CG ön ve arka dişli kaç olmalı
Reklamlar
-
01 Ağustos 2023, 18:28
#1
Mondial 100 UAG motorumu 150 cc yaptırmıştım.Motorun dişlileri ön 16 arka 38.Çok çabuk vitesler bitiyor motor uzamıyor.5.vites devir bittiğinde 130yle gidiyor halbuki daha gidicek gücü var belki 6 olsa yiyecek gibi duruyor.Sızce kaç dişli takmalıyım ön dişliyi 17 yapsam arkayı 34 olsa istediğim performansı alır mıyım ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
Mondial 100 UAG motorumu 150 cc yaptırmıştım.Motorun dişlileri ön 16 arka 38.Çok çabuk vitesler bitiyor motor uzamıyor.5.vites devir bittiğinde 130yle gidiyor halbuki daha gidicek gücü var 6 vites olsa yiyecek gibi duruyor.Sızce kaç dişli takmalıyım ön dişliyi 17 yapsam arkayı 34 olsa istediğim performansı alır mıyım ?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2023, 19:06
#2
-
01 Ağustos 2023, 23:14
#3
Ömer2727 adlı üyeden alıntı
Mondial 100 UAG motorumu 150 cc yaptırmıştım.Motorun dişlileri ön 16 arka 38.Çok çabuk vitesler bitiyor motor uzamıyor.5.vites devir bittiğinde 130yle gidiyor halbuki daha gidicek gücü var belki 6 olsa yiyecek gibi duruyor.Sızce kaç dişli takmalıyım ön dişliyi 17 yapsam arkayı 34 olsa istediğim performansı alır mıyım ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
Mondial 100 UAG motorumu 150 cc yaptırmıştım.Motorun dişlileri ön 16 arka 38.Çok çabuk vitesler bitiyor motor uzamıyor.5.vites devir bittiğinde 130yle gidiyor halbuki daha gidicek gücü var 6 vites olsa yiyecek gibi duruyor.Sızce kaç dişli takmalıyım ön dişliyi 17 yapsam arkayı 34 olsa istediğim performansı alır mıyım ?
1. ibrede gördüğüne inanma o hızdan en az %20 düş gerçek hızın o
2. önü 17 arkayı 35 yap daha fazlası torkunu çok düşürür yokuş çıkamazsın
asıl konuya gelecek olursam 100 lüğü 150 ye çevirdin ama üstündeki krank tipi ney üst kapak yapıldımmı dereceli egsantrik varmı karbüratör değiştimi yoksa kuru 150 dediğimiz sadece 62mm piston atılıp geçildimi buna cevap verirsen sana daha doğru cevap verebilirim
-
01 Ağustos 2023, 23:24
#4
Normal üst kapak çitanın alt taraf msr marka 150 lik set karbüratör pz 27 dişli şuan 14--38 takılı bana hız lazım normal 13 perno piston takıldı komple değişti motor gitmiyor yani ön 16 iken arka 38 iken motor da 5 inci vites yok dördüncü vites ile aynı hemen hemen
-
02 Ağustos 2023, 12:26
#5
Yani torna yapılmadı krank düz 56 krank ve kapak standart çita kapağı anladığım kadarıyla sana tavsiyem o motoru çok sıkıştırma patlar o motor 13 pernonun limiti belirli sonuçta fazla yüke gelemez sana tavsiyem kapağı büyüt düzgün bir torna ayarı yaptır sıkıştırma ayarlansın karbüratörü bir numara büyüt dişlileride 17 35 yap o zaman biraz hız kazanırsın ama o hızla duramazsın onuda bil 4 cg geçti elimden 2 si sıfır 4 ünüde 26 perno 65.5 yaptım 4 üde randıman vermedi tek randıman alabildiğim makina 200 lük komple setli 62 piston silindirli motorumdu motor şişmek tıkanmak bilmiyordu 40000 km hiç arıza vermedi ki sattığım kişide 1 yıla yakındır hala sorunsuz kullanıyor yüksek hıza aldanma heleki ibrede gördüğüne hiç aldanma her ay motor yaptıracağına bi kere düzgün stabil sistem kur uzun süre kullan
-
02 Ağustos 2023, 12:45
#6
Karbüratörü pz 30 yani 200 lük yapsam nasıl olur performans artarmı ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler