Merhaba sr250 ve rs200 arasında kaldım. sıfır km olarak ikisinden birini alacağım. hangisi daha mantıklı ?
Merhaba sr250 ve rs200 arasında kaldım. sıfır km olarak ikisinden birini alacağım. hangisi daha mantıklı ?
Ben bajaj alırdım, piyasada daha bilinir olması sebebi ile
Karar vermek zor. Bajaj'ın yaygın servis, yedek parça imkanı varken Sr 250 de gerçekten çok şık motor. Bizim burada gençlerde Sr 250 görüyorum, dönüp bakıyorum motora, o derece şık bir motor. Akıl, Rs 200 derken gönül de Sr 250 diyor.
yakından inceledin mi abi hiç, bizim iş yerinde bir arkadaşta da sr 250 var, uzaktan hoş duruyor ama yakına gelince motorda bir telmaşalık var.
enteresan bir şekilde yakından çirkin görünüyor gözüme (tabi bu tamamen benim şahsi görüşüm).
konu sahibi arkadaşa gelecek olursak, cfmoto da çok memnun kullanıcılar var,fakat yakın çevremde de 5 farklı kişi var, 5i de aldığına bin pişman.
bir sr250 nin 4000 km lere gelmeden oksijen sensörü bozuldu, diğerinin ekranı arıza verdi, nk250 var onda da tekleme problemi yaşıyor arkadaş sürekli.
ben tercih edecek olsam KTM yada bajaj seçerdim. 2023 model bajajları da çok şık buldum bu arada. gerçekten fotoğraflarda çok güzel duruyor makineleri.
Sr 250 yakından cidden çirkin ve incecik, bence kız motoru. Sürüşünü de hiç sevmedim, keyif vermedi bana. Rs200 alın geçin.
Bende sizin gibi bajajmı cfmotomu ikilemine girmiştim,yalnız bendeki modeller farklıydı pulsar n250 ve clx 250ydi.Bajajlarda sıfır motorlarda bile görülen,duyulan birsürü sıkıntılar yüzünden vazgeçip clx 250 aldım 3000li kmlere geldik.Sıkıntısız mis gibi geçinip gidiyoruz,iyikide kararımı cf motodan yana yapmışım.
Duygular sr250 derse de akıl ve mantık rs200 der. Çünkü;
1. Biri 250, diğeri 200 cc olduğu halde, sr250'nin torku biraz yüksek ama BG 200 cc motordan düşük. Bunun nedeni, rs200'de 4 valf ve 3 buji olmasıdır.
2. Teknik özellikler aynı gibi görünmesine rağmen, sr250 yaklaşık 20.000 TL daha pahalı.
3. Daha önce bazı arkadaşların değindiği gibi, Bajaj, Türkiye'de kendini ispat etti ve tutundu. Diğerleri için aynı şeyi söyleyemem ama Pulsar modelleri peynir ekmek gibi alınıyor ve satılıyor. Yaygın servis ağını da buna eklemek lazım.
sr250'nin rengini biraz Suzuku GSX'e benzetmeye çalışmışlar.
rs200 de fena durmuyor yani. Hele de rengi sarı olsaydı
Şimdi siz pulsarın beygirinin sr250den düşük olduğunumu söylüyorsunuz ??
rs200 racing gibi gözüken ama dik oturuş pozisyonu olan bir makine
Sr250 ise racing pozisyonu olan bir makine
Kararı illa ki racing olsun olarak verecekseniz sr250
RS 200 cok güzel makine lakin hintliler pek özen göstermiyor sandıklamaya bu yuzden gidon kenarlarında aşırı çizik vardı ki sağolsun kuralkan değişim yaptı. Çok binmedim bişey diyemem yaklasık 850 km bindim ama güzel motor. SR 250 ye gelicek olursakda eğer kotu makine değil ama yedek parca stok sorunu var diyor herkes. Bence yedek parca bulunabilirliği açısından RS 200 alırdım ben bu 2 motosiklet arasından.
ben CF moto tasarımını çok beğeniyorum ama bu servis ve parça konusu benide tedirgin ediyor
ilk Motorumu NK150 almıştım çok severek binmiştim ama CFF Moto ya ikinci şansı vermedim çünkü parçayı geçtim aksesuar bile çok nadir
sonrasında N250 aldım şimdide Dominar 400 kullanıyorum çok severek kullanmıyorum ama bu paraya bu kadar yaygın başka motor yok maalesef
çok kısa örnek vereyim Dominar 400 ün orjinal çanta demirine adamlar destek çubuğu yapmış satıyorlar
N250 ye tur camı yapmışlar vs vs bunları CF Moto da bulamazsınız
yedek parça olayına hiç girmiyorum bile o yüzden doğru karar vermek önemli
Bende Cf Moto ile Pulsar RS 200 arasında kaldım. Kredi çekip son paramı da harcayacağım için herhangi bir yedek parça, servis durumunda motoru kullanamama ihtimalini göze alamadığım için Pulsar RS 200' ü seçtim. Geçen günlerde 5000 Km bakımını yaptırdım. Sorunsuz olarak biniyorum. Cf moto ile şikayet var sitesinde bir çok şikayet bulunmakta, Cf motodan memnun olanlarda var, Cf bana biraz şans işi gibi geliyor. Pulsar RS 200' ün eksi yanları bana göre grenaj birleşim noktalarının bazı bölgelerinde ufak açıklıklar var uzaktan göze batmıyor. Tirim sesi her zaman var. gidon tam sol yapınca ön fren aynaya deyiyor (sadece deyiyor fren sıkmıyor) Lastikler trafik kurallarına uyulduğu sürece orta derecede yeterli, ilerleyen zamanda değiştirilirse daha iyi olur.
Yakıt konusunda normal kullanımda 100 Km de ortalama 3 - 3.5 litre benzin tüketiyor.
Bence Türkiye şartlarında macera aramadan en risksiz ve mantıklı olanını seçin derim.
Not: Ne alacaksanız fiyatı artmadan hemen almanızı tavsiye ederim, şayet 2022 Kasım ayında ben RS 200' ü 76.850 TL ye almıştım.
Merhaba, grenaj üst sol ve sağ taraftaki uç açıklıklarına bir çözüm bulabildiniz mi? Yetkili servis bir şey yapılamayacağını söylüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
Merhaba. Çoğu RS200’de görülen grenaj üst sol ve sağ uç kısım açıklıklarına bir çözüm bulabildiniz mi? Servis bir şey yapılamayacağını söylüyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)