Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Globalmotor Müşteri Memnuniyeti Testi

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı speedrunner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim böyle arasıra her markalarda hatalar cıkar fabrikasyon sonucu olusan hatalar sonucta ben hyosung kullanıyorum ve çok memnunum , elimde büssürü motor var fakat hyosungda japon makinalardan farksız ki
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
    Tekrar üzerine basarak söylemek istiyorum ki benim şikayetim motosikletten değil firmanın istikrarsız tutumundandır.
    Minimum karakter sayısı
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    zed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Motosikleti
    runner vxr 200
    adamar görüntü olsun diye yapmışlar 29 beygir demişler tamam beygiri yüksek olabilir ama sağlam olmadıktan sonra ne işe yarar çin malımı ki bu 8000ytl vereceksin ve garantisi bile bitmeden o hale gelecek

  3. #43

    Üyelik
    08 Haziran 2006
    arkadasım durumuna uzuldum bende antalyada yasıyorum gt250 comet kullanıyorum benım de benzın otomatıgım arıza yaptı sızın gıbı servıse gıttım ozellıkle belırtım servıs benle cok ıyı ılgılendı hatta ben global motoru arayım dedım aratmadı ben hallederım dedı ıstersen sana bır skuter verım işini gor dedı ve hallettı benım demek ıstedıgım bırazda servısın senle ıyı ılgılenmedıgı dıye dusunuyorum tekrar gecmıs olsun derım.

  4. #44
    denden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Motosikleti
    Piaggio x9 Evo 250
    Alıntı zed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adamar görüntü olsun diye yapmışlar 29 beygir demişler tamam beygiri yüksek olabilir ama sağlam olmadıktan sonra ne işe yarar çin malımı ki bu 8000ytl vereceksin ve garantisi bile bitmeden o hale gelecek
    aslinda kullanip memnun olan da cok kisi var. bu kadar erken infaz yapmayalim

  5. #45
    lautreamont - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satılık Hyosung GV 650

    km:1000
    Full aksesuarlı, siyah

    Satış Fiyatı : 1100 YTL (yazı ile binyüz YTL ) pazarlık olabilir...
    Herhangi bir mopedle falan değiş tokuş kabulümdür, üstüne de para verecem



    Kim tutar seni Levent abi

    çok istiyorsun abi 10 taksit yaparsan 1000 lira vereyim heuheuheu

  6. #46
    GV 650 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GV 650
    Sevgili ledo,
    sen şanslısın motorun 1000 Km de, ben ne yapayım 5000 i geçtim problem yok şimdi bana o parayıda vermezler.
    Desene elimizde patladı bu motorlar.
    Acaba problemler makinalardan mı,imalattan mı yoksa kullanıcılardan mı?????????

  7. #47
    KARABURUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2006
    Şehir
    İZMİR-GÖZTEPE
    Motosikleti
    2 Ayak
    arkadasım geçmiş olsun. tüm yazılanları okudum. regal alacaktım aklıma burdakilerin yazdıkları girdi bu motoru takip etmeye başladım. görüyorum ki regal bile bundan iyi(fiyat/kalite/beklenti olarak). şimdi bu kadar para verecez bu arızalar cıkacak ve üstüne bi de laf yiyeceğiz,sinirlerimiz alt üst olacak. burda arkadası "bir kaşık suda fırtına koparmakla" itham edenler var. çok ayıp destek olacağınıza bunu demeniz. aynı şey sizin bizim hepimizin başına gelebilir bi gün. o zaman ne yapardınız!!!

  8. #48
    spormotosiklet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006

    ya nedir bu

    basit değil ortada
    bi hata var. telafisi olmayan hiçbir sorun yoktur. sen burda bişeyleri ıspata çalışıyosun. halkı görünüyosun. ama ben motosiklet satıyorum. aynı zamanda sevisim. aynı zamanda makina müh. aynı zamanda motosiklet kullanıyorum. ve bu markanın motorlarından memnunum... ha yanlış nalamayın 8 tane marka motosiklet satıyorum. tüm firmalarda bu tarz hatalar yaşadım doğrudur. ama bunlar müşteriye hep özürlerle yansıtıldı.yani hata olduysa distibütörde
    hatasını telafi ettiler hep geçmişte. global basit bi firma değil.eminim size özürler gelmiştir. eğer sorun varsa eminim çözmek için de uğraşmışlardır. eğer sorununuza çözüm arıyosanız muhakkak size dönmüşlerdir.ard niyetiniz yoktur umarım.çünkü burda güzel şeyler yapmaya çalışan kaliteli bi marka hakkında yorum yapıyosunuz. bence biraz daha sabır
    MOTOSİKLETTE DOĞUNUN YÜKSELEN SESİ:bounce:

