Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

X Adv nin T max i tokat manyaği yapmasi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019


    Bu forumda basta Niki ve bircok kiside gordugum bir durum var, tmax i en uber skuter saniyolar
    Yok kayisi farkliymis,aktarma organi degisikmis, bu yuzden skuterlerin en hizlisi en agresifmiymis falan.


    Bakin bakalim 400 m ve 1000 m de x adv nasil tokatliyor.
    Ve sese bakin,dikkatinizi cekerim harley davidson fat boy gibi sesi cikiyor
    Bir de t max e bakin..peh

    Simdi birileri gelip cc farkindan soz edebilir..tamam soz edin, ama sonuc olarak x adv hem daha agresif, hem daha az yakiyor hem daha ucuz..bunu da boyle bilin yani.

    Tmax oyle hizli boyle atik falan diye dolasmayin..

    X adv ne motor be..ister dağa git ister otoyolda tmax tokatla..hem de 3.5 lt tuketimle.
    Tam bir alemin krali.
    Cyan, freasy, espresso ve 2 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Bizimkiler de maxiscooter pazarına giremeyip anca ibiş gibi jetski yapsınlar.
    .



    Video için konuşursak hakikaten de X-Adv azıcık saplamış.
    espresso, BOO_74 ve oialdemir bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    Xadv’nin scooter olduğu konusunda hemfikir miyiz Xadv’ye scooter diyeceksek önce o zincirden kurtulsun. Xadv scooter görünümlü motosiklet olur, Honda’nın scooter denemesi falan olabilir ama asla bir scooter olamaz o yüzden karşılaştırma direk çöpe atılabilir. Öyle ya da böyle Tmax “scooter” camiasının kralıdır
    espresso bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizimkiler de maxiscooter pazarına giremeyip anca ibiş gibi jetski yapsınlar.
    .
    https://i.hizliresim.com/8g47zon.jpg


    Video için konuşursak hakikaten de X-Adv azıcık saplamış.
    Heavy Industries ürünlerinin üzerine terli erkek popoları değil bikinili kadın popoları otursun istiyor. Bu da bir tercihtir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

    Alıntı degerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xadv’nin scooter olduğu konusunda hemfikir miyiz Xadv’ye scooter diyeceksek önce o zincirden kurtulsun. Xadv scooter görünümlü motosiklet olur, Honda’nın scooter denemesi falan olabilir ama asla bir scooter olamaz o yüzden karşılaştırma direk çöpe atılabilir. Öyle ya da böyle Tmax “scooter” camiasının kralıdır
    Zincir de bazı insanlar için ne kadar büyük dert hakikaten. İki haftada bir 10dk uğraşmamak için daha pahalıya daha düşük başarımlı Tmax'i almaya değer mi gerçekten? (Zevk meselesine değinmiyorum, o öznel bir konu...)
    tommygun, DickName, freasy ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı degerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xadv’nin scooter olduğu konusunda hemfikir miyiz Xadv’ye scooter diyeceksek önce o zincirden kurtulsun. Xadv scooter görünümlü motosiklet olur, Honda’nın scooter denemesi falan olabilir ama asla bir scooter olamaz o yüzden karşılaştırma direk çöpe atılabilir. Öyle ya da böyle Tmax “scooter” camiasının kralıdır
    aktarma mantığı aslında tmaxle aynı birinde zincir birinde kayış var ikisininde de şaseye sabit blok ve maşalı sistem var bence ikiside aynı sınıfta

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=T-8E3_HHQGs

    Bu forumda basta Niki ve bircok kiside gordugum bir durum var, tmax i en uber skuter saniyolar
    Yok kayisi farkliymis,aktarma organi degisikmis, bu yuzden skuterlerin en hizlisi en agresifmiymis falan.


    Bakin bakalim 400 m ve 1000 m de x adv nasil tokatliyor.
    Ve sese bakin,dikkatinizi cekerim harley davidson fat boy gibi sesi cikiyor
    Bir de t max e bakin..peh

    Simdi birileri gelip cc farkindan soz edebilir..tamam soz edin, ama sonuc olarak x adv hem daha agresif, hem daha az yakiyor hem daha ucuz..bunu da boyle bilin yani.

    Tmax oyle hizli boyle atik falan diye dolasmayin..

