Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

CC Yükseltme - Önerilerinizi bekliyorum

    REKLAM ALANI
  1. #41
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Nc700s'e baktım; yarım araba motoru. 6500 de kesiciye giriyormuş bana biraz garip geldi. muhtemel hızlanması, son hızı falan değişiktir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trakya tarafında otobanda ben hala xmax ile ürküyorum, ortalama 130-150 ile akıyor trafik, ben yavaş kalıyorum.
    Demekki zamlar hazmedildi , benzine mazota zam geldiğinde İstanbul trafiği birkaç gün hafif rahatlıyor sonra yine aynısı..
    espresso ve mavellen bunu beğendiler.

  3. #43
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demekki zamlar hazmedildi , benzine mazota zam geldiğinde İstanbul trafiği birkaç gün hafif rahatlıyor sonra yine aynısı..
    Cumartesi 500 küsür km.lik küçük bir Trakya turu attım, 1200 TL gibi bir yakıt tüketimim olmuş, gerçekten çok fazla. Geçen sene ben daha az paraya daha uzun km.ler yolculuk edebiliyordum.
    espresso ve mavellen bunu beğendiler.

  4. #44
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cumartesi 500 küsür km.lik küçük bir Trakya turu attım, 1200 TL gibi bir yakıt tüketimim olmuş, gerçekten çok fazla. Geçen sene ben daha az paraya daha uzun km.ler yolculuk edebiliyordum.
    Hesapta hata olabilir mi Tommy 100 km de 6,2 lt yakmışsın gibi görünüyor..
    espresso bunu beğendi.

  5. #45
    mertowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trakya tarafında otobanda ben hala xmax ile ürküyorum, ortalama 130-150 ile akıyor trafik, ben yavaş kalıyorum.
    Yurtdışından gelerek, Türkiye'de euro bozdurup Türk Lirası harcayarak ucuz alışveriş yapanlardır onlar.
    espresso bunu beğendi.

  6. #46
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hesapta hata olabilir mi Tommy 100 km de 6,2 lt yakmışsın gibi görünüyor..
    Hata yok, evden eksik depo çıkıp 30 km yol yaptıktan sonra fulledim 400 TL.ye yakın aldı, 220 km sonra yeniden fulledim yine 400 TL civarında aldı, dönüşe geçerken bir öncekinden 210 km sonra yeniden fulledim yine 10 lt civarı 390 TL aldı, eve 100 km sürdüm depoda yakıt var. 5 lt / 100 km gibi yaktırmışım
    espresso bunu beğendi.

  7. #47
    benhasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2007
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Joyride+wolf 250

    resim

    bu işler birazda kısmet nasip meselesi. 5 ay önce arkadaşlarımın alma demesine rağmen çıtır hasarlı sayılabilecek honda nt 700 deauville yi çekme belgeli olarak satın aldım, 70 bin km de ve sadece 70 bin liraya. parçaları honda aracılığıyla bir ay gibi bir sürede yurtdışından geldi. 20 bin liraya yakın para harcadım. motorun yürüründe şasesinde hiçbir sorun yoktu zaten, son 3 ayda 7 bin km yaptım ve çok memnunum. tam bir uzun yol motoru, yakıtı da iyi sayılır. şuanda yakıt ortalamam 3,8 litre.

    daha önce birçok motora sahip oldum, ama bu sefer turnayı gözünden vurdum bence

    sizde inşallah sizin için en hayırlı olan motosiklete sahip olursunuz.
    mertowski, Mr.wind, espresso ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #48
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı benhasan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu işler birazda kısmet nasip meselesi. 5 ay önce arkadaşlarımın alma demesine rağmen çıtır hasarlı sayılabilecek honda nt 700 deauville yi çekme belgeli olarak satın aldım, 70 bin km de ve sadece 70 bin liraya. parçaları honda aracılığıyla bir ay gibi bir sürede yurtdışından geldi. 20 bin liraya yakın para harcadım. motorun yürüründe şasesinde hiçbir sorun yoktu zaten, son 3 ayda 7 bin km yaptım ve çok memnunum. tam bir uzun yol motoru, yakıtı da iyi sayılır. şuanda yakıt ortalamam 3,8 litre.

    daha önce birçok motora sahip oldum, ama bu sefer turnayı gözünden vurdum bence

    sizde inşallah sizin için en hayırlı olan motosiklete sahip olursunuz.
    https://scontent.fgzt3-2.fna.fbcdn.n...tQ&oe=650D285B

    sevindim hocam; biraz cesaret biraz şans ile cok iyi olmuş.

    Su an videolara gömülmüş durumdayım; krititerlerime uygun motorların hem teknik hem inceleme videolarını izliyorum.


    tabi videolar cok objektif olmuyor; mesela d400 için kimini uzun yol motoru diye video cekmiş gibisi şehir içi. zira nc700s için de aynısı. uzun yolda sıkıntı şehir içi demiş birisi. kafalar karışıyor.
    benhasan bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  9. #49

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... nc700s için de aynısı. uzun yolda sıkıntı şehir içi demiş birisi. kafalar karışıyor.
    NC ile sabit 150km hızda saatlerce konforlu gidebilirsiniz. Bence uzun yol için son derece yeterli, "uzun yolda sıkıntılı" diyen arkadaş sıkıntılı bence. "Ne yapacaksın sürekli >= 190 mı gitmek istiyorsun?" diye sorarım o elemana. (Selesi rahatsızdı ama doğruya doğru, halletmesi basit bir problem...)
    espresso bunu beğendi.

