Triple ve dik oturmak mı?
Düz racing makinaya gidon takılmış bi motor rs. "Racing sevmiyorum" diyen birinin listesine girmesi tuhaf.
Triple ve dik oturmak mı?
Düz racing makinaya gidon takılmış bi motor rs. "Racing sevmiyorum" diyen birinin listesine girmesi tuhaf.
Durduğun kabahat. O kadar diyeyim.
Mayis 2024 itibari ile aldigim yeni kasa STRS 24. ingilterede 2022 sini kullandim bir arkadasin vasitasi ile. ingiliz oldugu icin ingilterede cok kullaniliyor. motor bloguna diyecek bir sey yok. uzerindeki ohlins ve showalar cok basarili, frenler brembo stylema, fren merkezide oyle. alt devir ust devir farketmiyor sehir ici 3 uncu vitesle heryere her hizda gidiyorum. 40-160 arasi cok rahat 3. vites. cok keyifli, gazi actiginizda kalp atislarini hizlandiriyor ve vucutla kontrolu cok kolay. hafif ayni zamanda agirlik merkezi motor ve altinda yogunlasmis.
dezavantajlari ise bluetooth , elcik isitma ve hiz sabitleyici ekstra. oturus tipi racing ile naked arasinda. anatomik olarak hizlanma ve viraj icin dizayn edilmis. uzun yolda bi sure sonra elleri yoruyor ama racing kadar degil. onun disinda cok iyi arkadas. racefit egzoz ile daha iyi olacak eminim.
RS olmayan versiyonuyla arasındaki fark nedir? Neden RS'i tercih ettiniz?
RS in ön showa bpf full ayarlı, R da daha az ayar var.
RS dijital kadran, R ın cok boktan yarı analog trident ekranı var
RS arka öhlins modele özel, R show olması lazım.
RS üst ve alt merkez brembo fren baya başarılı, R ın sadece alt merkez brembo (olmayabilirde)
RS modeli R dan ortalama 4-5 HP daha güçlü.
RS modelinde gidon aynası varken, R modelinde aynalar normal.
RS modelinde mono kapak standart.
Benim hatırladığım farklar bu kadar. Bu arada dijital ekranlı yani RS modelinin modlar arası geçişi ve custom ayar yapma işi eski yeni fark etmez tüm R modellerden inanılmaz derecede daha kolay.
Hasmet Bey benim RS alma sebebim haftasonlari viraj icindi. dolayisi ile ben bu parayi sadece Showa ve brembo frenler icin verdim. dijital kadran da oncemli tabi. diger ozelligi ise rengi idi. bende metalik gri si var. buarada aynalarini degistirecegim, gidon aynalar trafikte sorun ve acikcasi titresimden daha cok etkileniyor. aynalari olumsuz yonlerinden birisi
Tuono V4 sahibi olarak benimde markajımda Speed Triple ( 1200 cc ) var. Street in ( 765 cc ) mt9 u kevgire cevirdigi videoları izlemekte cok keyifli bu arada
ozaman sikinti. bazi videolarda yumurta kir ye diyorlar RSV4 sehir ici icin. ama kullanan arkadaslar uzerine makine olmadigini soyluyor. ki teknik verilerde onu gosteriyor. 217 beygir muazzam 13000 devirde. tork 125
https://www.aprilia.com.tr/tr/rsv4-factory.html#teknik-ozellikler
Altı üstü falan çok göreceli şeyler.
RSV4, S1000RR ve Panigale şu an işin tepe noktasındaki motorlar. Kim hangisini ne açıdan sever kısmı artık kişisel beğenilere kalan bir şey.
Şehir içinde bir V4'le konforlu ve ısıdan muaf şekilde gezmek mümkün değil. Egzoz sistemlerinin yapısı gereği önü de kapatsa arkayı da kapatsa Panigale V4 RSV4'ten daha fazla pişirecektir. Sele altındaki, kısa alt egzozu sağlayan yolların bedeli bu. RSV4'te daha az sürücüyle muhattap olan bir egzoz var. Gavurda da çoğu kişi RSV4 ile hızlanında ferahlama geldiğini ancak Panigale V4 ile 200'le gitsen, altında sabit bir ısı kazanı olduğunu söylüyor. Ama bunlar yine marjinal farklar olacaktır, şehir içine trafiğe gireceksen senin için de motor için de tatsız durumlar olacak bunlar.
Bahis mevzu Speed triple ise ilk naked olarak cikti bildigim kadariyla. SS'ten devsirme bir model degil.
Zamaninda Superduke olmasaydi Speed Triple 1050'ye yonelecektim...
Street triple cok sonradan cikti, onu bilmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Duruma gore silindirleri kapayip acmak kulaga hos geliyor ama isleyis oyle degil malesef. Bir ara emisyon olaylari icin arabalarda populer oldu, sonra uzaklasildi. Avantajlari devasa degil, dezavantajlari az degil.
Ben zaten ayda bir cikariyor, ondada sehirdışı gazlaması yapiyorum. Sehir icine mecbur olmadikca V4 ile girmemek lazim,aninda 105/110 derecelere cikiyor ( zaten bu is icin 125 lik scooter aldim ) Ama yinede alışığım ben buna, bundan evvelde Shiver 900 üm vardı, oda sele altı cift susturuculuydu,yaz sicagında 50 km den fazla seleye oturup suremiyordum.
CB900F Hornet'in sele yanlarından geçen çift egzosu vardı. Ama saatlerce kullandıktan sonra bile sele rahatsız edici derece sıcak olmazdı hiç. Hatta egzos üzerindeki çelik ısı kalkanları en fazla ılık olurdu kullanım sonrası.
Superduke daha da rahat. 1300cc olmasına rağmen motor ince olduğu için daha da mesafeli bacaklara ve ayaklara. Sıcaklık sorun olmadı hiç.
Herhalde şansıma iyi modeller denk geldi ısı üretme açısından.
Ducati'de şehir içinde kapatmıyor, sadece trafikte boşta durduğunuzda arkadaki 2 silindiri kapatıyor. Stf V4 için ısıyı çok dillendireni pek rastlamadım ama Panigale için herkes cehennem gibi diyor (tulumla pek problem olmadığını söylüyorlar), yüksek ihtimalle yeni Panigale'de bu ısı problemini aza indirdiklerini düşünüyorum, çünkü önden alabiliceği hava girişi artık daha büyük.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)