Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

CFMOTO 650 MT Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Şubat 2013
    Şehir
    Bursa
    Dostlar selam, cuma günü xpulsemi sattım yerine touring motosiklet bakıyorum. Fiyat performans olarak CFMOTO 650 MT'de karar kıldım, fakat aklımda soru işaretleri var. Burada 650 MT sahipleri var mıdır, yada arkadaşında olan vs kullanıcı yorumunda bulunabilecek birileri. Sizce doğru yolda mıyım, siz olsanız 250.000 TL ye hangi touring modeli seçerdiniz merak ediyorum, şimdiden herkese teşekkürler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Valla bende 270 bin lira olsaydı alırdım heralde

    ktm 390 ,650 mt , dominar 400 esasında üçünede baktım.İlk ikisinin fiyatı öyle artmaya başladıki yetişemedim .Bu gidişle dominara da yetişemeyeceğim diye korkuyorum

  3. #3

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    2.el vstrom650 yada nc750x dct ikisinden birini alırdım yerinizde olsam.

  4. #4

    Üyelik
    09 Şubat 2013
    Şehir
    Bursa
    325.000 TL param olsa keşke hocam

  5. #5

    Üyelik
    19 Haziran 2023
    cf 650 mt sahibiyim.

    sıfır alıyorsanız titreşimle ilgili bir iki izolasyon yapmanız gerekiyor. (ekran ve camla ilgili)

    tekerlerinde ciddi balans bozukluğu var (lastikleri asfalt için harika, tutuşuna laf yok) balansı yaptırılınca yılan gibi yollarda

    ivmelenmesi dominar 400 ve ktm 390 a göre çok çok iyi. kendi sınıfındakilerin (650 likler) çok az altında olabiliyor.

    servis kalitesinde sıkıntı var; bazı yerlerde bisiklet tamircilerine servis yetkisi verilmiş.

    bakıma gireceksiniz yağ filtresi yok! lakin bunlar aşılmayacak sıkıntılar değil.

    benim ilk motorum; doğrudan bununla başladım. (yine de kanı kaynayan gençlere ilk motor olarak tavsiye etmem zira topspeed 200 ün üzerinde; 0-100 4,6 saniye falan) keyifli geliyor bana.

    shad çantaları üzerinde geliyor. ilave güzel bir topcase ile dünya turu yapabilirsiniz. (nepale gidip dönen 13 bin km yol yapanları duymuşsunuzdur)

    bu paraya daha iyi motor yok. ben garantili motor olsun istedim.

    garantiyi kafasına takmayan ve motordan gerçekten anlayan 2. el bir japon alabilir bu paraya.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

    bu arada feyste bursa cf 650mt grubu var. oradaki arkadaşlara ulaşabilirsen inceleme fırsatın da olabilir.
    -Black- ve mertowski bunu beğendiler.

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    650 Mt'nin bloğu bizim Kawasaki Er6 bloğunun klonu, biz yağ filtresi olarak Hiflo Hf303 kullanıyoruz, belki 650 Mt'ye de uyumlu olabilir.
    rfnrk ve espresso bunu beğendiler.

  7. #7

    Üyelik
    19 Haziran 2023
    hf177 kullanıyor sanırım ecnebiler 650 MT için.

    piyasada orijinal filtre olmayınca Toyoto benzinli 2000 model araba filtresi kullananlar da oldu ikame olarak.
    tommygun bunu beğendi.

  8. #8
    mandarake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Motosikleti
    MT-650
    Merhaba bende yeni aldım mt650,hatta rodaji yeni bitirdim.kisitli bi tecrübem var motorla ilgili.
    MT07 den geçtim ben bu motora almadan önce bende senin gibi çok kararsız ve çekimserdim açıkçası...özellikle japon dan sonra çinli almak dusunduruyodu.bende senin gibi araştırdım üzerinde kullanılan malzemeler kalteli fiyat/performans motoru olarak gözüküyordu. O fiyata 2.el touring almak çok zor gözüküyordu.gozumu kararttim aldım.190 'di ben aldığımda.simdililk pismanligim yok.mt07 den sonra yavan kalırmı dedim ; mt07 kadar torklu olmasada seri motor,gaz tepkisi güzel.
    Özellikle uzun yolda yola güzel oturuyor,virajlarda dengeli.benim mt07 de sıkıntı viraj dengesiydi.uzun yolda da dayak yiyordum.dusuk devirlerde biraz titreşimli gibi...şehir içinde hantal biraz,önceki naked alışkanlığı bana agir geliyo.simdilik kronik bir sorunu yok gözüküyor.(en büyük korkumdu)
    Son tahlilde! tavsiye ederim tam bi fiyat performans motoru.lastikler,çantaları, koruma demiri,camı...bu fiyata ikinci elde japon bulmanın zor olacağı avantajlar.yinede anca 1 sene sonra gerçek değerlendirme yapabilirz diye düşünüyorum.

  9. #9
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Xciting VS 400

  10. #10
    Khaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    2022 modelleri 250’den başlıyor sanırım. Üzerine 10-20 daha koyup Tracer 700 bakabilirsiniz. Koymak istemezseniz NC750X var. Daha da arazi olsun derseniz 660 ABS Tenere var. Sanırım benim 250 bin lira bütçem olsaydı bu parayı yüksek cc’de bir Çinliye veremezdim… Ki gördüğüm kadarıyla 650MT de sınıfında az da olsa diğerlerine göre güçsüz kalıyor.

  11. #11

    Üyelik
    19 Haziran 2023
    bir baba oğul versys 650 ile kıyaslamıştı mt 650 yi. değişerek sürdüler sürekli.

    650 mt yakıt ve frenleme konusunda geçti versys 650 yi.

    ivmelenme konusunda çok az bir farkla versys 650 kazandı.

    topspeed i 200 km üzerinde (gösterge 199 da takılıyor)

    tercihi riskli gibi görünüyor ancak dominarın fiyatı 140 lira iken çantaları, güzel lastikleri ve kawasaki motor bloğu ile 197 liraya üstüne üstlük tamamı 10 taksit kredi kartına olunca 2 ay evvel tercihi bu yönde kullandım. bugün 290 lira verir miydim?

    garantili olarak bu paraya alacağım eşdeğer bir motor yok maalesef.

    kaçışı falan çok güzel. arkadaşın biri test etmiş gruptan 4,6 sn 1-100

    sonuçta yol motoru bu racing değil. ziyadesiyle verilen paranın hakkını alıyor.

    sıfırının parasına 8 yaşında 40-60 bin km lerde ve geçmişini pek de bilmediğiniz motor alabiliyorsunuz.

    ben KDV sini indirip ÖTV sini gider yazdığım için bana finansal maliyeti (197'nin) 150 lira falan olacak. (ki daha cebimden para çıkmadı desem yeri.)

    hesap kitap ve zevk işleri.

    ha kimisine bedava versen çin malı diye binmez orası ayrı; keyfi bilir.

    edit: bahsettiğim karşılaştırma https://www.youtube.com/watch?v=9jtT...RMotoReview%21

  12. #12

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    Alıntı Khaira adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2022 modelleri 250’den başlıyor sanırım. Üzerine 10-20 daha koyup Tracer 700 bakabilirsiniz. Koymak istemezseniz NC750X var. Daha da arazi olsun derseniz 660 ABS Tenere var. Sanırım benim 250 bin lira bütçem olsaydı bu parayı yüksek cc’de bir Çinliye veremezdim… Ki gördüğüm kadarıyla 650MT de sınıfında az da olsa diğerlerine göre güçsüz kalıyor.
    250'ye alacağın NC 7-8 yaşında olur. japon hayranı/takıntısı olmayan kimse 0 motor yerine 7-8 yaşında motor almaz bence.
    rfnrk bunu beğendi.

  13. #13
    Khaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250'ye alacağın NC 7-8 yaşında olur. japon hayranı/takıntısı olmayan kimse 0 motor yerine 7-8 yaşında motor almaz bence.
    2 yaşında bir Hintli kullanıyorum, genel olarak sakin ve çoğunlukla uzun yolda kullanılan motor 20 bin kilometrede silindir üst kapağı dağıttı. Kalite kontrol ve sorunsuzluk açısından daha üstte gördüğüm Hintlilerde bile bu problem yaşanıyorsa ben açıkçası gönül rahatlığıyla Çinli tavsiye edemem. 7-8 yaşındaki NC’lerle insanların 200 bin kilometreleri rahatlıkla devirdiğini görüyoruz, ki zaten NC dediğimiz motorun bloğunun arabadan farkı yok. Bence çoğu koşulda 7-8 yaşında da olsa Japon>Çin ve türevleri. Adamların kalite kontrol standartlarının yerlerde süründüğünü bence hepimiz biliyoruz.
    freasy ve rfnrk bunu beğendiler.

