X Adv nin T max i tokat manyaği yapmasi
Reklamlar
-
31 Ağustos 2023, 11:41
#21
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Tmax da vites oranları kademesiz klasik cvt ile aynı sadece kalkışta debriyaj çalışma şekli farklı ve vitesliler gibi yağlı , Bmw nin 650 lik sukuteri , Piaggio ve Kymco nun da büyük hacimli skuterleri benzer şekilde çalışıyor , dur kalk trafikte titreşimsiz ve pürüzsüz bir hareket kabiliyetine sahipler , otomobillerde de bir çok firma çift debriyajlı şanzımandan tork konvertörlüye dönüş yapıyor , tabi bu yeni nesil tork konvertörlerine ciddi arge harcamışlar , geçenlerde izledimde hangi otomobilde kullanıldığını hatırlayamadım , ünlü şanzıman üreticisi ZF hem tork konvertörlü hemde klasik dişli vitese sahip bir şanzıman geliştirmiş , bazı çift debriyajlı sanzımanlar freni bıraktığınız anda gaza basmasanız bile yarım debriyajla taşıtı ilerletmeye başlıyor , bu balata ömrü için iyi olmasada trafikte çok daha konforlu ve pürüzsüz bir kalkış sağlamakta , tabi Honda bunu motosiklette tercih etmemiş..
CVT veya tork konvertörünün yumuşaklığını başka bir sistem veremez gerçekten de. Arabalarda CVT'nin başarılı bir uygulaması Subaru'da vardı diye hatırlıyorum. Şu pil teknolojisi gelişse de elektrik motorluya dönse her şey keşke. (Şu hali içler acısı bence; enerji yoğunluğu fosil yakıta yakın bir teknolojinin üretilmesi lazım...) Elektriklilerde böyle vites kutusuymuş, DCT imiş, tork konvertörü imiş vs. vs. saçma ihtiyaçlar yok ve harika tork var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------
killingroad adlı üyeden alıntı
...
Scooter'ların kralı en küçük scooter'lardır. Bana o pratikliği vermeyecekse ne diye öyle bir alet kullanayım.
Başka trişkalıkları ayrı konu da, Primavera bildiğin terlik gibi.
Herkes boyuna göre konuşsun Sizin o terlikler bana 2 numara ufak gelir. (Gerçi Nikkfurie de benden iri adam...)
Beverly serisi form faktörü olarak gayet iyi. Aşırı büyük değiller.
Ufak scooter'lara ayar oluyorum; lastikler minicik, amortisörler kısacık, İstanbul gibi büyük bir yerde pratik değiller. Taşrada da kullanılmazlar; yollar bozuk oluyor. Oralara 18 jantlı cublar çok uygun.
Reklamlar
-
31 Ağustos 2023, 11:52
#22
Cyan adlı üyeden alıntı
CVT veya tork konvertörünün yumuşaklığını başka bir sistem veremez gerçekten de. Arabalarda CVT'nin başarılı bir uygulaması Subaru'da vardı diye hatırlıyorum. Şu pil teknolojisi gelişse de elektrik motorluya dönse her şey keşke. (Şu hali içler acısı bence; enerji yoğunluğu fosil yakıta yakın bir teknolojinin üretilmesi lazım...) Elektriklilerde böyle vites kutusuymuş, DCT imiş, tork konvertörü imiş vs. vs. saçma ihtiyaçlar yok ve harika tork var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------
Herkes boyuna göre konuşsun
Sizin o terlikler bana 2 numara ufak gelir. (Gerçi Nikkfurie de benden iri adam...)
Beverly serisi form faktörü olarak gayet iyi. Aşırı büyük değiller.
Ufak scooter'lara ayar oluyorum; lastikler minicik, amortisörler kısacık, İstanbul gibi büyük bir yerde pratik değiller. Taşrada da kullanılmazlar; yollar bozuk oluyor. Oralara 18 jantlı cublar çok uygun.
