Benelli 125S hakkında düşünceleriniz
Reklamlar
-
12 Haziran 2023, 18:18
#1
Benelli 125S kullananlar ve bilgisi olanlardan yorum bekliyorum. En fazla kaç basar, ne kadar yakar?
CBF 150'den ona geçmem mantıklı olur mu?
Reklamlar
-
12 Haziran 2023, 19:03
#2
biri 150cc ve honda, diğeri 125cc ve çinli. Mantıklı mı değil mi diye araştırmak bile mantıksız.
-
12 Haziran 2023, 19:26
#3
Bütçeniz sanırsam kısıtlı bu fiyatlara yükseltmek için Ns200 düşünebilirsiniz.
-
12 Haziran 2023, 19:42
#4
125cc de alabiliceğin en iyi motor. Fakat binme amacına göre değişir . Paket flan atıyorsan cbf tabii ki daha iyi olur . Şekil istiyorsan ama ekonomik istiyorsan 125s güzel . Son hızı 123 . 125cc ye göre yeter fakat cbf den geçersen biraz güçsüz gelebilir. Biraz daha koyup arkadaşların da dediği gibi ns200 alabilirsin. En azından tatmin eder biraz daha
-
12 Haziran 2023, 21:06
#5
espresso adlı üyeden alıntı
Motorum eski ve bu motoru beğenmiştim ondan sordum. Motoru yenilemek için bütcem anca bu bantta motor alabilecek güçte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Bütçeniz sanırsam kısıtlı bu fiyatlara yükseltmek için Ns200 düşünebilirsiniz.
O da güzel, düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
alifurkan52 adlı üyeden alıntı
125cc de alabiliceğin en iyi motor. Fakat binme amacına göre değişir . Paket flan atıyorsan cbf tabii ki daha iyi olur . Şekil istiyorsan ama ekonomik istiyorsan 125s güzel . Son hızı 123 . 125cc ye göre yeter fakat cbf den geçersen biraz güçsüz gelebilir. Biraz daha koyup arkadaşların da dediği gibi ns200 alabilirsin. En azından tatmin eder biraz daha
Paketçi değilim, normal sürüşler ve bazen Karadeniz turu vs yapmak istiyordum. Kendi motorum 2011 model, piston takımı değişti ama eskisinden daha kötü oldu 100 bile basmıyor. Dış görünüşü güzel, fazla yakmayan ve kendi motorumu satıp +20-30 bin fiyat ekleyip alabileceğim bir motor almak istedim.
-
13 Haziran 2023, 00:22
#6
125s şehir içi için çok güzel motor olur . Tvs Rtr 200 var ona bakabilirsiniz ya da hero xpulse ( dağda bayırda çok hoş olur Karadeniz turu da demişsiniz )
-
13 Haziran 2023, 00:28
#7
erguny adlı üyeden alıntı
Motorum eski ve bu motoru beğenmiştim ondan sordum. Motoru yenilemek için bütcem anca bu bantta motor alabilecek güçte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------
O da güzel, düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Paketçi değilim, normal sürüşler ve bazen Karadeniz turu vs yapmak istiyordum. Kendi motorum 2011 model, piston takımı değişti ama eskisinden daha kötü oldu 100 bile basmıyor. Dış görünüşü güzel, fazla yakmayan ve kendi motorumu satıp +20-30 bin fiyat ekleyip alabileceğim bir motor almak istedim.
CBF 150'nin motorunu orijinal parçalarla düzgün bir ustada yaptırsanız bu fiyatlara alınacak çinli motorlardan çok daha güzel bir motor olur. Yan sanayai çin malı parçalarla ucuza tamir edilirse artık çinli olmuş olacak, usta da iyi değilse sinir eder.
Motosiklet değil ama Japon arabamı değiştirip reno clio aldım, her ay bir şey çıkıyor sürekli sanayideyim. 15 yaşında toyota yaris arabamda böyle sorunlardan haberim olmazdı, hatta saniyinin yolunu bilmezdim, nadiren sorun çıktığında yalnızca toyota marka bakan bir ustam vardı ona giderdim ne sorun varsa hallederdi, o araba küçük geliyor artık diye reno aldım, iyi güzel, 1.5 DCI dizel motoru da güzel gidiyor falan ama hep ufak tefek sorunları çıkıyor, her ay sanayiye gider oldum. Geçtiğimiz haftasonu şehir dışına çıktığımda yine bi arıza lambası yaktı, turbo hortumu kaçak yapıyormuş 3bin küsür lira masraf. Toyota habire bozulmazdı, arıza çıkardı mı en az 4-5 bin liralık çıkardı ama toplamda daha dayanıklıydı. Bu deneyimden sonra elime para geçtiği en yakın zamanda (bu şimdilik çok uzak ihtimal görünüyor malesef) yine bir japon araba alacağım ve japon yamaha motorumun da bakımlarını aksatmadan güzel güzel biniyorum, varsın gücü yetmesin, daha güçlü motor almaya niyetlenirsem de bırak çin mallarını avrupa malına bile güvenmem, yine japon alırım ya da alamıyorsam japon motoruma masraf eder idame ettiririm topamda daha ucuza gelir.
Siz de ne güzel eski de olsa sorun da çıkarsa japon motorunuz var, iyi bir ustanın elinde orjinal parçalarla çinli motorlardan çok daha güzel olur, yazık etmeyin derim. CBF 150 kurye motoru olarak ünlenmiş, ama niye, çünkü dertsiz, sorunsuz, sorun çıkarırsa ucuza hallediliyor, commuter yani şehir içi işe git gel olarka da süper. Bu motoru satıp en azından honda nc almayacaksanız yazık etmeyin, alacağınız çinli motor en fazla 6 ay sonra pişman eder.
