Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

NC 750 X dct ve vstrom dl 650 karşılaştırması

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Merhaba,

    2 yıl ve 26.000 km'dir 2020 model nc750 x dct kullanıcısıyım.Bir önceki motorum inazuma idi.Motorumu hafta sonları gezi ve kamplı tur için kullanıyorum.Sakin kullanıcıyım çok fazla bir performans beklentim yok.Yanlız arka arkaya olan virajları seviyorum.Ama motorun yatmaya kalkmaya çok istekli bir yapısı olduğunu göremedim sanki.Uzun dönem yakıt ortalaması 3.5-3.8 lt.

    Motoru alırken bazı sebeplerden(servis bayi ağı,yakıt tüketimi,2.el hızı,yedek parça aksesuar vb)önerilmeyen vstrom'u sonradan araştırdığımda ve 100 oktan Alişan son kasanın testinde naked motor gibi viraj kovaladığını,çok konforlu ve performanslı olduğunu ve çok az yaktığını belirtmiş.Bu durum çok kafamı karıştırdı.Çok fazla olumlu, nispeten olumsuz yorumlarda var.Olumsuz yorumlar(yakıtı fazla diyenler var,ağırlık merkezi üstte olduğundan yavaş hızlarda düşme eğilimi var diyen olmuş,parça sıkıntısı yaşayan olmuş vb)
    Ben hiç vstrom kullanmadım.Çevremde hiç yok.Ama inazumayı hiç unutmadım.

    Sonuç olarak
    İki modelide kullanan kullanıcıların ve sizlerin yorumlarını almak istedim.İki model arasında virajında,yakıtında,konforunda,2.el hızında vb diğer faktörlerde ciddi farklar varmı?Artık bişeyleri değiştirmekte kolay olmuyor,o yüzden fikirlerinizi almak istedim.Kolay karar verip kolay değişim yapamıyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    NC için
    DCT (rakipsiz)
    ön bagaj
    Sorunsuzluk(çok uzun km ler)
    Kısmen yakıt(performans sürüşünde fark yok)
    2. el satış
    Aksesuar bolluğu

    Vstrom
    Güç
    Hız
    İrilik

    Ağırlık şehir içi kullanım ise dct rahatlığını çok ararsın. Ama uzun yolda da keyfini sürersin
    blueway2 bunu beğendi.

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Cyan hem geçmişte Nc kullanmış hem de şu an V-Strom kullanmakta olan bir sürücü, deneyimlerini paylaşacaktır. Kendisi geçmişte Nc'nin ön amortisörlerini Hyperpro ile değiştirtmiş ve motorun bambaşka bir karaktere büründüğünü anlatmıştı. Belki böyle bir çözüm işinize yarayabilir.
    Cyan, zihnigonen, espresso ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #4
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cyan hem geçmişte Nc kullanmış hem de şu an V-Strom kullanmakta olan bir sürücü, deneyimlerini paylaşacaktır. Kendisi geçmişte Nc'nin ön amortisörlerini Hyperpro ile değiştirtmiş ve motorun bambaşka bir karaktere büründüğünü anlatmıştı. Belki böyle bir çözüm işinize yarayabilir.
    Amartisor daha konforlu olmuyor belki daha sağlam oluyor. Sonuçta esneme aralığı değişmiyor. Stabilize yol harici amartisörden hiç şikayetim olmadı benim

  5. #5
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amartisor daha konforlu olmuyor belki daha sağlam oluyor. Sonuçta esneme aralığı değişmiyor. Stabilize yol harici amartisörden hiç şikayetim olmadı benim
    Ahmet Abi böyle bol virajlı yollarda performanslı kullanmak isteyen arkadaşlar için belki orijinal amortisörlere nazaran yararlı olabilir. Yapıp da deneyimleyen arkadaşlar daha doğru bilgi verecektir.
    zihnigonen ve espresso bunu beğendiler.

  6. #6
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Çok temel bir noktadan giderek fikir vermeye çalışayım. Kısa zaman aralığında (ikisini de aynı yerde bulduğun zaman) ikisinin üzerine de binip dene. Sadece bu deneyimin bile net bir karar vermene yardımcı olacağını söyleyebilirim.
    Amacı dışında kullanılıyor olsa da NC 750 bir "commuter" dır.

    Henüz kullanıcı yorum çekemedik ama aynı şekilde inazuma'dan NC'ye geçip konfor konusunda sıkıntı yaşayan bir arkadaşımız da var yakınımda. Belki onu da çekeriz yakında, çünkü 250'den bir üst hacime geçmek sıkıntılı bir hâl aldı.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  7. #7

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    Ben integradan süper tenereye geçtim. Belki doğru bir kıyaslama olamaz ama integra (şase ve motor bloğu NC ile aynı) ile viraj dönemiyormuşum. Ancak bunu sadece viraj deneyimi olarak söylüyorum. Bence NC grubunun eksisi viraj, fren ve sele konforu. Yakıt tüketimi, motor ömrü, dayanıklılık, DCT ve sorunsuzluk olarak ise NC grubuna diyecek birşey yok. O anlamda inanılmaz bir makine yapmışlar.

  8. #8
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahmet Abi böyle bol virajlı yollarda performanslı kullanmak isteyen arkadaşlar için belki orijinal amortisörlere nazaran yararlı olabilir. Yapıp da deneyimleyen arkadaşlar daha doğru bilgi verecektir.
    Yani sen ihtiyarsın neyine viraj performansı mı diyorsun 🤣🤣🤣
    Italian ve espresso bunu beğendiler.

  9. #9
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani sen ihtiyarsın neyine viraj performansı mı diyorsun ������
    Yok be abi, sen de laps diye İstanbul'dan çıkıp Mardin'e giden adamsın, herkes dağ yolu sevecek diye bir kaide yok.
    espresso bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cyan hem geçmişte Nc kullanmış hem de şu an V-Strom kullanmakta olan bir sürücü, deneyimlerini paylaşacaktır. Kendisi geçmişte Nc'nin ön amortisörlerini Hyperpro ile değiştirtmiş ve motorun bambaşka bir karaktere büründüğünü anlatmıştı. Belki böyle bir çözüm işinize yarayabilir.
    Doğrudur, bendeki NC DCT değildi tabi. Kısa tutacağım: V Strom manuel NC'yi her türlü / her koşulda döver. NC'nin DCT'si bir tercih sebebi olabilir, ona bir şey demem. Ancak manuel kullanılacaksa V Strom daha güçlü, daha fazla yük taşıyabiliyor, biraz daha uzun olmasına rağmen daha kıvrak. (Kısa yorum burada bitti...)

    NC -> CB500F -> V Strom gibi bir değişim oldu bende. CB500F NC'ye göre çok kıvrak gelmişti. CB500F'ten V Strom'a geçtiğimde herhangi bir hantallık / bir yere sığmama / dengesizlik gibi sorunlar veya hissiyat yaşamadım. Her yere sığdırabiliyorum ve çok dengeli. Kabataş, Beşiktaş, Zincirlikuyu, Levent, Maslak hattında veya E5'te kalabalık saatlerde de gayet rahat, daralmadan sanki CB500F'imdeymişim gibi kullanabiliyorum. (Belki CB500F'im olsa daha rahat edebileceğim senaryolar olabilir ama bu tüm senaryoların ve sürüş zamanının da %1'i etmez, V Strom'un getirdiklleri yanında bahsi bile olmaz...) V Strom'un stok amortisörleri çok daha iyi, şu anda NC'deki gibi bir yükseltme yapma ihtiyacı hissetmiyorum, zamanla göreceğim. Arka amortisörde hidrolik ayar olması çok güzel; yük / yolcu durumuna göre hemen ayar yapılabilir. V Strom'un 19" ön tekeri de daha iyi. Amortisörlerle birleştiğinde kullanım konforu stok NC'nin çok üstünde. Makul derinlik / yükseklikteki çukur ve tümsekler hiç hissedilmiyor. NC ile şehir içi ortalama 4l yakıyordum, şu anda V Strom'la 4,5l, tekrar fulleyene kadar biraz yaramazlık yapasım gelmişse en fazla 4,7l civarında. 54hp yerine 71hp bir motor için makul bir ekstra yakıt sarfiyatı.
    mertowski, -Black-, tommygun ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #11

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğrudur, bendeki NC DCT değildi tabi. Kısa tutacağım: V Strom manuel NC'yi her türlü / her koşulda döver. NC'nin DCT'si bir tercih sebebi olabilir, ona bir şey demem. Ancak manuel kullanılacaksa V Strom daha güçlü, daha fazla yük taşıyabiliyor, biraz daha uzun olmasına rağmen daha kıvrak. (Kısa yorum burada bitti...)

