...motor çok kaliteli ama hiç bir parçası yok alan pişman olur dedim ...
    bu arada xt 660 yamaha nın beynini de türkiyede bulamadık işin kötüsü karşımızda muhatap dahi bulamadık o parçayıda yunanistandan temin ettik ...ktm kullandım 2 sene ön amortisör keçesi patladı motor tam 4 ay yattı ..keçe yine yurt dışı bağlantılarımı kullanarak ingiltereden geldi 8£ luk bir parça...yine muhatap yoktu karşımda ...piaggio scooter aldım sanayiden çıkmadı motor ...hiç bir parçası yok hepsi siparişle geliyo ve en ufak parçası dehşet rakamlar ...şimdi çoğunuz yeni yeni bu işie girerken çok sevindiğim bir olay var ...hepiniz bilinçli tüketicilersiniz bu demek oluyoki i,leriye dönük bizi iyi günler bekliyor...

    Ertuğrulun bu sorunu için global motordan bir yetkili ile telefonla görüştüm ...Global kim bir kere ona bakalım ..Bu motorun distrübütörlüğüne soyunmuş bir firma ...hani motor piyasaya yeni girse sorun değil motor piyasada kabus gibi bir imaj yaratmış metro motor sayesinde ...global hem bu imajı yıkacak hemde türkiye geneline servis ağı ile yetişecek ..İşleri çok zor ...ama öle bir + ları varki ellerinde ..Marka kaliteli ..
    50000 km yi geçen bir örnek var elimde isteyen gelir biner görür..50000 km sonunda hala iddaa ediyorum 200 cc çin croslara taş çıkarır..arazide ona ancak xt 125 veya bir ktm rakip olabilir...henüz bir yıllık bir firmayı eleştirdiğimizin farkında olalım ...sizlere yukarda BÜYÜK markalarla yaşadığım sorunları ve nasıl çözdüğümü anlattım ..bunlar duyum değil birebir yaşanmış olaylardır ...

    tekrar ediyorum Ertuğrul davasında sonuna kadar haklıdır ..

    Ama bunu fırsat bilip markayı karalamaya çalışanlar ..işte buyrun size örnekler verdim .. Mekanik bir şanstır..biri gider bir çin malı alır yıllarca sorunsuz biner ..diğeri parayı basar gider MARKA alır 1 ay sonra patlar elinde ...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    BBRR Barış abi olaya daha bu başlık açılmadan birkaç gün önce vakıf olmuş olası yanlış anlaşılmanın giderilmesi için elinden geleni yapmıştır. Tekrar teşekkürler Barış abi. Kimileri site moderatörlerimizin Global motordan para yedikleri, kendilerine bedava motosiklet verildiğini, karşılığında motoru övmeleri, olumsuz yanlarını belirtenleriyse susturmalarını istediği konusunda ağır ithamlarda bulunmuşlardı.

    Bugün Açtığım başlık, hala silinmemmiş, üyeliğim iptal edilmemiş, üstüne üstlük bu moderatörlerden birisi beni destekler bir yazı yazmışsa, sitenin objektif olmadığı konusunda fikir beyan edenler şapkalarını önlerine koyup bir kere daha düşünmelidirler.

    Motosikletin kalitesine gelince; daha önce kullandığım Hyosungun kaza yapmasından sonra model büyütmek veya başka marka motor almak yerine kalitesi, bir makina mühendisi olarak beni tatmin ettiği için aynı motordan bir tane daha almıştım. Bu yüzdem tekrar tekrar üzerine basarak söylemek isterim ki başıma gelenlere rağmen Hyosungun kalitesi konusunda hala kafamda bir soru işareti yok.

