bende ktm önereyim,
şu anki mevcut kasa da, bugün fotoğrafları yeni ortaya çıkan 2024 kasa,
Duke 250 / 390 veya racing isteniyorsa RC 390 olabilir.
bende ktm önereyim,
şu anki mevcut kasa da, bugün fotoğrafları yeni ortaya çıkan 2024 kasa,
Duke 250 / 390 veya racing isteniyorsa RC 390 olabilir.
Konfor isteniyorsa 390 Adventure belki.
Duke 390'da konfor da yok sorunsuzluk da.
Leoncino da "motor benim elim ayağım" diyen adama gelmez. Yedek parça konusunda sorun olacağını sanmıyorum ama güvenilir usta şart. O da Benelli'de yoktu en son.
Cb500f en güzel seçeneklerden biri de, onda da yedek parça sorun. 500'e özel parçalar Türkiye'de yok, getirtmek de upuzun iş. Kaza yaparsanız 1-2 ay beklersiniz.
En mantıklısı tur paketli Dominar 400 ya da maxiscooter.
Abi Bajaja cok saygim var. Kuralkani cok elestirdik ettik ama adamlar 10 senede oyle yada boyle bir servis agi kurdular.
Online satis yapip karaborsaya mahal vermediler. Munferit olaylar disinda, ellerinden geldigince musterilerine destek oldular.
Benim eski motorum bajaj v15 in garantinin bitmesine 1 hafta kala, ucretsiz mars motorunu degistirdiler. Camura yatmadilar.
Suan hala adamlar sattiklari malin arkasinda duruyorlar. Sorunlari cozuyorlar. Yedek parcasi, aksesuari her model icin girla dolu..
Gel gör ki benim kafamin rahat olmasi lazim. zirt pirt abidik gubudik sorunlarla ugrasmayi sevmiyorum.
Bajaj da masallah modellerinin kronik sorunlarini cozme konusunda bir arpa boyu yol almiyor. Ilk cikan pulsar ne ise, son cikan da o.
Cyan, fazla yazmamda şikayetçi olmuş.
Günde bir iki saatimi, buraya yeni bir konu açmak için harcıyorum.
Bunun dışında açılan konulara da bilgim nispetinde cevap vermeye gayret ediyorum.
TEKL AMACIM: Yazdıklarım ile tek bir motosikletçiye bile faydalı olsa, kendimi mutlu saymaktır.
Cayn'ın benden şikayetçi olduğu iki mesajın üzerinden saatler geçti.
Bu 2 mesajın birinin altına, en az bir moderatörün veya en azından burada benim yazdıklarımı okuyan birinin bir cevap yazıp,
"zileliorhan yazmaya devam etsin. Ben yazmasını faydalı buluyorum. Yazdığı bir konudan ben faydalandım vs." gibi bir şeyler yazmasını bekledim.
Böyle bir mesaj gelmedi.
Demek ki moderatörler olsun, diğer motosiklet severler olsun, herkes cyan gibi düşünüyor.
O zaman bana düşen bu karara saygı duymak ve geri çekilmektir.
Artık ne yeni bir konu açacağım, ne de açılmış bir konuya mesaj yazacağım.
Amiyane tabirle "Alın, atınız da, arabanız da sizin olsun."
Bunu bir alınganlık olarak da yapmıyorum.
Cyan'ın sadece bir ithamı beni rencide etti.
Benim trol olabileceğim konusu.
2015'den bu tarafa, fotoğrafları ile birlikte bu kadar konu açmış, mesaj yazmış birisi mi trol?
Profilimde adım ve soyadıma, cep telefonuma kadar bütün bilgiler açık ve net.
Ama bana trol ithamında bulunan cyan'ın profili benim kadar tafsilatlı bile değil.
Bir kişiyi eleştirirken veya ithamda bulunurken, en az onun seviyesinde olmanız gerekir.
Yoksa, iftira etmiş, günahını almış, vebaline girmiş olursunuz.
