cb250r satip, leoncino almak?
Reklamlar
-
22 Ağustos 2023, 12:51
#21
DickName adlı üyeden alıntı
Oialdemir diye bahsettiğim bu videodaki arkadaş.
Reklamlar
-
22 Ağustos 2023, 13:00
#22
Oialdemir bile satarken çok zorlanmıştı niye satılmıyor bu motor diye yada ona benzer bir konu açmıştı orda çok konuşmuştuk yazmıştık .. geçmiş konulara bakabilirsin ..
Maceralara şu ekonomide bence gerek yok artık büyük parçaçılar bile belli modeller dışında parça çekmiyor . Cb250r satacaksan 250cc sınıfından çıkmıycaksan bence abs li mt25 al geç en azından çift silindirli motora geçmiş olursun ustası ikinci eli servisi zaten konuşmaya gerek yok ..
400-500cc çıkacaksan ya dominar 400 yada benim motora bak cb500f .. hiç maceralara girme ikinci eli olmayan yedek parçası olmayan motordan bence şahsen uzak dur .. Benim param çok önemli değil zarar ederim dersen o zaman leoncino düşünebilirsin güzel tarzı duruşu olan bir model tabiki benim kafa öyle çalışmıyor artık eskiden çalışırdıda 2-3 senedir artık öyle çalışmıyor yoksa en riskli makineleri almış insanlardan biriyim geçmişte .. ama şimdi parçası olmayan ikinci olmayan makineye girmem ..
-
22 Ağustos 2023, 13:16
#23
Angrypower adlı üyeden alıntı
Ingiltere fiyati 6k pound. cb750 hornetten 1000 pound daha ucuz. Ah honda ah..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
Oialdemir bile satarken çok zorlanmıştı niye satılmıyor bu motor diye yada ona benzer bir konu açmıştı orda çok konuşmuştuk yazmıştık .. geçmiş konulara bakabilirsin ..
Maceralara şu ekonomide bence gerek yok artık büyük parçaçılar bile belli modeller dışında parça çekmiyor . Cb250r satacaksan 250cc sınıfından çıkmıycaksan bence abs li mt25 al geç en azından çift silindirli motora geçmiş olursun ustası ikinci eli servisi zaten konuşmaya gerek yok ..
400-500cc çıkacaksan ya dominar 400 yada benim motora bak cb500f .. hiç maceralara girme ikinci eli olmayan yedek parçası olmayan motordan bence şahsen uzak dur .. Benim param çok önemli değil zarar ederim dersen o zaman leoncino düşünebilirsin güzel tarzı duruşu olan bir model tabiki benim kafa öyle çalışmıyor artık eskiden çalışırdıda 2-3 senedir artık öyle çalışmıyor yoksa en riskli makineleri almış insanlardan biriyim geçmişte .. ama şimdi parçası olmayan ikinci olmayan makineye girmem ..
Mt25 cok guzel motor lakin istemiyorum cb250 den gecmeye degmez bence.
Ikinci el kaygim yok benim Leoncinonun tek sikintisi satarken zorlanacak olacak olsam dert etmezdim acikcasi.
Ama gordugum kadariyla Benelli olmus Megelli. Ne yeni motoru var nede parcasi. Senin cb500f nasil takas yapalim
-
22 Ağustos 2023, 13:20
#24
-
22 Ağustos 2023, 13:24
#25
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Ingiltere fiyati 6k pound. cb750 hornetten 1000 pound daha ucuz. Ah honda ah..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Mt25 cok guzel motor lakin istemiyorum cb250 den gecmeye degmez bence.
Ikinci el kaygim yok benim Leoncinonun tek sikintisi satarken zorlanacak olacak olsam dert etmezdim acikcasi.
Ama gordugum kadariyla Benelli olmus Megelli. Ne yeni motoru var nede parcasi. Senin cb500f nasil takas yapalim
Cb250 den mt25 bence geçmeye değer çift silindir makine farkını gazı açtığında hissedersin gidişiyle ivmelenmesiyle iyiki geçmişim dersin ..
-
22 Ağustos 2023, 13:35
#26
bence piyasası olan dominar alsan daha iyi olur en azından bunun alanı satanı oluyor bajaj piyasada kendine yer buldu hiçbir markanın cesaret edip girmediği sınıflara cc lere girdi yedek parça sorunu da yok
-
22 Ağustos 2023, 14:04
#27
logaritma adlı üyeden alıntı
Cb250 den mt25 bence geçmeye değer çift silindir makine farkını gazı açtığında hissedersin gidişiyle ivmelenmesiyle iyiki geçmişim dersin ..
mt25 kullandim kotu motor degil cok guzel ama benim suan ki istegimi veya htiyacimi karsilamiyor. Ben surekli yuksek devirde gezmeyi sevmiyorum. Tercih meselesi.
Ha kendi motorum ayarinda (yaş, km, temizlik) bi mt25, benim motorumla ayni para olsa bi deneyim derim. Cb nin uzerine 50 bin daha ekleyip alinmaya degecek motor degil mt25.
-
22 Ağustos 2023, 14:05
#28
Mr.wind senin olayın çift silindirli ve retro görünümlü bir motosiklet bence.
-
22 Ağustos 2023, 14:14
#29
F54 adlı üyeden alıntı
bence piyasası olan dominar alsan daha iyi olur en azından bunun alanı satanı oluyor bajaj piyasada kendine yer buldu hiçbir markanın cesaret edip girmediği sınıflara cc lere girdi yedek parça sorunu da yok
Ustadim cb250 den dominara gecmek bana "Attigim taş urkuttugum kurbagaya degmedi" durumunu yasatir gibi geliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Mr.wind senin olayın çift silindirli ve retro görünümlü bir motosiklet bence.
Yuvarlak farin yeri hep ayri bende Tommygun. Hele ki o yuvarlak far azicik modern gorunumle birlesince beni benden aliyor. Trident de cok hoş mesela.
Ama olmazsa olmaz degil.
-
22 Ağustos 2023, 14:29
#30
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Ustadim cb250 den dominara gecmek bana "Attigim taş urkuttugum kurbagaya degmedi" durumunu yasatir gibi geliyor
Aslında d400 iş görebilir. Şehirler arası yolda benim de sıkıntım son hız. Tırlar bile düz yolda rahatlıkla 120km/s hızlara ulaşabiliyorlarken tapa gaz 145-150 giden bir alet biraz üzüyor beni. Yokuşta araba tokatlıyorum, ayrı konu.
XSR baksan diyecektim ama arada iki kat fiyat farkı olduğunu görünce usulca vazgeçtim.
Makineyi kullanmadım ama fiyat olarak çok güzel görünüyor. Görünüşünde ne bilmiyorum ama, eksik olan bir şey var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Gercekten muhtesem olurdu o retro tasarim cb500 bloguyla birlesip acayip birsey cikardi ortaya. Gerci Hondacigim onu da Tr ye getirmez ipneligini yapardi.
Bu cb500 serisi konusunu da burdan 76 milyon onunde Hondaya tekrar hatirlatalim
Ey Honda ipnelik yapma getir su motorlari
Rebel 500 de olur be.
-
22 Ağustos 2023, 14:36
#31
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Ustadim cb250 den dominara gecmek bana "Attigim taş urkuttugum kurbagaya degmedi" durumunu yasatir gibi geliyor
Neyyyy? Dominar 400ug; 180km/sa hızları zorlayan bir alet. Senin makineye göre; attığın taş, ürküttüğün kurbağaya değer. Nereden bakarsan bak %60 güç artışı yakalayacaksın. Ayrıca Dominar'ın virajı da güzeldir
-
22 Ağustos 2023, 14:45
#32
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Kanki suan en mantikli secenek cb500f zaten. Soyle temiz, uygun fiyatli 17-18 model birtane bulsam cok isterim. yada cbr500. Yeni kasalari gercekten dunya guzeli.
Hondacigim 500 serisini getirse de ortalik şenlense ne guzel olur.
...
Sözümona CB500X getireceklerdi. KTM 2024 390 ile gümbür gümbür geliyor vallahi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
Cb250 den mt25 bence geçmeye değer çift silindir makine farkını gazı açtığında hissedersin gidişiyle ivmelenmesiyle iyiki geçmişim dersin ..
O keyfi ve farkı yaşamak için 650-750cc'ler kadar benzin yakması gerekir ama. 500cc makine ile MT-25'ten daha süratli, konforlu ve en fazla 2/3'ü kadar benzin yakarak gidebiliyordum. Honda 500 serisinin üzerine yok gerçekten.
-
22 Ağustos 2023, 14:47
#33
Angrypower adlı üyeden alıntı
Neyyyy? Dominar 400ug; 180km/sa hızları zorlayan bir alet. Senin makineye göre; attığın taş, ürküttüğün kurbağaya değer. Nereden bakarsan bak %60 güç artışı yakalayacaksın. Ayrıca Dominar'ın virajı da güzeldir
dominos benimkine gore guclu tabi. Ama kagit uzerindeki fark uygulamada ayni degil. Bikere 30 35 kilo daha agir. performans farki oyle cok degil yani.
Duke 390 dipcik gibi yalniz.
-
22 Ağustos 2023, 15:02
#34
Mr.wind adlı üyeden alıntı
dominos benimkine gore guclu tabi. Ama kagit uzerindeki fark uygulamada ayni degil. Bikere 30 35 kilo daha agir. performans farki oyle cok degil yani.
Duke 390 dipcik gibi yalniz.
Dipçik kol çıkartıyor yalnız. Dominos ile her zaman pepperoniyi tadında yerken, Duke ile birden çiğ'e denk gelebilirsin Ayrıca 25/30kg olan ağırlık farkı; hp/ton hesabında öyle aman aman bir fark yaratmıyor
-
22 Ağustos 2023, 15:06
#35
zileliorhan adlı üyeden alıntı
İstersen "Anketler" kısmına bir anket açabilirsin.
Çoğunluk senin gibi düşüyorsa, "Alın atınızı da, arabanızı da" derim.
Sadece okurum.
Hemen her gün 1 ya da 2 konu açıyorum.
Örnek versen, son açtığım konulardan, hangisi lüzumsuz, hangisi malayani bir konu?
Açtığım konular genelde teknik konular.
O konuyu bilmesem de, akademisyenlikten gelen bir alışkanlık ile konu hakkında araştırma yapıyorum ve yazıyorum.
Yazdığım tüm mesajları düzgün bir Türkçe ile yazmaya gayret ederim. Hemen hemen hiç yazım, anlam ya da imla hatası bulamazsın.
Eğer benim gibi bir insana, şakaya da olsa getirerek böyle eleştiride bulunursan, ciddiye alırım.
Tavsiyem, "Anketler" kısmına bir anket açmanız.
Şimdi buraya "Benden hoşnut olmayanlar, alta yorum yazsın" desem, birçoğunuz belki kibarlıktan eleştirisini yazmayacak.
Anket, en iyisi.
Üstadım şöyle bir görsel atayım. O gün dikkatimi çekmişti de ondan kaydetmiştim:
Listede görünen 18 konudan 5 tanesini siz açmışsınız (%28), kalan 13 konunun da 5 tanesinde son yazan siz görünüyorsunuz (%38). (Üstelik arka arkaya da değil, değişik saatlerde. Arka arkaya olsa tabi ki anlaşılır...)
Özetle, biraz yavaş biraz sakin. Her şeye bir şey yazmak zorunda değilsiniz.
Ek olarak; yukarıda açılan 5 konudan da "Kontrolsüz Hız Öldürür" konusu hariç tamamı "bence" lüzumsuz konular. O faydalı dediğimiz konu da bir siteden alınmış yazıyı görselleri içeriyor. (Alıntı yaptığınızı belirmişsinmiz Allah razu olsun, orada hakkınız teslim...) Ama o kadar uğraşacağınıza "faydalı bir makaleyi paylaşmak istedim" diye adresini iletseniz de olurmuş.
Birkaç kere bazı üyelere trol yakıştırması yaptığınız dikkatimi çekti. Siz de benzer bir portre çiziyorsunuz, buradan öyle görünüyor en azından...
-
22 Ağustos 2023, 15:39
#36
Angrypower adlı üyeden alıntı
Dipçik kol çıkartıyor yalnız. Dominos ile her zaman pepperoniyi tadında yerken, Duke ile birden çiğ'e denk gelebilirsin
Ayrıca 25/30kg olan ağırlık farkı; hp/ton hesabında öyle aman aman bir fark yaratmıyor
Duke 390 2024 yenilenmis bu arada. 399 cc ye cikmis. Suan ki 373cc sanirim. Beygir gucu ve tork cok az artmis.(44hp, 39nm)
Hintli gardaslar motorun stresi azalacak, daha rafine calisacak demis. O ne demek hicbir fikrim yok kol bacak cikarmayacak demeye getiriyor sanirim.
-
22 Ağustos 2023, 15:40
#37
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Yuvarlak farin yeri hep ayri bende Tommygun. Hele ki o yuvarlak far azicik modern gorunumle birlesince beni benden aliyor. Trident de cok hoş mesela.
Ama olmazsa olmaz degil.
Trident harika makine de çok ufak yahu, minicik.
-
22 Ağustos 2023, 15:50
#38
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Duke 390 2024 yenilenmis bu arada. 399 cc ye cikmis. Suan ki 373cc sanirim. Beygir gucu ve tork cok az artmis.(44hp, 39nm)
Hintli gardaslar motorun stresi azalacak, daha rafine calisacak demis. O ne demek hicbir fikrim yok kol bacak cikarmayacak demeye getiriyor sanirim.
Ben beğendim. 33kW, 165kg. Güç/ağırlık oranı tam A2 sınırı olan 0,2 yapıyor. 33kW olduğu için A2 sınırı olan 35kW altında. Ayarlı amortisörler var. Boyu müsait olanlar (iri olmayan herkes) için güzel bir seçenek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Trident harika makine de çok ufak yahu, minicik.
Mr.wind CB250R'a bindiğine göre Trident'i ufak bulmayacaktır. Trident çok kompakt gerçekten de ama insanın altında bir CB250R kadar da ufak veya boş durmuyor.
-
22 Ağustos 2023, 15:54
#39
Cyan adlı üyeden alıntı
Mr.wind CB250R'a bindiğine göre Trident'i ufak bulmayacaktır. Trident çok kompakt gerçekten de ama insanın altında bir CB250R kadar da ufak veya boş durmuyor.
10 Kasım'da İnönü stadının orada bir Trident ile yan yana park etmiştik. Benim motoru biliyorsun, 250'lik gibi duruyor. Benim motor Trident'in yanında gözüme Electra Glide gibi büyük göründü. Cb250R da ufak ama 250 cc diyorsun, yadırgamıyorsun o ufaklığı.
-
22 Ağustos 2023, 16:00
#40
tommygun adlı üyeden alıntı
10 Kasım'da İnönü stadının orada bir Trident ile yan yana park etmiştik. Benim motoru biliyorsun, 250'lik gibi duruyor. Benim motor Trident'in yanında gözüme Electra Glide gibi büyük göründü. Cb250R da ufak ama 250 cc diyorsun, yadırgamıyorsun o ufaklığı.
Olabilir valla. Benim insan azmanı (boyu benden az kısa, ama eni en az %25 fazla) kardeşim üzerine bindiğinde de bana beklediğimden büyük gelmişti. Trident'in sorunu ön tarafı değil, arkası. Arkası çok ufak ve kısa. Ön taraf OK aslında.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)