  9. #49
    lautreamont - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı KARABURUN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasım geçmiş olsun. tüm yazılanları okudum. regal alacaktım aklıma burdakilerin yazdıkları girdi bu motoru takip etmeye başladım. görüyorum ki regal bile bundan iyi(fiyat/kalite/beklenti olarak). şimdi bu kadar para verecez bu arızalar cıkacak ve üstüne bi de laf yiyeceğiz,sinirlerimiz alt üst olacak. burda arkadası "bir kaşık suda fırtına koparmakla" itham edenler var. çok ayıp destek olacağınıza bunu demeniz. aynı şey sizin bizim hepimizin başına gelebilir bi gün. o zaman ne yapardınız!!!
    Sevgili arkadaşım bir tek kötü örnek. Ürünün ve markanın kötü alduğu anlamına gelmez. Bu sitede sanırım Hyosung ile ilgili en az 5000 post vardır yalnızca. Diğer siteleri saymıyorum bile. 5000 tane memnuniyet dolu postun yanında 50 tane sorun elbetteki olacaktır. Makina ve insan ilişkisi ne de olsa. Arkadaş sorun yaşamış olmaya bilir. Bir de yaşamayanlarla konuşmak lazım Sevgiyle.

  10. #50
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı GV 650 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili ledo,
    sen şanslısın motorun 1000 Km de, ben ne yapayım 5000 i geçtim problem yok şimdi bana o parayıda vermezler.
    Desene elimizde patladı bu motorlar.
    Acaba problemler makinalardan mı,imalattan mı yoksa kullanıcılardan mı?????????
    Kimsenin makinenin kalitesine bir şey dediği yok sorun davranış biçimi benim arızalı parçada montaj hatası çıktı garantiden değiştirdiler bu gün Ertuğrulun yaşadıklarını ilerde sende yaşayabilirsin(yoksa kullanıcıdanmı????) ben kendi adıma arkadaşıma destek oluyorum yargısız infaz yapmadan bana yapılan olumlu davranışı topic ortamında dile getirdim aynısını Ertuğrul içinde görmek istiyorum tamam ben yırttım banane deyip arkamı dönemem kimse dönmemeli unutmamalı bu yaşanan başka zaman bizimde başımıza gelebilir burada bulunuş amacımız birbirimize destek olmak değilmi sorunları paylaşıp yardımcı olmak
    spor motosiklet ard niyet ne demek????Biz bu makineyi parasını peşin sayıp verdik kimsenin yada satıcının bağlantısı değiliz geçmişte ne kadar olumlu şeyler yazdığımız ortada topic var incele istersen ...

  11. #51
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    bence de, Ertuğrul burada bir kaşık suda fırtına falan kopartmıyor, aksine gayet düzgün bir şekilde problemini yazmış ama şaşırdıgım şu ki olayın ne oldugunu bile anlamadan bir çok arkadaş bunu hyosung'a laf atmak için bir fırsat olarak kullanmaya çalışıyor, Ertugrul sadece sorununu çözmek amacı ile şikayetini dile getirmiştir ama konuyla alakasız o kadar çok yorum çıktı ki hayretle takip etmekteyim, markayı falan övmek gibi amacım yok ama ben verdigim para karşılığı beklediğim kalitenin karşılandıgını düşünüyorum, ne kadar ekmek o kadar köfte durumu yani, benzer problemler hemen hemen her markada yaşandı bu güne kadar, önemli olan sonucunun ne oldugu ve firmaların müşterilerine verdikleri deger diye düşünüyorum hala.
    henuz globalden konuyla ilgili hiç bir açıklama gelmedi ( bence şu saat itibari ile çok geç kaldılar, )bu konuyu hemen bir cevap verip bu spekülatif yaklaşımları engellemeleri gerekirdi,

