motor bloğunda boşluk var çünkü rebel 250 ile aynı şase. rebel 250 de böyle çünkü rebel 500 ile tek farkı motor bloğu. 250cc de 500cc nin boşluğunu dolduramıyor. bunu getireceğine rebelleri getirmemekte neden ısrarcılar anlayamıyorum.
motor bloğunda boşluk var çünkü rebel 250 ile aynı şase. rebel 250 de böyle çünkü rebel 500 ile tek farkı motor bloğu. 250cc de 500cc nin boşluğunu dolduramıyor. bunu getireceğine rebelleri getirmemekte neden ısrarcılar anlayamıyorum.
200-250cc küçük, 600 cc büyük(ve gereksiz) geliyor.
Yok mu 400cc çift silindir scrambler yapacak bir babayiğit? İlk duyduğumda Triumph için çok heyecanlandım ama tek silindir makine yapmışlar ki bıktım, zaten sattım motorları alırsam tek silindir tövbe.
Bajaj ile anlaşma yapmışlardı galiba, Hintli Triumph olabilir bu yeni gelenler.
şu an ilk fiyatından da daha düşüğe nakit olarak 180 bin TL ye alım fırsatı vermiş
Kullananlar cok gomdu motoru pek tutmadi acikcasi. Birde ktm taksit maksit yapiyor ona ragmen ellerinde stok bollugu var. Krediler bitince satislar dipte.
Ayrica gecen baktim bundaki motor, cb250r ile farkli. silindir cap ve zunluklari farkli. Bunun biraz daha stroke boyu uzun.
Yalniz ekranda devir saati gostergesi niye yok boyle sacmalik gormedim
Bu motor nasil acaba 180.000 e turuncudan bir tane alip sehir ici kullanasim var
Z500 de seneye hornet 750 yada Z650 ye cevirirsem otoban icinde motor yapmis olurum
Bu arada ikinci elleri bayagi pahali 210-220 civari
180bine iyiymiş harbiden.
Aklıma " Seneye 250likleri .... binden almaya hazır mıyız ? " başlığı geldi. Vay arkadaş.
Geçen hafta 180 bin olan motoru 250 bin yapmıslar vade farksız 12 taksit kampanyası yapıyoruz diye reklam veriyolar sağa sola. Artık apaçık aptal yerine koyuyorlar insanları
180.000 bin nakit fiyati hatta Hornet 750 yi nakitte 400.000 e biraktilar
Fiyatı da tipi de güzel ancak bugünkü test sürüşünden sonra almamaya karar verdim. Tamam, büyük tekerlekleriyle çukurlara güzel giriyor ama biraz devirlenince fazlaca titreyip zırıldıyor bana göre.
Oooo o zaman direkt elemek lazim dominarida sirf titresim ve ziriltidan dolayi sattim yoksa memnundum ben 7.000km binmistim suanki kawasaki pamuk gibi
Kawasaki kaç silindir, hangi model? Ayrıca belki benzerlerinden iyidir, bilemiyorum ama Lambretta V200'ümden daha titreşimli.
Kawasaki 2 silindir 451cc Z500 modeli sadece 6.000 dd den sonra biraz titresim geliyor paglere serviste tam tork balans dengesinin geldigi yer normal dedi
4 aydır kullanıyorum 4 bin km yaptım. daha önceden pulsar rs200 ve cf moto 250sr kullandım. Fiyat olarak birbirine yakın fiyatlarda olduğu için bunlarla kıyaslama yapacağım.
- Kalite : dışarıdaki abuk sabuk kabloları saymazsanız kaliteli
- Fren : Aldığımda frenlerde hafif sürtme vardı. servise 1000 km rodaj bakımında söyledim. alışır dediler ama hiç alakası yok. fren mesafesi ve yol tutuşu iyi fakat bu sürtme muhtemelen diskteki yamukluktan kaynaklanıyordur.
- Hızlanma olarak : 0-60 ta ikisini de geçer. 100 ü geçtikten sonra rüzgar faktöründen dolayı hızlanmıyor. 120 ile giderken 5. vitesten 6 ya geçtiğinde hızı düşüyor
- Viraj alma: üstünde dunlop lastiklerle geliyor. kuru asfaltta yol tutuşu iyi. virajlarda güven veriyor. ıslak zeminde fena kayıyor.
- kalkışlarda ani gazda arkayı atıyor ama çekiş kontrol sayesinde toparlıyor bu sayede ufak kazaları önlüyor.
- şehir içi manevra kabiliyeti iyi ve debriyajı çok yumuşak. vites geçişleri hissettirmiyor.
- devir saati yok ve bunu göstememelerini anlamıyorum.
Benim motorumda şehir içinde 10-20 km arasında hareket halindeyken 2. vitese attığımda 5-6 defa stop etti. Nadiren yüksek devirde gaz yememe ve tekleme problemi var. servis bilgisayara bağlayıp bişey yok benzindendir diyip gönderdi. Benimle beraber alan arkadaşın motorunda bu sıkıntı yok. burada kullanan arkadaşlarda da aynı sorun olanlar paylaşabilir mi? veya sebebini bilen var mıdır?
Stop etme sorunu çok az dik bir yolda başıma geldi. 2. viteste boğuldu ve stop etti ama yani hızım da dediğiniz gibi en az 15km vardı. Onun haricinde 2 viteste arada boğulur gibi yaptığı oluyor fakat gaz verince topalarlayabildi genelde. Benim ilk motorum olduğu için bir karşılaştırma yapamayacağım ama 2. vites bazen yüksek kalıyor 15km dahi olsa. Bu sorunu yaşadığımda kullandığım benzin Total'di
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)