Suan icin oyle tabi. Amerika dunyanin mafyasi. Avrupa desen somurgelerinde yaptiklari ortada.Naziler desen ayri vaka.
Ruslar kendi zulmu kendine yapiyor, araplar mikrop gibi parazit gibi hayat yasiyor.
Donem donem bi ulke cikiyor dunyayi mikip atiyor. Insan dogasi, toplu bir bilinc olusturuyor. insanin acimasizligi, saldirganliligi ve ac gozlulugu devlet politikalarinda baskin politika oluyor.
Konudisiyim suan okuyan olursa kusura bakmasin.
Ama batinin kabadayiliginin yaninda, insanliga yaptigi katkiyi da konusmadan edemeyiz.
Kullandigimiz her teknolojik alet, onlar sayesinde hayatimizi kolaylastiriyor. Herseyi gectim, penisilin bulunmasa belki suan hayatta bile degildik.
Velhasil motor guzel insallah gelir ve uygun fiyatli olur
300 hayatta vermem tabi buna 300 vermek bence sacmaligin daniskasi olur. Bence gelirse de duke390 ile ayni para olmali 250-260 falan.
Ha o paraya da alacaksam motor kusursuz olmali. kronigi olmayacak saglam olacak korlas gecirmeyecek falan.
Yoksa 220-230 civari mis gibi cb500f alirim binerim taş gibi motor.
Şu an duke390 yeni kasa rc390 300 bin liralar civarında.adam çıkıp 280 falan dese bile rekabetci bir fiyat olur.ama mesela cf moto clx700 şu an 250 bin tl.şimdi duke390 mı alırsınız clx700mü?.ben 1 dakka düşünmem gerekte yok clx700 alırdım.o yüzden speed 400 fiyatı 220 230lara gelmesi gayet mümkün.siz daha ben de dahilim ama ayak uyduruyorum yeni türkiyenin yeni fiyatlarına alışamamşsınız.250 bin tl ye satılan clx700 örneğin sudan ucuz.pulsar nk250 nin fiyatı BEDAVA.bunlar fırsat fiyatlar sene sonuna kadar gidişat böyleyse ki anlaşılan böyle 200 den başlayan fiyatlarla 250ccler geliyor.en basit nisan ayında arora max t 60bin tlye satılıyordu şu an 110 bin tl.buna benzerlerinde fiyatı bu kadar arttı.edermi etmezi bırakın yaya kalırsınız.18 ay önce mt09 0km 140 bin tl ye almıştım.sanki 10 sene öncesinden bahsediyorum acı ama tr hayatının hızı enflasyon oranı en az 2 senede yüzde 400+
Evet surekli artan fiyatlara adapte olmakta zorlaniyorum dogru.
Clx 700 konusu benim icin suan soz konusu olamaz. Once rustunu ispatlayacak, kullanicilar yuksek km lere sorunsuz gelecek ancak o zaman radarima girer.
Bu clx700 un potansiyel problemleri kimileri icin alinabilir bir risk. mt07 ye cb750 ye 400 bin verecegime bunu 250 ye alirim sorun olursa birsekilde garantiden halledilir diyene saygim sonsuz.
Ancak benim icin sorunsuzluk birinci kriter. Kafam rahat olmali zart zurt sorun yasamamaliyim. Sorun olursa da parcasi ustasi olmali. Is guc coluk cocuk az bir bos vaktimiz oluyor, onu da problem cozmeye calisarak gecirme fikri bile tuylerimi diken diken ediyor
Daha kanli canli trafikte de goremedim hic bu clx700 u bu arada. Sahibi olan birini gorsek biraz objektif yorum da alirdik.
Kim biniyor agalar bu motora, varmi aramizda kullanan bize anlatsin nasil memnunmu, degilmi..
Bunun Duke'la aynı veya daha ucuz fiyata gelmesi imkânsız arkadaşlar; markaların piyasada kendilerini konumlandırmaları oldukça farklı.
Valla haklımısın yarıyarıya çünkü 650 lik modelleri yıllardır satışta onların durumu belli bende şahsen bunları baz alıyorum.daha yeni bir motor daha yeni teknoloji yatırım vs onlar sağlamsa bu daha sağlamdır benim hesabıma göre.dediğin gibi bunun rakipleri 400e yasladı 250k ya bunu almak bence risk dahi değil bayabaya mantıklı.cfmoto günden güne güvenilirliğini arttırıyor.bunu alıcak olanın önce servisini ayarlaması lazım nk150ye bakan adam olmaması lazım onu hallediyorsa heleki istanbuldaysa zafen oktay motor her türlü ilgilenir.ne yeni motorlarda nede arabalarda göründüğü üzere sorunsuzluk oranları ciddi derecede arttı.arora kanuni bile yeni serilerinde saçma sapan sorunlar artık görünmüyor
Konuşulmuştur belki tamamını okuyamadım, muhtemelen Hint üretimidir zaten bu motor, Hindistan'da da Bajaj ile aynı paraya satılır.
Aprilia da şu an bir 440 bloğu geliştiriyor. Bütün argeyi kendileri yapsalar da sonunda Vietnam'da falan üretilecek motor sanırım. Evet Triumph Triumph'tır Aprilia Aprilia'dır ama en nihayetinde ana vatanlarındaki üretimi tutmaz bu motorlar.
Elbette gelsin isterim ki çeşitlensin ortalık. Şu an 233000 rupi 75bin TL ediyor, showroom öncesi fiyatı bu - sanırım hindistan'da da abd'deki gibi bir fiyatlama sistemi var. Yalnız yanlış bakmadıysam motosikletin kdv (gst)'si 31% imiş. töbeler olsun. (350cc altına 28%)
yol fiyatına da. 2.87 lakh'a kadar çıkıyor demişler o da 91bin tl falan ediyor.
bu eğer kdvli fiyatıysa, vergisiz 70bin tl altına iniyor. türkiye;'de domianar kaça satılıyor şimdi?
70bine girse 26bin ötvsi var
uzakdoğu ile aynı rejim olsa 20+6% 18bin gvsi var
matrah oluyor 114bin. kdv ile 134bin eder. dominar 400 tur aksesuarlı diye bir model buldum 184bin tl. operasyonu 10bin olsa da kuralkan'ın brüt 40bin kazanması da olası gibi görünse de sanmıyorum, daha az olabilir. hindistan içinde bir teşvikli satış vs söz konusudur.
türkiye'de böyle bir fiyata gelse elbette baya ilgi görür ama patlar her köşe başında görürüz mt'yi r25'i bitirir sanıyorsanız olmaz öyle bir şey
edit:
300bin mi?
bitch please
(ocak 2024'e don biçmekse orası hiç belli olmaz, 500'e de gelebilir, o bugünden bilinebilecek bir şey değil bu üklede)
Dün instagramda denk geldim. Domi 400 çok az pahalıydı bundan rupi olarak. Tam rakamları hatırlamıyorum ama 23000e 22750 gibi birşeydi.
Velhasıl, görünüşü güzel. Ama Hindistan'da toplanıyorsa fazla beklentiye de girmemek lazım. Fiyat zaten saçma olacaktır.
iyi motor. bajaj gibi de durmuyor. 200 bin ve altı makuldür, alınır
2 silindir, 50 hp olsa tam ideal makine; hani ne eksik ne fazla dediklerinden
Bu aletin dominarla kalitesi mukayese edilmez lakin , servis bakım ücretlerini 2.eldeki süratlerini ölçmek gerekiyor ne yazıkkki çünkü bulunduğumuz coğrafya bunu gerektiriyor....:(
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)