    NC -> CB500F -> V Strom gibi bir değişim oldu bende. CB500F NC'ye göre çok kıvrak gelmişti. CB500F'ten V Strom'a geçtiğimde herhangi bir hantallık / bir yere sığmama / dengesizlik gibi sorunlar veya hissiyat yaşamadım. Her yere sığdırabiliyorum ve çok dengeli. Kabataş, Beşiktaş, Zincirlikuyu, Levent, Maslak hattında veya E5'te kalabalık saatlerde de gayet rahat, daralmadan sanki CB500F'imdeymişim gibi kullanabiliyorum. (Belki CB500F'im olsa daha rahat edebileceğim senaryolar olabilir ama bu tüm senaryoların ve sürüş zamanının da %1'i etmez, V Strom'un getirdiklleri yanında bahsi bile olmaz...) V Strom'un stok amortisörleri çok daha iyi, şu anda NC'deki gibi bir yükseltme yapma ihtiyacı hissetmiyorum, zamanla göreceğim. Arka amortisörde hidrolik ayar olması çok güzel; yük / yolcu durumuna göre hemen ayar yapılabilir. V Strom'un 19" ön tekeri de daha iyi. Amortisörlerle birleştiğinde kullanım konforu stok NC'nin çok üstünde. Makul derinlik / yükseklikteki çukur ve tümsekler hiç hissedilmiyor. NC ile şehir içi ortalama 4l yakıyordum, şu anda V Strom'la 4,5l, tekrar fulleyene kadar biraz yaramazlık yapasım gelmişse en fazla 4,7l civarında. 54hp yerine 71hp bir motor için makul bir ekstra yakıt sarfiyatı.
    Viraj kabiliyeti aynımı acaba iki motorunda.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  12. #12

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Viraj kabiliyeti aynımı acaba iki motorunda.[/QUOTE]
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  13. #13

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Viraj kabiliyeti aynımı acaba iki motorunda.
    Motosikletlerin aks aralıkları yakın (V Strom ~3cm daha uzun), trail her ikisinde de 11cm, V Strom'da 1'er cm daha ince lastikler var. Dolayısıyla burada motosikletlerden çok sürücü faktörü etkili olur denebilir, ama NC'nin stok amortisörlerinin bomb.k olması gibi bir durum var. (En azından 2015 modelde öyleydi, 3. nesil kasada sanırım önde daha iyi amortisörler var ama arkası yine benzerdir...) Arka arkaya gelen virajlarda aynı sürücüyle NC büyük ihtimalle biraz daha geride kalacaktır. Amortisörü yükseltilmiş (upgraded anlamında) NC durumunda kafa kafaya olur herhalde...
    espresso ve blueway2 bunu beğendiler.

  14. #14

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletlerin aks aralıkları yakın (V Strom ~3cm daha uzun), trail her ikisinde de 11cm, V Strom'da 1'er cm daha ince lastikler var. Dolayısıyla burada motosikletlerden çok sürücü faktörü etkili olur denebilir, ama NC'nin stok amortisörlerinin bomb.k olması gibi bir durum var. (En azından 2015 modelde öyleydi, 3. nesil kasada sanırım önde daha iyi amortisörler var ama arkası yine benzerdir...) Arka arkaya gelen virajlarda aynı sürücüyle NC büyük ihtimalle biraz daha geride kalacaktır. Amortisörü yükseltilmiş (upgraded anlamında) NC durumunda kafa kafaya olur herhalde...
    Teşekkür ederim,sağolun
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  15. #15
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    2017 Vstrom 650 yi 1,5 sene kullandım. İntegra 750 yi de aynı süre kullandım. İntegra da NC 750X DCt ile aynı motor bloğu. İkisi de otomatik.

    Öncelikle şuradan başlayım. V strom benim ilk vitesli motorumdu. Şu anda da Ducati MTS 950 S kullanıyorum. Bir daha da otomatik vitesli motora binmem. Konumuz bu değil fakat vitesli motor bambaşka. Viraj güvenliği, istediğin anda gücün elinde olması vs.vs. forumda bu konuda çok başlık var.

    Şimdi NC ile V strom karşılaştırmasına gelince. Benim V strom 2017 modeldi. Yani otomatik devir kontrolü vardı ve mükemmel bir özellik. NC ile karşılaştırma yapmak V stroma hakaret olur. NC lerin motor bloğu Honda Jazz arabasının yarı motoru gibi düşün. 6 binde kesiciye giriyor NC ler diye biliyorum.

    Yani motor dinamiği pek yok. Araba mantığı düşün. İyi bir viraj performansında yeri geliyor 8-9 bin devirlerde kullanıyorsun. NC de bu imkan yok. HP olarak V strom daha güçlü. 2017 ve üstü V stromda HP 71, 2017 öncesinde 69 olması lazım. Ama NC lerde HP 54,8. Hatırı sayılır bir fark var arada.

    2017 ve üstü V stromlarda arka fren mükemmelleşmiş. Eski modellerinde de önde çift disk var. Frenleme açısından da V strom önde.

    Bu söylediklerim kendi tecrübem. Tamamen farklı düşüncede ve tecrübede olan arkadaşlarım vardır, saygı duyarım.

    Sadetle V strom daha dengeli, daha dinamik, yüksek devirlere izin veriyor. Ben olsam V strom alırdım.
    mertowski ve espresso bunu beğendiler.

  16. #16

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Benim V strom 2017 modeldi. Yani otomatik devir kontrolü vardı ve mükemmel bir özellik.
    ...
    Benim 2022'de de var(mış) ama ben hiç hissetmiyorum, hatta 5 ayda CB500F'imde 5 yılda stop ettirdiğim kadar stop ettirdim V Strom'u (4-5 sefer...), sanki bendeki çalışmıyor...
    espresso ve tommygun bunu beğendiler.

  17. #17
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    v storm yeni kasayı bilmem ama 2011 e kadar olan kasa yı nc den inip denemeyin
    ben antalya dönüşü denedim 350 km kadar nc de rüzgar manyağı oluyormuşum kafadaki schubert kaskın sessizliğini nin nasıl bir teknoloji olduğunu anladım v storm eski kasa yı kullandıktan sonra + v stom adı üzerinde v blok var sıralı silindir gibi sıradan bir motor değil hissiyat olarak daha önce nc kullanırken transalp ta test etmiştim o gazı verdiğinde ki hissiyat nc de yok v motor gerçekten sürüş hissiyatı olarak sıralı silindirden daha iyi
    kendi sınıfının lideri kim ne derse desin vstorm 650 dir 2 defa niyetine girip çok arayıp alamadım ve aramayı bırakıp afrika aldım orta sınıfta asfalt ağırlıklı bi motosiklet alacak olsam v storm alırım

  18. #18

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    v storm yeni kasayı bilmem ama 2011 e kadar olan kasa yı nc den inip denemeyin
    ben antalya dönüşü denedim 350 km kadar nc de rüzgar manyağı oluyormuşum kafadaki schubert kaskın sessizliğini nin nasıl bir teknoloji olduğunu anladım v storm eski kasa yı kullandıktan sonra + v stom adı üzerinde v blok var sıralı silindir gibi sıradan bir motor değil hissiyat olarak daha önce nc kullanırken transalp ta test etmiştim o gazı verdiğinde ki hissiyat nc de yok v motor gerçekten sürüş hissiyatı olarak sıralı silindirden daha iyi
    kendi sınıfının lideri kim ne derse desin vstorm 650 dir 2 defa niyetine girip çok arayıp alamadım ve aramayı bırakıp afrika aldım orta sınıfta asfalt ağırlıklı bi motosiklet alacak olsam v storm alırım
    2020 nc'de tur camı ve eyupto'nun yaptığı xpad sayesinde rüzgarsız ve konforlu uzun yol yapabiliyorum.Motorun gaz tepkisi veya performansıyla ilgili bir sıkıntım yok.Arka arkaya olan virajlarda farklılık varmı yada bu fark sürücü kaynaklımı oraya takılmıştım.Anladığım kadarıyla sürücü kaynaklı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok temel bir noktadan giderek fikir vermeye çalışayım. Kısa zaman aralığında (ikisini de aynı yerde bulduğun zaman) ikisinin üzerine de binip dene. Sadece bu deneyimin bile net bir karar vermene yardımcı olacağını söyleyebilirim.
    Amacı dışında kullanılıyor olsa da NC 750 bir "commuter" dır.

    Henüz kullanıcı yorum çekemedik ama aynı şekilde inazuma'dan NC'ye geçip konfor konusunda sıkıntı yaşayan bir arkadaşımız da var yakınımda. Belki onu da çekeriz yakında, çünkü 250'den bir üst hacime geçmek sıkıntılı bir hâl aldı.
    Haklısınız mutalaka denemek lazımmış.İnşallah birgün vstrom'uda deneyecek bir imkan olur.Çünkü tracer700'de aklımda kalmıştı deneme ve test sürüşü imkanım oldu ve hiçde kafamda büyüttüğüm gibi olmadığını anladım.Sürüş pozisyonunun alçak,çok rüzgar alması,onunda konforsuz ve sert olması ufak ve bana dengesiz gibi gelmesi sebebiyle beğenmedim.
    İnazuma'dan nc'ye geçtiğimde bende konfor konusunda baya bi şaşırdım.Ama üzerine sele pad'i koydum ve zamanla alıştım.İnsanoğlu alışıyor zamanla.Bisiklet selesinde bile aynı gün 150 km yapmışlığım var.
    İnazuma'nın naked olması ve yere yakınlığı sebebiylemi bilemiyorum arka arkaya olan dar virajlarda daha güzel yatıp kalkıyordu o yönünü ve konforunu özlüyorum.
    Nc'de aynı virajlarda ,arkadan gelen arkadaşlar yatıyorsun desede ben eskisi gibi yatamıyorum gibi geliyor.Duygu olarak.
    -Black- bunu beğendi.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  19. #19
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    viraj konusu sürücü ile alakalı adamlar cross süpermoto gibi ağırlık merkezi yukarıda nispeten viraj da yatırmak istesende yatmayan motosikletler ne viraj yapıyorlar nc veya v storm la da oluyor tabi viraj yapmak ilk önce cesaret buna bağlı da tecrübe ve eğitim isteyen bi konu
    şimdi bazıları çıkar ilk önce eğitim der ama o iş öyle değil cesaret yoksa eğitimde alsan düşeceğim korkusu yüzünde yatıramıyorsun
    blueway2 bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani sen ihtiyarsın neyine viraj performansı mı diyorsun ������
    Abi 4 senede 120.000 km yol Maşallahın var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok temel bir noktadan giderek fikir vermeye çalışayım. Kısa zaman aralığında (ikisini de aynı yerde bulduğun zaman) ikisinin üzerine de binip dene. Sadece bu deneyimin bile net bir karar vermene yardımcı olacağını söyleyebilirim.
    Amacı dışında kullanılıyor olsa da NC 750 bir "commuter" dır.

    Henüz kullanıcı yorum çekemedik ama aynı şekilde inazuma'dan NC'ye geçip konfor konusunda sıkıntı yaşayan bir arkadaşımız da var yakınımda. Belki onu da çekeriz yakında, çünkü 250'den bir üst hacime geçmek sıkıntılı bir hâl aldı.
    Haklısınız mutalaka denemek lazımmış.İnşallah birgün vstrom'uda deneyecek bir imkan olur.Çünkü tracer700'de aklımda kalmıştı deneme ve test sürüşü imkanım oldu ve hiçde kafamda büyüttüğüm gibi olmadığını anladım.Sürüş pozisyonunun alçak,çok rüzgar alması,onunda konforsuz ve sert olması ufak ve bana dengesiz gibi gelmesi sebebiyle beğenmedim.
    İnazuma'dan nc'ye geçtiğimde bende konfor konusunda baya bi şaşırdım.Ama üzerine sele pad'i koydum ve zamanla alıştım.İnsanoğlu alışıyor zamanla.Bisiklet selesinde bile aynı gün 150 km yapmışlığım var.
    İnazuma'nın naked olması ve yere yakınlığı sebebiylemi bilemiyorum arka arkaya olan dar virajlarda daha güzel yatıp kalkıyordu o yönünü ve konforunu özlüyorum.
    Nc'de aynı virajlarda ,arkadan gelen arkadaşlar yatıyorsun desede ben eskisi gibi yatamıyorum gibi geliyor.Duygu olarak.
    espresso bunu beğendi.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)