    Önümüzdeki yaz başında model büyütmek için kafamdaki motorlar arasında gt650 modeli de vardı. Hatta site üyelerimizden biri ile özel mesajdan prensipte anlaşmıştık bile. Ancak motor ne kadar kaliteli olursa olsun, sahip çıkılmadığında ilk arızada demir parçasından değersiz kalıyor. Sırf bu yüzden Artık Hyosung markasını, İstanbul'a taşınmadıkça kafamdan silmiş durumdayım.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  3. #83
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Unutanlar için hemen hatırlatma yapayım ..geçen sene ben bu siteye yeni üye olduğumda bi MARKA davası vardı ...gidonun içinden geçtiği döküm kovan kırılıyo ve sürücü bu yüzden kaza yapıyodu alınan üniversite raporlarına rağmen üretici firma hatasını kabul etmediği gibi işi kullanıcıyı tehdit etmeye kadar götürmüştü ...
    Daha 1 hafta önce motorunu MARKA servisine kamyonetle götüren bir arkadaşın motoru servise kabul edilmemiş bunun üzerine o markanın her ilgili makamına attığımız 4 mail hiç bir şekilde cevap almamıştı..

    örnekleri arttırmak mümkün ...

    Hyosung iyi yolda kıayslandığı markalara bakın bi ...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  4. #84
    Moderatör (forrap) Tuncer Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    Abi yanlış anlamayın ama madem öyle benim bir kaç sorum var bunları cevaplayabilirseniz memnun olurum.Marka tamam kaliteli ama sürekli mekanik şans olayıdır diyorsunuz buna da tamam ama insanın aklına şu geliyor,hepsi mi şanssızlık?Yani Ceko İzmir tatilini yarıda kesmek zorunda kaldı motosikletinin arızası yüzünden,Ertuğrul un sattığı motosikletin ve şimdiki motosikletinin başına gelenleri söylemeye gerek yok sanırım,İzmir grubundan Sokemon unda motosikletinde tam hatırlayamadığım ama fabrikasyon hatasından kaynaklanan bir problem vardı ve bir müddet o da kullanamadı motosikletini,bir sayfa öncesinde de conti nickli üye de motosikletinin problem çıkardığını ve yolda kaldığını yazmış.Daha kim bilir ne kadar insan var bu ve benzeri problemler yaşayan benim bildiğim sadece bu sitedekiler bunlar,belki başkasıda vardır ben takip etmiyorum fazla.Ve bu sitenin üyesi olmayıp da bu motosikleti kullananlarda var,ve onların yaşadıklarını hiç bilemeyiz.Çoğunun 3.000-4.000 km gibi erken kmlerde krank kitlemesi,motordan parçaların zarar görmesi,yolda bırakması vs. beni çok tedirgin ediyor.0 aldığınız motosikletin vitesini boşa atarken sorun yaşanması felan ne bileyim kaliteli diyoruz ama bunlar olmaması gereken şeyler.Ha kaliteli bir motosiklet arıza yapmaz mı yapar ama bu kadar erken kmlerde ben duymadım(şimdiye kadar honda cbf hakkında mesela böyle bir topic okumadım) olduysa bile çok nadirdir,ama hyosung markası bu sene Türkiye'de asıl satışlara başlamasına rağmen bizim sitemizde bile 4-5 kullanıcı benzer problemlerden bir müddet motosikletini kullanamaz durumda kaldı 20.000 de böyle birşey yapsa veya en azından 10.000 i devirdikten sonra böyle birşey yapsa bir derece ama şimdiden bunları yapması hiç hoş değil.Sonuçta az bir mebladan bahsetmiyoruz 250 cc bir motosiklet için 8.250 ytl az para değil.Asla ve asla motosikleti karalamak,markayı kötülemek değil amacım dediğim gibi daha önce bende bu motosikleti almaya karar vermiştim ama sanırım şimdi kararımı Honda cbf 250 olarak değiştirdim.

    BBRR abi senin dediğin olayı ve markayı hatırlıyorum,aslında markayı söylemenin çok bir sakıncası olmayacaktır.Aprilla marka bir enduroydu o problemin yaşandığı motosiklet.O zamanlar bende çok hayret etmiştim,gerçekten olmaması gereken birşeydi ama o çok nadir görebileceğimiz bir örnek ve bu hyosungun arıza yapmasını haklı göstermez.He sen sadece distribütör bakımından yazdığın için haklısın,global motor ülkemizde satılan kaliteli motosikletilerin bazılarından çok daha ilgili bir firma ama bu ve bunun gibi bir kaç haber maalesef ki o kadar zamanda çizdikleri imajı birden zedeliyor.Keşke bunlar hiç yaşanmasa ama yaşanıyor maalesef,zaten kaliteli markalar hatta distribütörler de motor normal çalışırken değil,arıza yaptığı zaman anlaşılıyor...

