Barkın Bayoğlu'ndan sonra motosiklet testi ve yorumu yapan var mı?
Reklamlar
-
12 Eylül 2023, 23:24
#101
hasmet adlı üyeden alıntı
Tahminim cogumuz kacirmistir bu ayrintiyi, rahmetlinin cruiser kullanirken virajda vucudunu sele uzerinde viraja uygun konumlandirmaya calismasina, bir defasinda da dizini hafif viraj yonune uzatmaya calismasina cok gulmustum. Spor ve agresif naked motosiklet surucusu tepkisi bunlar. Buyuk cruiser uzerinde mumkun degil bu hareketler, etkili de degil. Televizyon karsisinda rahat bir koltukta oturdugunuzu dusunun, cruiser ergonomisi budur. Cussesinden anlasilmayacak derecede de kivraktir da buyuk cruiserlar; ama bu kivrakligi sadece gaz, fren ve gidon kontroluyle elde edersiniz. 400+ kilo alet kicinizi nereye kaydirdiginiza bakmaz, iplemez de. Ki kaydiramazsiniz da zaten, cunku pegler selenin altinda degil, 60 santim otededir, ayaklardan destek alamazsiniz. Ama alistigi icin gayri ihtiyari denediydi rahmetli...
Laf aramizda ben de yillar sonra yeniden cruiser denesem muhtemelen benzer tepkiler veririm.
Geçen arkadaşın aldığı Virago 250 çakması gidon neredeyse ape hanger olan Çin cruiser'a bir binip 200m kullanayım dedim. Sanki sürücü kursunda hayatında ilk defa motora biniyor bir eleman gibi hissettim. Bu kadar b.ktan ergonomiye sahip bir alet olamaz, lanet olsun. Kullanamadım döndüremedim resmen, vücudum o oturuşla nasıl denge kuracağını bilmiyordu.
Reklamlar
-
13 Eylül 2023, 07:35
#102
hasmet adlı üyeden alıntı
Tahminim cogumuz kacirmistir bu ayrintiyi, rahmetlinin cruiser kullanirken virajda vucudunu sele uzerinde viraja uygun konumlandirmaya calismasina, bir defasinda da dizini hafif viraj yonune uzatmaya calismasina cok gulmustum. Spor ve agresif naked motosiklet surucusu tepkisi bunlar. Buyuk cruiser uzerinde mumkun degil bu hareketler, etkili de degil. Televizyon karsisinda rahat bir koltukta oturdugunuzu dusunun, cruiser ergonomisi budur. Cussesinden anlasilmayacak derecede de kivraktir da buyuk cruiserlar; ama bu kivrakligi sadece gaz, fren ve gidon kontroluyle elde edersiniz. 400+ kilo alet kicinizi nereye kaydirdiginiza bakmaz, iplemez de. Ki kaydiramazsiniz da zaten, cunku pegler selenin altinda degil, 60 santim otededir, ayaklardan destek alamazsiniz. Ama alistigi icin gayri ihtiyari denediydi rahmetli...
Laf aramizda ben de yillar sonra yeniden cruiser denesem muhtemelen benzer tepkiler veririm.
Yapan yapıyor .
-
13 Eylül 2023, 13:19
#103
-
13 Eylül 2023, 21:24
#104
hasmet adlı üyeden alıntı
Walla helal olsun ne diyeyim.
Lakin motosiklet standart HD değil kesinlikle, ciddi modifiyeli. Normal süspansiyonla ve ağırlıkla o motosiklet o hareketleri yapamaz.
Bu arada adam da ciddi modifiyeli
Arka tekerleği bayağı bayağı kaybetti, yakaladı, aynen devam... Tecrübe, yetenek ve deliliğin ender bir karışımı.
An itibariyle "kimse eşekle böyle viraj alamaz" yazmaya korkuyorum, muhtemelen var youtube da videosu
Bu sürücü büyük ihtimalde yolları adı gibi ezberlemiştir diye tahmin ediyorum, Harley Davidsonların en tırt yönü amortisörler gerçi yeni çıkan Road Glide ve Street Glide ciddi iyileştirmeler yapsalarda halen İndian kadar pürüzsüz sürüşe sahip değiller. Ama sürücü çok yetenekli King Of The Baggers yarışmasına çıksa ciddi derece alır (WSBK'nın bagger motosikletlerle olan versiyonu gibi).
-
14 Eylül 2023, 23:22
#105
Sanırım teknik inceleme yapmadığı için bahsedilmemiş ki çoğunluğun tanıdığını tahmin ediyorum; Sürüş üzerine Zafer Akçay'ın kanalını çok beğeniyorum.
Sürekli kendisine iletilen videolar üzerinden hem sürüş hem de trafikle ilgili öğretici incelemeler paylaşıyor. Çalışırken yanda açıyorum, kendi kendine dönüyor artık.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)