Bu forumdan -Black- (A.Ö.) adlı üyenin daveti ile yarın akşam 19.00 gibi, Çanakkale 17 Riders'ın, Boğazkent Mahallesindeki dernek binasındaki haftalık mutat toplantısına ilk kez katılacağım.
-Black- olmak üzere, MT'ye üye başka üyeler de, benim bir trol olmadığımı burada size bildireceklerdir diye düşünüyorum.
Her şey gönlünüzce olsun
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
At eşek örneğini de o yüzden verim zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Profesör ve Seyis
Profesör konferans vermek üzere salona girmiş.
Ama bakmış ki salon, ön sırada oturan seyis dışında boş.
Konuşup konuşmama konusunda tereddüde düşen Profesör sonunda seyise sormuş:
- Buradaki tek kişi sensin. Sana göre konuşmalı mıyım, yoksa konuşmamalı mıyım?
Seyis cevap vermiş:
- Hocam ben basit bir insanım, bu konulardan anlamam. Fakat ahıra gelseydim ve bütün atların kaçıp bir tanesinin kaldığını görseydim, yine de onu beslerdim.
Bu sözlere hak veren Profesör konferansa başlamiş.
İki saatin üzerinde konuşmuş durmuş, konferanstan sonra da kendini mutlu hissetmiş, Dinleyicisinin de konferansın çok iyi olduğunu onaylanmasını isteyerek sormuş:
- Konuşmamı nasıl buldun?
Seyis cevap vermiş:
- Hocam sana daha önce basit bir adam olduğumu ve bu konulardan pek anlamadığımı söylemiştim. Gene de eğer ahıra gelir, biri dışında tüm atların kaçtığını görseydim, o tek atı beslerdim, ama elimdeki tüm yemi ona verip hayvanı çatlatmazdım.
Adresine plaket gelmedi mi abi? Biz maaş bile alıyoruz.
Şaka bir yana forumda çok sevdiğimiz bir kişiye ana bacı küfür edildi sebepsiz yere, o zaman bile müdahale etmeyen adminlerden tebrik ya da teşvik beklemen naifce olmuş[ kötü anlamda demiyorum].
Forum moderasyonunun genel işlevi zafer akçay videoları için konu açmak ve oktay motorun reklamını yapmak ötesine şahit olmadım henüz.
Cb250r dan dominar 400 e geçtim. Titreşim bir miktar fazla ancak ben motosiklete artçı ile bindiğim için çok fark etti. Ben açıkçası dominar 400e geçmenizi tavsiye ederim.
Forumda aktif kullanıcı 10-20 kişi kalınca artık insanlar hemen hemen her konuda konuyu bir şekilde bir noktada şahsileştirip birbirleriyle uğraşmaya başlıyor.. Buda gayet normal konuşacak bir şey kalmassa insanlar birbirleriyle uğraşır..
3 ay acı çekmiş bir Dominar kullanıcısı olarak Bajaj tavsiye etmiyorum. Leoncino uzun süre radarımda kaldı, fazlasıyla araştırdım sahipleriyle konuştum. Önceki sayfalarda bir yorum gelmiş, “motosiklet eliniz ayağınızsa Benelli almayın”, kesinlikle katılıyorum. Retro görünüme ben de bayılıyorum, Leoncino gidişiyle karizmasıyla gerçekten güzel bir motor, ancak benim tercihim CB500F veya SV650 olurdu.
Adım geçtiği için başlıkla alakasız olsa da tek mesaj paylaşıp, kalabalık yapmayayım.
Orhan Hocam motosiklet konusunda hevesli heyecanlı bir ağabeyimiz tanıdığım kadarıyla. Kendisine de belirttiğim gibi biraz alıngan davranmış sadece.
Cyan 'da yüzdelere falan dökmüş işi, biraz abartmış. Ters bir zamanına geldi herhalde.
Zaten bir avuç insanız şurda, ufak tefek konulara takılmaya gerek yok.
Bence öpüşün barışın, Tommygun da hepimize köfte ısmarlasın.