  10. #50
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC ile sabit 150km hızda saatlerce konforlu gidebilirsiniz. Bence uzun yol için son derece yeterli, "uzun yolda sıkıntılı" diyen arkadaş sıkıntılı bence. "Ne yapacaksın sürekli >= 190 mı gitmek istiyorsun?" diye sorarım o elemana. (Selesi rahatsızdı ama doğruya doğru, halletmesi basit bir problem...)
    6500 devir kesicisi nedeniyle sık sık şehir içi vites değiştirmekten bıkkınlık geliyormuş.
    şehirlerarası da tır falan sollarken kesiciye giriyormus sollama yarım kalıyormus. illave vites değiştirmeye zorluyor ani çıkışlarda diyorlar. ya da amortisörleri vs nedeniyle virajlarda sıkıntı cıkarmıyormus.

    öyle diyorlar. bilemedim.

  11. #51

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6500 devir kesicisi nedeniyle sık sık şehir içi vites değiştirmekten bıkkınlık geliyormuş.
    şehirlerarası da tır falan sollarken kesiciye giriyormus sollama yarım kalıyormus. illave vites değiştirmeye zorluyor ani çıkışlarda diyorlar. ya da amortisörleri vs nedeniyle virajlarda sıkıntı cıkarmıyormus.

    öyle diyorlar. bilemedim.
    Amortisörler konusu doğru; tırt da sen o amortisörleri zorlayacak kadar viraj alır mısın bilemem :D. Mülayim kullanırsan çok sıkıntı çıkarmıyor, sadece bazı yollarda konforsuz olur. (Öbür türlü Honda merkezi basarlardı...)

    "6500 devir kesicisi yüzünden şehir için sık sık vites değiştirmek gerekiyor" diyen bildiğin angut; dikkate alma. Ben şehir içinde bu motoru 3000-4000 (hadi bazen bilemedin 4500) devir aralığında kullanıyordum. "Şehir içinde 6500 devirle ne işin olur, mal mısın?" diye sorarım ben onu diyen elemana. :D (Motorda hayvan gibi tork var, her viteste çekiyor...)
    espresso ve mavellen bunu beğendiler.

  12. #52
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amortisörler konusu doğru; tırt da sen o amortisörleri zorlayacak kadar viraj alır mısın bilemem :D. Mülayim kullanırsan çok sıkıntı çıkarmıyor, sadece bazı yollarda konforsuz olur. (Öbür türlü Honda merkezi basarlardı...)

    "6500 devir kesicisi yüzünden şehir için sık sık vites değiştirmek gerekiyor" diyen bildiğin angut; dikkate alma. Ben şehir içinde bu motoru 3000-4000 (hadi bazen bilemedin 4500) devir aralığında kullanıyordum. "Şehir içinde 6500 devirle ne işin olur, mal mısın?" diye sorarım ben onu diyen elemana. :D (Motorda hayvan gibi tork var, her viteste çekiyor...)

    agam ben bilmem ben düşük cc'yim :( ns200 'ü 6 bin devirden sonra vites değiiştiriyom sonucta.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  13. #53

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    agam ben bilmem ben düşük cc'yim :( ns200 'ü 6 bin devirden sonra vites değiiştiriyom sonucta.
    NC ile şehir içinde 4000'de değiştirsin 3000'e düşersin öyle devam edersin ikisi arasında. Trafik durumuna göre 2 veya 3 arasında takılırsın. (Tıkalı - yoğun arası...) "200cc 6 vites motosikletten daha fazla vites değiştirme ihtiyacın olmayacağı garanti", sadece devir aralıkları farklı olacak.
    espresso bunu beğendi.

  14. #54
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC ile şehir içinde 4000'de değiştirsin 3000'e düşersin öyle devam edersin ikisi arasında. Trafik durumuna göre 2 veya 3 arasında takılırsın. (Tıkalı - yoğun arası...) "200cc 6 vites motosikletten daha fazla vites değiştirme ihtiyacın olmayacağı garanti", sadece devir aralıkları farklı olacak.
    tamamdır arayışıma geri dönüyorum.

    Su an incelediklerim

    Nc700s(2013+)
    NC700x (2013+)
    Versys 650 (2007+) Ama eski oldugu için emin değilim
    DL 650 (2007+) Ama eski oldugu için emin değilim
    Transalp xl 650 (2007+) Ama eski oldugu için emin değilim
    D400 UG (2023) - Güç nedeniyle emin değilim

  15. #55

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Yahu her motorda şehir içinde sık vites değiştirmek gerekiyor.
    Birinci viteste 120 yapıyor diye 120'ye kadar birinci viteste mi gidiyor millet ben anlamıyorum ki.
    Cyan ve blueway2 bunu beğendiler.