  12. #52
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı lautreamont adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili arkadaşım bir tek kötü örnek. Ürünün ve markanın kötü alduğu anlamına gelmez. Bu sitede sanırım Hyosung ile ilgili en az 5000 post vardır yalnızca. Diğer siteleri saymıyorum bile. 5000 tane memnuniyet dolu postun yanında 50 tane sorun elbetteki olacaktır. Makina ve insan ilişkisi ne de olsa. Arkadaş sorun yaşamış olmaya bilir. Bir de yaşamayanlarla konuşmak lazım Sevgiyle.
    Bir kişi memnuniyetsizliğini dile getirdi diye motorların elinizde kalması gibi bir durumun söz konusu bile olması düşünülemez. Ben başlıkta da yazdığım gibi kendimce Global Motorun sürekli üzerinde durduğu sınırsız müşteri memnuniyetini test ettim ve sonuçlar ne yazıkki beklediğimden uzak çıktı.

    Tabi ki yazdıklarım kendi subjektif görüşlerim., Firmayı topa tutmak çamur atmak gibi bir niyetim de yok. Ancak kimse oyalanma politikasına gösterdiğim tepki nedeniyle çocuk gibi azarlanmak, laflarımın ağzıma sokulması, üstüne üstlük sivrilik yaptın bizde parçalarını geç göndeririz mantalitesine ses çıkarmamamı beklemesin.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  13. #53
    lautreamont - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kişi memnuniyetsizliğini dile getirdi diye motorların elinizde kalması gibi bir durumun söz konusu bile olması düşünülemez. Ben başlıkta da yazdığım gibi kendimce Global Motorun sürekli üzerinde durduğu sınırsız müşteri memnuniyetini test ettim ve sonuçlar ne yazıkki beklediğimden uzak çıktı.

    Tabi ki yazdıklarım kendi subjektif görüşlerim., Firmayı topa tutmak çamur atmak gibi bir niyetim de yok. Ancak kimse oyalanma politikasına gösterdiğim tepki nedeniyle çocuk gibi azarlanmak, laflarımın ağzıma sokulması, üstüne üstlük sivrilik yaptın bizde parçalarını geç göndeririz mantalitesine ses çıkarmamamı beklemesin.
    Zaten elimizde kalacağı ya da makinaların kalitesiz olduğu gibi bir düşünceye hiç kapılmadım. Ben her zaman şunu savunurum. Bir ürün varsa ortada bana ait. Önce sahibi benim. Gereğini yaparım özenirim bakarım her türlü şeyi yaparım. Sonra markanın,Distribitörün,Servisin ve bayinin. Her türlü internet platformunda markayı takip ediyorum. Dolayısıyla da distribütörü. Yaklaşık 1 yıldır 3 yada 5 kişi böyle sorunlar yaşadı ve hepsinde de kişisel yapılmış bir takım hatalar çıktı altından. Rampa aşağı motoru boşa alıp 100 km ile giderken vites geçirmeye çalışıp şanzımanı doğrayanlar mı istersin. Rodajdaki makinayla 11000 devir basıp sürekli makinayı harab edenler mi istersin. Ve global tüm bunlara son derece iyi niyetli hizmetler verdi. Olayın detaylarını bilmiyorum ama bence bir yerde bir diyalok kopukluğu var. Mutlaka çözülecektir karşılıklı anlayışla. Ama söyleyeceğim. Ürünlerimizin sahibi ilk önce biz olmalıyız.

    NOT: Ayrıca yazarım çizerim gibi bazı tehditlerle bir yerlere varılabilineceğini hiç düşünmüyorum. Sözüm meclisten dışarı.

    Bir notta Regal ile Hyosung u kıyaslayan arkadaşa. : O kıyas biraz bir Titan ile bir bisikleti kıyaslamak gibi olur. benden söylemesi.

