Arkadaşlar tekrar merhaba..Elektrikli vs5imiz 20.000e sıfır arıza sıfır bakım sıfır hata ile yaklaştı..Batarya hala çok iyi durumda.Yukarıdaki görseldeki kalan şarj 20 kmlik sürüşten sonraki kalan şarj..



Bu arada yukarıdaki görselde görüldüğü gibi regen özelliğini açtım.. Yani kendi kendine şarj özelliğini açtım.. İki seçenek var bunun için isterseniz fren sıktığınızda kendini şarj edebiliyor veyahut isterseniz boşta giderken kendini şarj ediyor.. Ben boşta giderken şarj etsin diye ayarladım.. Boşa atınca ekranda fren lambası beliriyor ve hafiften motor freni yapıyor..Hatta bataryanın beyni ve yazılımı sayesinde boşta giderken pilin voltajının arttığını gördüm , ama uzun süre deneyemedim kısa denemelerin ardından faydası oldu gibime geldi..Modifiye için aldığım modülü vs5in içine taktım istediğim an araç üzerinde motorun beynine telefondan müdehale edebiliyorum yine aynı telefondan bataryayı kontrol edip yine bataryaya modifiye yapabiliyorum.. Modifiyeden sonra aşırı keyifli ve güçlü bir makina oldu..Vaktim olur ise rampa çıkma videoları çekip yükleyeceğim teşekkürler..

Batarya konusunu ayrı yazacak olur isem grupta tek şarj ile 150 km gidenler var..Fakat vs5i ile giderken bataryası patlayan canını zor kurtaran bir kullanıcı vardı haberlere çıkmış hatta bulur isem videosunu yüklerim buraya.. Yine vs5 grubun bataryacısının evinde müşteriden gelen vs5 bataryası patlamış ve evindeki oda tamamen yanmış..Yalan değil korkmadım değil.Fakat iki vakanında ortak noktası bataryanın birisinin el yapımı olması diğerininde bataryacıda patlayan bataryanın ise ömrünü doldurmuş olması..Yani iki bataryanın da sorunlu olması.. Aşşağıda grubun bataryacısının evinde patlayan bataryadan sonraki evinin hali.. Şimdilik bende sıkıntı yok