16 inc tekere sahip bir çok sukuter var , sele altları biraz küçük ama konfor ve yol tutuşları gayet tatminkar , benim cüsse Medley de çok sırıtmıyor :D
-
31 Ağustos 2023, 12:11
#23
Cyan adlı üyeden alıntı
Herkes boyuna göre konuşsun
Sizin o terlikler bana 2 numara ufak gelir. (Gerçi Nikkfurie de benden iri adam...)
Beverly serisi form faktörü olarak gayet iyi. Aşırı büyük değiller.
Ufak scooter'lara ayar oluyorum; lastikler minicik, amortisörler kısacık, İstanbul gibi büyük bir yerde pratik değiller. Taşrada da kullanılmazlar; yollar bozuk oluyor. Oralara 18 jantlı cublar çok uygun.
Ergonomik bir problem olursa bir şey diyemem tabii ama üstünde dev gibi durmak kısmı tırı vırı bence :D
Beverly büyük olan mıydı, Medley mi küçük olandı? Küçük olana geçme gibi bir niyetim var aslında ama bakalım.
Lakin bana da kimse xmax veya türevi bir şey aldıramaz kolay kolay. Evet mesafe artınca 100'le gitmek insanı geriyor, motora da yazık, ama kasayı çok büyütmeden bir GTS300'e çevirsem o sıkıntı da kalkar gibi.
Ama o küçük motor öyle güzel fırlatılıyor ki sağa sola...
Sürüş bok gibi ona itirazım yok ama zaten o dengesizliği ile müthiş kıvrak hale geliyor.
-
31 Ağustos 2023, 13:03
#24
Her ne kadar bu motorlar hakkında fikrim olmasada 3 yılı aşkın süre Honda Silverwing 600 kullandım. Şahane motordu.
-
31 Ağustos 2023, 13:47
#25
x adv yi t max i vs bilmem de bi insan hayatı boyunca hep mi boş beleş konular açar hep mi boş işlerle uğraşır zeka yaşı 12.
-
31 Ağustos 2023, 14:00
#26
killingroad adlı üyeden alıntı
Ergonomik bir problem olursa bir şey diyemem tabii ama üstünde dev gibi durmak kısmı tırı vırı bence :D
Beverly büyük olan mıydı, Medley mi küçük olandı? Küçük olana geçme gibi bir niyetim var aslında ama bakalım.
Lakin bana da kimse xmax veya türevi bir şey aldıramaz kolay kolay. Evet mesafe artınca 100'le gitmek insanı geriyor, motora da yazık, ama kasayı çok büyütmeden bir GTS300'e çevirsem o sıkıntı da kalkar gibi.
Ama o küçük motor öyle güzel fırlatılıyor ki sağa sola...
Sürüş bok gibi ona itirazım yok ama zaten o dengesizliği ile müthiş kıvrak hale geliyor.
GTS300 kadar sünepe bir motor olamaz; kardeşimde var ve gitmiyor. Vespa'ları genel olarak sevmiyorum; sırf şekil. Beverly 400 güzeldir. (Benim ilk motosikletim de tasarım olarak Beverly'lerin çakması olan Yamaha X-City idi ondan bir meylim var sanırım...)
-
31 Ağustos 2023, 14:03
#27
Tmax her bakımdan Adv i donunda sallar. Kimin ne anlattığı umrumda değil. 2002 den beri üretimi olan , her yıl kendini geliştiren ve spor maxi sınıfında tartışmasız bir kraldır o. ( Tabi italyanlar bu işe el atana kadar ) Ak550 kullanıyorum , Tmax e büyük saygı duyuyorum. Hepsi onun birer taklidi. Adv 750 lik ve 4250 devirde tork veriyor, Tmax 560 lık.. Bunun karşılaştırılması bile saçma. Hele hele 4 Japonun çöp'ü Honda ile.. Tmax'im var demenin popüleritesi bile yeter.
-
31 Ağustos 2023, 14:29
#28
F54 adlı üyeden alıntı
x adv yi t max i vs bilmem de bi insan hayatı boyunca hep mi boş beleş konular açar hep mi boş işlerle uğraşır zeka yaşı 12.
Olm sana magara adami dedim diye cok kirilmissin.
Ne var olm baslikta,mis gibi baslik.