-
13 Haziran 2023, 10:45
#8
espresso adlı üyeden alıntı
CBF 150'nin motorunu orijinal parçalarla düzgün bir ustada yaptırsanız bu fiyatlara alınacak çinli motorlardan çok daha güzel bir motor olur. Yan sanayai çin malı parçalarla ucuza tamir edilirse artık çinli olmuş olacak, usta da iyi değilse sinir eder.
Motosiklet değil ama Japon arabamı değiştirip reno clio aldım, her ay bir şey çıkıyor sürekli sanayideyim. 15 yaşında toyota yaris arabamda böyle sorunlardan haberim olmazdı, hatta saniyinin yolunu bilmezdim, nadiren sorun çıktığında yalnızca toyota marka bakan bir ustam vardı ona giderdim ne sorun varsa hallederdi, o araba küçük geliyor artık diye reno aldım, iyi güzel, 1.5 DCI dizel motoru da güzel gidiyor falan ama hep ufak tefek sorunları çıkıyor, her ay sanayiye gider oldum. Geçtiğimiz haftasonu şehir dışına çıktığımda yine bi arıza lambası yaktı, turbo hortumu kaçak yapıyormuş 3bin küsür lira masraf. Toyota habire bozulmazdı, arıza çıkardı mı en az 4-5 bin liralık çıkardı ama toplamda daha dayanıklıydı. Bu deneyimden sonra elime para geçtiği en yakın zamanda (bu şimdilik çok uzak ihtimal görünüyor malesef) yine bir japon araba alacağım ve japon yamaha motorumun da bakımlarını aksatmadan güzel güzel biniyorum, varsın gücü yetmesin, daha güçlü motor almaya niyetlenirsem de bırak çin mallarını avrupa malına bile güvenmem, yine japon alırım ya da alamıyorsam japon motoruma masraf eder idame ettiririm topamda daha ucuza gelir.
Siz de ne güzel eski de olsa sorun da çıkarsa japon motorunuz var, iyi bir ustanın elinde orjinal parçalarla çinli motorlardan çok daha güzel olur, yazık etmeyin derim. CBF 150 kurye motoru olarak ünlenmiş, ama niye, çünkü dertsiz, sorunsuz, sorun çıkarırsa ucuza hallediliyor, commuter yani şehir içi işe git gel olarka da süper. Bu motoru satıp en azından honda nc almayacaksanız yazık etmeyin, alacağınız çinli motor en fazla 6 ay sonra pişman eder.
Teşekkürler yorum için, usta iyi ama anlaşması zor, çok ego yapıyor ilgilenmiyor motorla. Motoru benden önce kullanan kişi öldürmüş ondan sorun çıkarıyor, ben de bazı parçaları yan sanayi aldım. Bakalım duruma göre hareket edeceğim.
-
13 Haziran 2023, 14:17
#9
erguny adlı üyeden alıntı
Teşekkürler yorum için, usta iyi ama anlaşması zor, çok ego yapıyor ilgilenmiyor motorla. Motoru benden önce kullanan kişi öldürmüş ondan sorun çıkarıyor, ben de bazı parçaları yan sanayi aldım. Bakalım duruma göre hareket edeceğim.
iyi usta bulmak zor, bulunca da usta ile anlaşmak zor.
Bazı parçaları yan sanayi makul olabilir ama motorun içindeki parçalar orjinal olsun mümkünse. bir de fren kaliperleri, fren hortumları vb. gibi hayati parçalarda yan sanayiden uzak durmak lazım, fren balatası sarf malzemesi o kaliteli yan sanayi olabilir zaten biten değişen parça. Ama motor yaptıracaksanız orjinal parça temin etmeye çalışın.
Hiç çinli alıp maceraya girmeyin daha sinir olursunuz hem bulacağınız ustalar da dandik olur, iyi ustalar zaten belli markalarda uzmanlaşıyorlar, mesela Maslak Atatürk Sanayide bir usta var yalnızca yamaha ve honda bakıyor, bırak çinliyi ducati bile götürsen geri çevirir. Bu motoru satıp üstüne ekleyip çinli alacağınıza buna masraf edin birer birer sorunlarını hallettirin uzun vadede daha az canınız sıkılır.
-
13 Haziran 2023, 22:25
#10
espresso adlı üyeden alıntı
iyi usta bulmak zor, bulunca da usta ile anlaşmak zor.
Bazı parçaları yan sanayi makul olabilir ama motorun içindeki parçalar orjinal olsun mümkünse. bir de fren kaliperleri, fren hortumları vb. gibi hayati parçalarda yan sanayiden uzak durmak lazım, fren balatası sarf malzemesi o kaliteli yan sanayi olabilir zaten biten değişen parça. Ama motor yaptıracaksanız orjinal parça temin etmeye çalışın.
Hiç çinli alıp maceraya girmeyin daha sinir olursunuz hem bulacağınız ustalar da dandik olur, iyi ustalar zaten belli markalarda uzmanlaşıyorlar, mesela Maslak Atatürk Sanayide bir usta var yalnızca yamaha ve honda bakıyor, bırak çinliyi ducati bile götürsen geri çevirir. Bu motoru satıp üstüne ekleyip çinli alacağınıza buna masraf edin birer birer sorunlarını hallettirin uzun vadede daha az canınız sıkılır.
Teşekkürler. Piston takımı orijinal olarak değişti. Ben Bartın'da yaşıyorum, usta Zonguldak'ta. Buralarda tamirci sayısı az, motor sayısı da az. Yavaş yavaş iyi motorlar çoğalıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)