  14. #54
    entellektüel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial Zat 150 Yakında Yamaha 1200 cc Chopper
    Sevgili Ertuğrul sana Tüketici Yasasının 13. Maddesine bakmanı öneririm.
    Bu konuda yazı yazmıştım. Garanti Aldatmacasının nasıl olduğunu ve karşı duruşların neler olması gerektiğinden bahsetmiştim.
    Yaşadığın sorunları bende yaşadım. Teknik Servis konusu maalesef türkiye'de halen kanayan bir yara...
    Kör tuttuğunu hesabı yapıyorlar. Aslında hiç bir firma bilinçli müşteriyi sevmez. Motoru aldığın ilin tüketici Heyeti başkanlığına müraacat et. Merak etme mütesellsilen ceza alırlar. Hemde milyarlarca lira... Ben aynını yaptım... Şeytanlar birden melek oldular... Eeee işin ucunda ceza yemek var. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Rekabeti Önleme ve Tüketiciyi koruma genel müdürlüğüne de e-mail yoluyla yada faks yoluyla şikayette bulunmanı öneririm... Yasa gereği sana bu hizmeti ücretsiz vermek zorundalar. Eğer tamir süresi uzun olacaksa aynı emsalde bir araç tahsis etmek zorundalar...
    Bence 4077 sayılı tüketiciyi koruma yasasını özellikle 13. maddeyi iyice oku...Bu ülkede bizler haklarımızı aramadığımız için hak arayanlara destek olmadığımız için, Bizim başımıza gelenler başkalarınında başına gelecektir.
    [B][I][COLOR="Red"]Yanlışlarıyla Mutlu olanları, Doğrularınızla Rahatsız etmeyiniz...[/COLOR][/I][/B]

  15. #55

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O konu başlı başına bir mesele. Zira arkadaşın motorunun (benim eski hyosung) 3000 kmde krank kililemesi , aynı motorun benzin pompası arızası vermesi. Bu kadar düşük tempoda kullandığım motorun sübap kesmesi. Ama bunların Bmw, HD gibi yüksek fiyatla satılam motosikletlerde de yaşandığını biliyorum. O yüzden bu konuya derinlemesine girmemeyi tercih ediyorum.
    Ben bu görüşüne katılmıyorum.
    5000 km bahsettiğin marka modellerin supap kesmesi milyonda bir ihtimaldir.
    Arızanın nedeni kesinlikle parça kalitesidir.
    Ayrıca diğer arkadaşın krankının yatak sarması.

    Bunların üretim hatası ile bağdaşacağını hiç sanmıyorum.
    Forumda topu topu kaç kişi hyosung kullanıyor ve kaç kişi sorun yaşıyor?
    Ve türkiye de bu foruma girmeyen kaç hyosung kullanıcısı var ve belki sizden beter sorunlarla boğuşuyorlar.

    Bunlar tesadüf değil.

    (Şahsi fikrim)

  16. #56
    metinusta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    izmir
    arkadaşlar bu konu gerçekten tüm motosiklet kullanıcılarını ilgilndiriyor gerçekten hayret verici olay yanlız birazda hatalarımızı kendimizde arıyalım bizlerde ufacık bir meseleyi es geçiyoruz ve birbirimizi uyarmıyoruz yani şunu diyoruz banane veya bana dokunmayan yılan bin yaşasın en nefret ettiğim kelimelerdir keşke herkes nefret etse.toplumsal olarak kulaktan dolma laflara çok çabuk kanıyoruz ve kesinlikle araştırmacı bir toplum değiliz.gelelim ihalatcı firmalara bazıları gocunacak ama gocunacak diye bu gibi şeylere göz yummamak lazım arkadaşımız çok iyi niyetli davranmış keşke hakkını kanuni mercihlerde arasaydı. gerçekten halkımız sağılacak inek durumuna düşmüştür
    ucuz diye kalitesiz motorları türkiye'ye sokuyorlar büyük rant sağlıyorlar ve ondan sonrada bayii'lerin buldukları mahalle aralarında kaptı kaçtı iş yapanlara servislik veriyorlar ne ustalık belgeleri ne ruhsatlar ne oda kayıtları nede dük.sigortaları gel sen bunlardan servislik hizmeti al. lütfen arkadaşlar yaptırdığınız garantili veya garantili olmayan bütün işlerden ayrı,ayrı evrak
    isteyin çünkü vermek zorundalar ve servislerinizi kendiniz denetleyin aslında bu gülüncek durum.yinede arkadaşıma geçmiş olsun diyorum ve hepinize mutlu ve keyifli sürüşler.

