naked seversen,güç ve tork olarak.ölümsüz olarak,all around olarak,az yakarak suzuki sv 650 var
naked seversen,güç ve tork olarak.ölümsüz olarak,all around olarak,az yakarak suzuki sv 650 var
Kriterlerinize ve yazmış olduğunuz artı/eksilere göre zaten alacağınız modeli seçmişsiniz.
Hayırlı olsun.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Dostum kriterlerine en uygun motoru secmissin. Nc750 az yakar saglamdir servisi yedek parcasi boldur 2. Eli muazzamdir. Nc750 gitmez ama sen dusuk cc den gececegin için sana gidiyomuş gibi gelir. Gozun kapali al gec derim.
İmkanin yoktur dusunmezsin anlarim ama imkanin olmasina ragmen yuksek cc yi neden alayim ki su kadar yakiyor diyorsan pintisindir. Buda kotu birsey degil seni mutlu eden sey parayi mumkun oldugunca az harcamaksa oyle takil.
Ama örn. beni mutlu eden sey bu değil. Nc750, almayi dusunme ihtimalim olmayan bir motor.
Tek sebebi güçsüz olması.
E motorumu arabami hic bi yerde paylasmam. Kaski koluma takip hic binmemisimdir beni tanisinlar hesabi.
Aldigim motorada binerim garajda yatirmam.
İşin özü başkalarini suçlamaya ne gerek var. İnsan nasil mutluysa öyle yaşamalı
Arkadaşımın tenere660'ını kullandım ama zerre beğenmedim.Titreşimi,ağırlığını hissettirmesi,yakıtı vb.tamamen geçmiş yüzyıl motoru kıvamında.
Vstrom ve nc750x (dct) arasındaki fark çok ciddi derecedemi onu anlayamadım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------
Ben seçimimi yapmadım,denediğim ve denemediğim modelleri,kişisel özelliklerimi ve beklentilerimi yazdım.Kullanıcı fikirlerini istedim.
Pintilik neden olsun oğlum var üniversiteye gidecek,kızım var orta okula geçti özel sektör tek maaş çalışıyorum.Herşeyi düşünmek zorundayım.Elimdeki herşeyi yatırıp Africa ile nasıl huzurla gezeceğiz,ilaveten işletim maliyetleride orta sınıfın hayli üzerindeyken.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------
Ben neden bilemiyorum,etrafımda etrafınızda,forum sitelerinde,kullanıcılarını ne kadar gördünüz ne kadar gözümüzle gördük.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
Keşke bi deneseydiniz,(hep yavaş kullanması sebebiyle)büyük cc'de sağırlık veya açma diye bir kavramın olmadığını herşeyin, motorun beyniyle yönetildiğide ortaya çıkardı.
30.000 km'dir nc kullanıyorum hiç bir günde yav bu gitmiyor,dönmüyor durmuyor demedim,hunharca ve subjektif olarakta eleştirilen noktaları bunlar.En çokta hiç kullanmamış çevreden duyduklarıyla almayan yada alamayan daha kötü eleştiriyor.Diğer modeli seçen nc'yi kötülüyor.
Ben olumsuz bir tarafını görmedim.Daha üstün olanları elbette olabilir.
Beklentilerinize,ihtiyaçlarınıza,bütçenize göre karar verebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
Bu arada sürekli commuter diyerek kötülüyorlar ama unutmayın bu yazdıklarınızın o zaman hepside commuter oluyor. hepside iş görmelik orta sınıf motorlar.Ortadan üst sınıfa geçmeniz lazım o zaman commuter'e binmemek için.
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
Yazdığınız kriterlerde Nc en önde. Diğer modeller de sizi yarı yolda koymaz. Fakat Nc'nin 20 yıl sonra bile parçasını bulabilirsiniz. Özellikle Dct li versiyon alın derim konfor açısından, dua edersiniz . Diğer türlüde de ileride Africa denemenizi tavsiye ederim. Maddi açıdan dolayı verilmez gibi düşünebilirsiniz fakat rahatlığından dolayı binenlerin 1-2lt fazla benzini takacağını düşünmüyorum. En ömürlük motorlardan biridir kendileri.
Kazasız belasız sürüşler dilerim
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
ille dct olmasına gerek yok, manuel vites de öğrenilir.
Mesela ben yıllardır xmax kullanan biri olarak artık scooter kullanmama gerek yok deyip vstrom gibi motorlara bakmaya başladım, ille otomatik olmasına gerek yok manuele alışmak da bir günlük hakimiyet eğitimine bakar zaten motor değişince yine eğitim almak gerekecek diyorum.
Moto guzzi ve aprilia yi espri amacli yazdim tabiki.
Motoru surekli yavas kullanmiyorum yaaa.alet yakmiyo ben napim simdi ;)
Trafik kurallarina uygun suruyorum sadece,arada kendimce simariklar tabiki yapiyorum.
kucukkuyu-gure arasinda isiklar var,abartisiz 500 metreden kirmizi yandigi goruluyor.ben gazi hemen birakip isiklarda beklememek icin yuksek viteste yavas yavas yaklasiyorum,ama insanlarin yarisi son hiz gelip isaga 50 metre kala fren yapiyor.
Ee sen boyle kullanirsan aracin cok yakar tabi ,amatorluk.
Kadirga koyu ayvalik arasini 3.3 lt ile gittim.bilem bilir bir milyon tane isik var.
Bir de yazin sadece kask kullaniyorum, onun verdigi guvensizlik hissi beni bir tik yavaa kullandirmaya zorluyor.
alışmaya alışılır herhalde ama bir yandan da dct kullanırken arada bir aklıma gelen "ulan dct olmasa şu vitesleri ben değiştiriyordum" hissi beni düşündürüyor. sıcaklar biraz azalsın, sonrasında honda'dan eğitim alacağım. belki fikrim o zaman değişir. debriyajın vites değiştirme haricindeki işlevleri güzel aslında. orijinal quickshifter'lı modeller de cazip olabilir o zaman.
NC motorlarında DCT aranmasının sebebi vites aralıklarının kısa olması. Bu sebeple sürekli vites değiştirmek gerekiyor. DCT olduğu zaman bu çok daha kolay. Otomatik kullanılmasa bile sol elcikten basılan +/- düğmeler ile vites değiştirmek çok kolay. Manuel bir NC insanı yorabilir, özellikle şehir içinde
Ömürlük motor alıcaksan kaliteli güzel bir cruiser al yaşınada uyar sürüş keyfide ayrıdır hemde öldüremezsin cruiser makineyi zaten tarzı evrensel 100 yıl önceki cruiser da aynı tasarım şimdiki de aynı tasarım çoğu …
Yorumların çoğunun Nc kullanmamış kişilerden geldiği açıkça belli oluyor, ve yine yorumların çoğunun nc750x değil nc nin ilk modeli nc700 yorumları ve videolarını izlemiş,hatırında o bilgiler kalmış kişilerden geldiği anlaşılıyor.
Toplumumuz acımasızda eleştirmeyi sever tecrübe etmediği halde bile,
Nc750x içinde durum bu..
Nc750x performans motoru değil, herdurum için gayet yeterli gücü harika bir torku var. Vites aralıkları öyle abartılacak(yüksek devir çeviren bir motordan inip buna binildiginde vites araliklarının kısa gelmesi doğal)kadar kısa değil.
Bende hepitopu 15 günlük nc750x kullanıcısıyım, henüz daha önceki daha yüksek beygir ve daha yüksek devir çeviren motorlarımı aratmadı eksikliğini duyduğum birşey yaşatmadı.
@froverlight tenere geçen yüzyılın motoru evet fakat orta sınıf safkan enduro ömür olarak v storm nc ye yakın km yol yapar yakıt nc den 1 lt fazla
fakat dediğim gibi orta sınıfın kralı suzuki v storm dur evet nc az yakıyor ama amortisörleri tırt çok rüzgar alıyor fakat v storm 05 lt fazla yakar o v motor daha bir hissiyatlı nc de olmayan kompresör var nc de gazı kesiyorsun motor akıyor zerre yavaşlama yok
Bir ekleme yapayım; @54'ün dediği gibi amortisörler cidden kötü, düzgün asvaltlı yollarda sorun yok ama yol birazcık bile bozuksa keyifsiz. Bu konuda daha önce @cyan'ın da yazdığı gibi hyperpro yükseltmesi yapmak ömürlük binilecekse yapmak lazım.
Ben mt07 nin de amortisörlerini beğenmezdim hyperpro ile değiştirdiğimde motor başka bir şeye verilmişti.
@iskampavya VStrom selesi de NC'ye göre çok konforlu. Evet uzama hissi vermiyor NC ama şahsına münhasır ve takdir edilecek motordur.
Ben VStrom hiç kullanmadım ama bir dönem sahibi olmak istedim, fakat fiyat olarak ulaşabildiklerim çoğunlukla yaşlı oldu, çok ama çok el değiştirmiş motorlar oldu. forumda da seneler içinde VStrom'un yaşlı modellerle ilgili insanların sorunlarını okudukça bilinç altıma almamam yerleşti. Oyuzden Nc tercih ettim hem daha genç bir modelini alabiliyor oluşum, hem ikinci sahibinden oluşu vs.. tabi ister istemez belirleyici unsur bütçe oluyor.
Şayet ikisininde sıfırına ulaşabilecek bütçem olsaydı benim için Nc ile VStrom arasında seçim yapmak şimdi olduğu gibi kolay olmazdı sanırım, keza biliyoruz ki ikiside çok güzel motor ikisinde de çok güzel özellikler var, fakat Nc nin teknolik donanımı biraz daha fazla beni kendine çekerdi gibi..
Not: seleyi daha konforlu hale getirmek kolay, oyuzden hangi marka model olursa olsun sele konforu benim için seçimi belirleyici unsur olmuyor.
ben de acemi bir motorcu olduğum için pek ses etmiyorum ama cidden nc750x kullanıcısı olarak motorun gücünün ya da torkunun yetersiz kaldığı herhangi bir durum yaşamadım şimdiye kadar. yarış performansı bekleyenler dışında kimsenin de böyle bir şey yaşayacağını düşünmüyorum. ama kafalarda, zihinlerde bir yerlerde kalmış bir nc var sanırım, birçok kişi onu düşünerek yorum yapıyor.
mesela bu iddia hangi nc'deki tecrübeyle yapılmış bilmiyorum ama 2023 nc'de gazı kestiğim zaman düşük hızlarda bile artçım bana yapışıyor resmen. o yüzden artçım olduğu zaman gazı çok kademeli kesmeye çalışıyorum. yine dik sayılabilecek yokuşlardan sadece gazı keserek, hiç fren yapmadan inebiliyorum.
Forum ahalisine genel bir soru olarak, aynı arayışla Kle 650 Versys hakkında ne düşünüyorsunuz?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)