    X adv ne motor be..ister dağa git ister otoyolda tmax tokatla..hem de 3.5 lt tuketimle.
    Tam bir alemin krali.
    aslında aprilia nın bir 850 cc v tvwin scooterı vardı bir dönem sanırsam o zamanında delik deşik etmişti aynı şekilde ak 550 var tmax killerdır namı gevur abilerde birde eskilerden gilera gp800 vardı bunlar hep eziklediler ama tmax bir şekilde r25 gibi hep üstte kaldı belki tasarım fiyat politikası vs gibi tutunmuş bir şekilde bende severim ama bana sorucak olursan xadv çok daha başarılı o sınıfta
    Hırbonen, espresso ve BOO_74 bunu beğendiler.
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  6. #6
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Aktarmayı boş ver. Biri DCT biri CVT? Yani kıyaslayan emmi, armutla elmayı yarıştırmış.
    espresso ve darkshvein bunu beğendiler.
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  7. #7
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Heavy Industries ürünlerinin üzerine terli erkek popoları değil bikinili kadın popoları otursun istiyor.
    fancydriver, espresso ve Metehan07-70 bunu beğendiler.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Heavy Industries ürünlerinin üzerine terli erkek popoları değil bikinili kadın popoları otursun istiyor.
    Yamaha ikisini de yapıp malı götürüyor.
    espresso bunu beğendi.

  9. #9
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha ikisini de yapıp malı götürüyor.
    Yamaha bence tüm Japon rakiplerine golün büyüğünü müzik piyasasında atıyor. Ne kadar sakallı ve göbekli tavernacı varsa ya Korg tercih eder ya da Yamaha.

    Müzik piyasasında Yamaha eğer İcardi ise diğer tüm Japonlar olsa olsa Mustafa Sarp olur.



    espresso bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    tmax'in xadv'den pahalı olmasını ancak fanatiklikle açıklayabiliyorum ben de. bir de eski abilerin hiçbir dayanağı olmayan "scooterın kralı tmax'tir" sözleri. eminim bu cümleyi kurduktan sonra ufka bakıp bir müddet sessiz kalıyorlar. çünkü destekleyecek argümanları yok :D

  11. #11

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    SRV: "Hold my beer"
    Mr.wind ve berk_cglr bunu beğendiler.

  12. #12
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha bence tüm Japon rakiplerine golün büyüğünü müzik piyasasında atıyor. Ne kadar sakallı ve göbekli tavernacı varsa ya Korg tercih eder ya da Yamaha.
    O halde Rıza ağbimiz el arabasına biniyor olabilir mi?

    BOO_74 ve tommygun bunu beğendiler.

  13. #13
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Yamaha'nın eline (Maneti) vermiş resmen.

    berk_cglr, BOO_74 ve tommygun bunu beğendiler.

  14. #14
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Ducati Multi ve Ktm 1290 Adv de GS i tokatlıyor ama GS çok satıyor , Avrupa'da da Tmax sınıfında yıllardır çok satıyor diye biliyorum , demekki sadece güçlü olmak yeterli değil..Honda'nın Dct li birçok motorunu kullandım dur kalk trafikte klasik varyatörlü sukuturlar gibi pürüzsüz gelmedi bana , gazla beraber debriyajın kavrama noktasını anlayabilmek için sanırım uzun süre kullanmak gerekiyor..
    espresso bunu beğendi.

  15. #15
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati Multi ve Ktm 1290 Adv de GS i tokatlıyor ama GS çok satıyor , Avrupa'da da Tmax sınıfında yıllardır çok satıyor diye biliyorum , demekki sadece güçlü olmak yeterli değil..Honda'nın Dct li birçok motorunu kullandım dur kalk trafikte klasik varyatörlü sukuturlar gibi pürüzsüz gelmedi bana , gazla beraber debriyajın kavrama noktasını anlayabilmek için sanırım uzun süre kullanmak gerekiyor..
    Mühendis bey güzel laf etmiş, ee adam okumuş tabi bilecek.



    Tmax'ın xadv'den en üstün yanı o cvt şanzumanı. ikisini de sürmedim ama ikisi de hayalimdeki scooterlardan olduğu için haklarında çok okudum. CVT'nin rahatlığı yok, zaten bu tmax'daki cvt bizim xmax'lerdeki gibi değil biraz daha farklıymış.

    Tmax avrupanın güzel asfalt yolları gibi yollarda, şehir içinde gezeyim işim görülsün hafta sonu da şehirlerarası otobanlarda ya d agüzel asfaltlı yollarda gazlamalık yapılmış. xadv de haftasonları köy yollarınd aköfte yemeye giderken bizim trakyanın delik deşik asfaltlı köy yollarında rahat et diye üretilmiş, aslında bana x-adv 750 bu açıdan daha uygun ama tmax hep aklımda var. Hele şimdi İstanbul'dan taşındım, eskiden İstanuldayken işyerim evime 50km uzaklıktaydı, şimdi 175km oldu, 2-3 ayda bir işyerine gitmem gerektiğinde xmax ile otobanda sürerken ah keşke tmax'ım olaydı 140-150 yardırırdım diyeceğim. Ama çok sevdiğim Trakya rotalarında tmax'a yazık olur, o zaman x-adv olmuş olsa miss gibi olurdu ama yine keşke tmax olsaydı derdim.

    Tmax türkiyeye pahalı dolu paket olan modeli geliyor, haliyle koltuk ısıtması falan her şeyi ile geldiği için de daha pahalı. Tracer9'dan bile pahalı daha ne olsun. Tmax alan kişinin 700 bin lirayı düşünmeden harcayabilecek bütçesi olması lazım. Bizlik bir şey değil yani. Anca bakar bakar dururum, ulaşılabilir bir şey değil benim için.


    Yamaha önce mt7'ler için üretip sonra başka bir sürü motora kullandığı 700cc bloğundan bir scooter yapsa o zaman scooterların kralı olur.[COLOR="Silver"]
    tommygun bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Yamaha önce mt7'ler için üretip sonra başka bir sürü motora kullandığı 700cc bloğundan bir scooter yapsa o zaman scooterların kralı olur.
    Scooter'ların kralı belli "bence"; o da Piaggio Beverly 400. (Ne çok küçük ne çok büyük, ne çok hafif ne çok ağır, tam doğru noktada...)

  17. #17
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Tmax da vites oranları kademesiz klasik cvt ile aynı sadece kalkışta debriyaj çalışma şekli farklı ve vitesliler gibi yağlı , Bmw nin 650 lik sukuteri , Piaggio ve Kymco nun da büyük hacimli skuterleri benzer şekilde çalışıyor , dur kalk trafikte titreşimsiz ve pürüzsüz bir hareket kabiliyetine sahipler , otomobillerde de bir çok firma çift debriyajlı şanzımandan tork konvertörlüye dönüş yapıyor , tabi bu yeni nesil tork konvertörlerine ciddi arge harcamışlar , geçenlerde izledimde hangi otomobilde kullanıldığını hatırlayamadım , ünlü şanzıman üreticisi ZF hem tork konvertörlü hemde klasik dişli vitese sahip bir şanzıman geliştirmiş , bazı çift debriyajlı sanzımanlar freni bıraktığınız anda gaza basmasanız bile yarım debriyajla taşıtı ilerletmeye başlıyor , bu balata ömrü için iyi olmasada trafikte çok daha konforlu ve pürüzsüz bir kalkış sağlamakta , tabi Honda bunu motosiklette tercih etmemiş..
    espresso ve Cyan bunu beğendiler.

  18. #18
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Scooter'ların kralı belli "bence"; o da Piaggio Beverly 400. (Ne çok küçük ne çok büyük, ne çok hafif ne çok ağır, tam doğru noktada...)
    Bewerly 400 çok iyi çok güzel de ön tarafı gidonla birlikte dönen tarzdaki scooterları maxi scooter değil ayrı kategoriden sayıyorum. Ön tarafı forza gibi, xmax gibi tmax gibi olaymış o zaman kral olurmuş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

    Aslında scooterların kralı Honda Goldwing.
    Yani maxi olsun hem en güçlüsündne olsun deyince iş oraya gidiyor zaten.
    Cyan ve Metehan07-70 bunu beğendiler.

  19. #19

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati Multi ve Ktm 1290 Adv de GS i tokatlıyor ama GS çok satıyor , Avrupa'da da Tmax sınıfında yıllardır çok satıyor diye biliyorum , demekki sadece güçlü olmak yeterli değil..Honda'nın Dct li birçok motorunu kullandım dur kalk trafikte klasik varyatörlü sukuturlar gibi pürüzsüz gelmedi bana , gazla beraber debriyajın kavrama noktasını anlayabilmek için sanırım uzun süre kullanmak gerekiyor..
    Mümkün de değil ki zaten öyle bir kavramanın bir CVT kadar pürüzsüz olması.
    Aynısı VAG'ın DSG'sinde de var, dur kalk trafikte tekme tokat dalası geliyor insanın.

    -

    Scooter'ların kralı en küçük scooter'lardır. Bana o pratikliği vermeyecekse ne diye öyle bir alet kullanayım.
    Başka trişkalıkları ayrı konu da, Primavera bildiğin terlik gibi.

  20. #20
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mümkün de değil ki zaten öyle bir kavramanın bir CVT kadar pürüzsüz olması.
    Aynısı VAG'ın DSG'sinde de var, dur kalk trafikte tekme tokat dalası geliyor insanın.

    -

    Scooter'ların kralı en küçük scooter'lardır. Bana o pratikliği vermeyecekse ne diye öyle bir alet kullanayım.
    Başka trişkalıkları ayrı konu da, Primavera bildiğin terlik gibi.
    Aynı fikre sahibim ve 250 cc altı için ufak sukuter üstü içinde vitesli tercih ederim ;)


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)