Dörtlü şeritteki en sağ şeritten gitmeme rağmen selektör çakan oluyor motorun hızıda belli yani emniyet şeridinde gitsemde nereye kadar.
Bunların anladığı dil mt07 apaçiligi harbiden.
Cc yükseltmak tek çare sanırım
Dörtlü şeritteki en sağ şeritten gitmeme rağmen selektör çakan oluyor motorun hızıda belli yani emniyet şeridinde gitsemde nereye kadar.
Bunların anladığı dil mt07 apaçiligi harbiden.
Cc yükseltmak tek çare sanırım
cc yükseltmek dışında çare yok çünkü araba sürücüleri motosikletlerin de şeritte gitme hakkı olduğunu kabullenmiyorlar.
Arkadan gelen biri dibine girmeye kalktığında gazı açıp uzayabilmek gerekiyor. Bu yüzden xmax 250 bile otoban sürüşlerinde çekiniyorum, en sağ şeritten 120 ile giderken yetişen kamyonlar oluyor.
4 şerit mi otobanda 50cc ile gitmiyorsunuz değilmi yoksaa
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------
ki eğer otobandaysan 45 km nin altında seyir etmek yasak (ki gerçekte 100-120km nin altında seyahat etmek riskli )
50cc motorların zaten otobanlara çıkması yasak
Araçlar önünde yavaş giden motoru sevmezler. O yüzden dediğiniz gibi büyük cc alıp diğer araçlardan daha hızlı sürmeniz lazım.
50 cc ile otobana cıkıyorsanız zaten yaşadıgınız durum normal. çare hem cc yükseltmek hem de kurallara uymak.
sağ şeriti ve orta şeriti gereksiz yavaşlatan sürücülere ayar oluyorum kusura bakmayın. mesela izmir çevreyolunda sol 160 ile akar, orta 120 ile akar sağ 80-90 ile akar. sağdan 50 ile giderseniz sağ şeriti kitlersiniz bu sefer orta şeridin hızı yavaşlamaya başlar.
Torpil yakıp fırlat üstüne
Bu şarkı söylenebilir:
50cc'yi çok tehlikeli buluyorum, eminim bir çok arkadaşta aynı fikirdedir. Çok zaruri değil ise bence otobana çıkmayın.
Amerika'da 50cc motosiklet/skuter ile otobana çıkmak yasak.
Türkiye'de de yasak
50cc'lere biz motosiklet desek de ruhsatta motorlu bisiklet diye geçiyor. Bisikletlerin de otobana çıkması yasak.
VELOKSK
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)