    (Aprilla ismini yazmış olmam bir sorun teşkil ediyorsa silinebilir...)

  5. #85
    Moderatör Ergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İZMİR/ALİAĞA
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BBRR Barış abi olaya daha bu başlık açılmadan birkaç gün önce vakıf olmuş olası yanlış anlaşılmanın giderilmesi için elinden geleni yapmıştır. Tekrar teşekkürler Barış abi. Kimileri site moderatörlerimizin Global motordan para yedikleri, kendilerine bedava motosiklet verildiğini, karşılığında motoru övmeleri, olumsuz yanlarını belirtenleriyse susturmalarını istediği konusunda ağır ithamlarda bulunmuşlardı.

    Bugün Açtığım başlık, hala silinmemmiş, üyeliğim iptal edilmemiş, üstüne üstlük bu moderatörlerden birisi beni destekler bir yazı yazmışsa, sitenin objektif olmadığı konusunda fikir beyan edenler şapkalarını önlerine koyup bir kere daha düşünmelidirler.
    Gerçekten böyle düşünen insanlar varsa onlara söyleyeceğim iki çift lafım var madem böyle ballı bir rant peşindeyiz yıllardır motor almak için debelenip duruyorum yaklaşık bir senedir hyosung almak için sabırsızlanıyorum elimden gelen gayreti sarfediyorum,bende bir yönetici yani bu suçlamanın muhattabı olarak sizlere soruyorum benim neden altımda hyosung yok yada globalle ilgili herhangi bir ilişkim yok benim ne eksiğim var.Ayrıca Barış abinin motoru 4 yıldır var o zaman global falan yoktu daha piyasada.Yönetimdeki hyosung kullanıcılarınında hepsinin faturası ve berlgeleri ellerindedir biraz sert bir tabir olacak ama eğer bu iddayı ortaya atanlar isterlerse memnuniyetle yediririm o belgeleri.yada öyle ballı bir imkan varsa söyleyin versinler bir motor değil burada reklamını yapmak sırtımda pankartını taşırım
    YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR

  6. #86
    Moderatör (forrap) Tuncer Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    teror o düşüncede insanlar gerçekten varsa zaten ya siteye yeni gelmiş ve sizleri tanımıyordur ya da aklı fesatlıktan başka bir şeye çalışmayan zavallı insanlardır.Çok da önemsememek lazım bence,herkes biliyor kimin ne olduğunu...

  7. #87
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Sevgili tuncer rx 125 4 senedir bende arazide devirdiğimde yağ radyatörü hasar almıştı ben ilgilenmmedim ordan çatlamış ...sorun öle oldu motoru 4 yıl ve 50000 km kullandım inan bana hiç sorun yaşamadım hala marşa bastımmı tık diye çalışıyo...üstündeki orjinal aküsünü tam 4 sene sora deiştim ...Ne diyeyim en ufak sorunumu yazıyorum burda paylaşıyorum ...henüz comette bir sorun olmadı olsa onuda yazarım ..Servis işi zaman içinde rahatlıyacaktır...daha çoğu usta motoru tanımıyo bile ...zaman işi bu gibi sorunların çözümü ..ben 22 yıldır motor kullanan biriyim ...tercih ettiğim motor yine bir Hyosung ...çünki biliyorumki bu fiyata alabileceğim en iyi alet bu ..

    globalden para alıyolar...motor bedava verildi diyen varsa çıksın delikanlı gibi desin öle dansöz gibi kıvırtmasınlar ..Ergin in de dediği gibi faturası elimde ...öle suyu bulandırmak için ortaya laf atmasınlar ..Burda ben kullanıcıların yanındayım ..sorunu olan bana yazsın diye hem burdan hemde özelden insanlara pm atıyorum ..işim üzüm yemek bağcıyı dövmenin bir faydası olmadığını yıllar önce gördüm ..

    Ertuğrul unda sorunu çözülecek ...Hyo alacaktım ama bu olay sonunda kararımı değiştim diyen arkadaşlar paşa gönlünüz bilir...Ne isterseniz onu alın ..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  8. #88
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Barış abi ben sadece EYONG'un faturasını görmek istiyorum...yemek için...


    Varmı böyle düşünen şerrrefsizlerr acaba...böyle yazan tiplerinde üye olup 1.veya 2.mesajı olur bu tür mesajlar...bir kısım şerefsiz mi yok memlekette...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  9. #89
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Alıntı BIYIKLI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun Allah tekerine zeval vermesin, darısı başımıza.

    Hyosung size bayağı indirim yapıyor anlaşılan bende almaya karar verirsem birinizin ismini veririm tabi o zamana kadar içinizde hyosung almayan kalırsa.

    http://www.motosiklet.net/forum/show...t=20207&page=3


    Eyong'un hayırlı olsun konusuna attığım mesaj, ayrıca ne var bunda çok doğal indirim olması tam tersi indirim olmazsa garip olur. Tabi belki sadece süper yöneticilere yapıyorlardır indirimi.
    Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

  10. #90
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    İndirim değil para alıyolar para karşılığı reklam yapıyolar...bedava motor alıyolar ...bunu diyen ve ıspat eden varsa ahada cümle forum burda motoru bu gün vermeyen adi şerefsizdir...ama laf olsun diye yazanda şerefsizdir...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  11. #91
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    ben gs500 alacağım sıralarda ciddi ciddi gt250'yi de düşünüyordum,daha önce kullanan birilerini tanımadığım için servisine sormayı tercih ettim,ismi lazım değil bu civardaki 2 servisine sordum, gerçi o zaman global motor getirmiyordu,serviste görüştüğüm arkadaşlar dürüstçe karşılaşabileceğim sorunları üstü kapalı anlattılar,benim endişem motorun arıza çıkartması değil garanti ve satış sonrası yaklaşımı,parça bulunabilirliği idi,servisinin ve güvendiğim 2 tamirci ustasının söylediklerinden sonra hyosung almaktan vazgeçtim,halbuki satın almayı düşündüğüm motoru kullanmış ve çok beğenmiştim,şimdi bunları okuduktan sonra sizin durumunuza üzülmekle birlikte doğru bir seçim yaptığımı da anladım,niyetim hiç bir firmayı karalamak çamur atmak değildir,ben de otomotiv sektöründeyim ve büyük bir alman markasının izmirdeki yetkili bir bayisinde servis danışmanlığı yapıyorum,umarım en kısa sürede motosiklet ithal eden tüm distrübütör firmalar hizmet kalitelerini yükseltir ve böyle sorunlar yaşanmaz,bu kadar ağır olmasa da bende bu güne kadar kullandığım garantideki motorlarımda hep ufak tefek aksaklıklar yaşadım,çok üzüldüm durmunuza,keşke elimden gelen birşeyler olsaydı

  12. #92
    vedo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2005
    Motosikleti
    yamaha fz6
    Hyosungları Körfez pistinde test etmiş ve beğenmiştim. Bildiğim Kadarıyla Global yetkilileri her platformda çok güçlü ve deneyimli bir firma olduklarını, daha önceki distribütör firmanın hatalarını bildiklerini, Özellikle parça konusunda sıkıntı olmayacağını dile getirmişlerdi.
    Bu işlerden anlayan arkadaşlar lütfen izah edermisiniz, Bildiğim kadarıyla 250 comet ve 250 race modelleri aynı motorları kullanıyorlar. Bu işe soyunmuş bir firmanın bu motorların komple parçalarından sürekli hazır bulundurmaları gerekmiyormu. Yani her parça illa siparişlemi gelmeli. Bu motorlardan stok yapıyorda 3-5 komple motor hazır olsa zararmı eder. Yazık değilmi bu arkadaşlara 3-5 parça için haftalarca bekliyorlar.
    Bence hyosung ve Global e kötü demeyeyim, ama bu kadar fazla övgüye layık olduklarını da sanmıyorum..
    Saygılar..
    Less is more...

  13. #93
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Barış abi bir defa bedava motosiklet alıyorlar çıkarları var diyorlar vs vs vs ... Bunları diyen şerefsizlerin ne olduğunu ne yapmaya çalıştığını herkes biliyor Böyle bir şeyi düşünmek bile çok saçma birşey... Bunları kafaya takmaya bile deymez herkes kimin ne olduğunu biliyor...

    Bende Hyosung almak için CBR125 imi satılığa çıkardım ve GT250 comet veya GT250R almayı düşünüyorum. Ama forrap'ında dediği gibi;

    Alıntı forrap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ceko İzmir tatilini yarıda kesmek zorunda kaldı motosikletinin arızası yüzünden,
    Ertuğrul un sattığı motosikletin ve şimdiki motosikletinin başına gelenleri söylemeye gerek yok sanırım,
    İzmir grubundan Sokemon unda motosikletinde tam hatırlayamadığım ama fabrikasyon hatasından kaynaklanan bir problem vardı ve bir müddet o da kullanamadı motosikletini,bir sayfa öncesinde de
    conti nickli üye de motosikletinin problem çıkardığını ve yolda kaldığını yazmış.Daha kim bilir ne kadar insan var...
    Bu yazıları okumak hakikaten insanı düşündürüyor. Hala kafamda Comet var... Ama bu yazıları okuduktan sonra açıkcası biraz düşünür oldum. KEsinlikle benimde amacım markayı kaliteyi kötülemek değil... Ama yedek parça sorununun küçümsenemeyecek derecede olduğunu düşünüyorum. Açıkcası ben şu an beklemedeyim... Global motor yedek parça yüzünden benim güvenimi sarsmış durumda
    Okan ACAR

  14. #94
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    comet için bilemem ama 2 ay önce sadece denemek için globala bi rx125 parça listesi faxladım tamamı ellerinde vardı kuyruk bölümü hariç onuda 1 haftada temin ederiz dediler...comet ne durumda valla bilmiyorum henüz hiç bir parçaya ihtiyacım olmadı ama olurda global elimizde yok bu parça derse inanın bu parça yokmuş sipariş edildi derim ....

    kawasaki kullananlar bilir hemen hemen her parçası sipariş üzerine gelir ...yamahada en iyi satılan modellerden biri xt 660 dır ama dedim beynini bulamadık türkiyede ...

    hatta şu an bir arkadaşım blok üst kapağı arıyo ...

    italyanları hiç sölemiyorum ..dediğim gibi bunlar duyum değil birebir yaşanmış sorunlar koca türkiyede ktm amortisör yağ keçesi yoktu yaaa..20 ytl lik parça bu hani 2000 ytllik parça bulunmaz onu anlarım ama bu 20 ytl yaaa ...

    PHAETONW12
    suziki gs 500 kullanıyorum demiş bence parçalarını bulabilirmi bi baksın ...öle her parçasını bulacağını hiç zannetmiyorum
    hatta bi fax geçip sorabiliriz suziki ye
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  15. #95
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    bütün markalar tüm parçaları ellerinde bulundurmazlar.
    buna honda yamaha gibi firmalarda dahil. birçok yılda birçok modeli oluyor motosiklet markalarının.

    fakat en çok satılan motorların mesela hyosungun gt250r modelinin parçaları ellerinde bulunmalı diye düşünüyorum. mesela yamahanın en çok satılan modellerinden ybr125 in tüm parçaları ellerinde yoksa diğer motorları sormaya bile gerek yok.

    gt650 modelinde bu sorunu yaşamak normal olabilir fakat o kadar satılan gt250(r) modelinin tüm parçaları ellerinde olmalı.


    modeli eski motorlarda ise honda yamaha farketmez parçayı aylarca bekleme ihtimali yüksektir. fakat 2005-2006 model bir motorun ve bu motor markanın en çok satılan modeli ise parçasının Türkiyede olmaması ilginç.

    konuya tarafsız yaklaşılcak olursa. hondanın yamahanın suzukinin en çok satılan modellerinin en zor bulunan parçalarını soralım.

    honda yedek parça servis konusunda Türkiyede en yaygını. fakat misal olarak bir 900 hornet ve bir activa modeli arasında farklar var. hornet parçasını beklersiniz fakat binlerce satılan activa modelinde parça beklenirse çok garip olur.