Hevesle görüşlerini paylaşmak istemiş olabilir ama trollük bir durum da yok ortada, profilinde numarasına kadar yazmış zaten Orhan Hocam. Hani o konuda hassasiyet gösterdiği için vurgulamış olayım.
(Kırmızılı ağabeyimiz)
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Merhaba Dostum,
Yazılanlara bir göz gezdirdim. Önce memleketin gerçeklerinden bahsetmek lazım. Bildiğim kadarıyla 2020 model üstünde Leoncino yok.
Yeni üretilen euro5 modelleri buraya gelmiyor. Sıfır bir tane var satılmamış. Onu bile alsan aldığın motor 3 yaşında olacak.
İnsan Panigale V4 olsa bile bir gün sıkılır. 125 cc bi scooter ile fıtı fıtı işe gidip gelsem diyebilir.
Satılmasını dert etmiyorum demek şuan kolay. Çünkü varsayım yapıyorsun. 10k sürüp satayım dediğin zaman zorlanacaksın.
Bu durum marka ile ilgilide değil. Bu motorlar standart modelden pahalı oldukları için çok daha az satılırlar.
Alanlar piyasa şartlarını önemsemez. Tasarıma odaklanır.
Her yerde 390 görürsün ama Husky 401' e kolay denk gelmezsin. Her yerde MT07 görürsün ama XSR700' e kolay denk gelmezsin.
Parça konusu dert değil. TRK502 ile aynı bloğu kullanıyor. Servis büyük şehirlerde var. Standart bakım parçalarını bulmak problem olmaz.
Büyük bir kaza olursa yine imkansız değil. Hatta QJ motor benelli den bağımsız kendi modellerini satıyor.
Diyelim alibaba da bile parça bulamadın. QJ Türkiye' den alırsın parçaları.
https://www.qjmotor.com.tr/srv550
Alırsın cafe' den cafe' ye gider espresso' nun yudumlar fotoğraf çekersin.
Bir mekanda hanımlar, '' kapının önündeki kırmızı motor sizin mi ?'' diye sorduğu zaman ekmeğinide yersin
Ama anladığım kadarıyla siz bu tarz motorları benim gibi tasarımı için almak istiyorsunuz.
Leoncino benim gözümde bu tarzda tasarlanmış en güzel motosiklerden biridir. Hayatımın bir bülümünde paranın önemsiz olduğu bir dönem olursa.
Alır garajıma bir tane koyarım. Ancak şuan fiyatı size uygun geldiği için almak istiyorsanız bence almayın!
Türkiye piyasasına daha önem veren markalar var. Hem servis hem bayi yapılanmasını çok öenmsiyorlar. VOGE ve CFmoto gibi. CFmoto 700 cl-x ve VOGE 500AC daha iyi alternatifler olabilir. Bütçe sorun değilse Scrambler yenilendi. Yeni R Nine-T' de harika görünüyor.
Tekerinize taş değmesin der ve iyi günler dilerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------
Aşk olsun kral ben eski üye miyim ? :D
Motorlar karaborsaya düşmemişti. Sadece plakalı ruhsatlı. Al bin git filan yazarlardı
Beklenen yorum geldi
Oncelikle vakit ayirip yazdigin, degerli yorumlarini paylaatigin icin tesekkur ederim.
Tasarim onemli tabiki. Boyle yuvarlik far tasarimi modern cizgilerle birlesince cok begeniyorum.
Lakin bu motoru radarima alma sebebim sadece tasarim degil. Suan cb500f ayarinda bir motor benim butun ihtiyaclarimi karsilayacak.
Leoncino da tam bir fiyat performans canavari gibi gozukuyor. Ama suan vazgectim gibi.
Bu voge 500r var bide cb500f in kopyasi. Bu alet nasil bir bilgin var mi?
https://www.motosiklet.net/forum/etk...ml#post4677729
Bu modellerde kullanılan blok bire bir 471cc Honda CB500F/R bloğu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
Voge bmw için blok ve motosiklet ürettiğinden motorlarını daha kaliteli buluyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)