Bu forumda trafik sigortasi yaptirmayacam diyen biri icin de "inssalah milyonluk arabaya carparsin" demisligin var
Kabul et, magara adamisin
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------
TanImsIz adlı üyeden alıntı
Tmax her bakımdan Adv i donunda sallar. Kimin ne anlattığı umrumda değil. 2002 den beri üretimi olan , her yıl kendini geliştiren ve spor maxi sınıfında tartışmasız bir kraldır o. ( Tabi italyanlar bu işe el atana kadar ) Ak550 kullanıyorum , Tmax e büyük saygı duyuyorum. Hepsi onun birer taklidi. Adv 750 lik ve 4250 devirde tork veriyor, Tmax 560 lık.. Bunun karşılaştırılması bile saçma. Hele hele 4 Japonun çöp'ü Honda ile.. Tmax'im var demenin popüleritesi bile yeter.
Japonun copu mu..
Yav sen amator gibi 500.000 e kimko almis adamsin,hala konusabiliyosun vallahi hayret ediyorum.
Sen cop dedigin honda ile millet 400 500 bin km yapiyor.
Dct zaten kral.
Lutfen cahil cahil konusmayalim
-
31 Ağustos 2023, 14:49
#29
TanImsIz adlı üyeden alıntı
Tmax her bakımdan Adv i donunda sallar. Kimin ne anlattığı umrumda değil. 2002 den beri üretimi olan , her yıl kendini geliştiren ve spor maxi sınıfında tartışmasız bir kraldır o. ( Tabi italyanlar bu işe el atana kadar ) Ak550 kullanıyorum , Tmax e büyük saygı duyuyorum. Hepsi onun birer taklidi. Adv 750 lik ve 4250 devirde tork veriyor, Tmax 560 lık.. Bunun karşılaştırılması bile saçma. Hele hele 4 Japonun çöp'ü Honda ile.. Tmax'im var demenin popüleritesi bile yeter.
tmax ancak böyle savunulabilir zaten. rakamla, performansla falan savunulmaz. çünkü kağıt üstünde ve asfalt üstünde her konuda daha iyi xadv. ancak dersen ki ben tmax'in daha iyi olduğuna inanmak istiyorum o zaman inanabilirsin. ve o parayı da verebilirsin. sonuçta mutlu olmak önemli.
-
31 Ağustos 2023, 15:12
#30
TanImsIz adlı üyeden alıntı
Tmax her bakımdan Adv i donunda sallar. Kimin ne anlattığı umrumda değil. 2002 den beri üretimi olan , her yıl kendini geliştiren ve spor maxi sınıfında tartışmasız bir kraldır o. ( Tabi italyanlar bu işe el atana kadar ) Ak550 kullanıyorum , Tmax e büyük saygı duyuyorum. Hepsi onun birer taklidi. Adv 750 lik ve 4250 devirde tork veriyor, Tmax 560 lık.. Bunun karşılaştırılması bile saçma. Hele hele 4 Japonun çöp'ü Honda ile.. Tmax'im var demenin popüleritesi bile yeter.
4 Japonun çöpü Yamaha'dır,bilmiyorsan öğren öyle gel.
-
31 Ağustos 2023, 15:34
#31
foreverlight adlı üyeden alıntı
4 Japonun çöpü Yamaha'dır,bilmiyorsan öğren öyle gel.
Sdsdsdaf yav arkadasim buna gerek yok.tamimsiz in kiskirtmalarina gelmeyelim kardesiz biz.
Japonun kotusu olmaz zaten.italyan mi bu ?
Burda sadece cogu kisinin aksine tmax in performans ve atiklik olarak x adv ve forza 750 nin gerisinde kaldigi gercegini vurgulamak istemistim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
freasy adlı üyeden alıntı
tmax ancak böyle savunulabilir zaten. rakamla, performansla falan savunulmaz. çünkü kağıt üstünde ve asfalt üstünde her konuda daha iyi xadv. ancak dersen ki ben tmax'in daha iyi olduğuna inanmak istiyorum o zaman inanabilirsin. ve o parayı da verebilirsin. sonuçta mutlu olmak önemli.
Ne guzel kalin putntolarla isaretlemisin.
Tanimsiz in duz dunyaci,aya gidilmedigini falan soyleyecek biri oldugunu dusunuyorum
Evrimi zaten kabul etmez, isterseniz sorun
-
31 Ağustos 2023, 16:14
#32
Hırbonen adlı üyeden alıntı
....italyan mi bu ?....
İtalyan Aprilia'nın 850 cc 80 küsür beygir sukuteri var Xadv yi her türlü öttürür ee Japon tü kakamı şimdi
-
31 Ağustos 2023, 17:33
#33
-
31 Ağustos 2023, 17:49
#34
Eldeki 1 kuş, daldaki 2 kuştan iyidir. Bu dünyada benim motorumdan güzeli yok. Tmax ta X adv de bana göre en kötü motor. Niye benim değil. Ulaşamayacağım. O yüzden takarım ikisine de. Ben cebimdeki ruhsata bakarım ağa. Bu arada Kymco kraldır. Gerisi yalandır.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
31 Ağustos 2023, 18:40
#35
-
31 Ağustos 2023, 18:55
#36
tmax zaten hızlı bır motor deılkı sadece kalkısı ıyı nc 750 ıntegra herturlu yıyor zaten onu adv ye gerek yok o parcalar
-
31 Ağustos 2023, 19:27
#37
Cyan adlı üyeden alıntı
Scooter'ların kralı belli "bence"; o da Piaggio Beverly 400. (Ne çok küçük ne çok büyük, ne çok hafif ne çok ağır, tam doğru noktada...)
Motoru CeHaPe'liymiş. Reyiz sorun çıkarabilir, töröriz sayabilir.
-
31 Ağustos 2023, 19:33
#38
Hırbonen'e ettiği küfür kıyamet nedeniyle kızıyoruz ama hasmet sen de az değilsin. Sen de bu adamın başlıklarına gelip alakasız, saçma bir şey yazmak konusunda kendini tutamıyorsun.
Burası özgür bir platform ama geçmişte sürekli küfürleşip aylarca ban yememe sebep olan biri olsa ben onu Allah'a havale eder, başlıklarında dolanmak için senin kadar çok istekli olmazdım.
Hırbonen'e çift vurup tek sayalım ama hasmet sen de minnak bir tokadı hak ediyorsun.
-
31 Ağustos 2023, 19:40
#39
tommygun adlı üyeden alıntı
Hırbonen'e ettiği küfür kıyamet nedeniyle kızıyoruz ama hasmet sen de az değilsin. Sen de bu adamın başlıklarına gelip alakasız, saçma bir şey yazmak konusunda kendini tutamıyorsun.
Burası özgür bir platform ama geçmişte sürekli küfürleşip aylarca ban yememe sebep olan biri olsa ben onu Allah'a havale eder, başlıklarında dolanmak için senin kadar çok istekli olmazdım.
Hırbonen'e çift vurup tek sayalım ama hasmet sen de minnak bir tokadı hak ediyorsun.
"bu adamın başlıklarına"
Başlık açınca o başlık bizim mi oluyor?
Bu arada lafa gelince "Hırbonen'e çift vurup tek sayalım" ama vurduğuna şahit olmadım daha. Vurmak zorunda değilsin tabii ki ama dürüst olalım.
-
31 Ağustos 2023, 19:58
#40
hasmet adlı üyeden alıntı
"bu adamın başlıklarına"
Başlık açınca o başlık bizim mi oluyor?
Bu arada lafa gelince "Hırbonen'e çift vurup tek sayalım" ama vurduğuna şahit olmadım daha. Vurmak zorunda değilsin tabii ki ama dürüst olalım.
Hasmet ben sizin aranızda hakem , ombudsman ya da farklı bir görevde olan biri değilim. İkinize karşı da erdemli, dürüst, objektif olma yükümlülüğüm yok. Tabi ki bir taraf tutmam gerektiğinde yüzyüze görüştüğüm ve telefonla her an ulaşma imkanım olan adamı seçeceğim. Sen de eskisi gibi İzmir'de yaşasan muhtemelen benzer bir samimiyetimiz seninle de olurdu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)