  14. #14
    mandarake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Motosikleti
    MT-650
    Olay eninde sonunda japon/çın olayına dönüyo.
    Ben bu motoru almadan önce hep japon kullandım sırasıyla honda,suzuki,yamaha sahibiydim.heralde 2 sene önce bana biri çin marka motor alacaksın dese inanmazdım,net bi onyargim vardı.
    Ama işte hayat...ülkemizde son yılarda oluşan ekonomik koşullar malum hepimizin yasam seviyesi düştü.
    Benimde yoksa mt07 sonra tracer'a geçme niyetim vardı.ama benim bu motoru alma aşamasında tracer araki bulasin!!! Bulduğunda da 300bin üstü para bayılmam gerekiyodu.benim bütçem kısıtlıydı zaten param olsa bu şişirilmiş fiyatlarıda vermezdim açıkçası...bu motoru kendi motorumu satıp direk alabilyodum.ustundeki aksesuarlarda cabasi...ikinci el 8,10 yıllık aksesuarsız japon almaktansa kendini geliştiren 5 yıldır piyasada olan bu modeli seçtim.dedigim gibi bu bi tercihtir ama dünya değişiyor çinlilerde kendini geliştiriyor.
    Tabiki hayal aleminde de yaşamıyorum mt650 bir japon kalitesinde değil .bi arkadaş dl 650 den iyi yazmıştı bu forumda!?! O kadarda uçmamak lazım iyi bi fiyat/performans motoru,beklentilerinizi yüksek tutmazsanız sizi mutlu edicek bi motor gibi duruyo bu motor..(bakalım yaşayıp görücez)
    Son not: yukarda yazmayı unutmuşum motor çok fazla fan açıyor, motora bi zararı yok ama kullanıcı için sinir bozucu oluyor.ozellikle sıcak havalarda...
    freasy ve rfnrk bunu beğendiler.

  15. #15

    Üyelik
    19 Haziran 2023
    Alıntı Khaira adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 yaşında bir Hintli kullanıyorum, genel olarak sakin ve çoğunlukla uzun yolda kullanılan motor 20 bin kilometrede silindir üst kapağı dağıttı. Kalite kontrol ve sorunsuzluk açısından daha üstte gördüğüm Hintlilerde bile bu problem yaşanıyorsa ben açıkçası gönül rahatlığıyla Çinli tavsiye edemem. 7-8 yaşındaki NC’lerle insanların 200 bin kilometreleri rahatlıkla devirdiğini görüyoruz, ki zaten NC dediğimiz motorun bloğunun arabadan farkı yok. Bence çoğu koşulda 7-8 yaşında da olsa Japon>Çin ve türevleri. Adamların kalite kontrol standartlarının yerlerde süründüğünü bence hepimiz biliyoruz.
    kalite kontrol problemlerini kendi ar-ge çalışmalarımızla aşıyoruz

    ön camın vidalarının izolasyonu
    ekrandan gelen ses için izolasyon
    koruma demirlerinin civatalarının 12.9 kalite civatalarla değiştirilmesi
    sık fan açılmasını engellemek için radyatör önüne takılan server fanları

    ancak şu var ki bu motoru sorunsuz 20 bin KM kullananlar yada tek turda (nepal 13 bin km) yapanlar da var.

    acemi nalbant gâvur eşeğinde öğrenir işi derler.
    tracer gt 9+ sevdam için bana tecrübe kazandıracak bir motor 650 mt.
    Khaira, freasy ve tommygun bunu beğendiler.

  16. #16

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı rfnrk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kalite kontrol problemlerini kendi ar-ge çalışmalarımızla aşıyoruz

    ön camın vidalarının izolasyonu
    ekrandan gelen ses için izolasyon
    koruma demirlerinin civatalarının 12.9 kalite civatalarla değiştirilmesi
    sık fan açılmasını engellemek için radyatör önüne takılan server fanları

    ancak şu var ki bu motoru sorunsuz 20 bin KM kullananlar yada tek turda (nepal 13 bin km) yapanlar da var.

    acemi nalbant gâvur eşeğinde öğrenir işi derler.
    tracer gt 9+ sevdam için bana tecrübe kazandıracak bir motor 650 mt.
    Yakın arkadaşımında hayaliydi tracer900 gt,zorla aldı ve stop etme sorunuyla karşılaştı motor yürürken,çözülemedi ve satmak zorunda kaldı.Hiçbişey dışardan göründüğü gibi değil
    Khaira ve rfnrk bunu beğendiler.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  17. #17

    Üyelik
    09 Şubat 2013
    Şehir
    Bursa
    Dostlar tekrardan selam, pazartesi günü 650 MT'mi aldım. Şu an için ilk izlenimlerim oldukça iyi, yamaha tracer 700 & yamaha R6 & honda 1000RR & bajaj Dominar 400 kullanmış birisi olarak değerlendirme yapıyorum. Artılarından başlayacağım, oturma pozisyonu, süspansiyonları, freni, ve sele rahatlığı gayet iyi seviyede. Motorun korkunç bir torku var, abisi 800 MT'den daha seri olduğunu düşünüyorum. Motor çok yakışıklı herkesin dikkatini çekiyor ekstra olarak üzerinde gelen lastikler yan çantaları ve koruma demirleri +25.000 TL etmekte. Ben 2022 Model 730 KM motorumu 247.000 TL'ye aldım. Bugünün şartları ile dominar 400'ün 184.000 TL olduğu bir Türkiye'de dijital ekranlı 650 cc bir motora 247 bin TL vermek bana çokta mantıksız gelmedi. Japon aşkı ile yanıp tutuşsaydım cebimden en az bir +150.000 TL daha çıkması gerekiyordu eli ayağı düzgün bir motor bulabilmem için. Arkadaşalar motor ciddi anlamda seri çok hızlı ivmeleniyor 650cc değil de 1000 cc edası var makinede. Olumsuz taraflarından bahsetmek gerekirse, motor biraz fazla ısınıyor çok fazla fan açıyor onu duymak canınızı sıkıyor fakat fiyatına göre vermiş olduğu kalite ve performans bu sıkıntıyı dert etmenizi engelliyor.

    Not: 650 MT kullanan dostlar aksesuar olarak neler yaptınız paylaşabilirseniz çok sevinirim. Bana da fikir olmuş olur, iyi forumlar.




    Alıntı tecrube0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla bende 270 bin lira olsaydı alırdım heralde

    ktm 390 ,650 mt , dominar 400 esasında üçünede baktım.İlk ikisinin fiyatı öyle artmaya başladıki yetişemedim .Bu gidişle dominara da yetişemeyeceğim diye korkuyorum
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.el vstrom650 yada nc750x dct ikisinden birini alırdım yerinizde olsam.
    Alıntı CrossBursa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    325.000 TL param olsa keşke hocam
    Alıntı rfnrk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cf 650 mt sahibiyim.

    sıfır alıyorsanız titreşimle ilgili bir iki izolasyon yapmanız gerekiyor. (ekran ve camla ilgili)

    tekerlerinde ciddi balans bozukluğu var (lastikleri asfalt için harika, tutuşuna laf yok) balansı yaptırılınca yılan gibi yollarda

    ivmelenmesi dominar 400 ve ktm 390 a göre çok çok iyi. kendi sınıfındakilerin (650 likler) çok az altında olabiliyor.

    servis kalitesinde sıkıntı var; bazı yerlerde bisiklet tamircilerine servis yetkisi verilmiş.

    bakıma gireceksiniz yağ filtresi yok! lakin bunlar aşılmayacak sıkıntılar değil.

    benim ilk motorum; doğrudan bununla başladım. (yine de kanı kaynayan gençlere ilk motor olarak tavsiye etmem zira topspeed 200 ün üzerinde; 0-100 4,6 saniye falan) keyifli geliyor bana.

    shad çantaları üzerinde geliyor. ilave güzel bir topcase ile dünya turu yapabilirsiniz. (nepale gidip dönen 13 bin km yol yapanları duymuşsunuzdur)

    bu paraya daha iyi motor yok. ben garantili motor olsun istedim.

    garantiyi kafasına takmayan ve motordan gerçekten anlayan 2. el bir japon alabilir bu paraya.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

    bu arada feyste bursa cf 650mt grubu var. oradaki arkadaşlara ulaşabilirsen inceleme fırsatın da olabilir.
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    650 Mt'nin bloğu bizim Kawasaki Er6 bloğunun klonu, biz yağ filtresi olarak Hiflo Hf303 kullanıyoruz, belki 650 Mt'ye de uyumlu olabilir.
    Alıntı rfnrk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hf177 kullanıyor sanırım ecnebiler 650 MT için.

    piyasada orijinal filtre olmayınca Toyoto benzinli 2000 model araba filtresi kullananlar da oldu ikame olarak.
    Alıntı mandarake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba bende yeni aldım mt650,hatta rodaji yeni bitirdim.kisitli bi tecrübem var motorla ilgili.
    MT07 den geçtim ben bu motora almadan önce bende senin gibi çok kararsız ve çekimserdim açıkçası...özellikle japon dan sonra çinli almak dusunduruyodu.bende senin gibi araştırdım üzerinde kullanılan malzemeler kalteli fiyat/performans motoru olarak gözüküyordu. O fiyata 2.el touring almak çok zor gözüküyordu.gozumu kararttim aldım.190 'di ben aldığımda.simdililk pismanligim yok.mt07 den sonra yavan kalırmı dedim ; mt07 kadar torklu olmasada seri motor,gaz tepkisi güzel.
    Özellikle uzun yolda yola güzel oturuyor,virajlarda dengeli.benim mt07 de sıkıntı viraj dengesiydi.uzun yolda da dayak yiyordum.dusuk devirlerde biraz titreşimli gibi...şehir içinde hantal biraz,önceki naked alışkanlığı bana agir geliyo.simdilik kronik bir sorunu yok gözüküyor.(en büyük korkumdu)
    Son tahlilde! tavsiye ederim tam bi fiyat performans motoru.lastikler,çantaları, koruma demiri,camı...bu fiyata ikinci elde japon bulmanın zor olacağı avantajlar.yinede anca 1 sene sonra gerçek değerlendirme yapabilirz diye düşünüyorum.
    Alıntı Khaira adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2022 modelleri 250’den başlıyor sanırım. Üzerine 10-20 daha koyup Tracer 700 bakabilirsiniz. Koymak istemezseniz NC750X var. Daha da arazi olsun derseniz 660 ABS Tenere var. Sanırım benim 250 bin lira bütçem olsaydı bu parayı yüksek cc’de bir Çinliye veremezdim… Ki gördüğüm kadarıyla 650MT de sınıfında az da olsa diğerlerine göre güçsüz kalıyor.
    Alıntı rfnrk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir baba oğul versys 650 ile kıyaslamıştı mt 650 yi. değişerek sürdüler sürekli.

    650 mt yakıt ve frenleme konusunda geçti versys 650 yi.

    ivmelenme konusunda çok az bir farkla versys 650 kazandı.

    topspeed i 200 km üzerinde (gösterge 199 da takılıyor)

    tercihi riskli gibi görünüyor ancak dominarın fiyatı 140 lira iken çantaları, güzel lastikleri ve kawasaki motor bloğu ile 197 liraya üstüne üstlük tamamı 10 taksit kredi kartına olunca 2 ay evvel tercihi bu yönde kullandım. bugün 290 lira verir miydim?

    garantili olarak bu paraya alacağım eşdeğer bir motor yok maalesef.

    kaçışı falan çok güzel. arkadaşın biri test etmiş gruptan 4,6 sn 1-100

    sonuçta yol motoru bu racing değil. ziyadesiyle verilen paranın hakkını alıyor.

    sıfırının parasına 8 yaşında 40-60 bin km lerde ve geçmişini pek de bilmediğiniz motor alabiliyorsunuz.

    ben KDV sini indirip ÖTV sini gider yazdığım için bana finansal maliyeti (197'nin) 150 lira falan olacak. (ki daha cebimden para çıkmadı desem yeri.)

    hesap kitap ve zevk işleri.

    ha kimisine bedava versen çin malı diye binmez orası ayrı; keyfi bilir.

    edit: bahsettiğim karşılaştırma https://www.youtube.com/watch?v=9jtT...RMotoReview%21
    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250'ye alacağın NC 7-8 yaşında olur. japon hayranı/takıntısı olmayan kimse 0 motor yerine 7-8 yaşında motor almaz bence.
    Alıntı Khaira adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 yaşında bir Hintli kullanıyorum, genel olarak sakin ve çoğunlukla uzun yolda kullanılan motor 20 bin kilometrede silindir üst kapağı dağıttı. Kalite kontrol ve sorunsuzluk açısından daha üstte gördüğüm Hintlilerde bile bu problem yaşanıyorsa ben açıkçası gönül rahatlığıyla Çinli tavsiye edemem. 7-8 yaşındaki NC’lerle insanların 200 bin kilometreleri rahatlıkla devirdiğini görüyoruz, ki zaten NC dediğimiz motorun bloğunun arabadan farkı yok. Bence çoğu koşulda 7-8 yaşında da olsa Japon>Çin ve türevleri. Adamların kalite kontrol standartlarının yerlerde süründüğünü bence hepimiz biliyoruz.
    Alıntı mandarake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olay eninde sonunda japon/çın olayına dönüyo.
    Ben bu motoru almadan önce hep japon kullandım sırasıyla honda,suzuki,yamaha sahibiydim.heralde 2 sene önce bana biri çin marka motor alacaksın dese inanmazdım,net bi onyargim vardı.
    Ama işte hayat...ülkemizde son yılarda oluşan ekonomik koşullar malum hepimizin yasam seviyesi düştü.
    Benimde yoksa mt07 sonra tracer'a geçme niyetim vardı.ama benim bu motoru alma aşamasında tracer araki bulasin!!! Bulduğunda da 300bin üstü para bayılmam gerekiyodu.benim bütçem kısıtlıydı zaten param olsa bu şişirilmiş fiyatlarıda vermezdim açıkçası...bu motoru kendi motorumu satıp direk alabilyodum.ustundeki aksesuarlarda cabasi...ikinci el 8,10 yıllık aksesuarsız japon almaktansa kendini geliştiren 5 yıldır piyasada olan bu modeli seçtim.dedigim gibi bu bi tercihtir ama dünya değişiyor çinlilerde kendini geliştiriyor.
    Tabiki hayal aleminde de yaşamıyorum mt650 bir japon kalitesinde değil .bi arkadaş dl 650 den iyi yazmıştı bu forumda!?! O kadarda uçmamak lazım iyi bi fiyat/performans motoru,beklentilerinizi yüksek tutmazsanız sizi mutlu edicek bi motor gibi duruyo bu motor..(bakalım yaşayıp görücez)
    Son not: yukarda yazmayı unutmuşum motor çok fazla fan açıyor, motora bi zararı yok ama kullanıcı için sinir bozucu oluyor.ozellikle sıcak havalarda...
    Alıntı rfnrk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kalite kontrol problemlerini kendi ar-ge çalışmalarımızla aşıyoruz

    ön camın vidalarının izolasyonu
    ekrandan gelen ses için izolasyon
    koruma demirlerinin civatalarının 12.9 kalite civatalarla değiştirilmesi
    sık fan açılmasını engellemek için radyatör önüne takılan server fanları

    ancak şu var ki bu motoru sorunsuz 20 bin KM kullananlar yada tek turda (nepal 13 bin km) yapanlar da var.

    acemi nalbant gâvur eşeğinde öğrenir işi derler.
    tracer gt 9+ sevdam için bana tecrübe kazandıracak bir motor 650 mt.
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakın arkadaşımında hayaliydi tracer900 gt,zorla aldı ve stop etme sorunuyla karşılaştı motor yürürken,çözülemedi ve satmak zorunda kaldı.Hiçbişey dışardan göründüğü gibi değil
    rfnrk ve tecrube0 bunu beğendiler.

  18. #18
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın.
    rfnrk bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    hocam güle güle kullanın. ilk açtığınız başlığa hero xpulse yazmıştım onu aldınız, ikinciye 650mt yazmıştım onu aldınız. benim mesajlar ne kadar etkili oldu bilmiyorum ama allah utandırmasın, güle güle kullanın. kazasız, belasız, keyifle. bu arada otomatik şanzıman şartım olmasa ben de geçen sene 650mt almıştım. her açıdan çok mantıklı bir seçenek diye düşündüğüm için size de önerdim zaten.
    rfnrk bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    19 Haziran 2023
    gruptan (whatsapp) arkadaşlar 650mt ile ilgili fotoğrafları iki sayfada paylaşıyor.

    https://www.instagram.com/cfmotomt650turkiye/

    https://www.instagram.com/cfmoto650mtturkey/

    grup olarak birlikte logo bile tasarladık.

    https://www.instagram.com/p/CuQA5xvIPUc/?img_index=1

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------

    hayırlı olsun.

    üye değilseniz whatsapp grubumuza bekleriz.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)