    yoksa hondanın bile elinde eskiden yeniye tüm modellerin parçası yoktur. hyosung olarak değil ama gt250(r) nin parçasının yurtdışından sipariş edilmesi saçma geliyor nedense.

    umarım ilerde tüm markalar daha iyi koşullara sahip olur.

    son olarak da ertuğrul arkadaşımın samsun ve hyosung konusuna değinmek isterim. belki 10 kere dedim ama ben de istanbulda olsam hyosung alırdım fakat konyada honda en iyisi. samsun için ve ya diğer iller içinde aynı şey geçerli. ile göre markanın durumu servisi parçası ve kalitesi değişiyor.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  16. #96
    denden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Motosikleti
    Piaggio x9 Evo 250
    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bütün markalar tüm parçaları ellerinde bulundurmazlar.
    buna honda yamaha gibi firmalarda dahil. birçok yılda birçok modeli oluyor motosiklet markalarının.

    fakat en çok satılan motorların mesela hyosungun gt250r modelinin parçaları ellerinde bulunmalı diye düşünüyorum. mesela yamahanın en çok satılan modellerinden ybr125 in tüm parçaları ellerinde yoksa diğer motorları sormaya bile gerek yok.

    gt650 modelinde bu sorunu yaşamak normal olabilir fakat o kadar satılan gt250(r) modelinin tüm parçaları ellerinde olmalı.
    .
    Bence satılan bütün motorların bütün parçaları her zaman ellerinde olmalı, biliyorum çok zor ama çıkartsalar böyle bir yasa, bakın paşa paşa nasıl hepsi adam oluyor.

    Biliyorum depo maliyeti, ithalat zorlukları gibi konular distribütörlerin de canını sıkıyordur ama düşünüyorum da, bu motorlar asya'da da avrupa'da da satılıyor. Türkiye konumu itibariyle tam ortada, hani tarih derslerinde gördüğümüz "türkiyenin cografi gücü" konulu bölümleri hatırlayalım.

    Bu parçaları biz sağlam biçimde elimizde tutsak, sonra internetten stok bilgilerimizi tüm dünya ile paylaşsak, gerektiğinde avrupaya'da asyaya'da parçaları biz buradan kargoyla göndersek çok mu zor? neyimiz eksik?

  17. #97
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    denden isimli üyeden alıntı neyimiz eksik?

    Pazarlama ve finans taktik bilgileri eksik.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  18. #98
    KARABURUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2006
    Şehir
    İZMİR-GÖZTEPE
    Motosikleti
    2 Ayak
    arkadaslardan biri bi parcanın 4 defa değiştirildiğini sölemiş garanti kapsamında bu durumda bu makinenin yenisi ile değiştirilmesi gerekmiyo mu? ben motor sahibi değilim almak istiyorum. sahibi olmamam bu konuda yorum yapmamı düşüncelerimi söylememi engellemez.regal ile hyo'yu karsılaştırmadım. fiyat/kalite/beklenti olarak durum bu ise regal daha iyi dedim. 8,250 verilen bi makine ile 5,000 verilen bi makine arasında mutlaka bi fark olması lazım. hepimiz hyo'nun daha iyi olmasını istiyoruz. enayimiyiz almak istediğimiz motor kötüye gitsin. sadece istegimiz firmanın biraz daha profesyonel olması. parcayı yasal süre sonuna kadar bekletmek gibi bi tehdit(veya görüş) asla olmamalı idi. eminim bi yanlış söyleme/anlama olmuştur.

  19. #99
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    her motor arıza yapabilir. ithalatçı firmaların, motorların daha fazla arıza çıkaran parçalarından daha fazla olmak üzere hepsini senelik ihtiyaç duyulacak şekilde ellerinde bulundurmaları gerekli.
    atıyorum senede ortalama 15 tane piston bozulma vakası var. o halde firma önceki senenin verilerine bakarak en az 15 tane pistonu elinde bulundurmalı o yıl. parçalar bitmeye yakın tekrar oran doğrultusunda sipariş vermeli. bunu ben bu kafayla düşünebildiğime göre onlar neden düşünmüyor merak ediyorum. bunların depo maliyeti filan da olmaz okadar motoru elinde tutan adamlar için.
    benim motor sübap kestiğinde servis karşı tarafı aradı ve parçalar ellerindeydi hemen yolladılar. ertuğrul ise parçaların yurtdışından geleceğini söylediğinde gerçekten şaşırdım parçaların firmanın elinde olmamasına.

  20. #100
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Ertuğrulla konuşup olayı anlatan maili Global e çektikten sonra gelen mail...kelimesine dokunmadan yayınlıyorum

    Sayın Barış Şuşut,



    Bu bilgilendirmeyi zorunlu görmemizden dolayı göndermiş bulunmaktaym.



    Herşeyden önce şunu söylemeliyim ki Hyosung a karşılıksız gönül verenlerden birisiniz. Yine size yöneltilen bizim size ücretsiz motor verdiğimiz, para aldığınız gibi haksız ithamlara lutfen gülüp geçiniz .Size böyle ithamda nasıl bulunuyorlar anlamış değiliz. Satış sonrasıdan sorumlu olan ben ve ekip arkadaşlarım, satış ekibimiz bütün gücümüzle Hyosung kullanıcılarına hizmet vermek arzusu içindeyiz.



    Motosiklet sektröründe yıllardan beri süregelen müşteri memnuniyetsizlikleri,servis ve bayii yetersizikleri var iken biz Global Çalışanları olarak bu konuların çözümü için çalışmalarımıza hız vermiş bulunmaktayız. Şunu söylemeliyim iki tekerlekli araçlar duyarlı ürünlerdir. Ve bunların herbirinde 1000 den fazla parça bulunmaktadır.

    Kullanıcılar da (ben dahil) sabırsızdır. Hyosung’un kaliteli iyi bir ürün olması, hangi parçanın ne zaman nerede arızalanacağı tespitini zorlaştırmaktadır. Biz burada ithalini yaptığımız tüm motorların, iddia ediyorum ki en fazla yedek parça stoğu bulunduran firmalarından birisiyiz.



    Bu bağlamda Sayın Ertuğrul Öz’ün size yazdığı yazıyı dikkatlice okudum ve satış sonrası hizmetler müdürüm Özcan bey ile görüştüm. Buradaki problem Değerli kullanıcımızın satış sonrası ile görüşmesi sonucu, sorununu ve çözümü kendisine yetkili birim tarafından verilirken hiç gerek yokken bu sırada başka çözüm yolları da arar hale gelmesidir. Daha sonrada bu kanalların işlerliğini kontrol etmek için satış sonrası departmanı aramasıdır.Bize iletilen her sorun ayırım gözetmeksizin (İstanbul, İzmir, nusaybin, Elazığ, G.Antep, Diyarbakır, Ankara) bir sistem dahilinde çözülmektedir. Bize değişik kanallardan sorulan soruları cevaplandırırken çözümün hangi aşamasında olduğunun tarifi yapılmakta sistemin hızı değişmemektedir.



    Sayın Erturul öz’ ün problemli parçaları tüm ayarları yapılmış ve problemli parçanın üzerine toplanmış olarak Samsun Çarşamba Yetkili Servisimize gönderilmiştir. Sistemimizin çözüm süreleri yasal süreler içinde değişik tarihlerde olabilmektedir. Ancak şirketimiz bu yasal süreleri hiç bir zaman kullanmak istememekte ancak zaman zaman kullanmak zorunda kalmaktadır.





    Hyosung markasına ve motosiklete gönül vermiş tüm dostlarımızla yazışırak, karşılıklı bilgi alış verişinde bulunmaktayız.. Mail adreslerimiz, telefon numaralarımız, internet sitemizde tüm bayi ve servislerimizin bilgileri mevcuttur. Her kesin bizlere bir telefon mesafesi kadar uzakta olduğunu belirtir, her kullanıcımızla araya engeller koymadan telefonla veya bizzat görüşürüz



    Bu vesile ile bir dost olarak sizlerin ve müşterilerimizin her zaman yanınızda olduğumuzu belirtiriz.



    Sevgi ve saygılarımızla,
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]


5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler