CC Yükseltme - Önerilerinizi bekliyorum
Reklamlar
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Aynen öyle.
Benim de "gezeyim artık" diye ilk baktığım makina NC idi. Sonra o kadar param yok olsa da vermem dedim. Başka şeylere evrildim, tam alıyordum kendimi tanıdım, şimdi dönüp dolaşıp yine NC'ye geliyor konu ama o parayı verip üstüne amortisör masrafı yapınca anlamsız bir maliyete ulaşıyor. O yüzden yol yapmıyorum :D
Seçimden önce beğenmediğimiz 2.xx'li kredilerle bi Tuareg veya DL650 almadığım için ne dünyada ne ahirette iki yakam bir araya gelmeyecek. Çok kızıyorum kendime çok..
Bence sana Mandello yazmışlar. Benim de (ileride) radarımda olacak modellerden biri.
Reklamlar
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Bence sana Mandello yazmışlar. Benim de (ileride) radarımda olacak modellerden biri.
RS'i kurban etmek gerekir Mandello için, kıyamıyorum.
Şeytan diyor ki RS dursun biraz da hisse senedi falan patlat al gitsin..
Sonra öbür şeytan diyor ki ya 2025'te RSx60 Factory duyururlarsa..
-
arndiol adlı üyeden alıntı
tamamdır arayışıma geri dönüyorum.
Su an incelediklerim
Nc700s(2013+)
NC700x (2013+)
Versys 650 (2007+) Ama eski oldugu için emin değilim
DL 650 (2007+) Ama eski oldugu için emin değilim
Transalp xl 650 (2007+) Ama eski oldugu için emin değilim
D400 UG (2023) - Güç nedeniyle emin değilim
2007 Versys alma, sen uğraşamazsın. Yine 2007 gibi eski V-Strom da alma, onlarda da yatak sardıran bir kaç örnek var.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
2007 Versys alma, sen uğraşamazsın. Yine 2007 gibi eski V-Strom da alma, onlarda da yatak sardıran bir kaç örnek var.
nasılda tanımış beni uğraşamam valla arıza oldugunda sinirlerim tepeme cıkıyor.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
nasılda tanımış beni
uğraşamam valla arıza oldugunda sinirlerim tepeme cıkıyor.
Kawasaki özelinde konuşursak bizim Er6F/N, Versys'te kullanılan paralel çift silindir, 650 cc bloğun 2006-2009 arası üretilen gri renkli serilerinde yağ eksiltme nedeniyle yatak sarmayan motor çok azdır. 2009 sonrası çıkan siyah renkli bloklarda biraz toparladılar ama geçenlerde bir arkadaş mesaj attı özelden, kardeşinin yanılmıyorsam 2015 model siyah bloklu Er6f'i de yağ eksiltmekten kaynaklı yatak sarmış. Zaten filtre değişimiyle beraber 1,9 lt yağ alıyor, bu nedenle eksilme oldu mu ekleme yapmazsan el fatiha. Eski V-Stromlarda bu yatak sarma görülmesi tabi ki çok çok daha az ama ben yine de birkaç örnek gördüm.
-
2007 model Honda CBF600 kullanmıştım. Aldığım motor karbüratörlüydü ve çok da temiz olmamasına rağmen tık demedi. Alır almaz iyi bir bakım yaptırıp eksiklerini gidermiştim. Sorunsuz, 4 silindir, keyifli bir motor bence. Kurşun geçirmez blok falan diyorlar o derece sorunsuz bir makine. Satarken de kârlı bir şekilde 1 ay içinde satmıştım. Gücü 600 cc 4 silindirler arasında en düşük sanırım. Ama çok yeterli bana göre. Artçı ile uzun seyahatler yapmıştık.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Aynen öyle.
Benim de "gezeyim artık" diye ilk baktığım makina NC idi. Sonra o kadar param yok olsa da vermem dedim. Başka şeylere evrildim, tam alıyordum kendimi tanıdım, şimdi dönüp dolaşıp yine NC'ye geliyor konu ama o parayı verip üstüne amortisör masrafı yapınca anlamsız bir maliyete ulaşıyor. O yüzden yol yapmıyorum :D
Seçimden önce beğenmediğimiz 2.xx'li kredilerle bi Tuareg veya DL650 almadığım için ne dünyada ne ahirette iki yakam bir araya gelmeyecek. Çok kızıyorum kendime çok..
tuareg gerçekten güzel makina motor alacak olsam kesinlikle liste başı olurdu millet gerizekalı gidip t7 için sıraya giriyor gidip mis gibi aprilla varken
-
arndiol adlı üyeden alıntı
Nc700s'e baktım; yarım araba motoru. 6500 de kesiciye giriyormuş
bana biraz garip geldi. muhtemel hızlanması, son hızı falan değişiktir.
