Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

CC Yükseltme - Önerilerinizi bekliyorum

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle.
    Benim de "gezeyim artık" diye ilk baktığım makina NC idi. Sonra o kadar param yok olsa da vermem dedim. Başka şeylere evrildim, tam alıyordum kendimi tanıdım, şimdi dönüp dolaşıp yine NC'ye geliyor konu ama o parayı verip üstüne amortisör masrafı yapınca anlamsız bir maliyete ulaşıyor. O yüzden yol yapmıyorum :D
    Seçimden önce beğenmediğimiz 2.xx'li kredilerle bi Tuareg veya DL650 almadığım için ne dünyada ne ahirette iki yakam bir araya gelmeyecek. Çok kızıyorum kendime çok..
    Bence sana Mandello yazmışlar. Benim de (ileride) radarımda olacak modellerden biri.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sana Mandello yazmışlar. Benim de (ileride) radarımda olacak modellerden biri.
    RS'i kurban etmek gerekir Mandello için, kıyamıyorum.
    Şeytan diyor ki RS dursun biraz da hisse senedi falan patlat al gitsin..
    Sonra öbür şeytan diyor ki ya 2025'te RSx60 Factory duyururlarsa..
    youtube.com/@bisuruyorum

  3. #63
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamdır arayışıma geri dönüyorum.

    Su an incelediklerim

    Nc700s(2013+)
    NC700x (2013+)
    Versys 650 (2007+) Ama eski oldugu için emin değilim
    DL 650 (2007+) Ama eski oldugu için emin değilim
    Transalp xl 650 (2007+) Ama eski oldugu için emin değilim
    D400 UG (2023) - Güç nedeniyle emin değilim
    2007 Versys alma, sen uğraşamazsın. Yine 2007 gibi eski V-Strom da alma, onlarda da yatak sardıran bir kaç örnek var.

  4. #64
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 Versys alma, sen uğraşamazsın. Yine 2007 gibi eski V-Strom da alma, onlarda da yatak sardıran bir kaç örnek var.
    nasılda tanımış beni uğraşamam valla arıza oldugunda sinirlerim tepeme cıkıyor.

  5. #65
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasılda tanımış beni uğraşamam valla arıza oldugunda sinirlerim tepeme cıkıyor.
    Kawasaki özelinde konuşursak bizim Er6F/N, Versys'te kullanılan paralel çift silindir, 650 cc bloğun 2006-2009 arası üretilen gri renkli serilerinde yağ eksiltme nedeniyle yatak sarmayan motor çok azdır. 2009 sonrası çıkan siyah renkli bloklarda biraz toparladılar ama geçenlerde bir arkadaş mesaj attı özelden, kardeşinin yanılmıyorsam 2015 model siyah bloklu Er6f'i de yağ eksiltmekten kaynaklı yatak sarmış. Zaten filtre değişimiyle beraber 1,9 lt yağ alıyor, bu nedenle eksilme oldu mu ekleme yapmazsan el fatiha. Eski V-Stromlarda bu yatak sarma görülmesi tabi ki çok çok daha az ama ben yine de birkaç örnek gördüm.
    espresso bunu beğendi.

  6. #66
    xewor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda VFR 800X Crossrunner & QJ Motor LTM 125
    2007 model Honda CBF600 kullanmıştım. Aldığım motor karbüratörlüydü ve çok da temiz olmamasına rağmen tık demedi. Alır almaz iyi bir bakım yaptırıp eksiklerini gidermiştim. Sorunsuz, 4 silindir, keyifli bir motor bence. Kurşun geçirmez blok falan diyorlar o derece sorunsuz bir makine. Satarken de kârlı bir şekilde 1 ay içinde satmıştım. Gücü 600 cc 4 silindirler arasında en düşük sanırım. Ama çok yeterli bana göre. Artçı ile uzun seyahatler yapmıştık.

  7. #67
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle.
    Benim de "gezeyim artık" diye ilk baktığım makina NC idi. Sonra o kadar param yok olsa da vermem dedim. Başka şeylere evrildim, tam alıyordum kendimi tanıdım, şimdi dönüp dolaşıp yine NC'ye geliyor konu ama o parayı verip üstüne amortisör masrafı yapınca anlamsız bir maliyete ulaşıyor. O yüzden yol yapmıyorum :D
    Seçimden önce beğenmediğimiz 2.xx'li kredilerle bi Tuareg veya DL650 almadığım için ne dünyada ne ahirette iki yakam bir araya gelmeyecek. Çok kızıyorum kendime çok..
    tuareg gerçekten güzel makina motor alacak olsam kesinlikle liste başı olurdu millet gerizekalı gidip t7 için sıraya giriyor gidip mis gibi aprilla varken
    Ranke bunu beğendi.

  8. #68
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc700s'e baktım; yarım araba motoru. 6500 de kesiciye giriyormuş bana biraz garip geldi. muhtemel hızlanması, son hızı falan değişiktir.

    Binene kadar ben de aynısını düşünmüştüm. Ama öyle değilmiş. Torku erken vermesi sebebi ile uzun yolda rahat-rahat takılırsın. Zaten NC uçayım, kaçayım top speed yapayım motoru değil. Uzun yolda ıkınmadan, bağırmadan konforlu bir seyahat amaçlı üretilen bir alet. Ayrıca şehiriçinde sürekli vites değiştirmek gerekir diyen arkadaşın sürüş tekniğini çok merak ettim. Benim bildiğim tam tersi, daha yüksek devir çevirebilen, düşük torklu aletler şehir içinde daha sık vites değişimi ister. Nc de atıyorum 3 viteste ister 30 ile ister 110 ile gidilebilir.

    Bu arada listenden benim oyum 2011 ve üzeri Versys'e.

  9. #69
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Binene kadar ben de aynısını düşünmüştüm. Ama öyle değilmiş. Torku erken vermesi sebebi ile uzun yolda rahat-rahat takılırsın. Zaten NC uçayım, kaçayım top speed yapayım motoru değil. Uzun yolda ıkınmadan, bağırmadan konforlu bir seyahat amaçlı üretilen bir alet. Ayrıca şehiriçinde sürekli vites değiştirmek gerekir diyen arkadaşın sürüş tekniğini çok merak ettim. Benim bildiğim tam tersi, daha yüksek devir çevirebilen, düşük torklu aletler şehir içinde daha sık vites değişimi ister. Nc de atıyorum 3 viteste ister 30 ile ister 110 ile gidilebilir.

    Bu arada listenden benim oyum 2011 ve üzeri Versys'e.

    2011 650 versy genel olarak nc serisinden cok daha ucuz; sebebi nedir? tip olarak da fena değil aslında.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  10. #70

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tuareg gerçekten güzel makina motor alacak olsam kesinlikle liste başı olurdu millet gerizekalı gidip t7 için sıraya giriyor gidip mis gibi aprilla varken
    Ya T7 de güzel motor ama bu devirde bu kadar elektroniksiz kalması işin tadını biraz kaçırıyor.
    Yine de güzel alet, ama o fantastik paralara, istemediğin kendi seçtiğin bile olmayan aksesuarları da ekleyip... bilemiyorum
    F54 bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum

  11. #71
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2011 650 versy genel olarak nc serisinden cok daha ucuz; sebebi nedir? tip olarak da fena değil aslında.
    Tamamen ülkedeki piyasa şartları ile alakalı. Malum ülkemizde Honda daha tercih edilen bir marka. Bence bir çok konuda Nc yi tokatlar versys.
    Nc ister biner ister satarım motoru, Versys alırım, uzun yıllar keyfini çıkarırım motoru.
    Yalnız bir nokta var, Versys bi tık daha fazla yakar.

  12. #72
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen ülkedeki piyasa şartları ile alakalı. Malum ülkemizde Honda daha tercih edilen bir marka. Bence bir çok konuda Nc yi tokatlar versys.
    Nc ister biner ister satarım motoru, Versys alırım, uzun yıllar keyfini çıkarırım motoru.
    Yalnız bir nokta var, Versys bi tık daha fazla yakar.

    Dün nc700s için arkadaşla konustum; memnun değildi. tabi herkesin kendince begenmeme sebepleri var; en iyi motoru getirsen de birisi ona kusur bulur.
    nc700x önerdi; ama bütçeyi zorlar gibi. Versys 650 incelemeleri falan izledim; fiyat olarak %20 civarı daha uygun 2011+ modelleri.

    Sadece yedek parça ve usta problemi var diyen duydum ama yeni modelleri var, sıkıntı olmaması lazım mantıken.

  13. #73

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Versys'in bir açıdan bakınca avantajı oldukça kısa (neredeyse bir naked kadar) olan aks mesafesi. Bu onu çok kıvrak bir motor yapıyor, ama aynı zamanda diğerlerine oranla daha oynak / dengesiz oluyor. NC'nin aks mesafesi daha uzun, ağırlık merkezi de daha aşağıda, daha dengeli bir motor. Bacak boyu sorunu varsa bunlar + değerler.

  14. #74
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün nc700s için arkadaşla konustum; memnun değildi. tabi herkesin kendince begenmeme sebepleri var; en iyi motoru getirsen de birisi ona kusur bulur.
    nc700x önerdi; ama bütçeyi zorlar gibi. Versys 650 incelemeleri falan izledim; fiyat olarak %20 civarı daha uygun 2011+ modelleri.

