Sizce drift l alınırmı fiyatları çok artmış bu fiyat bandında başka motormu almalıyım?
Sizce drift l alınırmı fiyatları çok artmış bu fiyat bandında başka motormu almalıyım?
Stok bulunabiliyorsa alınır.
Drift kendini kanıtlamış nispeten f/p motoru
Sıfır mı ikinci el mi düşündüğüne göre değişir.
Sıfır düşünüyorsan , liste fiyatı 48K ama bayiler 60'dan aşağı vermiyor. O fiyatlara çıkabiliyorsan ikinci el ns125/200, hero hunk, klasik cevap honda/yamaha commuter grubu , scooter kullanırım dersen hero dash falan bakabilirsin. Drift L sahibi olarak söyleyebilirim ki 60K etmez bu motor (gerçi şu devirde hangi motor parasını hakediyor, tartışılır). İkinci el 35-40 civarlarına temizini bulabilirsen alınabilir.
Diyelimki düzgün ikinci el bulamadın,scooter kullanmam dedin. Drift L alıcaksan şimdiden uyarıyım kronik sorunu boldur.
-Sübab ayarı tutmaz, sesi gıcık eder.
-Vites geçişleri net değil, geçti mi geçmedi mi arada bırakır.
-Elektroniğinin suya dayanımı azdır, bi bakmışsın gösterge gitmiş.
-Klasik çinli titreşimine sahiptir, sürekli üst devir kullanıcaksan rahatsız eder.
-Benzin göstergesi deponun yarısını algılar,benzin bitti diye gidersin 9L benzin ya alır ya almaz.
(Bunlar her motorunda karşılacağın sorunlar değil tabi çin tamamen şans işi, benimki yavaştan sübab sesi yapmaya başladı sadece)
Yok mu iyi yanı , var tabi.
-Yakıtı baya ekonomiktir. Rodajdayım hala bu halde 2.2L/100km yakıyor.
-Düşük devirlerinde titreşim neredeyse yoktur. 50-60'la sıkıntısız dolaşırsın.
-Piyasası var, elinde kalmaz.
-Frenleri gayet iyidir.
-Bazıları tasarımını çok seviyor (ben beğenmesem de)
Alacaksan bunları göz önünde bulundur derim.
Alan kullanan kimler acaba?
Bi kullanıcı grubu göremedim forumda.
Almayı aklımdan geçiriyorum, kullanıcıların yorumlarını bilmek isterim.
Kazasız belasız sürüşler dilerim.
10.000 küsür km kadar Drif L kullandım. Ben sıfırını 37 bin liraya almıştım. Genel olarak çok bir sıkıntı yaşamadım. İlk motorumdu o yüzden biraz bilinçsizdim ancak ona rağmen güzel dayandı. Rodajdan sonra fazlasıyla sıkıştırdım, Tek Teker denedim ona rağmen kırılan bir aksamı olmadı. Sadece nacizane tavsiyem vidalarını sık sık kontrol edip sıkmanızdır peglerimin vidaları gevşemişti az kalsın ayaktayken kırılıyordu. Teker Göbeği gevşemişti göstergeden anlamıştım 20 ile giderken 130 gösteriyordu. Bakımlarını yaptıktan ve kontrollü bindikten sonra çok bir sıkıntı yaşayacağınızı zannetmiyorum. Şuan ki fiyatını hak ediyor mu ama bilemiyorum. Umarım az çok yardımcı olabilmişimdir.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Bence ne mondial drift l alınır ne de mondial vulture 125i. İkisi de birbirinden beter. Kronik gösterge bozulması mı dersin (parça bulunmuyor 2 aydan beri gösterge bekliyorum) ufak ufak bozulan aksamlar mı dersin (Bu kurulum yapan yerden yere göre değişiklik gösteriyor bence) Ben motoruma çok dikkatli bindim ve bakımlarını zamanında yaptım, şu zamana kadar büyük bir sıkıntı çıkartmadı. Fakat ufak masraflarıydı oydu buydu derken 0 motor almama rağmen böyle şeyleri çıkartması can sıkıyor. Eğer şu an driftt l ye ayırabilecek bir bütçen varsa başka motorlara bakmana tavsiye ederim.
60000 TL ÇİNLİYE VERİLMEZ tvs hero vs bakın hint malı motosikletler çinli gibi değil
Yaklaşık 7 aydır kullanıyorum şuana kadar:
- Stok aküsü aşırı kalitesiz olduğundan değiştirdim.
- Bazı plastik klipsleri hiçbir şey yokken koptu onları kendimce tamir ettim.
- Bazen gazı lineer yemiyor, gaz telinden midir, enjeksiyondan mıdır, yakıt pompasından mıdır bilinmez.
- Devir göstergesi çalışmıyor, 3 aydır gösterge bekliyorum garantiden.
- 1000 kmde bir yağ masrafı , motor yağını hızlı çamur ediyor.
Var kendin bunlardan pay biç. Bu sorunların çoğu servislerinin iş bilmezliğinden, beceriksizliğinden. O yüzden yakınında düzgün servis varsa alınır, servisle uğraşmam benim ustam hazır dersen alınır. Onun dışında çok uğraştırır. Çok majör bir problemi yok ama ufak ufak bir ton şey çıkınca insanı soğutuyor kendinden. İmkanın varsa taksitle falan bajaj grubuna gir derim. Max bütçem bu, yok mu sıfır alternatifi dersen yok.
teşekkür ederim yorumlar için
hindistana yöneleceğim
Hero ya yönelmen daha doğru olur
Daha önce de bu mevzu başka konularda uzunca tartışıldı. Ne kadar kaliteli yağ koyarsan koy 1000'e yaklaşırken vites geçişlerinden, yağın renginden ömrünü doldurduğu belli oluyor. Artık 2 zamanlı makinem var gibi düşünüyorum, yakıt tüketimine yağı da ilave ediyorum kafada.
Bu işler "ne kadar ekmek o kadar köfte" işleridir. Beklentinizi çok yüksek tutmadığınız sürece ve illa sıfır motor sahibi olmak istiyorsanız Drift L de alınabilir, alternatif Rks fik fik başka bir model de alınabilir.
Sadece bu motorların nazik, servislerinin çoğunun dandik olduğunu aklınızdan çıkarmayın.
arkadaşta vardı drift l.şu yeni enjeksiyonlu olan model apaçi kasa. kronik keçelerden yağ damlatma,km saati sapıtması,şamandıra sorunu ve en felaketi marşın takılı kalması gibi sorunlar yaşadı. alıcısına şimdiden iyi şanslar. ivmelenmesini beğenmiştim orası ayrı.
edit. km zımbırtısını garantiden değiştirebilmişti 2 ay bekleme sonrası.
Çok şanslı adamın yeminle
sıfır dirift ile 8000 km 15 gün tüm Türkiye'yi gezdim.
motor tık demedi yağını kendim değiştim
hiç sorun yaşamadım
anladığım kadarıyla sorun yaşayanların tümü motoru çok da limitlerinde kullanan kişiler değil
Çin malı, sorunlarıyla meşhur bir motorun liste fiyatının en az 10 bin lira üstüne alıcı bulması, motorcu kardeşlerimizin bazılarının düşük iq'ya sahip olduğunu gösteriyor.
Motor iyidir kötüdür demiyorum ama UMA servislerine Allah düşürmesin. Ki Mondial motorları genel olarak sorunlu bence, benim yıldızım barışmadı. TVS bile almıyorum UMA nedeniyle.
Abov sen toprak attın şindi ya.
Ben de Türkiye'de üretiliyor, parçasında sorun olmaz diye düşünmüştüm tam da.
Neyse ki düşük IQ olduğum için hızlı kararlar vermiyorum.
Tecrübe ile öğrendim IQ puanımı çünkü. :D
Gençler seviyo bu motoru, etrafta çok görüyorum o yüzden ben de düşündüm.
Ama o kadar sadece düşündüm.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)