  16. #56

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu her motorda şehir içinde sık vites değiştirmek gerekiyor.
    Birinci viteste 120 yapıyor diye 120'ye kadar birinci viteste mi gidiyor millet ben anlamıyorum ki.
    Bizim millet ne derse yarısını atacaksın, sonra kalanın yarısını atacaksın, o son kalanın yarısı belki doğrudur / faydalı bir bilgi içeriyordur.

    O cümleyi de NC'yi tanıyan ve kullanan biri sarfetmiş olamaz; bilmeden sallamıştır. İnsan bu kadar gerizekalı olamaz çünkü.
    blueway2 bunu beğendi.

  17. #57

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim millet ne derse yarısını atacaksın, sonra kalanın yarısını atacaksın, o son kalanın yarısı belki doğrudur / faydalı bir bilgi içeriyordur.

    O cümleyi de NC'yi tanıyan ve kullanan biri sarfetmiş olamaz; bilmeden sallamıştır. İnsan bu kadar gerizekalı olamaz çünkü.
    Ben genelde birisi bir şey dediğinde tersi doğru demek ki diye düşünüyorum.

    NC bana da uygun değil uzun yolda, ama bu jenerik olarak motorun uzun yola uygun olmadığı anlamına asla gelmez. İnsanlar bu yaptıkları yorumların neye istinaden olduğunu söyleyemiyorlar, zira genelde bir yerden duydukları abuk subuk bir şey oluyor.
    youtube.com/@bisuruyorum

  18. #58

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben genelde birisi bir şey dediğinde tersi doğru demek ki diye düşünüyorum.

    NC bana da uygun değil uzun yolda, ama bu jenerik olarak motorun uzun yola uygun olmadığı anlamına asla gelmez. İnsanlar bu yaptıkları yorumların neye istinaden olduğunu söyleyemiyorlar, zira genelde bir yerden duydukları abuk subuk bir şey oluyor.
    Herkesin beklentisi farklı tabi; (2 x 1.500km şeklinde) 3.000km uzun yol yaptım NC ile. İlk seferinde biraz toto ağrısı yapmıştı. İkincide file takmıştım sıkıntı çıkmadı. (Çözmesi kolay olduğu için sele konusu öncelikli değil...) Yollarda çok sıkıntı yoksa ve mülayim kullanıyorsan (amortisörler tırt çünkü, aksi durumda sıkar...) ve sürekli 140-150 üzerinde gitmek gibi bir derdin de yoksa (bende orijinal tur camı vardı iyi koruyordu...) çok da güzel uzun yol yapılır. (Benzin kapağının arka sele altında olması oraya çanta atanlara uymuyor tabi o da başka bir eksi uzun yolda...)

  19. #59
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Şimdi tamamen mantıksal sallama yapıyorum. Düşük cc makineden yüksek performans çıkarmak için canına okunuyor. Ulan gavurların videolarında adamlar 40-30-20 senelik motoru alıyor ya restore ediyor, ya cafe racer yapıyor. (SS ler hariç) Demekki yüksek torklu düşük devirli araçlar öyle kolay ölmüyor. Sahibi düzgün bakım yaptıysa. Denk gelmek lazım. Yani 70-80 bine kadar ilk sahibinden olan eski makina gönül rahatlığı ile alınabilir. Bu kısımda bence sorun yok. Şanssızlık genelde elektrik sorunu olarak çıkar diye düşünüyorum.

  20. #60

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkesin beklentisi farklı tabi; (2 x 1.500km şeklinde) 3.000km uzun yol yaptım NC ile. İlk seferinde biraz toto ağrısı yapmıştı. İkincide file takmıştım sıkıntı çıkmadı. (Çözmesi kolay olduğu için sele konusu öncelikli değil...) Yollarda çok sıkıntı yoksa ve mülayim kullanıyorsan (amortisörler tırt çünkü, aksi durumda sıkar...) ve sürekli 140-150 üzerinde gitmek gibi bir derdin de yoksa (bende orijinal tur camı vardı iyi koruyordu...) çok da güzel uzun yol yapılır. (Benzin kapağının arka sele altında olması oraya çanta atanlara uymuyor tabi o da başka bir eksi uzun yolda...)
    Aynen öyle.
    Benim de "gezeyim artık" diye ilk baktığım makina NC idi. Sonra o kadar param yok olsa da vermem dedim. Başka şeylere evrildim, tam alıyordum kendimi tanıdım, şimdi dönüp dolaşıp yine NC'ye geliyor konu ama o parayı verip üstüne amortisör masrafı yapınca anlamsız bir maliyete ulaşıyor. O yüzden yol yapmıyorum :D
    Seçimden önce beğenmediğimiz 2.xx'li kredilerle bi Tuareg veya DL650 almadığım için ne dünyada ne ahirette iki yakam bir araya gelmeyecek. Çok kızıyorum kendime çok..
    F54 bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)