Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Qj Motor hakkında düşünceleriniz ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125
    Yedek parça işi düşündürdü beni ya. Benzin hortumu kırıldı daha 100-150 kmde sıfır motorda. kendim normal hortum taktım servise gittim. Daha parça bulunmadı. Blue motor'da birçok parçası var. benimkinin mesela sağ grenajı çizikti fabrikadan indirirken sanırım çizilmiş hemen geldi parça ama bazı parçalar bilemedim. Yurtdışında Benelli Panarea diye satılıyor LTM veya VPS 125. Videolarına, gösterge ayarı vs mevzularına youtube dan Benelli diye arayıp bakıyorum.
    İsbaraalp bunu beğendi.
    "men dakka dukka"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    eyup58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Motosikleti
    2024 Honda Activa 125
    Bu motor rks vps125 ile aynı





    kalitesi nasıl acaba ön arka abs fren 72 bin tl fiyatı var.

  3. #23

    Üyelik
    16 Mart 2024
    Merhaba, SRK125S modelini kullanıyorum 6bin km’ye vardı şu ana kadar zorlamama rağmen şükür servisle uğraştırmadı bakımdan bakıma gidiyorum herhangi bir performans düşüklüğü veya kronik problemi de yok abs iyi çalışıyor. 2023 modelini kullanıyorum ön arka abs mevcut yedek parçaları da bluemotor’da mevcut. Ancak bu yıl QJ distribütörlüğünü RKS’ye vermiş. RKS’de ilginç şekilde örnek olarak QJ MOTOR SRK125-R satışı yapar iken RKS SRK 125-R olarak motosiklet satışı yapıyor iki motor birbirleriyle karıştırılabiliyor. QJ Motor, RKS’ye geçtikten sonra ilginç şekilde fiyat biraz daha düşük. SRK125S satış fiyatı 2023 yılında 119k iken şu an RKS’nin sitedinde 112K olarak gözüküyor. Bunun nedenini araştırdığımda QJ, RKS’ye geçtikten sonra 2024 modellerinde ABS fren sistemini değil CBS fren sistemini kullanıyor buna lütfen dikkat edin. Genel olarak 2023 model SRK 125-S’imden memnunum uzun yol yapıyorum şehir içi sürüyorum beni her açıdan mutlu ediyor. Başlangıç olarak aldığım bir motosiklet ve bu konuda bana çokta yardımı oldu sağolsun. Parça kalitesi iyi denilebilir iki defa kaza yaşadım biri araç kazasıydı motosiklette bir kaç çizik mevcut sadece. Almayı düşünürseniz ben yinede servis hizmetini Bluemotordan almanızı tavsiye ederim. Merak ettiğiniz herhangi bir soru olursa cevaplamaktan mutlu olurum. Sonraki motorlarımda QJ tercih eder miyim diye sorarsanız SRK125S sayesinde düşünmeden tercih ederim.

  4. #24
    kabus_kabus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Qj srt 800s 2023
    Merhabalar, qj srt 800 s aldım. Rks çatısında satılmaya başlayınca, cesaret geldi. Balıkesirden aldım, Ankara ya kadar sürme şansım oldu. Uzun yolu oldukça keyifli ve dengeli geldi. Fiyat performas olarak değerlendirebiliriz. 400 bin tlye 800cc ve bir çok donaımla alınacak başka bir motor ne yazık ki yok , sıfır km de ve bir miktar nakit ve k.kartına taksit avantajıyla, tekrar motor sahibi olmak nasip oldu.
    F54 ve freasy bunu beğendiler.

  5. #25

    Üyelik
    20 Ocak 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ktm Duke 250
    Geçtigimiz ay ikinci motosiklet olarak Qj Ltm125 satin aldim, her iki tekerlekte Abs oldugunu gorunce fiyati aklimi çeldi, henuz rodaji tamamlamadim, fiyatina gore parça kalitesi iyi gibi duruyor, ancak yeterince satilmazsa bir çok yedek parçasi bulunmaz diye düşünüyorum. Şahsi goruşum, bajaj'in bazi modelleri gibi piyasada sürekliliği sağlanmadan yuksek hacimli çinli ureticilere ciddi paralar bağlamak riskli.
    zihnigonen bunu beğendi.

  6. #26
    motorine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2022
    Şehir
    İzmir - Van
    Motosikleti
    Cfmoto 250SR 2024
    Bugün arkadaşıma 2. el bir SRK125 R aldık. grenajları falan gayet kaliteli duruyor bir kaç dakika sürdüm cidden hissiyat olarak çok güzel, güven veriyor. Parça durumunu sorduğumuzda her parçası bulunuyor demişlerdi ne kadar doğru bilemiyorum. Fiyat olarak bir tık fazla gibi ama motor cidden sağlam duruyor.
    Gemileri yak kaptan. Sana da motor alalım.

  7. #27

    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul-adapazarı
    Motosikleti
    QJ LTM125
    Arkadaşlar yaklaşık 8 aydır LTM125 modelini kullanıyorum, 3000 km'ye geldi. İzlenimlerimi ileteceğim, samimi olarak;
    Avantajları:

    1- Bu fiyata bu özelliklerde ve malzeme kalitesinde sıfır motosiklet alamazsınız çünkü yok. RKS'ye geçince fiyatı 2023 aralık fiyatının altına düştü. Ya Çinli motor piyasasını düşürecek ya da insanlar tarafından tercih edilme sıklığı artınca gerçek fiyatını bulacak.

    2- ABS gerçekten çok kıymetli bir özellik ve frenajı güzel, güvende hissettiriyor.

    3- Parça Tedariki ilk aldığım zamanlar olduğu yerde devrilmesinden dolayı sağ tuş kütüğü kırılmıştı, 2 ay parça bekledim. o zamanlar stok konusunda sorun vardı, blue motorun sitesinde de sınırlıyı ancak şu an gırla, yani parça stokları çok daha iyi. (niş parçalar olabilir ancak Çin'den getirtiliyor zaten)

    4- Titreşim bence muadillerine göre çok az. Rahatsız etmeyecek kadar var, dert edilecek bir durum yok.

    5- Led farlarının gerek şıklığı gerekse aydınlatma düzeyi gayet yeterli.
    6- Dengeli ve Şehir içi kullanımı oldukça keyifli
    7- Yakıt tüketimi iyi, yanlış hatırlamıyorsam 1 depo benzin le 290 km devirdim, en fazla 300 km giderdi gibi geldi.

    Dezavantajlar ve yaşadığım olumsuzluklar;

    1- Servis --> gerçekten yaşadığım şehirde kasap servislere emanetim. ayrıca 1000 km'de bana bujiyi değiştirdiğini söyledi. Tabii ki de ödemedim buji parası. Blue Motora şikayet ettim, bir kaç ay sonra sözleşmeyi iptal ettiler, başka bir motosiklet bayisi ile anlaştılar, bu konuda ilgili olmaları hoşuma da gitti açıkçası.

    2- Egzoz --> Benim egzoz hatalı üretim çıktı. İçinde parça oynadığı için trim sesi yapıyor. Garantiden değişim talep ettim hala bekletiyorlar, 1 ayı geçti.

    3- Akü --> Akünün montajı yapılırken iyi sıkmamışlar cıvatasını, temassızlık yaptığı için elektrik kesilip duruyordu, sıkınca düzeldi ancak geçen ay 2 saat kullanmadığım bir aralıkta durup dururken aküsü bitti. Şarja verdim, şarj aldı, taktım, 1 aydır sorunsuz kullanıyorum ancak akünün kendi kendine boşalmasına anlam veremedim. ölçümlerde şarj alıyor. İlginç...

    4-Ön teker milinin cıvatası (bijonu) gevşedi, çıkmak üzere olduğunda fark edip sıktırdım. Şu an sorun yok ama büyük ihtimalle montajı yapan elemanın bok yemesi. Teker çıksa al başına iş... Diğer kullanıcıların aklında olsun: Seyir halindeyken ara ara anlam veremediğiniz viyak viyak ses geliyorsa derhal teker bijonlarını kontrol ettirin.

    5- Egzoz korumasının cıvatası düştü, cıvataları kontrol edin sık sık.

    6- Arada motor arıza lambası yanıyor, cihaza bağladık oksijen sensörü hatası veriyor. Bu hatanın sebebi de egzozdan. Egzoz değişince geçecektir.

    7- Arada ABS arıza lambası yanıyor. Büyük ihtimalle sensörün kirlenmesinden. Sık sık olmuyor nadiren yanıyor.

    8- Bakım aralıkları çok kısa 1000 km de bir bakıma giriyor, bu da maliyeti artırıyor. 1000 km'de bakım ne aq, yazın 1 ayda doluyor zaten...

    9- Gidonu bıraktığımda yol düzse sorun yok ancak en ufak bir ters rüzgar veya yol bozukluğunda titremeye başlıyor.

    10- Lastikler CST... İdare ediyor ancak ıslak zeminde ürküttü bi kaç kez.

    11- Motor ısınana kadar egzozdan fazla ses çıkıyor ve titreşim oluyor ancak motor veya egzoz ısınınca ses toklaşıyor ve titreşim azalıyor. Muhtemelen egzozun hatalı üretiminden.

    12- Düz yolda son hız 90, yokuş aşağı 100 görürsünüz ancak limiti zorlamadan 80 ile yürümenizi tavsiye ediyorum. sonuçta Çin malı motosiklet, motor ömrünü uzun tutmak için hassas olmak gerekiyor.

    Dezavantajları çok gibi gelmiş olabilir ancak bu fiyata da böyle motor yok dostlar, maalesef...
    Details, F54 ve oialdemir bunu beğendiler.

  8. #28

    Üyelik
    20 Ocak 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ktm Duke 250
    Alıntı MurataruM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yaklaşık 8 aydır LTM125 modelini kullanıyorum, 3000 km'ye geldi. İzlenimlerimi ileteceğim, samimi olarak;
    Avantajları:

    1- Bu fiyata bu özelliklerde ve malzeme kalitesinde sıfır motosiklet alamazsınız çünkü yok. RKS'ye geçince fiyatı 2023 aralık fiyatının altına düştü. Ya Çinli motor piyasasını düşürecek ya da insanlar tarafından tercih edilme sıklığı artınca gerçek fiyatını bulacak.

    2- ABS gerçekten çok kıymetli bir özellik ve frenajı güzel, güvende hissettiriyor.

    3- Parça Tedariki ilk aldığım zamanlar olduğu yerde devrilmesinden dolayı sağ tuş kütüğü kırılmıştı, 2 ay parça bekledim. o zamanlar stok konusunda sorun vardı, blue motorun sitesinde de sınırlıyı ancak şu an gırla, yani parça stokları çok daha iyi. (niş parçalar olabilir ancak Çin'den getirtiliyor zaten)

    4- Titreşim bence muadillerine göre çok az. Rahatsız etmeyecek kadar var, dert edilecek bir durum yok.

    5- Led farlarının gerek şıklığı gerekse aydınlatma düzeyi gayet yeterli.
    6- Dengeli ve Şehir içi kullanımı oldukça keyifli
    7- Yakıt tüketimi iyi, yanlış hatırlamıyorsam 1 depo benzin le 290 km devirdim, en fazla 300 km giderdi gibi geldi.

    Dezavantajlar ve yaşadığım olumsuzluklar;

    1- Servis --> gerçekten yaşadığım şehirde kasap servislere emanetim. ayrıca 1000 km'de bana bujiyi değiştirdiğini söyledi. Tabii ki de ödemedim buji parası. Blue Motora şikayet ettim, bir kaç ay sonra sözleşmeyi iptal ettiler, başka bir motosiklet bayisi ile anlaştılar, bu konuda ilgili olmaları hoşuma da gitti açıkçası.

    2- Egzoz --> Benim egzoz hatalı üretim çıktı. İçinde parça oynadığı için trim sesi yapıyor. Garantiden değişim talep ettim hala bekletiyorlar, 1 ayı geçti.

    3- Akü --> Akünün montajı yapılırken iyi sıkmamışlar cıvatasını, temassızlık yaptığı için elektrik kesilip duruyordu, sıkınca düzeldi ancak geçen ay 2 saat kullanmadığım bir aralıkta durup dururken aküsü bitti. Şarja verdim, şarj aldı, taktım, 1 aydır sorunsuz kullanıyorum ancak akünün kendi kendine boşalmasına anlam veremedim. ölçümlerde şarj alıyor. İlginç...

    4-Ön teker milinin cıvatası (bijonu) gevşedi, çıkmak üzere olduğunda fark edip sıktırdım. Şu an sorun yok ama büyük ihtimalle montajı yapan elemanın bok yemesi. Teker çıksa al başına iş... Diğer kullanıcıların aklında olsun: Seyir halindeyken ara ara anlam veremediğiniz viyak viyak ses geliyorsa derhal teker bijonlarını kontrol ettirin.

    5- Egzoz korumasının cıvatası düştü, cıvataları kontrol edin sık sık.

    6- Arada motor arıza lambası yanıyor, cihaza bağladık oksijen sensörü hatası veriyor. Bu hatanın sebebi de egzozdan. Egzoz değişince geçecektir.

    7- Arada ABS arıza lambası yanıyor. Büyük ihtimalle sensörün kirlenmesinden. Sık sık olmuyor nadiren yanıyor.

    8- Bakım aralıkları çok kısa 1000 km de bir bakıma giriyor, bu da maliyeti artırıyor. 1000 km'de bakım ne aq, yazın 1 ayda doluyor zaten...

    9- Gidonu bıraktığımda yol düzse sorun yok ancak en ufak bir ters rüzgar veya yol bozukluğunda titremeye başlıyor.

    10- Lastikler CST... İdare ediyor ancak ıslak zeminde ürküttü bi kaç kez.

    11- Motor ısınana kadar egzozdan fazla ses çıkıyor ve titreşim oluyor ancak motor veya egzoz ısınınca ses toklaşıyor ve titreşim azalıyor. Muhtemelen egzozun hatalı üretiminden.

    12- Düz yolda son hız 90, yokuş aşağı 100 görürsünüz ancak limiti zorlamadan 80 ile yürümenizi tavsiye ediyorum. sonuçta Çin malı motosiklet, motor ömrünü uzun tutmak için hassas olmak gerekiyor.

    Dezavantajları çok gibi gelmiş olabilir ancak bu fiyata da böyle motor yok dostlar, maalesef...
    Merhaba,
    İzmir'de satin aldigim bayi bana bakim periyodu 2.000 km bilgisi verdi (kitapçık 5.000 km)
    Dogrudan distribütör uzerinden bilgi alin isterseniz.

  9. #29

    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul-adapazarı
    Motosikleti
    QJ LTM125
    Merhaba, ben kitapçığı okudum, 1000 km gözüküyordu. Servise de 1000 km de bir götürdüm ses etmediler umarım dediğiniz gibidir. Ben yanlış okumuş olabilirim

  10. #30

    Üyelik
    16 Mart 2024
    Merhaba, bakımları Bluemotor’da ben de 2bin de bir yaptırıyorum.

  11. #31

    Üyelik
    09 Mayıs 2024
    Merhaba, bakım ücretleri nedir acaba.

  12. #32

    Üyelik
    16 Mart 2024
    Merhaba, tam emin değilim ancak 1000TL civarında diye hatırlıyorum.

  13. #33

    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul-adapazarı
    Motosikleti
    QJ LTM125
    Merhaba, yağ bakımı 400-500 tl civarı tutar, taş çatlasın 600 tl (hava filtresi değişmeden)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

    Alıntı AkinoV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, bakımları Bluemotor’da ben de 2bin de bir yaptırıyorum.
    500-1500-2500 bakımı yaptırdım üst üste... hiç de demiyorlar kardeş senin bakım zamanına daha var diye... neyse iyi ki servisim değişti...

  14. #34
    kabus_kabus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Qj srt 800s 2023
    Merhaba srt800 s 1000 km rodajı yapıldı. Ankara vale vento rks bayii yaptı, servis ilk srt800 benimle gördü. standart bakım ve sıvı değişimi yapıldı. Bu makine 3.5 lt yağ alıyor, yağ filitresi ve zincir ayarı temizliği yapıldı. 3250 tl fatura çıktı. Arıza lambası yanmıştı pc ellerindeki uymadı, diğer cihazı başka semtteki servislerinden geleceğini söylediler beklemedim. QJ Türkiye yi arayıp durumu anlattım, ilk sorduğu soru benzini shell mi aldınız dedi. Bayiiden çıkar çıkmaz shell vardı hatta yolda yine shel geldi. Bu makine shell benzini ince geliyormuş ve sensör arıza lambası yakıyormuş. İlk bindiğimde debriyaj biraz sesi yüksek ve şıkırtılı geldi. QJ Türkiye yi tekrar aradım bu sesin nedenini sordum. Bu sesin karakteriksel bir ses olduğunu benelli ve qj motorları biraz sesli çalıştığını belirttiler. Her hangi bir olumsuzluk yok gidişte, frenleri çok iyi prelli gt lastikler güzel uyum sağlamış, tablet göstergeye cep tel üzerinden navigasyon bağlantısı yapılıyor. Bayiiler maalesef bilmiyor. İtalyan forumlarından nasıl bağlanacağını buldum. Sormak istedikleriniz olursa yardımcı olmaya çalışırım.
    oialdemir, F54 ve MurataruM bunu beğendiler.

  15. #35

    Üyelik
    13 Kasım 2023
    Şehir
    Çanakkale/Kırklareli
    Motosikleti
    QJ SRK 400RR
    Hocam bende srk400 alıyorumda qj tek maşa versiyonunu benzini ne önerirsiniz

  16. #36
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Alıntı Opportunist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzini ne önerirsiniz
    BP Sade veya Freşa C Plus.



    Sakın ha sakın bu abiden alma!

    trequartista bunu beğendi.

  17. #37
    wing50i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2024
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Wing50i
    vps veya ltm modellerinden birini almayı düşünüyorum kullanıcıları burayı canlandırırsa kıyak olur...

  18. #38
    trequartista - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2024
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    QJ VPS 125
    vitesli motora geçeceğim için 6100km ön arka abs qj vps 125 satıyorum alıcı çıkarsa fiyatta da bi şeyler yaparım. https://shbd.io/s/CCoUE9gH

  19. #39
    wing50i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2024
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Wing50i
    Alıntı trequartista adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vitesli motora geçeceğim için 6100km ön arka abs qj vps 125 satıyorum alıcı çıkarsa fiyatta da bi şeyler yaparım. https://shbd.io/s/CCoUE9gH
    Izmirde olsan alirdim
    trequartista bunu beğendi.

  20. #40

    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul-adapazarı
    Motosikleti
    QJ LTM125
    Alıntı MurataruM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yaklaşık 8 aydır LTM125 modelini kullanıyorum, 3000 km'ye geldi. İzlenimlerimi ileteceğim, samimi olarak;
    Avantajları:

    1- Bu fiyata bu özelliklerde ve malzeme kalitesinde sıfır motosiklet alamazsınız çünkü yok. RKS'ye geçince fiyatı 2023 aralık fiyatının altına düştü. Ya Çinli motor piyasasını düşürecek ya da insanlar tarafından tercih edilme sıklığı artınca gerçek fiyatını bulacak.

    2- ABS gerçekten çok kıymetli bir özellik ve frenajı güzel, güvende hissettiriyor.

    3- Parça Tedariki ilk aldığım zamanlar olduğu yerde devrilmesinden dolayı sağ tuş kütüğü kırılmıştı, 2 ay parça bekledim. o zamanlar stok konusunda sorun vardı, blue motorun sitesinde de sınırlıyı ancak şu an gırla, yani parça stokları çok daha iyi. (niş parçalar olabilir ancak Çin'den getirtiliyor zaten)

    4- Titreşim bence muadillerine göre çok az. Rahatsız etmeyecek kadar var, dert edilecek bir durum yok.

    5- Led farlarının gerek şıklığı gerekse aydınlatma düzeyi gayet yeterli.
    6- Dengeli ve Şehir içi kullanımı oldukça keyifli
    7- Yakıt tüketimi iyi, yanlış hatırlamıyorsam 1 depo benzin le 290 km devirdim, en fazla 300 km giderdi gibi geldi.

    Dezavantajlar ve yaşadığım olumsuzluklar;

    1- Servis --> gerçekten yaşadığım şehirde kasap servislere emanetim. ayrıca 1000 km'de bana bujiyi değiştirdiğini söyledi. Tabii ki de ödemedim buji parası. Blue Motora şikayet ettim, bir kaç ay sonra sözleşmeyi iptal ettiler, başka bir motosiklet bayisi ile anlaştılar, bu konuda ilgili olmaları hoşuma da gitti açıkçası.

    2- Egzoz --> Benim egzoz hatalı üretim çıktı. İçinde parça oynadığı için trim sesi yapıyor. Garantiden değişim talep ettim hala bekletiyorlar, 1 ayı geçti.

    3- Akü --> Akünün montajı yapılırken iyi sıkmamışlar cıvatasını, temassızlık yaptığı için elektrik kesilip duruyordu, sıkınca düzeldi ancak geçen ay 2 saat kullanmadığım bir aralıkta durup dururken aküsü bitti. Şarja verdim, şarj aldı, taktım, 1 aydır sorunsuz kullanıyorum ancak akünün kendi kendine boşalmasına anlam veremedim. ölçümlerde şarj alıyor. İlginç...

    4-Ön teker milinin cıvatası (bijonu) gevşedi, çıkmak üzere olduğunda fark edip sıktırdım. Şu an sorun yok ama büyük ihtimalle montajı yapan elemanın bok yemesi. Teker çıksa al başına iş... Diğer kullanıcıların aklında olsun: Seyir halindeyken ara ara anlam veremediğiniz viyak viyak ses geliyorsa derhal teker bijonlarını kontrol ettirin.

    5- Egzoz korumasının cıvatası düştü, cıvataları kontrol edin sık sık.

    6- Arada motor arıza lambası yanıyor, cihaza bağladık oksijen sensörü hatası veriyor. Bu hatanın sebebi de egzozdan. Egzoz değişince geçecektir.

    7- Arada ABS arıza lambası yanıyor. Büyük ihtimalle sensörün kirlenmesinden. Sık sık olmuyor nadiren yanıyor.

    8- Bakım aralıkları çok kısa 1000 km de bir bakıma giriyor, bu da maliyeti artırıyor. 1000 km'de bakım ne aq, yazın 1 ayda doluyor zaten...

    9- Gidonu bıraktığımda yol düzse sorun yok ancak en ufak bir ters rüzgar veya yol bozukluğunda titremeye başlıyor.

    10- Lastikler CST... İdare ediyor ancak ıslak zeminde ürküttü bi kaç kez.

    11- Motor ısınana kadar egzozdan fazla ses çıkıyor ve titreşim oluyor ancak motor veya egzoz ısınınca ses toklaşıyor ve titreşim azalıyor. Muhtemelen egzozun hatalı üretiminden.

    12- Düz yolda son hız 90, yokuş aşağı 100 görürsünüz ancak limiti zorlamadan 80 ile yürümenizi tavsiye ediyorum. sonuçta Çin malı motosiklet, motor ömrünü uzun tutmak için hassas olmak gerekiyor.

    Dezavantajları çok gibi gelmiş olabilir ancak bu fiyata da böyle motor yok dostlar, maalesef...
    Edit: Egzoz geldi değişimi ücretsiz yapıldı. Blue motor a teşekkürler. Şu an egzozun sesi şahane, aldığımdan beri ne çekmişim be! Vps veya ltm alacak arkadaşlar egzozun sesini önce dinleyin, hatalı üretim denk gelebilir. Gaz verince demir kesme sesi gibi ses geliyorsa hatalı üretimdir. Egzoz içinde bir parça fazla gaz verince içeride sağa sola çarpıyor. Bu yüzden sanırım o iğrenç ses. Şu an motorumu çok sevdim o derece farketti sesi, tok ve lezzetli


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)