    Sadece yedek parça ve usta problemi var diyen duydum ama yeni modelleri var, sıkıntı olmaması lazım mantıken.
    Versys için usta problemi yaşayacağını düşünmüyorum. Çünkü bu motorun çok farklı bir teknolojisi, bu motora özel farklı alet edevat yok. Özel servisler için konuşursak Honda'ya , Yamaha'ya, Suzuki'ye bakan bir usta Kawasaki'ye de pek ala bakabilir. Yedek parça dersen bugüne kadar Türkiye'de Er6F için bulamadığım parçalar sağ pandizot, oksijen sensörü, eksantrik zinciri gergi paletleri ve otomatiği. Bu parçalar da sürekli değişen parçalar değil. Yurtdışından 2 haftada getirtebiliyorum. Sarf malzemelerinin hepsi Türkiye'de zaten bulunuyor. En kötü Versys forumlarında aratırsın. Sana muadil ürün söylerler. Eski model Kawasaki kullanmak Türkiye'de biraz araştırma, biraz kafa yorma gerektirir. Nereden ne parça alacağını bilmelisin. Beni yanlış anlama ama senin bu işler için vaktin ve enerjin uygun değil. Sen sevmezsin eski model Versys'i bu nedenle.
    espresso bunu beğendi.

  15. #75
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Versys için usta problemi yaşayacağını düşünmüyorum. Çünkü bu motorun çok farklı bir teknolojisi, bu motora özel farklı alet edevat yok. Özel servisler için konuşursak Honda'ya , Yamaha'ya, Suzuki'ye bakan bir usta Kawasaki'ye de pek ala bakabilir. Yedek parça dersen bugüne kadar Türkiye'de Er6F için bulamadığım parçalar sağ pandizot, oksijen sensörü, eksantrik zinciri gergi paletleri ve otomatiği. Bu parçalar da sürekli değişen parçalar değil. Yurtdışından 2 haftada getirtebiliyorum. Sarf malzemelerinin hepsi Türkiye'de zaten bulunuyor. En kötü Versys forumlarında aratırsın. Sana muadil ürün söylerler. Eski model Kawasaki kullanmak Türkiye'de biraz araştırma, biraz kafa yorma gerektirir. Nereden ne parça alacağını bilmelisin. Beni yanlış anlama ama senin bu işler için vaktin ve enerjin uygun değil. Sen sevmezsin eski model Versys'i bu nedenle.

    Versys'e cok yükselmiştim; sen ve bir arkadaş daha aynısını dedi o nedenle tedirgin oldum.
    Mecburen D400 alacagım gibi gözüküyor.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  16. #76
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Versys'e cok yükselmiştim; sen ve bir arkadaş daha aynısını dedi o nedenle tedirgin oldum.
    Mecburen D400 alacagım gibi gözüküyor.
    Hayırlısı, tabi ki Versys'e binmeni isterim. Ben uğraşmayı seven adam olduğum için yerinde olsam gönül rahatlığıyla Versys alırdım ama bence sen biraz daha uğraşmamak, kafanın rahat olması, "ulan motor başıma iş açar mı?" diye düşünmeme tarafındasın.

  17. #77
    Alman_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2010
    Şehir
    Beykoz / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 650
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trakya tarafında otobanda ben hala xmax ile ürküyorum, ortalama 130-150 ile akıyor trafik, ben yavaş kalıyorum.
    Bende o sebepten şikayetçi olduğum için joymaxten burgmana terfi ettim ya zaten. Birde rüzgarı çok yersin etraf tarla ya da boş olduğu için açık hedefte kalıyoruz ister istemez etkiliyor. Körfezde o kadar rüzgar yok mesela. O selimapaşa tesislere gelmeden aşağı inen 2 şeritli yol mecbur sağdaki araç gibi tın tın gitmek koyuyor.

  18. #78
    ahmetmert58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 S
    transalp 700 yada nc 700 s bakabilirsiniz. nc inanılmaz sorunsuz bir makine ama eğlenceli değil. bende ihtiyarlıyorum sanırım hiç sevmediğim tiplere merak sarmaya başladım. sanırım Tmax alacağım birdahaki sefere
    espresso bunu beğendi.

  19. #79
    okanius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Versys'e cok yükselmiştim; sen ve bir arkadaş daha aynısını dedi o nedenle tedirgin oldum.
    Mecburen D400 alacagım gibi gözüküyor.
    Bende Versys ile Tiger 800 arasında kalmıştım. Bir şekilde Kaan la konuştum telefonda ve sayesinde Tiger 800 aldım. Çok memnunum, Tiger iyi motor.
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  20. #80
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı okanius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Versys ile Tiger 800 arasında kalmıştım. Bir şekilde Kaan la konuştum telefonda ve sayesinde Tiger 800 aldım. Çok memnunum, Tiger iyi motor.
    Kawasakiciler kafa göz dalacak bana
    espresso bunu beğendi.


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)