Şubat ortasında çeklien aşağıdaki videonun hemen başında motoru sallıyor. Ninemin asırlık sallanan sandalyesi bile bu kadar başarılı sallanmıyor vallahi :D
https://www.youtube.com/watch?v=h6L4VyfvumU
Şubat ortasında çeklien aşağıdaki videonun hemen başında motoru sallıyor. Ninemin asırlık sallanan sandalyesi bile bu kadar başarılı sallanmıyor vallahi :D
https://www.youtube.com/watch?v=h6L4VyfvumU
Kullanıcı yorumda da Faruk belirtmişti arka yay değişikliğini. Almayı düşünen arkadaşlar için fikir olur belki diye belirteyim. Sadece yay değişikliği de, vaziyeti toparlayabilir.
Arazide muhakkak rahat olacaktır. Ama bu salınım cadde için gerçekten çok fazla görünüyor. (Yukarıdaki videoda 20. saniye)
Uzun yol için, standart amortisör/yay ile, güvenlik zaafiyeti gibi göründü gözüme. Hele artçı ile falan, direkt uzak dururdum.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
İlk geldiklerinde Rallyi lansmandan 17.500TL e almıştım. 30bin kullandım. Artçılı binmedikten sonra amörtisör ile alakalı hiçbir sorun yaşamadım. Fiyatına göre, amacına göre gayet yeterli idi. İsteyen ufak modifikasyonlar/değişimler yapıyordu. Ben hiç ihtiyacını duymadım. '92 Broadwayler bile bugün 170 bin civarında... O yüzden bana fiyatı uygun geldi, ya da iyice fiyat algım kalmadı.
Arkadaşlar yaklaşık 10 bin km kullandım kilo 70 civarında, ben hiç sorun yaşamadın ama km nin çoğu toprak yolda idi. Kilo 90 üzeri için tahminim problem olur, amortisörler benim kilolar için çok iyi demesek bile iş görür.
4 teker başka konu. 250 cc sınıfında diğer motosikletlerle kıyaslarsan daha iyi olur.
Tam olarak alternatifi yok belki ama, 200cc x-pulse veya arazi düşünmüyorsan eğer diğer 250'liklerle kıyasladığında, fiyat olarak yukarılarda kalıyor biraz gibi.
O da liste fiyatından alabilirsen tabii..
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Amortisör muhabbeti bir yana Rally aslında güzel makina, keşke biraz daha güçlü versiyonu olsa. Benim eski Rally ile birgün otoyolda giderken sollamaya çıktım tam hızlandım geçtiğim araçta hızlandı. Sonra sağa geçtim tekrar bu yine sağa geçti, tam tekrar çıkarken yine hızlandı.
O gün karar verdim T700'e geçemeye. Ama arazi sürüşlerinde çok keyif veriyordu, yeri ayrı bir yerdedir. şöyle bir 45hp falan olsaydı muhtemelen değiştirmezdim.
Yeni gelecek olanlarda güncellemelere ilişkin detaylı bilgisi olan var mı?
Malum, aslan parçası 250cc.'de en pahalı motosiklet oldu. Üstelik bir başka psikolojik sınır olan 200.000 leri devirerek. (212.750 tl.)
Üstüne bir de süspansiyon değişikliği istemez herhalde.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Gördüğüm bir şey varsa paranda varsa motor alamıyorsun bulamıyorsun.. Yiğenime felllik fellik xadv 350 aradık bulamadık halada arıyoruz tabii normal bayii fiyatından ..
Bu saatten sonra Türkiye de satarsa uygun rakamlı bayiye gittiğinde bulabildiğin ve bayii fiyatı üstünden alabildiğin hint menşeili yada Çin menşeili firmalar satar ..
Zaten bana göre motorsiklet hobi devri bitti Türkiye’de artık a noktasından b noktasına taşıma yada kargo paket amaçlı kullanım vasıtası oldu da neyse buranın konusu değil ..
Geçen gün xadv 350 ilanı gördüm birisi 425 e ilana koymuş ne anası ne babası ne sülalesi kaldı çok sağlam sövdüm şerefsiz o. Çocuğuna. O paraya 2018 tmax var namussuz. Arkadaşım daha yeni Avrupa turundan geldi, gittiği yerlerde motosiklet bayileri tıka basa motor doluymuş motor yok ayakları şu an Türkiye’ye özel bir durum. Bayiler suni bir piyasa yarattı elle arz talep dengesinin içinden geçtiler. Motor değiştireceğim değiştiremiyorum satsam yerine tekrar alamayacağımı biliyorum. Liste fiyatının üstüne 150-200 vereceğime motosikleti bırakırım binmem.
Valla onu bunu bilmiyorum ama motor piyasası hobisel kullanım açısından bitti bence o devir kapandı..
bundan sonra şehir içi a noktasından b noktasına git gel , paket kurye kargo olayından yürür bence ..
Zaten genelde bakıyorum yüksek hacim motor sürenlere artık genç kitle göremiyorum sürenler genelde 40-45 yaş üstü orta yaş kesim yüksek hacim derken 600-650cc ve üstünü kast ediyorum onlarda bıraksa motoru doğru düzgün alttan gelen bir kitle dip dalga yok biter hobi işi ..
250cc lik motorlar japonu olmuş 150-200 bin tl oda liste fiyatı bulabilirsen…
Misal R25 liste fiyatı 200 bin tl 2023 sıfırı satıyorlar girip herkes bakabilir 270-280-290 çıkıyor da çıkıyor 310 -320 bin tl lere bile isteyenler var ..
Hintlisi 110-120 olmuş bu motorları alıcak insanlar da genç insanlar bu devirde masraflardan kişisel harcamalardan sonra bir köşeye 150-200 bin tl birikim atmak ta zor bir iş ..
empati yapıyorum ben ki çok motor tutkunu biri olmama rağmen şu zamanda genç olsam asgari ücretin biraz üstünde maaşım olsa hani kişisel masraflarıımdan sonra yada kredi ile aynı kapıya çıkar 150-200 bin tl birikim yapabilsem kıyıda köşede 2000 lilerde olsa 90 lılarda olsa gider motor alırdım direk düşünmeden ama şimdi gider önceliğim araba olurdu çünkü o zamanlar arabalar çok uygun ucuzdu şimdiki gibi yatırım aracı gözüyle bakılmıyordu hatta değer kaybediyordu yeni kasaları çıktıkça eskilerin fiyatı sürünürdü..
o zaman olsa acelemiz yok araba kolay iş alırız önce sevdiğimiz makineyi alalım derdim ama şimdi işler çok başka önce araba alırdım o fiyata artık ne alabiliyorsam.. motoru ikinci sıraya koyardım ..
Zaten şu B ehliyeti ile 125cc olayı tam kesinleşsin artık bundan sonra bu piyasa 125-250 cc aralığında gezinir bence ..
İşletim maliyetleri + orta vadede vasıta işime ekstra katmaması sebebiyle motorları sattım. Motorum yok.
Şu şartlar altında motora falan binmem ben, yatırım amacıyla "araç" mı alınırmış. Bak adı araç. İnsanların bu durumu normalleştirmesini kabullenemiyorum. He benim bu durumu kabullenmemem bir şey değiştirecek mi? Belki sizin adınıza hayır ama benim adıma evet, ben içinde bulunduğumuz durumu asla normalleştirmeyeceğim kendi adıma.
Ülkenin ekonomik durumu ortada, buna yapabileceğimiz pek bir şey yok artık, ancak bu bayi mafyalarının ekmeğine ufacık bile olsa yağ sürmezsem benim gönlüm rahat eder.
Not: Crf250 Rally benim için arzu objesi konumunda.
Arkadaşlar sanki devir değişti. Bugün itibariyle L 178 , Rally ise 212 bin TL.
Siz olsanız hangisini, neden seçerdiniz?
Bu arada 34 bin TL fark ne için ödeniyor
Benim biraz kafam karıştı.
Mevcut şartlarda taksitle almanın daha mantıklı olduğu açık.
Bu durumda 278.000'e crf 250 rally mi yoksa 272.000'e svartpilen 401 mi?
Depo kapas,ite farkı var, karenaj farkı var. Bir Rally kullanıcısı olarak kesinlikle L model almanı öneririm. Rally evet daha şık duruyor ama bir düşmene bakar. Karenaj masrafı, diğer parça masrafları bildiğin pahalıdır. Doğru düzgün koruma demiri yoktu mesela ben aldığımda o yüzden koruma demiri de takamamıştım. Şimdi CRF akyazı var oradan temin edeceğim ama iş işten geçti, devirdim motoru mesela. Ara bakım için gittiğim Honda yetkili servisi de çizikleri görünce "motorda hasar vardır" ibaresi koydu kayıtlara. Bildiğin kılcal sürtünme çiziğine, üstünde stickerlar bile dururken yani. Diyeceğim o ben aşırı pişmanım Rally aldığıma, daha doğrusu Honda aldığıma. Bildiğin motosikletten soğuttu beni. Ben bu servis davranışını bildiğin Bajaj'da bile görmedim, adamlar her zaman problem çözer bir tutum takınıyorlardı Bajaj'da. Honda bayileri, nasıl garanti dışı bırakırım, nasıl kullanıcıya kaktırırım derdinde. Satarken çok kibarlar ama...Bir daha yetkili servise tövbe ettim honda yüzünden. 1 kuruş kazandırmam çakallara. Bunun sebebi motosiklet değil, yetkili servislerin köylü kurnazlığı. Ben başıma gelenleri yazdım. Yine de sen bilirsin.
100 bin edecek bir fark yok benim açımdan.
Gerçi zaten o soru kendini imha etti, rally alıp geçtim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)