Binene kadar ben de aynısını düşünmüştüm. Ama öyle değilmiş. Torku erken vermesi sebebi ile uzun yolda rahat-rahat takılırsın. Zaten NC uçayım, kaçayım top speed yapayım motoru değil. Uzun yolda ıkınmadan, bağırmadan konforlu bir seyahat amaçlı üretilen bir alet. Ayrıca şehiriçinde sürekli vites değiştirmek gerekir diyen arkadaşın sürüş tekniğini çok merak ettim. Benim bildiğim tam tersi, daha yüksek devir çevirebilen, düşük torklu aletler şehir içinde daha sık vites değişimi ister. Nc de atıyorum 3 viteste ister 30 ile ister 110 ile gidilebilir.
Bu arada listenden benim oyum 2011 ve üzeri Versys'e.
-
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Binene kadar ben de aynısını düşünmüştüm. Ama öyle değilmiş. Torku erken vermesi sebebi ile uzun yolda rahat-rahat takılırsın. Zaten NC uçayım, kaçayım top speed yapayım motoru değil. Uzun yolda ıkınmadan, bağırmadan konforlu bir seyahat amaçlı üretilen bir alet. Ayrıca şehiriçinde sürekli vites değiştirmek gerekir diyen arkadaşın sürüş tekniğini çok merak ettim. Benim bildiğim tam tersi, daha yüksek devir çevirebilen, düşük torklu aletler şehir içinde daha sık vites değişimi ister. Nc de atıyorum 3 viteste ister 30 ile ister 110 ile gidilebilir.
Bu arada listenden benim oyum 2011 ve üzeri Versys'e.
2011 650 versy genel olarak nc serisinden cok daha ucuz; sebebi nedir? tip olarak da fena değil aslında.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
F54 adlı üyeden alıntı
tuareg gerçekten güzel makina motor alacak olsam kesinlikle liste başı olurdu millet gerizekalı gidip t7 için sıraya giriyor gidip mis gibi aprilla varken
Ya T7 de güzel motor ama bu devirde bu kadar elektroniksiz kalması işin tadını biraz kaçırıyor.
Yine de güzel alet, ama o fantastik paralara, istemediğin kendi seçtiğin bile olmayan aksesuarları da ekleyip... bilemiyorum
-
arndiol adlı üyeden alıntı
2011 650 versy genel olarak nc serisinden cok daha ucuz; sebebi nedir? tip olarak da fena değil aslında.
Tamamen ülkedeki piyasa şartları ile alakalı. Malum ülkemizde Honda daha tercih edilen bir marka. Bence bir çok konuda Nc yi tokatlar versys.
Nc ister biner ister satarım motoru, Versys alırım, uzun yıllar keyfini çıkarırım motoru.
Yalnız bir nokta var, Versys bi tık daha fazla yakar.
-
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Tamamen ülkedeki piyasa şartları ile alakalı. Malum ülkemizde Honda daha tercih edilen bir marka. Bence bir çok konuda Nc yi tokatlar versys.
Nc ister biner ister satarım motoru, Versys alırım, uzun yıllar keyfini çıkarırım motoru.
Yalnız bir nokta var, Versys bi tık daha fazla yakar.
Dün nc700s için arkadaşla konustum; memnun değildi. tabi herkesin kendince begenmeme sebepleri var; en iyi motoru getirsen de birisi ona kusur bulur.
nc700x önerdi; ama bütçeyi zorlar gibi. Versys 650 incelemeleri falan izledim; fiyat olarak %20 civarı daha uygun 2011+ modelleri.
Sadece yedek parça ve usta problemi var diyen duydum ama yeni modelleri var, sıkıntı olmaması lazım mantıken.
-
Versys'in bir açıdan bakınca avantajı oldukça kısa (neredeyse bir naked kadar) olan aks mesafesi. Bu onu çok kıvrak bir motor yapıyor, ama aynı zamanda diğerlerine oranla daha oynak / dengesiz oluyor. NC'nin aks mesafesi daha uzun, ağırlık merkezi de daha aşağıda, daha dengeli bir motor. Bacak boyu sorunu varsa bunlar + değerler.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
Dün nc700s için arkadaşla konustum; memnun değildi. tabi herkesin kendince begenmeme sebepleri var; en iyi motoru getirsen de birisi ona kusur bulur.
nc700x önerdi; ama bütçeyi zorlar gibi. Versys 650 incelemeleri falan izledim; fiyat olarak %20 civarı daha uygun 2011+ modelleri.
Sadece yedek parça ve usta problemi var diyen duydum ama yeni modelleri var, sıkıntı olmaması lazım mantıken.
Versys için usta problemi yaşayacağını düşünmüyorum. Çünkü bu motorun çok farklı bir teknolojisi, bu motora özel farklı alet edevat yok. Özel servisler için konuşursak Honda'ya , Yamaha'ya, Suzuki'ye bakan bir usta Kawasaki'ye de pek ala bakabilir. Yedek parça dersen bugüne kadar Türkiye'de Er6F için bulamadığım parçalar sağ pandizot, oksijen sensörü, eksantrik zinciri gergi paletleri ve otomatiği. Bu parçalar da sürekli değişen parçalar değil. Yurtdışından 2 haftada getirtebiliyorum. Sarf malzemelerinin hepsi Türkiye'de zaten bulunuyor. En kötü Versys forumlarında aratırsın. Sana muadil ürün söylerler. Eski model Kawasaki kullanmak Türkiye'de biraz araştırma, biraz kafa yorma gerektirir. Nereden ne parça alacağını bilmelisin. Beni yanlış anlama ama senin bu işler için vaktin ve enerjin uygun değil. Sen sevmezsin eski model Versys'i bu nedenle.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Versys için usta problemi yaşayacağını düşünmüyorum. Çünkü bu motorun çok farklı bir teknolojisi, bu motora özel farklı alet edevat yok. Özel servisler için konuşursak Honda'ya , Yamaha'ya, Suzuki'ye bakan bir usta Kawasaki'ye de pek ala bakabilir. Yedek parça dersen bugüne kadar Türkiye'de Er6F için bulamadığım parçalar sağ pandizot, oksijen sensörü, eksantrik zinciri gergi paletleri ve otomatiği. Bu parçalar da sürekli değişen parçalar değil. Yurtdışından 2 haftada getirtebiliyorum. Sarf malzemelerinin hepsi Türkiye'de zaten bulunuyor. En kötü Versys forumlarında aratırsın. Sana muadil ürün söylerler. Eski model Kawasaki kullanmak Türkiye'de biraz araştırma, biraz kafa yorma gerektirir. Nereden ne parça alacağını bilmelisin. Beni yanlış anlama ama senin bu işler için vaktin ve enerjin uygun değil. Sen sevmezsin eski model Versys'i bu nedenle.
Versys'e cok yükselmiştim; sen ve bir arkadaş daha aynısını dedi o nedenle tedirgin oldum.
Mecburen D400 alacagım gibi gözüküyor.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
Versys'e cok yükselmiştim; sen ve bir arkadaş daha aynısını dedi o nedenle tedirgin oldum.
Mecburen D400 alacagım gibi gözüküyor.
Hayırlısı, tabi ki Versys'e binmeni isterim. Ben uğraşmayı seven adam olduğum için yerinde olsam gönül rahatlığıyla Versys alırdım ama bence sen biraz daha uğraşmamak, kafanın rahat olması, "ulan motor başıma iş açar mı?" diye düşünmeme tarafındasın.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Trakya tarafında otobanda ben hala xmax ile ürküyorum, ortalama 130-150 ile akıyor trafik, ben yavaş kalıyorum.
Bende o sebepten şikayetçi olduğum için joymaxten burgmana terfi ettim ya zaten. Birde rüzgarı çok yersin etraf tarla ya da boş olduğu için açık hedefte kalıyoruz ister istemez etkiliyor. Körfezde o kadar rüzgar yok mesela. O selimapaşa tesislere gelmeden aşağı inen 2 şeritli yol mecbur sağdaki araç gibi tın tın gitmek koyuyor.
-
transalp 700 yada nc 700 s bakabilirsiniz. nc inanılmaz sorunsuz bir makine ama eğlenceli değil. bende ihtiyarlıyorum sanırım hiç sevmediğim tiplere merak sarmaya başladım. sanırım Tmax alacağım birdahaki sefere
-
arndiol adlı üyeden alıntı
Versys'e cok yükselmiştim; sen ve bir arkadaş daha aynısını dedi o nedenle tedirgin oldum.
Mecburen D400 alacagım gibi gözüküyor.
Bende Versys ile Tiger 800 arasında kalmıştım. Bir şekilde Kaan la konuştum telefonda ve sayesinde Tiger 800 aldım. Çok memnunum, Tiger iyi motor.
-
okanius adlı üyeden alıntı
Bende Versys ile Tiger 800 arasında kalmıştım. Bir şekilde Kaan la konuştum telefonda ve sayesinde Tiger 800 aldım. Çok memnunum, Tiger iyi motor.
Kawasakiciler kafa göz dalacak bana
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)