  17. #57
    okanogur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Supershadow 250 cc
    geçmiş olsun arkadaşım.

    başına gelenleri anlayabiliyorum. Benim başıma daha kötüsü gelmişti. KANUNİ marka motorum varken.

    bende her zaman söylerim "KANUNİ Mİ" amanha sakın alma başına bela olur.
    kimse yanlış başıma garanti aldatmacası geldiği için söylüyorum bunu.

    şimdi başka bir marka kullanıyorum ve kafam rahat.

    umarım global motor senin sorununu en kısa sürede halleder ve senden özür diler.

    bende hyosung almayı çok istiyordum, ancak senin yazdıklarını okuduktan sonra bende bu düşüncemi rafa kaldırdım.

    Kazasız ve sorunsuz günler diliyorum.

  18. #58
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    kardeşim öncelikle geçmiş olsun böyle bir sorunun senin kadar makinesinin üstüne titreyen ve dikkatli kullanan birinin başına geldiği için çok üzüldüm bnde kesinlikle Ertugrul un fırtına falan koparttığını yada olayı büyüttüğünü düşünmüyorum her firmada oluyor böyle olaylar ama herzamanda bu şekil tavır almazsanız satıcı müşteri ses çıkartmıyo die üste çıkıyor burada da buna benzer bir tavır alınmış gördüğüm kadarıyla gerçekten bu tip tavırlar global e yakışmıyor umarım ki ortada bi hata var ve bu hata düzeltilecektir. Şunuda unutmamak gerekir nasıl gerektiğinde Övüyorsak gerektiğinde de bu tavrı alıcaz bu en doğal hakkımız. Ertuğrul kardeşimizinde sorununun çözüleceğine inanıyorum.

    Ayrıca bu yorumları okuduktan sonra bu işten vazgeçtim diyen arkadaşlar siz hiç mi okumadınız Yamaha Honda Kawa hakkında şikayet Her firmada şikayetler olur ama tüketici haklıdır ama satıcı ama burda bi şikayet üzerinden düşncelerinizden vazgeçmeniz bence çok yanlış bnde aynı motoru kullanıyorum henüz tık demedi ve birçok insan var sorun yaşamayan sorun yaşayanlarda illa olacaktır bunun sizin fikirlerinizi niçin bukadar etkilediğini açıkçası anlamadım... Bu çin malı bir motor değil bunuda unutmamak gerekir...
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  19. #59
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    ben anlayamadım hiçç... sorun motorlarda mı ?? kullananlar da mı?? demekki marka dan şaşmıyacaksn arkadaş gt 250 R hayranıydım .... ama cbf 250 daha uygun gözüküyor ... ;) bu arada ertuğrul_öz geçmiş olsun en kısa zamanda mağduriyetin giderilir umarım...
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  20. #60
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Şu an için yasal bir işleme girişmek için herhangi bir neden yok. Çünkü globalmotor henüz yasal teslim sınırını aşmadı. Teslim süresinin 1 ay olması artık kafamda sezonu kapattığım için herhangi bir sorun teşkil etmiyor. Ancak Eğer bu tutumları devam ederlerse tabi ki ben de gecikme durumunda kanuni hakkımı arayacağım.

    Servis ilgisizliği meselesine gelince. Buradaki servisten herhangi bir ilgisizlik görmedim. Aksine beraber oturup yemek yediğim bir arkadaşım oldu.

    Asıl ilgisizlik globalmotorun kendi servisine karşı ilgisizliğiydi. Bu motoru sökmek ve bakımını yapmak üzere kendi kılavuzlarında bulunan alet edevatı tedarik etmek zahmetine girmemiş, Herhangi bir eğitime tabi tutmamış, İnce bir espri örneği olarak İngilizce bilmeyen adama ingilizce servis kılavuzları göndermiştir. (ki bunların bir kısımları eksik). Parça kataloğu servisin elinde olmadığı için,arıza sonrası parça numaralarını içeren faksı kendim doldurup servise göndermek durumunda kaldım.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler