Ooo konu açmama gerek kalmamış.
Dragsteri verdim. Tuono v4 1100 non-factory aldım.
2022 sifir alacaktim ama dragsteri alacak arkadaş gecikince satmışlar 2023 nasip oldu.
Sanat eserinden inip bir tipsize bineceğim.
Ama rahat oturacağım ve gücün tadına varacağım diye düşünüyorum.
Bu arada baya bi tipsiz sanki 98 model gibi duruyor, rengide facia grisi
Stoktaki son makina olması, tl min dolara yenik düşmesi ihtimalinin yüksekliği sebebiyle ölücülük yapamadan ne dedilerse almış bulundum.
Bu arada c.tesi baya bi makina sattı adamlar piyasa hareketliydi.
Evet ilk sıfır motosikletim, bugüne kadar izlediğim zibilyon tane rodaj videosuna göremi rodaj yapmalıyım. Yoksa v4 e has bi teknik varmıdır.
Sanirim navigasyonu ve bluetooth baglantisi vb var. İntercom öneriside rica edeceğim.
Kaskım nexx xr2 carbon pure vb. Vb.
Manuel ayarlanabilir süspansiyondan anlamıyorum şu işide öğretecek üstadlar bir yeşillendirsin pls.
95kg 1.78 im spor sertliğinde ayarlamak istiyorum. Arkama birini aldığımda da 50 sefer ayar yapmak zorunda kalmıyım gibi bi ayar vardır elbet. Ön yükleme geri tepme vb.
Factory neden almadım?
Dragsterde anladım ki reyzik tarzı sürüş bana göre değil. Elektronik süspansiyon hoştur ama ben zaten hep spor modda sürüyorum. Birde param yoktu tabi
ha bide stok yoktu.
Factory 'nin oturuş pozisyonu dragster ile non-factory arasında bi yerlerde bu arada.
Neden tuono v4 aldıma gelirsek.
Ben teknik detay seven bi adamım işimde elektronik.
Az izlenen bi kanal var emmiler tuono factory fetişi, öyle bi anlatıyorlarki tuonoyu nerdeyse yazılımının kodlarını verecekler.
Dinledikçe bu makinanın ayrı bi dünya olduğunu anladım. Gücünü, tasarımı ve yazılımı sayesinde arka tekere en yüksek oranda aktarabilen bu makinaymış.
175bg olmasına rağmen superdükü, streetfighter v4 ü, naked h2 yi, brutale 100rr ı vb tokatlıyor 0-400m de. Çok saçma, ducatide 2. Bu arada kawa nasıl 3. Anlamak mümkün değil. Aralarinda 45bg civari fark var.
Birde tr de özel indirimli satılmasıda etkili oldu tabi. Avrupada daha pahalı olan makina tr de daha uygun fiyatlı tadından yenmez. nerdeyse aynı paraya daha yakışıklı olsa da bomboş imusuz gsx1000gt vardı.
V4 blok rsv4 de riskli sifir makina alip blok indiren arkadaş biliyorum. Rs660 da da aynı sorunlar duydum ama 217bg alabildikleri bloktan 175bg almışlar. Sorun olmaz diye düşündüm.
Yarın teslim alıyorum inşallah.
Rodaj bitince o soba borusunu değiştirmek istiyorum. Birde koruma demir seti çekerim.
Son olarak tipini çok bozmazsa (daha ne kadar çirkinleşebilirse artık) sisy bar takmak istiyorum.
Şunun gibi birşey,
https://i.hizliresim.com/53qzmmj.jpg
quick shifteri benzersizmiş bu arada gaz açıkken vites düşürmek. Kapalıyken yükseltmek mümkünmüş.
Hız sabitliyici bence gereksiz belki uzun yolda bilemiyorum.
Ama çok hoşuma giden birşey varsa sol elcikteki tcs + - butonu anlık kademesiyle oynayabiliyo olmak çok güzel olacaktır.
Evet alırım h.o ları ve teknik desteklerinizi.